Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-03-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Produkty marki Sanplast podbiły serca uczestników ISH

150x110
W dniach 12-16 marca 2013 odbyła się tegoroczna edycja Targów ISH we Frankfurcie nad Menem. Ta organizowana co 2 lata największa międzynarodowa wystawa daje szansę na zaprezentowanie się firmom z branży usług budowlanych, wyposażenia łazienek, technologii klimatyzacyjnej i chłodniczej, oraz energii odnawialnych.

Na potrzeby targów została zarezerwowana powierzchnia aż 250.000 m². Dzięki temu ponad 2300 wystawców miało szansę zaprezentować najnowsze rozwiązania technologiczne. Z Polski przyjechało 68 wystawców, w tym również firma Sanplast SA, która przedstawiła swoje produkty w sekcji ISH Water.

Przez te pięć dni Frankrurt odwiedzili przedstawiciele organów władzy publicznej i uczelni, handlowcy, inżynierowie, architekci, handlowcy, przedstawiciele firm produkcyjnych, handlowych i usługowych, a także potencjalni klienci. Największą grupę wystawiających się na ISH stanowiła, jak zawsze branża sanitarna, instalacji ogrzewania i klimatyzacji.

Produkty firmy Sanplast od wielu lat cieszą się renomą nie tylko w Polsce, ale także na rynkach europejskich. Stoisko wystawiennicze firmy Sanplast zajmowało na tegorocznych targach powierzchnię 98 m2. Zaprezentowane tam zostały cenione i lubione przez Klientów produkty takich serii Space Line, Prestige, Free Line, Avantgarde oraz TX. Firma Sanplast SA pokazała także najnowszą propozycję - kabinę narożną serii Altus II. Ekskluzywna nowość, idealnie sprosta potrzebom nawet najbardziej wymagających użytkowników, którzy cenią sobie piękny design i komfort użytkowania.

„Podobnie jak w poprzednich latach, tak i w tym roku nasze stoisko było tłumnie odwiedzane przez zwiedzających. Wśród nich nie zabrakło zarówno stałych bywalców, jak i amatorów nowinek, którzy z zainteresowaniem przyglądali się naszej ekspozycji. Jesteśmy przekonani, że zebrane podczas targów doświadczenie, a także uwagi i opinie na temat naszych produktów pozwolą nam jeszcze bardziej udoskonalić nasz asortyment.”- dodaje Małgorzata Hulisz- specjalista ds. marketingu firmy Sanplast SA.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS