Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-11-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pepsi nagrodziła fanów Michela Jacksona

150x110

 

Pepsi z wielkim rozmachem uczciła 25-lecie wydania kultowego albumu „Bad” Michaela Jacksona. W sklepach pojawiła się limitowana edycja puszek z wizerunkiem artysty, które cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że obecnie na półkach zostały już tylko ostatnie sztuki. Jednocześnie na rynku muzycznym zadebiutował album „Bad25” – reedycja kultowego krążka, który Pepsi wydała wspólnymi siłami z Sony Music. Pepsi przygotowała również szereg konkursów na Facebooku, w których m.in. czterech szczęśliwców wygrało wyjazd
do Londynu na orzeźwiające show z muzyką Króla Popu!

 

 

Pepsi zadbała o to, aby 25. rocznicy wydania kultowego krążka „Bad” towarzyszyły wyjątkowe emocje. Przez miesiąc, każdy kto wszedł na profil Pepsi na Facebooku mógł skorzystać ze specjalnej aplikacji konkursowej „King of Pop” i wygrać wyjątkowe nagrody związane  Michaelem.  Setki osób wsłuchując się w kultowe hasło pokolenia „Pepsi Generation” – „Who’s Bad?” wzięło udział  w zabawie i cofnęło się o 25 lat na facebookowej osi czasu Pepsi. W sumie przez cztery tygodnie do fanów trafiło ponad 800 remixów utworu „Bad” (Michael Jackson feat. Pitbull – Afrojack Remix), który promował reedycję płyty. Ponadto rozdano kilkadziesiąt zestawów, w skład których wchodziły limitowane koszulki Pepsi
z wizerunkiem Michaela Jacksona i albumy „Bad 25”.

 

Najwierniejsi fani Michaela Jacksona, dostali natomiast szansę na zgarnięcie unikalnych skórzanych kurtkek zaprojektowanych specjalnie dla ekipy, która 25 lat temu pracowała przy historycznej trasie koncertowej „Bad” oraz dwuosobowych zaproszeń na niesamowity występ Michael Jackson The Immortal World Tour by Cirque du Soleil w Londynie. Nagrody trafiły do czterech szczęśliwców, którzy  spróbowali swoich sił w konkursie „Who’s really, really Bad?”.

 

Michael Jackson od początku swojej kariery był ściśle związany z Pepsi - już w 1983 roku wystąpił w kultowej reklamie „Pepsi Generation”, a rok później jego wizerunek po raz pierwszy pojawił się na limitowanej serii puszek. W 1987 roku światło dzienne ujrzał bestsellerowy album „Bad”, który w niecały miesiąc po premierze trafił na szczyt amerykańskiej listy przebojów. Michael osobiście zaśpiewał i zatańczył tytułowy kawałek „Bad” w spocie Pepsi „The Magic Begins”.

 

Więcej informacji na temat Pepsi znajduje się na stronie www.pepsi.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS