Re: koniec diesli

"Irek.N." Data ostatniej zmiany: 2016-12-15 17:34:10

Re: koniec diesli

2016-12-14 22:26:04 - "Irek.N."

> A tymczasem ... Ford opracowuje nowy silnik dieslowski
> http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/ford
-wprowadza-nowy-i-oszcz%C4%99dny-silnik-wytrzyma%C5%
82-55-mln-kilometr%C3%B3w-wideo/ar-BBsFQ2Y

Jarek, ale zauważ jaki kretyn to pisał.

"Wirniki kompresora wykonano z jednego kawałka aluminium, a nie z
odlewu, co zmniejsza tolerancję do poziomu zaledwie dwóch lub trzech
mikronów - czyli wielkości pojedynczej bakterii."

Nie ma żadnej szansy, aby wirnik wykonano w takiej tolerancji, nawet 10x
większej.

"Efekt to większa wytrzymałość części i mniejszy hałas oraz wibracje. W
miejscu przekładni ślimakowej o konstrukcji zębatej zastosowano siłownik
turbosprężarki, dzięki czemu uzyskano dwukrotne skrócenie czasu reakcji
do 110 milisekund - tyle zajmuje mrugnięcie powieką."

Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

To taki bełkot tylko...

Miłego.
Irek.N.


Re: koniec diesli

2016-12-14 22:44:12 - sirapacz


> Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
> turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

Zawór do regulacji sprężarki - jedyne co można tam dawkować do ilość
spalin dochodzących do pierwszego wirnika. pewnie chodzi o zwiększenie
prędkości rozkręcania się turbiny przy ruchach pedałem gazu.



Re: koniec diesli

2016-12-15 17:34:10 - "J.F."

Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:o2sdd3$1na6$...@g...aioe.org...
>> A tymczasem ... Ford opracowuje nowy silnik dieslowski
>> http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/ford
-wprowadza-nowy-i-oszcz%C4%99dny-silnik-wytrzyma%C5%
82-55-mln-kilometr%C3%B3w-wideo/ar-BBsFQ2Y

>Jarek, ale zauważ jaki kretyn to pisał.

Tumanista przeciez :-)

>"Wirniki kompresora wykonano z jednego kawałka aluminium, a nie z
>odlewu, co zmniejsza tolerancję do poziomu zaledwie dwóch lub trzech
>mikronów - czyli wielkości pojedynczej bakterii."
>Nie ma żadnej szansy, aby wirnik wykonano w takiej tolerancji, nawet
>10x większej.

Czy nie ma, to nie wiem, polprzewodniki teraz maja tolerancje do nm.

Tylko tak sie zastanawiam skad ten kawalek, i ile kawalkow licza na
odlew, ze jeden lepszy :-)

>"Efekt to większa wytrzymałość części i mniejszy hałas oraz wibracje.
>W miejscu przekładni ślimakowej o konstrukcji zębatej zastosowano
>siłownik turbosprężarki, dzięki czemu uzyskano dwukrotne skrócenie
>czasu reakcji do 110 milisekund - tyle zajmuje mrugnięcie powieką."

>Możesz mi powiedzieć, o co tutaj biega? Co to jest siłownik
>turbosprężarki? Jaka przekładnia ślimakowa o konstrukcji zębatej?

Az takim specjalista od bełkotu to ja nie jestem :-)

Tez mnie to rozbawilo, ale informacja dla mnie jest, ze Ford pracuje
nad nowym silnikiem ... diesla.
A reszte to moze gdzies na stronie forda sie znajdzie, albo _fachowej_
prasy/internetu ...

J.



Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS