Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-08-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Piknik sportowy w Galerii Głogów. Carrefour Polska wspiera edukację sportową.

Carrefour Polska - właściciel i zarządca sieci centrów handlowych w Polsce, wspiera edukację sportową wśród swoich najmłodszych klientów.  Sport odgrywa ogromną rolę  w edukacji dzieci, uczy ich zachowań „fair-play” oraz współdziałania w grupie rówieśniczej.

O tym, że sport to również doskonała zabawa dla całej rodziny będzie można się przekonać podczas wyjątkowego pikniku organizowanego w centrum handlowym „Galeria Głogów” w dn. 23 i 24 sierpnia w godz.: 12:00-17:00

Na parkingu przed galerią powstanie profesjonalne miasteczko sportowe podzielone na strefę rowerową raz strefę plażową. W pierwszej z nich, będzie można odświeżyć swoją wiedzę o przepisach ruchu drogowego, dowiedzieć się w co powinien być wyposażony rower, by zapewnić bezpieczeństwo kierującemu, a także skorzystać z bezpłatnego znakowania jednośladów.

W strefie plażowej odbędzie się natomiast pokaz przygotowany przez ratowników medycznych, a wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w warsztatach pierwszej pomocy. Dodatkowo dla miłośników lekkoatletyki przygotowano turniej piłki siatkowej oraz rozgrywki badmintona.

Profesjonaliści podpowiedzą również, jak należy spakować plecak wybierając się w góry, a także jak zachować się w lesie, gdy istnieje ryzyko pożaru. Ponadto goście lubiący sporty ekstremalne  będą mogli wziąć udział w wyścigach w kuli sferycznej oraz zweryfikować siłę własnych mięśni na ściance wspinaczkowej.

Wszyscy, którzy w tych dniach odwiedzą centrum handlowe „Galeria Głogów”  otrzymają mistrzowskie karty uprawniające do zbierania pieczątek i zdobywania kolejnych sprawności sportowych.

Na pikniku stroje sportowe nie są obowiązkowe, choć mile widziane. A gdy sport, rywalizacja i zabawa pozbawią  uczestników imprezy wszelkich  sił, nowego ducha i energię tchnie w nich bezmiar waty cukrowej serwowanej bez ograniczeń przez cały czas trwania imprezy!

Centra handlowe Carrefour to miejsca, które na co dzień łączą w sobie ofertę handlową z ofertą edukacyjną, realizowaną w ramach różnych  programów interaktywnych, skierowanych głównie do dzieci w wieku szkolnym. Na ich terenie cyklicznie odbywają się wystawy, warsztaty oraz spotkania z doświadczonymi animatorami.

 

Centra handlowe Carrefour Polska

Carrefour Polska – właściciel i zarządcasieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od ponad 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  kilkudziesięciu obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

 

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także sieć galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS