Delecta rozbudowuje ofertę ciast w proszku, wprowadzając na rynek linię Tart na 1001 sposobów Delecta do samodzielnego wypieku, w dwóch wariantach - na słono i na słodko. To inspirujący produkt z wysokim potencjałem sprzedażowym, wynikającym z unikalnego konceptu oraz mocno osadzony w trendzie modnego pieczenia i celebrowania posiłków w domu.
Tarta jest klasycznym wypiekiem z kanonu kuchni francuskiej. Składa się z kruchego ciasta i farszu o dowolnym smaku – wytrawnym lub słodkim. Tarta upieczona w okrągłej foremce z falistym brzegiem może być zarówno daniem obiadowym, jak i lekkim deserem.
Tarty na 1001 sposobów Delecta to zaproszenie do kulinarnej przygody. Opakowanie produktu zawiera dwa uniwersalne składniki: ciasto kruche (w wersji słodkiej lub słonej) oraz fix (rodzaj zagęstnika) do nadzienia (także w dwóch wariantach). Ostateczny smak wypieku zależy od indywidualnie skomponowanych dodatków nadzienia – owoców, warzyw czy mięsa.
Podpowiedzi jak przygotować oryginalną tartę dostarcza książeczka z przepisami, dołączona do każdego opakowania produktu oraz strona www.delektuJEMY.pl
Tarta na 1001 sposobów Delecta to nieskończone źródło inspiracji na codzienny obiad, wykwintną kolację z przyjaciółmi czy oryginalne danie, które pozwoli wykazać się kulinarnymi umiejętnościami przed rodziną i bliskimi.
Nowe Tarty na 1001 sposobów Delecta w wersji na słodko i na słono są dostępne w sprzedaży od 20 czerwca br. w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji. Wprowadzeniu produktu na półki towarzyszą działania w Internecie i punktach sprzedaży. Na jesień br. zaplanowano silną kampanię reklamową, której szczegóły poznamy po wakacjach.
Producent: Rieber Foods Polska S.A. (www.delecta.pl)
Produkt: Tarta na 1001 sposobów na słodko (330 g)
Tarta na 1001 sposobów na słono (300 g)
Cena det.: ok. 4,89 zł