Przygotowany spot telewizyjny opowiada historię urwisów-łakomczuchów, którzy zakradają się do piekarni w workach po mące, by poznać sekret wypiekania Krakusków. Na koniec dzieci zostają obdarowane ciasteczkami,ponieważ cukiernicy, którzy tworzą Krakuski mają serce nie tylko do pieczenia.
Spot jest emitowany od dzisiaj m.in. w kanałach należących do TVN i Polsatu. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Produkcję powierzono firmie Pro Production, a postprodukcję wziął na siebie Lunapark. Reżyserią zajął się Łukasz Zadrzyński.
Po stronie agencji przy projekcie pracowali: Jolanta Gorczyńska (Senior Art Director), Michał Łągiewka (Senior Copywriter), Aleksandra Kowalczyk (Broadcast Production Director), Agnieszka Mazur (Account Director), Katarzyna Namiota (Account Executive). Klienta reprezentowali: Kazimierz Marciniak (Marketing Manager), Jakub Ogiński (Senior Brand Manager), Artur Możejko (Brand Manager).
Więcej informacji udziela:
Maciej Lissowski
Deputy Managing Director
Publicis Sp. z o.o.
Al. Jana Pawła II 80, 00-175 Warszawa
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2012 roku zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie, zaś w roku 2011 – Grand Prix Effie i brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions. „Media i Marketing Polska” uznał ją za Agencję Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe, zatrudniającej 43 tysiące osób w 104 krajach. W Polsce agencja obsługuje takich klientów jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestlé, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL oraz Renault.