Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-09-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Starbucks otworzył cztery nowe kawiarnie w tydzień

150x110
Warszawa, 30 września 2011 r. – W tym tygodniu, w ciągu pięciu dni, od 26 do 30 września 2011 roku, otwarte zostały aż cztery nowe kawiarnie Starbucks w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – trzy w Polsce i jedna na Węgrzech. W poniedziałek, 26 września nastąpiło otwarcie siódmego lokalu firmy w Warszawie, a w środę (28 września) i piątek (30 września) marka została wprowadzona do dwóch nowych miast – Szczecina i Gdyni. Dodatkowo, w piątek została otwarta piąta kawiarnia Starbucks w Budapeszcie. Otwarcia nowych lokali w Polsce dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., natomiast na Węgrzech spółka AmRest Kávézó Kft. Obie firmy to joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.

Nowa kawiarnia Starbucks w stolicy Polski mieści się na parterze Warszawskiego Centrum Finansowego, przy ul. Emilii Plater 53. Położenie w ścisłym centrum miasta, w sąsiedztwie licznych firm i budynków biurowych oraz Dworca Centralnego czyni tę lokalizację niezwykle atrakcyjną nie tylko dla mieszkańców Warszawy, ale również dla przyjezdnych. Pierwsza kawiarnia Starbucks w Szczecinie została otwarta w nowoczesnym i eleganckim centrum handlowym Galeria Kaskada, przy Al. Niepodległości 36. Firma wybrała Galerię Kaskada ze względu na jej dogodne położenie w centrum miasta, w pobliżu dużych arterii komunikacyjnych oraz licznych atrakcji turystycznych. Z kolei pierwszy lokal Starbucks w Gdyni znajduje się przy ul. Armii Krajowej 28, tuż przy skrzyżowaniu z ul. Świętojańską, będącą jedną z głównych ulic Śródmieścia i uznawaną za najbardziej reprezentatywną w mieście.

Oprócz trzech kawiarni w Polsce, w tym samym tygodniu, w piątek, 30 września otwarty został również nowy, piąty już lokal Starbucks w Budapeszcie. Kawiarnia mieści się przy ul. Hercegprimas 7, tuż obok Bazyliki Św. Stefana, największego kościoła w stolicy Węgier oraz jednej z głównych atrakcji turystycznych miasta. Lokalizacja jest niezwykle atrakcyjna również ze względu na bliskość placu Deák, na którym krzyżują się trzy linie metra, a także najpopularniejszej ulicy handlowej w Budapeszcie, Váci.

„Otwarcie aż czterech kawiarni w ciągu jednego tygodnia to dla nas ogromny sukces, zwłaszcza, że udało nam się w tak krótkim czasie wprowadzić markę Starbucks na dwa nowe rynki – do Szczecina i Gdyni. Niezwykle cieszymy się z dynamicznego rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i planujemy kolejne otwarcia, zarówno w nowych miastach, jak i tych, w których nasze kawiarnie już funkcjonują” – powiedział Michael Hudspeth, Starbucks Brand President na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

„Starbucks otwiera swoje kawiarnie w różnych lokalizacjach – na rynkach i przy głównych ulicach miast, w budynkach biurowych oraz centrach handlowych. Nasze nowe lokale w Warszawie, Szczecinie, Gdyni i Budapeszcie są tego najlepszym przykładem. Jednak niezależnie od typu lokalizacji, cechuje je bardzo atrakcyjne położenie. Chcemy, by kawiarnie Starbucks znajdowały się w miejscach dogodnych dla naszych klientów i stawały się dla nich «trzecim miejscem» pomiędzy domem a pracą czy uczelnią” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

________________________________________

Informacje o kawiarniach Starbucks w Polsce i rejonie Europy Środkowo-Wschodniej

Obecnie w Polsce Starbucks posiada szesnaście kawiarni, w tym siedem w Warszawie, trzy we Wrocławiu, dwie w Krakowie, dwie w Trójmieście (w Gdańsku i Gdyni), jedną w Poznaniu oraz jedną w Szczecinie. Pierwsza lokalizacja przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta 8 kwietnia 2009 roku. Do końca 2010 roku w Polsce funkcjonowało dziewięć kawiarni Starbucks. Od początku tego roku firma otworzyła siedem nowych lokali, z czego trzy w miastach, w których nie była dotychczas obecna.

Kawiarnie Starbucks oferują szeroki wybór popularnych napojów kawowych na bazie espresso, takich jak Caffe Latte, Caffe Mocha czy Cappuccino. Dostępne są także napoje miksowane z lodem Frappuccino® w rozmiarach tall, grande oraz venti. Oprócz świeżo parzonej kawy, klienci Starbucks mogą wybierać spośród kilkunastu rodzajów najwyższej jakości kaw ziarnistych 100% arabica pochodzących z Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. W europejskich kawiarniach Starbucks wszystkie napoje na bazie espresso przygotowywane są z ziaren z certyfikatem Fairtrade.

Menu Starbucks obejmuje również zimne napoje, szereg wypieków i ciastek, a także przekąsek przygotowanych specjalnie na śniadanie, lunch czy deser. Są wśród nich kanapki, wrapy, quiche, sałatki, bajgle, ciasta, muffiny oraz inne smakołyki, które swój niepowtarzalny smak zawdzięczają różnorodności i bogactwu składników. Wszystkie potrawy doskonale smakują w połączeniu z każdym z oferowanych przez Starbucks napojów kawowych oraz kaw ziarnistych.

Starbucks pragnie także zapewnić swoim partnerom (tak właśnie w Starbucks nazywani są pracownicy) oraz klientom miejsce dające im poczucie przynależności. Goście kawiarni mogą oderwać się tu od codziennych zajęć oraz spotkać z przyjaciółmi, aby wspólnie wypić kubek pysznej kawy. Dla partnerów jest to miejsce, gdzie mogą dzielić się z klientami swoją pasją do kawy i życia sprawiając, że goście będą chętnie wracali do kawiarni Starbucks. We wszystkich kawiarniach w Polsce partnerzy organizują degustacje kaw oraz seminaria kawowe, spotkania tematyczne oraz różnorodne wydarzenia angażujące społeczności lokalne.

AmRest, który otworzył pierwszą kawiarnię Starbucks w Czechach w 2008 roku, obecnie zarządza dwunastoma lokalami na tamtym rynku. Firma stworzyła także joint venture ze Starbucks na rynku węgierskim, gdzie funkcjonuje pięć kawiarni. W 30 krajach na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki znajduje się ponad 1 600 kawiarni Starbucks.

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Stanach Zjednoczonych restauracjami Applebee’s. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS