Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-05-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Tylko w UNIQA dwa ubezpieczenia grupowe w pakiecie

  • W maju ruszyła sprzedaż nowego pakietu ubezpieczeń grupowych - na życie oraz mieszkania
  • Nowatorska oferta skierowana jest do wszystkich firm, które zatrudniają minimum 20 pracowników
  • W ciągu pierwszych 12 miesięcy z pakietu Twoje Życie-Twój Dom skorzysta – według szacunków UNIQA - nawet ok. 20 tys. pracowników

 

 

Z początkiem maja ruszyła sprzedaż nowego pakietu UNIQA Twoje Życie – Twój Dom, czyli grupowego ubezpieczenia na życie „Bezpieczna przyszłość” wraz z ubezpieczeniem mieszkania lub domu ze składką płatną miesięcznie.

UNIQA, jako pierwszy ubezpieczyciel na rynku, wprowadza pakiet dwóch grupowych ubezpieczeń – na życie i mieszkania lub domu przeznaczony dla pracowników. Oferta sprzedaży łączonej skierowana jest do firm, które chcą skorzystać z grupowego ubezpieczenia na życie i równocześnie dać pracownikom możliwość ubezpieczenia mieszkania lub domu w atrakcyjnej cenie. Co ważne, składka miesięczna za ubezpieczenie mieszkania lub domu jest potrącana z wynagrodzenia pracownika, analogicznie jak składka za ubezpieczenie grupowe na życie. Dzięki temu pracownik nie musi pamiętać o płaceniu kolejnych składek. Koszt ubezpieczenia rozłożony jest zaś na cały rok i nie jest jednorazowym obciążeniem dla budżetu domowego.

- Konkurencja na rynku ubezpieczeń życiowych jest duża, ale UNIQA ma firmom do zaoferowania coś więcej, niż tylko ubezpieczenie na życie. To całkiem nowatorskie podejście. Nowy pakiet przedstawimy około 2-3 tys. firm. Szacujemy, że w ciągu pierwszych 12 miesięcy wystawimy 200-300 polis, a z pakietu skorzysta około 20 tys. pracowników. Dzięki wprowadzeniu łączonej oferty sprzedaż naszego grupowego ubezpieczenia na życie „Bezpieczna przyszłość” może wzrosnąć o 20 proc. – mówi Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA.

UNIQA pierwsze polisy planuje wystawić w czerwcu 2015 roku. Pakiet będzie dostępny w placówkach własnych oraz u brokerów.

- Jest to przykład typowego cross-sellingu, ale po raz pierwszy zostanie on wykorzystany na tak dużą skalę przy sprzedaży ubezpieczenia grupowego na życie i majątkowego – mówi Michał Jakubowski, dyrektor Departamentu Sprzedaży-Ubezpieczenia Grupowe w UNIQA. – To podwójna korzyść dla pracowników i pracodawców, a także interesująca oferta dla naszych pośredników i brokerów.

Rafał Kukier, dyrektor Departamentu Sprzedaży-Mieszkalnictwo, dodaje, że UNIQA ma duże doświadczenie w sprzedaży ubezpieczenia mieszkań ze składką płatną miesięcznie wśród mieszkańców spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. - Wiemy, że produkt jest dobry. Potwierdza to certyfikat jakości „Dobra Polisa” przyznany przez Krajowy Instytut Ubezpieczeń w 2014 r. Zresztą już po raz drugi – mówi.

UNIQA jest liderem sektora ubezpieczeń dedykowanych wspólnotom, spółdzielniom mieszkaniowych i ich mieszkańcom oraz Towarzystwom Budownictwa Społecznego. Od ponad 20 lat rozwija współpracę z sektorem mieszkalnictwa w Polsce w oparciu o doświadczenia i tradycje założonego w 1992 roku TU FILAR, które w 2004 roku stało się częścią grupy UNIQA.

- Ubezpieczenia dla sektora mieszkalnictwa stanowią jedną z najważniejszych linii biznesowych UNIQA. Obecnie ubezpieczamy 50 proc. Spółdzielni Mieszkaniowych, 40 proc. Wspólnot Mieszkaniowych oraz 500 tys. mieszkań – mówi Rafał Kukier.

Z kolei grupowe ubezpieczenie na życie „Bezpieczna przyszłość” zostało wprowadzone do oferty UNIQA z początkiem września 2014 r. Składka dostosowana jest do struktury grupy przystępującej do ubezpieczenia i może wynieść już 10 zł od osoby, a kwoty świadczeń osiągnąć nawet kilkaset tysięcy złotych. „Bezpieczna przyszłość” to także 50 dostępnych świadczeń do wyboru, w tym 17 nowych umów dodatkowych, a także najszerszy na rynku zakres ciężkich zachorowań.

- UNIQA chroni już ponad 100 tys. pracowników w prawie 6 tys. firm – dodaje Michał Jakubowski.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS