|
|
|
|
|
|
|
,,Gotowi do gotowania. Start" nowym codziennym show TVP2. Prowadzącą Marzena Rogalska
Od 9 września w dni powszednie o godz. 18.30 telewizyjna Dwójka będzie emitować nowy program „Gotowi do gotowania. Start” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program poprowadzi Marzena Rogalska.
więcej
|
"Korepetycje z seksu" i "Pani Gadżet erotycznie" jesienią w TVN Style
W jesiennej ramówce TVN Style (TVN Discovery Polska) pojawią się nowe programy: "Pani Gadżet erotycznie", prowadzony przez Annę Nowak-Ibisz oraz "Korepetycje z seksu". Pierwszy skupi się na dobieraniu erotycznych gadżetów, a drugi będzie poświęcony poradom eksperckim dotyczącym seksualności oraz spraw intymnych.
więcej
|
HGTV nowym liderem oglądalności kanałów lifestylowych. Active Family z największym wzrostem
W lipcu 2019 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych zostało HGTV, które wyprzedziło TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Active Family, a na czele spadków uplasował się kanał TLC - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zbigniew Pruski dyrektorem handlowym w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią
Zbigniew Pruski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w BBC Studios na Europę Środkowo-Wschodnią. Przez ostatnie lata w spółce pełnił funkcję head of affiliate sales.
więcej
|
Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP
We wrześniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe spoty kosztują od 100 tys. zł netto. Są to stawki dla bloków reklamowych przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z trzecią edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.
więcej
|
TVP1 liderem tygodnia, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. ,,Zniewolona" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial TVP1 „Zniewolona”, dziennik TVN „Fakty” oraz Top Of The Top Sopot Festival 2019. Wśród stacji liderem była TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ryszard Rembiszewski twarzą stacji TV Okazje
Prezenter Ryszard Rembiszewski dołączył do grona gospodarzy programu telezakupowego TV Okazje.
więcej
|
Piotr Woźniak-Starak uległ wypadkowi na jeziorze, trwają jego poszukiwania
Producent filmowy Piotr Woźniak-Starak jest poszukiwany po wypadku na motorówce, do którego doszło w niedzielę rano jeziorze Kisajno koło Giżycka. W akcji biorą udział policjanci, ratownicy i płetwonurkowie
więcej
|
Serwis Paramount Play w ofercie Orange TV
Od 19 sierpnia użytkownicy platformy Orange TV mają dostęp do serwisu SVOD Paramount Play.
więcej
|
US Open 2019 w Eurosporcie. Na początek kwalifikacje
Od poniedziałku, 19 sierpnia wszystkie mecze kwalifikacji do turnieju US Open można oglądać na kanale Eurosport oraz w Eurosport Playerze.
więcej
|
Robert Kwiatkowski, Andrzej Rozenek i Dorota Olko wśród ,,jedynek" Lewicy do Sejmu
Z pierwszych miejsc na listach Lewicy do Sejmu będą startowali m.in. były prezes TVP i członek KRRiT Robert Kwiatkowski, dziennikarz „Nie” Andrzej Rozenek i rzeczniczka prasowa Razem Dorota Olko. Szefem sztabu ugrupowania został lider Wiosny Robert Biedroń.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka
Empik wprowadza program subskrypcji Empik Premium. W zamian za miesięczną opłatę, klienci otrzymają specjalnie przygotowany pakiet benefitów i rabatów. W kampanii reklamowej usługi występuje piosenkarka Monika Brodka. Kampanię przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Performance Media oraz OneMulti,
więcej
|
Arskom Group przy potrojeniu wpływów nadal ze stratą, zrezygnowała z ,,FourFour Two" i ,,Stuffu"
W ub.r. agencja marketingowa Arskom Group zanotowała 7,94 mln zł przychodów sprzedażowych - prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej, a jej strata netto pogłębiła się z 250,4 do 346 tys. zł. Zakończyła wydawanie magazynów FourFour Two” i „Stuff”. - Jeszcze w tym roku planujemy kolejne działania, zarówno akwizycje jak i strategiczne partnerstwa. planujemy, że spółki Arskom i Sport Brokers rok 2019 zakończą z wynikiem powyżej 1 mln zł zysku EBITDA - zapowiada Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.
więcej
|
Koalicja "Marketerzy dla Lepszych Badań" wyłoniła komitet sterujący
Marketerzy, którzy pracują wspólnie z rynkiem nad nowym badaniem mediów w Polsce utworzyli koalicję "Marketerzy dla lepszych badań". Teraz, podczas swojego pierwszego spotkania organizacyjnego wybrała komitet sterujący, który będzie zarządzał jej pracami.
więcej
|
Leo Burnett Warszawa z 27,91 mln zł wpływów, agencja ma nowy zarząd
Agencja Leo Burnett Warszawa zamknęła 2018 rok wpływami sprzedażowymi w wysokości 27,91 mln zł, czyli zbliżonymi do tych z 2017 roku. Od czerwca br. spółka ma nowy zarząd, w którym są Jarosław Ziębiński, Tomasz Pawlikowski i David Clark.
więcej
|
Sklepy spożywcze nie będą mogły wyrzucać żywności, zaczyna obowiązywać nowa ustawa
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę o przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Nowe przepisy zobowiązują właścicieli dużych sklepów do przekazywania produktów spożywczych, które nie mogą trafić do sprzedaży organizacjom pozarządowym.
więcej
|
Mecze Polaków w eliminacjach do Euro 2020 najdroższe we wrześniu w TVP
We wrześniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej najdroższe spoty kosztują od 100 tys. zł netto. Są to stawki dla bloków reklamowych przy eliminacyjnych meczach polskich piłkarzy do Euro 2020 w TVP1 i serialu „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
TVN Media i SAR z trzecią edycją projektu #opiniejuroraeffie
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz TVN Media właśnie wystartowały z trzecią edycją cyklu #opiniejuroraeffie, w którym członkowie jury Effie Awards komentują komunikację marketingową.
więcej
|
Sławomir Zapała w nowej serii reklam Bancovo. Filip nowy brand hero marki
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej porównywarki pożyczek i kredytów Bancovo. W reklamach występuje Sławomir Zapała, ambasador marki. Działania przygotowały Start Something i Mets.
więcej
|
Wystartowała kampania wafli Dare i batonów Wanted (wideo)
W poniedziałek rozpoczęły się dwie kampanie firmy ETi wspierające flagowe produkty marki - czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów. Realizują je agencje Gong (Group One), UM (IPG Mediabrands) i MSL (Publicis Groupe).
więcej
|
LOT zachęca w nowej kampanii reklamowej do podróżowania z dziećmi
Pod hasłem "Bądź naszym gościem" ruszyła nowa kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT.
więcej
|
Tommy Hilfiger wykorzystał w nowej kolekcji materiały z recyklingu
Amerykańska marka Tommy Hilfiger do produkcji najnowszej kolekcji jesiennej wykorzystała materiały pochodzące z recyklingu.
więcej
|
Adam Romaniuk e-commerce directorem w Grupie S/F
Adam Romaniuk dołączył do zespołu Grupy S/F, gdzie objął nowo utworzone stanowisko e-commerce directora. Zajmie się rozwojem kompetencji ecommerce`owych całej Grupy i wsparciem w zakresie ecommerce klientów agencji Booost, The Digitals i Scholz & Friends Warszawa.
więcej
|
Profi z nową strategią pozycjonowania i brand designem
Marka Profi, producent m.in. pasztetów i zup gotowych wprowadza nową strategię pozycjonowania marki i nowy brand design. Opracowała je agencja Communication Unlimited.
więcej
|
Lars Larsen, twórca Grupy Jysk nie żyje
W wieku 71 lat w wyniku choroby nowotworowej zmarł Lars Larsen, założyciel i do czerwca br. prezes Grupy Jysk. Firmą kierować będzie jego syn, Jacob Brunsborg.
więcej
|
Fundacja Viva! ciągnęła na trasie do Morskiego Oka rzeźbę martwego konia
W niedzielę 18 sierpnia na trasie do Morskiego Oka pojawił się nietypowy zaprzęg. Rzeźbiarka Ida Karkoszka wciągnęła, wraz z aktywistką Fundacji Viva! Anną Plaszczyk, na Polanę Włosienica rzeźbę umierającego konia.
więcej
|
Martin Sorrell kupił za 10 mln euro agencję IMA
Należąca do Martina Sorrella spółka S4 Capital kupiła specjalizującą się w influencer marketingu agencję IMA. Zapłaciła za nią 10 mln euro.
więcej
|
Agnieszka Porzycka senior SEM specilist w Resolution
Agnieszka Porzycka awansowała na stanowisko senior SEM specialis w strukturach agencji Resolution (Grupa OMD), która specjalizuje się w obsłudze klientów, dla których digital stanowi główne medium komunikacji.
więcej
|
Black Red White prezentuje nowy katalog
Sieć salonów meblowych Black Red White zaprezentowała Katalog Rodzinnych Wnętrz 2019/2020.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Gazeta Polska" i ,,Wprost" z największymi spadkami w I półroczu 2019 roku
W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Arskom Group przy potrojeniu wpływów nadal ze stratą, zrezygnowała z ,,FourFour Two" i ,,Stuffu"
W ub.r. agencja marketingowa Arskom Group zanotowała 7,94 mln zł przychodów sprzedażowych - prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej, a jej strata netto pogłębiła się z 250,4 do 346 tys. zł. Zakończyła wydawanie magazynów FourFour Two” i „Stuff”. - Jeszcze w tym roku planujemy kolejne działania, zarówno akwizycje jak i strategiczne partnerstwa. planujemy, że spółki Arskom i Sport Brokers rok 2019 zakończą z wynikiem powyżej 1 mln zł zysku EBITDA - zapowiada Rafał Romaniuk, dyrektor zarządzający Arskom Group.
więcej
|
Zielke zarzuca ,,Gazecie Wyborczej" i OKO.press zwłokę w opisywaniu sprawy Sadowskiego. Dziennikarze odpowiadają: weryfikowaliśmy fakty
Informacje na temat Krzysztofa Sadowskiego „Gazeta Wyborcza” miała rok wcześniej, OKO.press od maja br. - informuje Mariusz Zielke, zarzucając mediom opieszałość. - Żeby napisać coś w poważnym medium, trzeba dokładnie to sprawdzić - odpiera zarzut w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Iza Michalewicz, autorka „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
Wpływy Media Service Zawada zmalały o 8 proc. 2,6 mln zł zaległych należności od Ruchu, Super Siódemki i WIKR
Firma Media Service Zawada, wydająca głównie czasopisma i książki dla dzieci, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 7,8 proc. do 40,21 mln zł oraz zysku netto z 2,11 mln zł do 879,8 tys. zł. Ma 2,6 mln zł zaległych należności od przeżywających ogromne problemy spółek dystrybucyjnych Ruch, Super Siódemka i WIKR.
więcej
|
,,Party" liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
W pierwszym półroczu 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl
Portal Onet otwiera lipcowy ranking najczęściej cytowanych mediów, który przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc znalazł się w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych.
więcej
|
Wydawca ,,Teraz Rocka" po sprzedaży ,,PSX Extreme" potroił wpływy, nadal ze stratą
W drugim kwartale br. firma Advertigo, wydawca magazynu „Teraz Rock”, zanotowała 1,61 mln zł wpływów sprzedażowych i 158,6 tys. zł straty netto, wobec 583,8 tys. zł wpływów i 121,5 tys. zł rok wcześniej. W zeszłym kwartale sprzedała prawa do miesięcznika „PSX Extreme”.
więcej
|
|
|
Grupa naTemat: wpływy wzrosły o 14 proc., 513 tys. zł zysku netto. ASZdziennik z lepszymi wynikami od MamaDu
Glob360, właściciel Grupy naTemat, w ub.r. osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 14,4 proc. do 6,18 mln zł oraz 513,3 tys. zł zysku netto. Firma zarabia głównie z przygotowywania i realizacji kampanii marketingowych. Z jej spółek zależnych ASZdziennik zanotował wyższe wpływy od MamaDu i zysk netto.
więcej
|
Disney+ nie tylko w USA. Na liście Kanada, Holandia, Australia i Nowa Zelandia
Zapowiadany na listopad serwis VOD Disney+ na początku pojawi się nie tylko na rynku amerykańskim. Według zapowiedzi platforma będzie dostępna w dniu premiery w Kanadzie i Holandii, a kilka dni później także w Australii i na Nowej Zelandii. Umowy zawarte przez Disneya przewidują start serwisu na platformach Apple TV, Android TV, Playstation 4 i Xbox One.
więcej
|
Łukasz Szelecki odchodzi z Ringier Axel Springer Polska
Po ponad 2,5 roku pracy Łukasz Szelecki rozstaje się z Ringier Axel Springer Polska, w którym nadzorował realizację treści wideo - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracował m.in. w TOK FM, Polsacie i Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
więcej
|
Airbnb z rezerwacjami za 9,4 mld dolarów. 31 procent wzrostu w skali roku
W I kwartale 2019 roku platforma Airbnb osiągnęła globalne przychody z rezerwacji w wysokości 9,4 mld dolarów - wynika z nieoficjalnych informacji. Na koniec marca spółka dysponowała kapitałem gotówkowym w kwocie 3,5 mld dolarów, firma szykuje się do wejścia na giełdę w pierwszej połowie 2020 roku.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl
Portal Onet otwiera lipcowy ranking najczęściej cytowanych mediów, który przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc znalazł się w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych.
więcej
|
Disney będzie walczył z udostępnianiem kont w Disney+. Dogaduje się z dostawcami kablowymi
Koncern medialny Disney i Charter Communications, jeden z największych dostawców kablowych w USA zawarli porozumienie zgodnie z którym będą wspólnie walczyć ze zjawiskiem dzielenia się kontami przez użytkowników zapowiadanego na jesień 2019 roku serwisu VOD Disney+. Obaj partnerzy uważają że udostępnianie danych logowania do serwisu rodzinie i znajomym jest działaniem porównywalnym z piractwem, które hamuje rozwój platform streamingowych.
więcej
|
Eliza Michalik felietonistką naTemat.pl
Eliza Michalik została felietonistką naTemat.pl. - Tematy będą różnorodne, zależy, co przyniesie tydzień - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl dziennikarka.
więcej
|
"Agent King" - animowany Elvis Presley w Netfliksie
W 42. rocznicę śmierci Elvisa Presleya platforma Netflix zapowiedziała animowany projekt "Agent King".
więcej
|
Toya z nową ofertą internetu dla studentów
Od 19 sierpnia w Toya wystartowała promocja „Internet studencki 2019”. Podobnie jak w poprzednich latach studenci mogą podpisywać umowy na krótszy okres, od 7 do 9 miesięcy. Promocyjne ceny obowiązują przez cały czas trwania umowy.
więcej
|
Zapoluj na emocje konsumenta. IQS przedstawia Hajp Hunting
Czego pragną konsumenci? To pytanie spędza sen z powiek wielu marketerom. Z pomocą przychodzi Hajp Hunting - projekt badawczy IQS. Jak to dokładnie działa?
materiał partnerski
więcej
|
|
|