Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-07-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pierwszy w Polsce portal dla influencerów

Influencer.pl to pierwsze w polskiej sieci miejsce skierowane przede wszystkim do różnego rodzaju twórców internetowych – blogerów, vlogerów i właścicieli popularnych kont w social media. Redakcja portalu publikuje najważniejsze aktualności i wydarzenia związane z polską blogosferą i ogólnie rzecz ujmując mediami społecznościowymi. Publikowane są również praktyczne porady pozwalające rozwinąć swój pomysł, a finalnie zacząć na nim zarabiać jako influencer.

Portal jest podzielony na sekcje: aktualności i wydarzenia, porady (kompleksowy dział obejmujący takie zagadnienia jak SEO, promocja, aspekty prawne i zarabianie na swojej twórczości), wywiady z influencerami i newsy z social media. Znalazło się też miejsce na porady dla agencji marketingowych odnośnie efektywnej i etycznej współpracy z influencerami.

„Portal www.influencer.pl jest projektem content marketingowym realizowanym przez naszą firmę” – mówi Paweł Strykowski CEO WhitePress – „chcemy zbudować społeczność wokoło naszego nowego modułu przeznaczonego dla influencerów i zachęcić ich do rejestracji w naszej platformie pod adresem: https://www.whitepress.pl/influencer”.

W serwisie już zostało opublikowanych kilkadziesiąt porad i aktualności. Przeprowadzane są także wywiady z najważniejszymi blogerami i vlogerami. Każdy wywiad jest uzupełniany o autorski portret wykonany przez współpracującego grafika.

Influencer.pl funkcjonuje od początku lipca, a jego celem jest przede wszystkim edukacja rynku i promowanie wysokich standardów współpracy z influencerami. Za redagowanie treści serwisu odpowiedzialne są Patrycja Górecka i Dorota Gryglak. Serwis odwiedziło ponad 15 tysięcy internautów przez pierwsze 2 tygodnie obecności w sieci.

Źródło: Whitepress.pl

 

Platforma Whitepress specjalizuje się w tworzeniu, dystrybucji i promocji treści marketingowych. Funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 3000 portali internetowych. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie agencji zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami (eksperckimi i promocyjnymi) do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca: https://www.whitepress.pl/#wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą: https://www.whitepress.pl/#reklamodawca. W platformie został uruchomiony moduł dla influencerów – ich rejestracja jest możliwa pod adresem: www.whitepress.pl/influencer





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS