Specjalista ds. Obsługi Klienta/Kraków/Praca Stała

praca@netart.pl Data ostatniej zmiany: 2012-03-06 10:27:29

Specjalista ds. Obsługi Klienta/Kraków/Praca Stała

2012-03-06 10:27:29 - praca@netart.pl

nazwa.pl kształtuje polski internet od 1997 roku będąc liderem
rejestracji domen i usług hostingowych. Naszą misją jest wsparcie w
poszukiwaniu coraz ciekawszych rozwiązań technologicznych oraz
inspirowanie Klientów do innowacji i rozwoju.

Jesteśmy jedną z największych polskich firm branży IT. Ten sukces
osiągnęliśmy dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu naszego
Zespołu. Wspólną cechą ludzi tworzących nazwa.pl jest pasja, która
pozwala nam każdego dnia odpowiadać na potrzeby naszych Klientów.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta.




Wymagania:

- bardzo dobra znajomość środowiska Windows,

- dobra znajomość zagadnień związanych z obsługą Internetu,

- wysoka kultura osobista,

- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

- nienaganna dykcja,

- bardzo dobra znajomość zasad pisowni.



Obowiązki:

- kontakt z Klientami poprzez Call Center, e-mail oraz aplikację LiveChat,

- profesjonalna pomoc w zakresie świadczonych usług.



Mile widziane:

- studenci studiów zaocznych,

- znajomość branży domenowej oraz hostingowej,

- doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w Call Center ,

- doświadczenie w obsłudze serwisu internetowego.



Oferujemy:

- 8h dziennie w przyjaznej atmosferze,

- szkolenia oraz możliwość uczenia się od najlepszych,

- bonusy pozapłacowe,

- miejsce pracy w centrum Krakowa.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i LM na adres:
praca@netart.pl z tematem wiadomości: Specjalista ds. Obsługi Klienta.

Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych
Dz.U. nr 133 poz.883).




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS