Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-12

A A A POLEĆ DRUKUJ

W easyCALL.pl opłaca się rozmawiać - nowa promocja

150x110
easyCALL.pl SA uruchomił nową akcję promocyjną, którą chce nagradzać użytkowników za aktywne korzystanie ze swoich usług telefonii internetowej. W ramach promocji za każde 3 minuty połączenia przychodzącego, przyznawana jest 1 minuta gratis na połączenia wychodzące. W ten sposób użytkownicy easyCALL.pl mogą jeszcze więcej zaoszczędzić na rozmowach.

Promocja trwa od 12 grudnia br. do końca lutego 2013 roku. Użytkownicy easyCALL.pl będą otrzymywali w tym czasie 1 minutę gratis za każde 3 minuty połączenia przychodzącego spoza sieci easyCALL. Darmową minutę można przeznaczyć na rozmowy z abonentami telefonów stacjonarnych w Polsce (wszystkie sieci) oraz sieci telefonii komórkowych w Polsce (Orange, Plus, T-Mobile).

Częścią promocji mają też być specjalne konkursy dla użytkowników easyCALL.pl, które będą organizowane na profilu operatora na Facebooku. Mają one nagradzać najbardziej aktywnych i najdłużej rozmawiających użytkowników.

Dzięki promocji i niedawnej obniżce cen za połączenia, oferta easyCALL.pl jest obecnie najatrakcyjniejszą cenowo usługą VoIP na rynku. Minuta rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce kosztuje w easyCALL.pl 19 groszy, a na stacjonarne - 7 groszy. Cena za minutę połączenia w najbardziej popularnych kierunkach za granicę to 9 groszy na telefony stacjonarne (np. Niemcy, UK), a na komórki - od 19 groszy (np. Niemcy, Holandia, Włochy).

easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje profesjonalne i nowoczesne rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT). Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku. Więcej informacji: www.easyCALL.pl.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS