W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczął się drugi etap kampanii promującej kredyt gotówkowy dla łowców okazji. Oprócz spotów telewizyjnych, uruchomiona została dedykowana strona internetowa. Użytkownicy znajdą tam sposoby na mądre zakupy i będą mogli sprawdzić, jakim są typem łowcy zakupowego.
Na specjalnej stronie www.przelowcy.pl użytkownik może sprawdzić przy pomocy quizu czy ma wszystkie cechy przełowcy okazji, a także dowiedzieć się m.in. jak odważnie kupować, jak rozważnie oszczędzać na zakupach i jak taktycznie finansować zakupy.
– Strona jest spójna ze spotem telewizyjnym oraz radiowym i nawiązuje do idei smart shoppingu. Wykorzystuje postaci historycznych wojowników, opisuje cechy, które powinien posiadać każdy łowca okazji. Do wszystkich typów łowców zostały dostosowane odpowiednie porady, które pozwolą uniknąć nietrafionego zakupu – powiedział Karol Kamas, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ BNP Paribas.
Najnowsza kampania Banku BGŻ BNP Paribas zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego dla łowców okazji, z oprocentowaniem już od 4,99 proc. w skali roku oraz gwarancją niezmienności raty. Propozycja umożliwia finansowanie różnego rodzaju planów i wydatków, a okres spłaty kredytu można rozłożyć nawet do 7 lat.
– Smart shopping, czyli mądre kupowanie, od kilku lat staje się coraz bardziej popularne w Polsce. Kupowanie produktów najwyższej jakości w możliwie najniższej cenie nie jest już w naszym kraju przywilejem garstki doświadczonych konsumentów dóbr i usług, to już nowy sport narodowy. Te nawyki dotyczą prawie wszystkich kategorii produktowych i usługowych, a także praktycznie wszystkich klas społecznych, choć na różnym poziomie – powiedział Dariusz Opierowiec, ekspert, dyrektor Programowy w IBD Business School. – Mądre kupowanie, wspierane dziś Internetem i nowymi technologiami – smartfonami i specjalnymi aplikacjami, idealnie wspiera poszukiwanie potrzebnych towarów lub usług w najatrakcyjniejszych aktualnie cenach. Na tle innych krajów Europy, Polska należy do czołówki w tej dziedzinie – dodał Dariusz Opierowiec.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media. Za działania online odpowiada DDB Tribal, a za planowanie i zakup mediów internetowych Sales@More.
Ponadto, działania reklamowe obejmują Internet oraz nośniki BTL.
Oferta dostępna jest dla nowych, jak i obecnych klientów do 31 października br. w sieci blisko 500 oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas oraz za pośrednictwem infolinii.
dostarczył infoWire.pl