Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-08-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Październik miesiącem zup

150x110

Początek jesieni to doskonała okazja, aby usiąść przy stole i delektować się smakiem pysznej, ciepłej i pożywnej zupy. Dlatego właśnie październik ogłaszamy... Miesiącem Zup! Z tej okazji marka WINIARY przygotuje dla miłośników gotowania mnóstwo atrakcji - konkursy w prasie i Internecie, badania społeczne, bajki o zupach dla najmłodszych oraz kalendarz pełen kulinarnych inspiracji, w którym rok trwa od października do października. Słowem - tej jesieni wszystko kręci się wokół zupy.

„Zupy to nasza specjalność" - to hasło marki WINIARY odzwierciedla fakt, że Polacy kochają zupy i jedzą ich bardzo dużo, zaś zupa jest nieodłącznym elementem naszej kulinarnej tradycji. WINIARY podążają za tą tradycją, nieustannie poszerzając gamę zup, aby spełniać oczekiwania najbardziej wymagających pań domu oraz nadążać za ich zmieniającymi się gustami. Co ciekawe, ulubionymi zupami Polaków są rosół i pomidorowa, a rocznie jako naród zjadamy 4,5 miliarda litrów zup, co daje 125 litrów na osobę! Statystycznie polska gospodyni zna pięć przepisów na zupę, a w poniedziałki najczęściej gotuje... zupę pomidorową.

Idea akcji: Październik Miesiącem Zup jest bardzo silnie związana z hasłem marki. Warto przy tej okazji wspomnieć, co Polacy rozumieją pod hasłem: „Zupy to nasza specjalność". Badania pokazały, że dla jednej trzeciej respondentów oznacza ono, iż tradycyjne, polskie smaki stanowią specjalność marki WINIARY. Jedna czwarta uznała, że to zupy marki WINIARY są polską specjalnością, a zdaniem jednej piątej respondentów marka WINIARY posiada najlepsze przepisy na zupy oraz jest gwarancją domowego smaku zupy (źródło: Badanie konsumenckie WINIARY, Ipsos 2010). Zupa WINIARY niejedno ma imię i dlatego od października marka zachęca do wspólnego odkrywania nowego „oblicza" tej potrawy.

1 października to dzień premiery unikalnego Kalendarza „Zupy to nasza specjalność". Ze zwykłym kuchennym kalendarzem łączy go w zasadzie tylko nazwa. Ta atrakcyjna w formie przekładana książeczka będzie ozdobą każdej kuchni. Znajdą się w niej ciekawostki o zupach, np. czym jest zupa z kołka, zasady zupowego savoir-vivre"u oraz mnóstwo przepisów na pyszne, pożywne zupy.

Dużo nowości pojawi się również w Internecie. Na stronie: Winiary.pl powstanie nowy serwis „Zupy to nasza specjalność", który będzie zawierał m.in. bajki, badania i konkursy. Zostaną tam zaprezentowane wyniki badań o zupach, pokazujące niestandardowe podejście do tematu. W badaniach zapytamy Polaków o ich preferencje i uczucia związane z zupami oraz o emocje, jakie wyrażają poprzez gotowanie zupy. Po raz pierwszy zupa stanie się obiektem tak szczegółowej analizy, zaś wyniki badań mogą nas naprawdę zaskoczyć.

Nowa strona z bajkami z pewnością ucieszy najmłodszych oraz ich mamy. Znajdą się tam bajki o zupie na każdy dzień, przepisy na ulubione zupy dzieci, konkurs na ulubioną bajkę i inne atrakcje. Specjalnie dla osób, które próbują swoich sił w kuchni i lubią eksperymentować z nowymi sposobami przygotowania zup, został wymyślony konkurs: Wyślij swój przepis, który ruszy na jesieni zarówno w prasie, jak i na stronie: Winiary.pl oraz na profilu firmy na Facebooku.

Akcja: „Październik Miesiącem Zupy" będzie dodatkowo wspierana działaniami w punktach sprzedaży i zostanie zrealizowana we współpracy z sieciami Tesco, Real, Carrefour. Liczne konkursy, ekspozycje, promocje, degustacje - oto, czego możemy się spodziewać już w październiku.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS