Watch Dogs

Mateusz Ludwin Data ostatniej zmiany: 2012-06-09 15:00:10

Watch Dogs

2012-06-05 23:56:50 - Mateusz Ludwin

;__;

www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
--
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream.
That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight...
razor... and surviving.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Watch Dogs

2012-06-06 00:17:32 - Goomich

You have one message from: Mateusz Ludwin

> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Ubisoft.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Watch Dogs

2012-06-06 00:39:44 - =?ISO-8859-2?Q?Rafa=B3 Grzelak?=

Goomich wrote:

> You have one message from: Mateusz Ludwin
>
> > ;__;
> >
> > www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
>
> Ubisoft.

Moze bedzie za gogu, jak Assassin's Creed. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl



Re: Watch Dogs

2012-06-06 01:56:37 - Goomich

You have one message from: Rafał Grzelak

>> Ubisoft.
> Moze bedzie za gogu, jak Assassin's Creed. :>

Musieliby dodawać gratis do jakiejś gry kosmicznej.

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Watch Dogs

2012-06-06 02:44:07 - Hikikomori Mint

On 05.06.2012 23:56, Mateusz Ludwin wrote:
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

mogliby tak remake blade runnera zrobic :)



--

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke

biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html



Re: Watch Dogs

2012-06-06 09:27:01 - M.G.

On Tue, 5 Jun 2012 23:56:50 +0200, Mateusz Ludwin wrote:

> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
skradanko-hakowanka.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-06 11:01:01 - Jader

On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>
> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
> skradanko-hakowanka.

Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.

Jader



Re: Watch Dogs

2012-06-06 11:08:54 - Hikikomori Mint

On 06.06.2012 11:01, Jader wrote:
> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.

A bieganie po scianach bedzie? ;)




--

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke

biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html



Re: Watch Dogs

2012-06-06 11:20:57 - M.G.

On Wed, 06 Jun 2012 11:08:54 +0200, Hikikomori Mint wrote:

> On 06.06.2012 11:01, Jader wrote:
>> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>>
>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>> skradanko-hakowanka.
>>
>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> A bieganie po scianach bedzie? ;)

Po ścianach potrafi biegać nawet irlandzki kierowca, który postanowił zabić
wszystkich hitlerowców we Francji, więc wiesz.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-06 13:42:23 - Hikikomori Mint

On 06.06.2012 11:20, M.G. wrote:
> On Wed, 06 Jun 2012 11:08:54 +0200, Hikikomori Mint wrote:
>
>> On 06.06.2012 11:01, Jader wrote:
>>> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>>>
>>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>>> skradanko-hakowanka.
>>>
>>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>>
>> A bieganie po scianach bedzie? ;)
>
> Po ścianach potrafi biegać nawet irlandzki kierowca, który postanowił zabić
> wszystkich hitlerowców we Francji, więc wiesz.
>
>
aaa, to w takim razie gra jest MUST HAVE ;)



--

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke

biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html



Re: Watch Dogs

2012-06-06 19:02:58 - Mateusz Ludwin

Rzecze Jader:

>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.

No i super.

Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
zabijemy?
--
Horror and moral terror are your friends.

Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Watch Dogs

2012-06-06 19:08:12 - Hikikomori Mint

On 06.06.2012 19:02, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze Jader:
>
>>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>>> skradanko-hakowanka.
>>
>> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> No i super.
>
> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
> zabijemy?

Ma to swój urok :)



--

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke

biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html



Re: Watch Dogs

2012-06-06 19:54:22 - Mateusz Ludwin

Rzecze Hikikomori Mint:

>> No i super.
>>
>> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
>> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
>> zabijemy?
>
> Ma to swój urok :)

Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany system
chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco jak w
Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe uproszczenia.
--
You have to have men who are moral... and at the same time who are able to
utilize their primordial instincts to kill without feeling... without
passion... without judgment... without judgment.
Mateusz Ludwin mateuszl [at] gmail [dot] com



Re: Watch Dogs

2012-06-06 20:01:23 - Hikikomori Mint

On 06.06.2012 19:54, Mateusz Ludwin wrote:
> Rzecze Hikikomori Mint:
>
>>> No i super.
>>>
>>> Rozumiem, że lepszym podejściem jest takie z DNF, gdzie po prostu
>>> przyjmujemy na klatę pociski i strzelamy tak długo, aż wszystkich nie
>>> zabijemy?
>>
>> Ma to swój urok :)
>
> Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany system
> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco jak w
> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe uproszczenia.

Nigdy wszystkim nie dogodzisz. JEden woli prucie, inny chowanie ;)

JA lubie takie i takie, zaleznie od tego na co mam humor ;)


--

Polacy, nic się nie stało... Mamy EURO 2012...
biznes.onet.pl/ostry-zawal-w-sluzbie-zdrowia,18570,5150522,1,news-detal
wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/stadion-narodowy-bedzie-sparalizowany-groza-strajk,1,5150545,region-wiadomosc.html
www.weszlo.com/news/10511-Firmy_padaja_a_rzad_robi_propagandowa_szopke

biznes.onet.pl/wideo/upadlo-juz-300-polskich-firm,76784,w.html



Re: Watch Dogs

2012-06-07 01:24:24 - Cezar Matkowski

> Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany
> system
> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco
> jak w
> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe
> uproszczenia.

Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził dojrzałość
do gier spłyconych przez Dragon Age.

Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
ambitny producent może zrobić.

Pozdrawiam




Re: Watch Dogs

2012-06-07 15:14:13 - kamil

On 07/06/2012 00:24, Cezar Matkowski wrote:
>> Ciekawe jakie gadki by były, gdyby na PC panował skomplikowany
>> system
>> chowania się za osłonami, a na konsolach zwykłe prucie na stojąco
>> jak w
>> Doomie. Ciekawe jakie wtedy byłyby narzekania na konsolowe
>> uproszczenia.
>
> Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
> ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził dojrzałość
> do gier spłyconych przez Dragon Age.

I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
charakterów zawsze czarnych mdło się robi. Ja rozumiem dzieciaki, ale
dlaczego dorośli ludzie zachwycają się fabułą w fyfnastym erpegu z
historią i bohaterami płytszymi niż Hobbit w podstawówce, to już mnie
przerasta.


> Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
> ambitny producent może zrobić.

Ambitny, czy masówkowy?


--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Watch Dogs

2012-06-07 15:24:01 - M.G.

On Thu, 07 Jun 2012 14:14:13 +0100, kamil wrote:

[...]

> I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
> charakterów zawsze czarnych mdło się robi. Ja rozumiem dzieciaki, ale
> dlaczego dorośli ludzie zachwycają się fabułą w fyfnastym erpegu z
> historią i bohaterami płytszymi niż Hobbit w podstawówce, to już mnie
> przerasta.

No ale Dragon Age z pewnością niczego nie spłycił.

[...]


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-09 17:15:17 - Cezar Matkowski


Użytkownik kamil napisał w wiadomości
news:jqq9f7$2i4$2@inews.gazeta.pl...
>> Takie same. Nie dalej jak dwa dni temu widziałem człowieka
>> ubóstwiającego pierwszego Wiedźmina za to, że wprowadził
>> dojrzałość
>> do gier spłyconych przez Dragon Age.
> I racja, bo od tych słitaśnych bohaterów w lśniącej zbroi i czarnych
> charakterów zawsze czarnych mdło się robi.

Nieno, akurat dzisiaj jest pod względem dużo lepiej niż w czasach,
kiedy królowały gry osadzone w Forgotten Realms. Teraz nawet sensowne
fantasy trafia się całkiem często. W powyższym przykładzie chodziło
jednak o coś innego - Dragon Age wyszedł dwa lata _po_ Wiedźminie,
więc zarzut w ogóle minął się z rzeczywistością.

>> Przejmowaniem się głosami głośnej mniejszości to najgłupsze, co
>> ambitny producent może zrobić.
> Ambitny, czy masówkowy?

Ambitny. Bo jeżeli jest faktycznie ambitny, to zrobi coś, co będzie
pasowało do jego koncepcji, a nie będzie starał się pogodzić głosy
kilku głośnych grup o całkowicie rozbieżnych oczekiwaniach :8]

Pozdrawiam




Re: Watch Dogs

2012-06-06 20:09:49 - xMad

On 2012-06-06 11:01 AM, Jader wrote:
> Bo musi być na pada. Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> Jader

Bingo. ;)
www.youtube.com/watch?v=bmwyW-Q960M#t=9m00s
xMad
--
terefere



Re: Watch Dogs

2012-06-06 20:43:55 - M.G.

On Wed, 06 Jun 2012 11:01:01 +0200, Jader wrote:

> On 06/06/2012 09:27 AM, M.G. wrote:
>>
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Bo musi być na pada.

?

> Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.

Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 01:52:08 - MSZ

W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:

>
> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.

To może to? store.steampowered.com/app/27020/

Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.


--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday



Re: Watch Dogs

2012-06-08 01:53:53 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 01:52:08 +0200, MSZ wrote:

> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>
>>
>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>
> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>
> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.

To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.

--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 02:20:11 - Goomich

You have one message from: M.G.

> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.

Tylko, czy aż?

--
Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu UIN: 6750153
We are the revolutionaries. We are the usurpers to heavenly thrones.
We are the enemies of the gods.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 10:18:07 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 02:20:11 +0200, Goomich wrote:

> You have one message from: M.G.
>
>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>
> Tylko, czy aż?

Aż.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 10:46:12 - kamil

On 08/06/2012 09:18, M.G. wrote:
> On Fri, 08 Jun 2012 02:20:11 +0200, Goomich wrote:
>
>> You have one message from: M.G.
>>
>>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>
>> Tylko, czy aż?
>
> Aż.

Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
świata, bo nie szczelajom.




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Watch Dogs

2012-06-08 10:51:59 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 09:46:12 +0100, kamil wrote:

> On 08/06/2012 09:18, M.G. wrote:
>> On Fri, 08 Jun 2012 02:20:11 +0200, Goomich wrote:
>>
>>> You have one message from: M.G.
>>>
>>>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>>
>>> Tylko, czy aż?
>>
>> Aż.
>
> Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
> hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
> świata, bo nie szczelajom.

Pomyliłeś dyskutanta.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-11 12:12:31 - Jader

On 06/08/2012 10:51 AM, M.G. wrote:
>>
>> Bo to taka sztuka jak z kinem. Jeśli ktoś całe życie jadł tylko
>> hollywoodzką papkę, to każda szmira z festiwalu wyda mu się ósmym cudem
>> świata, bo nie szczelajom.
>
> Pomyliłeś dyskutanta.

Ale tekst dał niezły :)

Jader



Re: Watch Dogs

2012-06-08 03:13:38 - MSZ

W dniu 2012-06-08 01:53, M.G. pisze:
> On Fri, 08 Jun 2012 01:52:08 +0200, MSZ wrote:
>
>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>
>>>
>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>
>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>
>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>
> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>
No ale jakże to? Skradać się też nie można...

W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!

--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday



Re: Watch Dogs

2012-06-08 10:18:44 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 03:13:38 +0200, MSZ wrote:

> W dniu 2012-06-08 01:53, M.G. pisze:
>> On Fri, 08 Jun 2012 01:52:08 +0200, MSZ wrote:
>>
>>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>>
>>>>
>>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>>
>>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>>
>>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>>
>> To jedna z niewielu gier, które przeszedłem trzy razy.
>>
> No ale jakże to? Skradać się też nie można...
>
> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!

Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.

--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 20:57:51 - MSZ

W dniu 2012-06-08 10:18, M.G. pisze:

>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>
> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.

Przenikliwość twoja powala mnie.

Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił, to
mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża na
gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.

Oświecisz łaskawie?

--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday



Re: Watch Dogs

2012-06-08 21:33:33 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 20:57:51 +0200, MSZ wrote:

> W dniu 2012-06-08 10:18, M.G. pisze:
>
>>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>>
>> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
>> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
>
> Przenikliwość twoja powala mnie.
>
> Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił, to
> mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża na
> gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.
>
> Oświecisz łaskawie?

Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
przez cmentarz i dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.

A że to nie jest gra wedle jakiegoś intuicyjnego pojmowania? Znaczenie to
ma najmniejsze. W zasadzie nie ma znaczenia w ogóle, bo nie o definicje tu
chodzi.

--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-13 10:44:30 - isn't he?

W dniu 2012-06-08 21:33, M.G. pisze:

>>
>> Oświecisz łaskawie?
>
> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
> przez cmentarz i

[SPOILER SPACE] !





> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
>



--
isn't he?



Re: Watch Dogs

2012-06-13 15:50:35 - M.G.

On Wed, 13 Jun 2012 10:44:30 +0200, isn't he? wrote:

> W dniu 2012-06-08 21:33, M.G. pisze:
>
>>>
>>> Oświecisz łaskawie?
>>
>> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
>> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
>> przez cmentarz i
>
> [SPOILER SPACE] !
>
>
>
>
>
>> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
>> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
>> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.
>>

Sorewicz.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-13 17:43:14 - kamil

On 13/06/2012 09:44, isn't he? wrote:
> W dniu 2012-06-08 21:33, M.G. pisze:
>
>>>
>>> Oświecisz łaskawie?
>>
>> Tu nie ma specjalnie czego tłumaczyć. Albo to czujesz albo nie. To jest
>> krótka etiudka, w zasadzie interaktywne malowidło. Prowadzisz tę babcię
>> przez cmentarz i
>
> [SPOILER SPACE] !
>
>
>
>
>
>> dajesz jej umrzeć na ławce bądź też nie. Oba zakończenia
>> sens mają albo nie mają go w ogóle. Dopiszesz jakieś znaczenia albo i nie
>> dopiszesz. Nie różni się to od kontaktu z jakimkolwiek innym dziełkiem.


img2.demotywatoryfb.pl/uploads/201003/1268148284_by_jpziomek.jpg




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Watch Dogs

2012-06-09 13:35:25 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?

W dniu 2012-06-08 20:57, MSZ pisze:
> W dniu 2012-06-08 10:18, M.G. pisze:
>
>>> W ogóle to za bardzo rozrywkowe jest, można chodzić i siadać. Czekam na
>>> sequel, leżenie w trumnie. To będzie hardkor!
>>
>> Odnoszę niejasne wrażenie, że sięgasz po sarkazm. Poćwicz jeszcze, bo to
>> fajne narzędzie, tylko trudne w obsłudze.
>
> Przenikliwość twoja powala mnie.
>
> Że ktoś takie dzieło głębokie niczym studzienka kanalizacyjna wypuścił,
> to mnie nie dziwi. Ale że ktoś to uznaje za grę i dobrowolnie, bez noża
> na gardle, to kupił - tego jako cham prosty i nieuczony pojąć nie mogę.
>
> Oświecisz łaskawie?
>

Co innego widzi drwal, co innego poeta.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 02:00:58 - kamil

On 08/06/2012 00:52, MSZ wrote:
> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>
>>
>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>
> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>
> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.

Demo jest? Co tam jeszcze dało się okroić, nie dali opcji siad na ławkę?




--
Pozdrawiam,
Kamil

bynajmniej.net



Re: Watch Dogs

2012-06-08 03:08:24 - MSZ

W dniu 2012-06-08 02:00, kamil pisze:
> On 08/06/2012 00:52, MSZ wrote:
>> W dniu 2012-06-06 20:43, M.G. pisze:
>>
>>>
>>> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.
>>
>> To może to? store.steampowered.com/app/27020/
>>
>> Nie da się strzelać, biegać, skakać... Wręcz ocieka zajebistością.
>
> Demo jest? Co tam jeszcze dało się okroić, nie dali opcji siad na ławkę?

Siad na ławkę jest tylko w wersji GOLD PRO.


--
MSZ (de łan & ąly!) * But through eternal night
* The twinkling of starlight
msz(maupa)msz.pmp.com.pl * So very far away
* Maybe it's only yesterday



Re: Watch Dogs

2012-06-11 12:09:45 - Jader

On 06/06/2012 08:43 PM, M.G. wrote:
>>
>> Bo musi być na pada.
>
> ?
>
>> Na pewno będzie też skakanie po dachach i balkonach.
>
> Mogłoby być. Ale super byłoby gdyby nie dało się strzelać.

No ba. Donkey Kong forever rulez.

Jader



Re: Watch Dogs

2012-06-07 01:26:11 - Cezar Matkowski

Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
news:1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net...
> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być
> zajebista
> skradanko-hakowanka.

Ale dlaczego nie wykorzystać dawanych przez silnik możliwości? To nie
jest Uplink 3D, tylko Hitman z hakowaniem.
Swoją drogą, oby REDzi zdążyli ze swoim CP przed zalewem gier
cyperpunkowych.

Pozdrawiam




Re: Watch Dogs

2012-06-08 13:43:34 - M.G.

On Thu, 7 Jun 2012 01:26:11 +0200, Cezar Matkowski wrote:

> Użytkownik M.G. napisał w wiadomości
> news:1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net...
>> No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być
>> zajebista
>> skradanko-hakowanka.
>
> Ale dlaczego nie wykorzystać dawanych przez silnik możliwości? To nie
> jest Uplink 3D, tylko Hitman z hakowaniem.

No wiesz, gra jest tym czym twórcy zdecydują, że jest. Podobnie - silnik
pozwoliłby zapewne na wprowadzenie dziesiątków elementów rozgrywki, które
nijak miałyby się do reszty. Chodzi mi jedynie o to, że gier z systemem
osłon i strzelaniem jest już na pęczki, za to niewiele jest wciąz tytułów,
które odbierają graczowi pewne możliwości. A to może działać doskonale na
rozgrywkę (Amnesia!).

Wyobraź sobie np., że bohater brzydzi się bronią palną i jej nie używa.
Wystawia jedynie ludzi innym zabójcom, a na własną obronę ma jedynie jakiś
obezwładniacz. Nie potrafi też walczyć, nie ma, ogólnie rzecz biorać,
umiejętności ofensywnych. Umie natomiast wykorzystać otoczenie, jak na
filmie, tyle że w sposó jeszcze bardziej rozbudowany, od hackowania zamków
czy świateł drogowych po śledzenie ludzi i samochodów poprzez komórki czy
moduły takie jak LoJack. Może podkładać pluskwy, może przyklejać nadajniki,
namierzać rozmowy itp. Sieć informacyjna jest jego polem działania, choć
całość wciąż dzieje się w warstwie fizycznej, w której jest jednak w
większości bezbronny.

Gdy budujesz miasto z całą wirtualną warstwą informacyjną, możliwości
zaczynają być fantastyczne. Bardzo podoba mi się to, że każdy NPC ma swoją
króką historię, dossier. Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.


> Swoją drogą, oby REDzi zdążyli ze swoim CP przed zalewem gier
> cyperpunkowych.

E, Wiedźminy też wychodziły w zalewie gier fantasy. Dadzą radę. Gier
cyberpunkowych jest już sporo tak czy siak ale jeśli potraktują temat
odpowiednio, w dodatku posługując się marką Cyberpunk, to trafią na słabo
przez branżę obsługiwany segment 30+.

Pa!

--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 14:00:56 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?

W dniu 2012-06-08 13:43, M.G. pisze:
> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.


Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
GTA. Tak to przynajmniej odbieram.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 14:04:41 - M.G.

On Fri, 08 Jun 2012 14:00:56 +0200,
Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl wrote:

> W dniu 2012-06-08 13:43, M.G. pisze:
>> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
>> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
>> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
>
>
> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.

Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.


--
M.G.



Re: Watch Dogs

2012-06-08 14:05:34 - xMad

On 2012-06-08 2:04 PM, M.G. wrote:
>> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
>> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
>> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
>> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
>
> Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
> prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.

No właśnie, potencjał potencjałem, a skończy się jak zwykle.
xMad
--
terefere



Re: Watch Dogs

2012-06-09 13:53:54 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?

W dniu 2012-06-08 14:04, M.G. pisze:
> On Fri, 08 Jun 2012 14:00:56 +0200,
> Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl wrote:
>
>> W dniu 2012-06-08 13:43, M.G. pisze:
>>> Podoba mi się też to, że istnieje w grze symulacja
>>> działania sieci telekomunikacyjnych. Z drugiej strony cała ta strzelanina
>>> odwracała jedynie uwagę od najciekawszych aspektów prezentacji.
>>
>>
>> Przesadzasz, to ciagle tylko strzelanina, z malym dodatkami
>> symulacji dzialania sieci. Bardzo fajnymi, uzytecznymi
>> jak i klimatycznymi, ale tylko detalami - ot takie lepsze
>> GTA. Tak to przynajmniej odbieram.
>
> Ale właśnie o tym mówię, że mają potencjał na coś innego, a pójdą
> prawdopodobnie w GTA z hackowaniem.

Hm, gdy faktycznie byloby to jak Hitman (bo z tym mi sie kojarzy
twoj opis potencjalu jak sie zastanowic), ale mialbys nowoczesne
zabwaki, mozliwosc kilka misji otwartych na raz, duzy swiat...
I mniej oczywiste wybory co do ekwipunku - ot wielu _ludzi_ i rzeczy
'porozwalanych' po tym duzym miescie, ktore moga sie przydac w danej
akcji i musialbys wybrac, kombinowac. To mogloby byc fajne,
w Hitmanie o ile pamietam wlasnie najbardziej razilo mnie to
ze zamienial sie w Commandos, czyli zabawe w szukanie korytarzu
miedzy oczami wroga - a to sie mi mega szybko nudzi.



Re: Watch Dogs

2012-06-10 15:30:10 - Egon

Access Violation in module
<1h7m5xcpfa4aa.1ayew5yo38riy$.dlg@40tude.net> at address M.G.. See
explanation below:

>On Tue, 5 Jun 2012 23:56:50 +0200, Mateusz Ludwin wrote:
>
>> ;__;
>>
>> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA
>
>No więc po kiego grzyba to strzelanie i osłony? A mogła być zajebista
>skradanko-hakowanka.

Pożyjemy zobaczymy, może sam element osłaniania się będzie uproszczony,
coś na zasadzie rozwiązania z mafii 2 - jednym buttonem / klawiszem
aktywujemy osłonę i bohater się rzuca do najbliższego miejsca
zapewniającego osłonę? Jak na moje oko szykuje się niezły hit, jak
rockstar dalej będzie milczał w sprawie gta5 to mogą stracić część
elektoratu właśnie na rzecz Watch Dogs.

--
[ ____ ____ ____ _ _ ] Pozdrawiam!
[ |___ | __ | | |\ | ]
[ |___ |__] |__| | \| ] www.radsoft.pl/



Re: Watch Dogs

2012-06-06 20:40:36 - kszyhu fr@ckowiak

Dnia 05-06-2012 o 23:56:50 Mateusz Ludwin napisał(a):

> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Fajne, ale... gdzie są zombie?

--
This is what he'd always known
The promise of something greater beyond the water's final horizon



Re: Watch Dogs

2012-06-07 02:31:24 - Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co?

W dniu 2012-06-05 23:56, Mateusz Ludwin pisze:
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Gameplay niczym nie powala, ale tzw. klimat
jest na niebotycznym poziomie...
Gra, ktora obiecuje zblizyc sie do
mojego wyznacznika 'namacalnosci' swiata
przedstawionego jakim jest ciagle Dreamweb
(jedyna inna ktora przychodzi mi do glowy w tej chwili
byl Max Payne I/II - w III nie gralem jeszcze).



Re: Watch Dogs

2012-06-09 15:00:10 - venioo@interia.pl

W dniu 2012-06-05 23:56, Mateusz Ludwin pisze:
> ;__;
>
> www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA

Jak nie przekombinuja i niczego nie splyca/spier..la w porownaniu z tym
filmikiem, to mimo, ze to Ubi, to kupie!

:)

--
venioo -> GG:198909
What a wonderful wooooorld! :)



Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS