Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Sezonowy Punkt MAKRO we Władysławowie - zwiastun zbliżającego się sezonu letniego na Wybrzeżu

150x110

30 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomi we Władysławowie sezonową halę małego formatu. Placówka, jak w latach poprzednich ma charakter platformy drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego. 

Sezonowy Punkt MAKRO to elastyczne rozwiązanie skierowane głównie do klientów z branży gastronomicznej. To właśnie w okresie letnim restauratorzy, właściciele smażalni i innych punktów gastronomicznych, potrzebują stałej dostawy towaru – przede wszystkim napojów, artykułów typu fast food, akcesoriów do grilla, piwa, mrożonek czy produktów jednorazowych. Wszystkie te produkty dostępne są w Sezonowym Punkcie MAKRO, usytuowanym w centrum Władysławowa, przy ul. Portowej 3, tuż przy drodze na Hel.

Dodatkowym udogodnieniem dla Klientów jest możliwość zamówienia dowolnego towaru dostępnego w gdyńskiej hali MAKRO i odebrania go następnego dnia w Sezonowym Punkcie MAKRO. Placówka oferuje również usługę delivery – dostawy bezpośrednio do lokalu oraz tzw. picking, czyli możliwość odbioru przygotowanej partii towaru po uprzednim zamówieniu go drogą telefoniczną.

Sezonowy Punkt MAKRO został uruchomiony we Władysławowie po raz pierwszy w 2011 roku. Podobnie jak w latach poprzednich placówka będzie działać do końca sezonu letniego tj. do 31 sierpnia br.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS