Reklama 2024-05-16
2

Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL

Aktorzy biorący udział w kampanii Storytel razem z SEXEDPL „(Nie) mówmy o seksie” Aktorzy biorący udział w kampanii Storytel razem z SEXEDPL „(Nie) mówmy o seksie”

Storytel startuje z kampanią „(Nie) mówmy o seksie", w ramach której w aplikacji dziś pojawiło się 6 słuchowisk poruszających tematy seksu, ludzkiej seksualności i związanych z nim tabu. Słuchowiska zostały przygotowane we współpracy z fundacją SEXEDPL. Za przygotowanie i promocję kampanii odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot oraz agencja digital marketingu Tigers.

Projekt „(Nie) mówmy o seksie” to odpowiedź obu marek na wciąż niewystarczającą społeczną edukację seksualną. 

W centrum całej kampanii znalazło się 6 specjalnie na tę okazję napisanych słuchowisk, które poruszają tematy takie jak brak orgazmu u kobiet, kwestia komunikacji na polu seksualności, uzależnienie od pornografii czy seksualność seniorów, ale też na przykład zbyt duże skupienie na codziennych obowiązkach, na czym cierpi nasze życie seksualne.

Do napisania 6 słuchowisk wchodzących w skład kampanii zaproszono uznanych polskich autorów tekstów i pisarzy: Wita Szostaka, Grzegorza Uzdańskiego, Magdalenę Salik, Dominikę Słowik, Agnieszkę Jelonek i Martę Guzowską.

Zobacz: Helena Englert w nowej kampanii Fundacji SexEdPL Antyprzemocowej Linii Pomocy

Słuchowiska w Storytel

W nagranie słuchowisk zaangażowano zaś popularnych i uznanych polskich aktorów i aktorki - słuchowiska czytają m.in. Maciej Musiał, Ola Domańska, Łukasz Simlat, Kasia Sawczuk, Sandra Drzymalska, Paulina Gałązka, Piotr Pacek, Marta Lipińska i Sebastian Dela, którzy wcielili się w role poszczególnych bohaterów opowiadań i narratorów.

Kampanię „(Nie) mówmy o seksie” promowało będzie wiele działań marketingowych, m.in. na TikToku, Instagramie. Jednym z nich jest gotowy już wielkopowierzchniowy mural, który wraz ze startem projektu pojawił się w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej (Metro Politechnika).

Mural w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej (Metro Politechnika)

W ramach promocji kampanii zaplanowano także wiele innych aktywacji w różnych obszarach, w tym działań PR-owych w mediach lifestyle’owych, portalach horyzontalnych i tygodnikach opinii oraz publikacji z zaangażowaniem liderów opinii, za które odpowiada agencja digital marketingu Tigers.

Za ideę kreatywną kampanii i teledysku odpowiedzialne są agencje Przestrzeń i Polot. Spot wyreżyserował Tomasz Misiukiewicz, za produkcję odpowiada Don’t Panic Production.

Autor: jd

Więcej informacji: Storytel, SEXEDPL

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas