Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-08-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

Tornister z niezbędnikiem higienicznym od Rossmanna

150x110

Firma Rossmann działając na rzecz poprawy higieny w Polsce zaprezentowała specjalną ofertę skierowaną do Rodziców tegorocznych pierwszoklasistów szkół podstawowych. Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego przygotowano 30.000 tornistrów wyposażonych w wyprawkę szkolną oraz niezbędnik higieniczny. Produkty są dostępne tylko w drogeriach Rossmann.

Tornistry zostały zaprojektowane przez firmę ENDO w 4 wersjach graficznych: dwóch dla dziewczynek i dwóch dla chłopców. Wyposażenie przygotowały: ENDO i firma Majewski (znana z kultowych kredek Bambino). Składa się ono m.in. z zeszytów w linię i w kratkę, papieru kolorowego, piórnika, ołówków, kredek świecowych, pojemnika na śniadanie, bidonu oraz worka na buty. Natomiast w skład niezbędnika wchodzi: mydło w kostce, szczoteczka do zębów, żel do mycia zębów, chusteczki higieniczne oraz nawilżany papier toaletowy.

Tornistry zostały zaprojektowane z myślą o najmłodszych uczniach szkół podstawowych. Są nieprzemakalne, a do tego mają profilowane usztywniane plecy, miękkie szelki, wzmocniony i nieprzemakalny spód, a także dwie przegrody wewnętrzne. Ponadto zadbano o względy bezpieczeństwa, ponieważ produkt posiada liczne elementy odblaskowe.

Akcja jest kontynuacją kampanii społecznej „Akademia Higieny Rossmann”, której pierwsza edycja odbyła się
w ubiegłym roku. Wówczas, rozdano 100.000 niezbędników higienicznych wśród uczniów klas 1-3 w szkołach podstawowych w całym kraju.

Skąd pomysł na akcję z tornistrami dla najmłodszych? Od wielu lat firma Rossmann przeprowadza i angażuje się
w różne akcje charytatywne i społeczne. Dołączając do każdego naszego tornistra prezent w postaci niezbędnika higienicznego, Rossmann chce działać na rzecz poprawy higieny w Polsce. Zasad przestrzegania higieny powinno się uczyć w domu i w szkole już od najmłodszych lat. Tymczasem badania nawyków higienicznych Polaków nie są optymistyczne - kilkadziesiąt procent z nas nie myje codziennie zębów lub kąpie się tylko raz w tygodniu.

Dzięki drogeriom Rossmann rodzice pierwszaków zaoszczędzą czas i zyskają pewność, że kupują wysokiej jakości produkt w przyjaznej cenie - tylko 159,99 zł, podczas gdy za plecak porównywalnej jakości trzeba zapłacić co najmniej 280 zł.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS