|
|
|
|
|
|
|
KRRiT uruchomiła nowe badanie mediów. Na początek w oparciu o 400 urządzeń
Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski oraz eksperci projektu Telemetria Polska zaprezentowali wstępne wyniki prac badawczo-rozwojowych oraz ogłosili uruchomienie jednoźródłowego pomiaru mediów. Na razie opiera się ono na 400 urządzeniach, pokazano też działanie systemu danych ze ścieżki zwrotnej (RPD - return path data).
więcej
|
Drzewiecka, Ohme i Chajzer poprowadzą ,,Big Brother 2". Premiera reality-show 13 września
Gospodarzami drugiego sezonu „Big Brothera” będą Gabi Drzewiecka, Małgorzata Ohme i Filip Chajzer - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reality-show na antenie telewizyjnej Siódemki i na platformie player.pl wystartuje w piątek, 13 września.
więcej
|
W sierpniu najwięcej widzów przybyło ,,Wiadomościom". Liderem ,,Fakty"
Liderem oglądalności programów informacyjnych w sierpniu br. były „Fakty” emitowane w TVN. Najwięcej widzów zyskały „Wiadomości” TVP1, tracą "Wydarzenia" Polsatu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W TVP spoty wyborcze przy programach informacyjnych, publicystyce i rozrywce. Podano cennik
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej opublikowało cennik wyborczy, który obowiązuje do 11 października. Komitety wyborcze najwięcej zapłacą za reklamę przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1.
więcej
|
Vectra pozwala klientom dowolnie konfigurować usługi w ramach umowy
Vectra wprowadziła nową elastyczną ofertę z konfiguratorem, dzięki któremu klienci mogą sami dobrać usługi składające się na ich umowę. Z tego rozwiązania korzystać mogą obecni i nowi klienci. Właśnie wystartowała kampania reklamowa, wspierająca to rozwiązanie.
więcej
|
Michał Rybicki za Annę Raczyńską p.o. dyrektora oddziału TVP Bydgoszcz
Dyrektor oddziału TVP3 Bydgoszcz Anna Raczyńska zrezygnowała z pełnionej funkcji. W weekend na antenie stacji pożegnała się z widzami, uzasadniając, że odchodzi z przyczyn osobistych. Redaktorem naczelnym i p.o. dyrektora oddziału został Michał Rybicki.
więcej
|
,,Zawsze warto" startuje w Polsacie. ,,Bardzo nowoczesny serial" (wideo)
Od 4 września Polsat rozpocznie emisję nowego serialu „Zawsze warto”, który będzie emitowany w środy o godz. 21.20. - To genialny serial, który został świetnie zagrany przez całą obsadę. Od ponad tygodnia produkcja dostępna jest w Ipli. Od razu posypała się lawina entuzjastycznych i niezwykle pochlebnych komentarzy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Beata Barcz, producent projektu.
więcej
|
Wybuchowe reklamy i promocje wspierają rebranding nc+ na Platforma Canal+ (wideo)
Zmianie nazwy nc+ na Platforma Canal+ towarzyszy szereg promocji, m.in. zniżki przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące i możliwość testowania usługi telewizyjnej bez opłat do końca września. Kampanię reklamową wspólnie z działem marketingu platformy przygotowały firmy Havas Warsaw i Havas Media.
więcej
|
Najdroższy spot wyborczy w TVN kosztuje 33 tys. zł
TVN Media opublikowało cennik wyborczy obowiązujący we wrześniu w TVN. Najwięcej kosztuje 30-sek. spot wyemitowany po głównym wydaniu „Faktów”.
więcej
|
1,63 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” podczas tegorocznych wakacji oglądało średnio 1,63 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska była liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 7,49 mln zł.
więcej
|
Czwórka rozpoczyna emisję ,,Gabinetu numer 5" (wideo)
W środę, 4 września o godz. 21.30 telewizyjna Czwórka rozpocznie emisję nowego serialu „Gabinet numer 5”. Główną rolę w produkcji gra Tomasz Sobczak.
więcej
|
W konkursie TVP Sport dla dzieci nagrodą komentowanie ze stadionu meczu Polska - Macedonia
TVP Sport zaprasza młodych widzów do udziału w konkursie, którego zwycięzca będzie mógł skomentować wspólnie z profesjonalnym dziennikarzem październikowy mecz Polska - Macedonia Północna.
więcej
|
741 tys. widzów debiutu ,,Love Island", 311 tys. ,,Sędzi Anny Marii Wesołowskiej". Powtórka ,,M jak miłość" hitem poniedziałku
Pokazany w poniedziałek w Polsacie pierwszy odcinek randkowego show „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 741 tys. widzów, a debiut reaktywowanej „Sędzi Anny Marii Wesołowskiej” w TTV śledziło 311 tys. osób. Ratingowym hitem dnia okazała się powtórka serialu „M jak miłość” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sebastian Staszewski wrócił ze Sport.pl do Polsat Sport
Dziennikarz piłkarski Sebastian Staszewski od początku września znów pracuje w Polsat Sport. Poprzednio był związany ze Sport.pl (Agora), a wcześniej m.in. z „Polska The Times” i naTemat.pl.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PZU i Orlen mają zgodę UOKiK-u na stworzenie agencji mediowego Sigma Bis
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgodził się na utworzenie przez PKN Orlen i PZU firmy Sigma Bis stwierdzając, że koncentracja nie ograniczy konkurencji. Wspólna firma obu państwowych spółek ma być agencję mediową zajmującą się przede wszystkim negocjowaniem oraz zakupem mediów.
więcej
|
Blanka Przybysz-Skrzyniarz za Wiesława Labudę dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos
Z początkiem września Blanka Przybysz-Skrzyniarz została dyrektorem ds. marketingu Grupy Lotos - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W spółce pracuje od marca br. Na obecnym stanowisku zastąpiła Wiesława Labudę, który objął funkcję prezesa Fundacji Lotos.
więcej
|
Grupa Żywiec zachęca: ,,Daj butelce drugie życie"
Grupa Żywiec rozpoczęła akcję pod hasłem „Daj butelce drugie życie”, w ramach której promuje oddawanie do sklepów butelek zwrotnych po piwie. Objęto nią już ok. 1000 sklepów w całej Polsce.
więcej
|
Wybuchowe reklamy i promocje wspierają rebranding nc+ na Platforma Canal+ (wideo)
Zmianie nazwy nc+ na Platforma Canal+ towarzyszy szereg promocji, m.in. zniżki przy podpisywaniu umowy na 24 miesiące i możliwość testowania usługi telewizyjnej bez opłat do końca września. Kampanię reklamową wspólnie z działem marketingu platformy przygotowały firmy Havas Warsaw i Havas Media.
więcej
|
Wieczorna przejażdżka Roberta Kubicy reklamuje oleje Platinum od Orlenu (wideo)
W nowej kampanii stacji Orlen z udziałem Roberta Kubicy reklamowane są oleje samochodowe Platinum. Akcję przygotowały firmy marketingowe Red8 Advertising i Starcom.
więcej
|
LPP odchodzi od plastikowych toreb w ramach inicjatywy New Plastics Economy
LPP jako pierwsza polska firma przystąpiła do globalnej inicjatywy na rzecz gospodarki obiegu zamkniętego w zakresie zarządzania plastikiem - New Plastics Economy Global Commitment.
więcej
|
Digital Kingdom obsłuży marki Raffaello i Ferrero Rocher
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę w internecie marek słodyczy Raffaello i Ferrero Rocher (Ferrero Polska Commercial).
więcej
|
Smerfy w kampanii Komisji Europejskiej zachęcają do sprzątania plaż
Komisja Europejska ruszyła z kolejną edycją projektu edukacyjnego „#EUBeachCleanUp”, którego celem jest aktywizacja mieszkańców UE do działań proekologicznych, zwłaszcza oczyszczania plaż z plastiku. Maskotkami akcji są znane postaci z bajki "Smerfy".
więcej
|
Koncern AMD w reklamach wprowadzał użytkowników w błąd. Zapłaci 12,1 mln dolarów kary
Koncern AMD przegrał proces w którym został oskarżony o wprowadzanie w błąd użytkowników w reklamach procesorów Bulldozer. Firma błędnie sugerowała że jej układy są ośmiordzeniowe, choć zastosowana w nich technologia nie do końca odpowiadała takiemu terminowi. W wyniku ugody sąd nakazał AMD zapłacenie kary w wysokości 12,1 mln dolarów.
więcej
|
Szwedzi przygotowali kampanię przeciwko uprzedzeniom i dezinformacji
W ramach szwedzkiej kampanii "Visible Thoughts" przeprowadzono nietypowy eksperyment społeczny. Jego celem jest pokazanie, że warto wyzbyć się swoich uprzedzeń i poznawać ludzi, zanim się ich oceni.
więcej
|
Pilsweizer poszerza portfolio o markę Pilsvar Podhalańskie
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek nową markę piwa góralskiego - Pilsvar Podhalańskie.
więcej
|
LMC promuje aplikację Praca za Rogiem
Ruszyła nowa odsłona ogólnopolskiej kampanii firmy LMC, promującej aplikację mobilną Praca za Rogiem. Przygotowały ją Outbreak, Boogie, TMS Global i Direct People.
więcej
|
Codemedia obsługuje mediowo markę DayUp
Do grona klientów agencji Codemedia dołączyła marka przekąsek DayUp, należąca do firmy Arteta. Własnie ruszyła telewizyjna kampania tego brandu.
więcej
|
Global Shopper Marketing odświeża wizerunek
Specjalizująca się we wsparciu sprzedaży agencja Global Shopper Marketing ma nowy logotyp, stronę internetową oraz odświeżoną szatę graficzną.
więcej
|
DAS reklamuje ,,ubezpieczenia prawne na każdy dzień"(wideo)
DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej odświeżyło swoją komunikację. Częścią zmian wizerunkowych ubezpieczyciela w Polsce jest nowe hasło „DAS - Ubezpieczenia prawne na każdy dzień” i kampania promocyjna.
więcej
|
Prymat kontynuuje współpracę z TVN przy ,,Doradcy smaku", Zwieger lokuje swoje produkty
Wraz ze startem jesiennej ramówki TVN rozpoczął 2 września emisję kulinarnego programu „Doradca smaku”, którego gospodarzem jest Robert Sowa. XI sezon kulinarnego show powstał - podobnie jak poprzednie - we współpracy z producentem przypraw, firmą Prymat. Swoje produkty lokuje w nim również marka Zwieger, sponsor programu.
więcej
|
Marketerzy w obliczu wyzwania - wyniki badania CMO Survey 2019
Klientocentryczność staje się powszechnym wzorem modelu biznesowego. Czyli takim, u którego podstaw leży kierowanie się oczekiwaniami, potrzebami i preferencjami klienta jako najważniejszymi kryteriami decyzji biznesowych – od formułowania strategii po tworzenie szczegółowych instrukcji operacyjnych. Dział marketingu jest jednym z tych, który ma za zadanie widzieć, rozumieć i adaptować swoje działania tak by najlepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Jak więc zmieniają się oczekiwania rynku i samych firm wobec CMO? Z jakimi wyzwaniami borykają się szefowie marketingu? W jaki sposób korzystają z nowych technologii?
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Fundacja Niezależne Media dzięki środkom na Puszcza.tv osiągnęła wzrost wpływów i zysk, darowizny zmalały o połowę
W ub.r. Fundacja Niezależne Media zanotowała spadek wpływów z darowizn z 504,4 do 228,2 tys. zł, za to jej przychody z dotacji poszybowały w górę z 14 do 902,7 tys. zł, z czego większość to środki na serwis Puszcza.tv. Według ekspertów pytanych przez TVN24 dotacja na witrynę jest niewspółmiernie wysoka w porównaniu z efektami, fundacja nie komentuje tych zastrzeżeń.
więcej
|
Olaf Osica: z Ośrodka Studiów Wschodnich do SpotData w Bonnier Business Polska
Były dyrektor Ośrodka Studiów Wschodnich Olaf Osica dołączył do SpotData (Bonnier Business Polska), obejmując funkcję dyrektora ds. badań i rozwoju. - Chcemy dostarczać biznesowi wiedzy, pozwalającej na lepsze planowanie rozwoju - zapowiada Osica.
więcej
|
Jacek Żakowski zbierał podpisy dla kandydata Obywateli RP na senatora. ,,To postawa obywatelska i brak hipokryzji"
Publicysta „Polityki” i Radia TOK FM Jacek Żakowski zaangażował się w zbieranie podpisów dla Pawła Kasprzaka, działacza Obywateli RP kandydującego do Senatu. - Nie widzę w tym sprzeczności z wykonywanym zawodem. Przeciwnie, to wyraz obywatelskiej postawy i braku hipokryzji, tak charakterystycznej dla większości publicystów - mówi Żakowski portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"New York Times" pod naporem aktywistów wycofał się z patronatu nad konferencją branży paliwowej
"New York Times" zrezygnował z patronatu medialnego nad konferencją "Oil & Money", która w październiku rozpocznie się w Londynie. Powód? Protesty aktywistów ekologicznych, którzy winą za gwałtowne ocieplenie klimatu obarczają m.in. sektor paliwowo-wydobywczy.
więcej
|
Minister edukacji do dziennikarki ,,GW": chaos jest być może w pani głowie, a nie oświacie
- Chaos to jest być może w pani głowie dotyczący oświaty - powiedział minister edukacji narodowej Dariusz Piontkowski do dziennikarki „Gazety Wyborczej” Justyny Dobrosz-Oracz, odpowiadając na tezę, że reforma edukacji wprowadza chaos w szkołach.
więcej
|
Zniżki do sklepów z "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów"
W dniach 4-5 października br. w akcji "Jesienne szaleństwo zakupów" w całej Polsce będą czekać zniżki na czytelników "Elle", "Glamour" oraz "Elle Man" (Burda Media Polska). Dodatkowo dla klientów Galerii Mokotów w Warszawie od 4 do 9 października przygotowano atrakcje oraz warsztaty.
więcej
|
|
|
Akcje Brand24 po blokadzie przez Facebooka tracą ponad 15 proc. wartości. ,,Sytuacja jest poważna, ale straty do odrobienia"
Po publikacji sugerującej że firma Brand24 może stosować niedozwolone praktyki zbierania danych i zablokowaniu jej kont na Facebooku oraz Instagramie w poniedziałek akcje startupu straciły na wartości ponad 15 procent. Czy to początek poważnego kryzysu firmy kierowanej przez Michała Sadowskiego, czy tylko „wypadek przy pracy”? Obserwatorzy rynku nie są jednomyślni w opiniach. - Obecna utrata wartości akcji nie jest dramatyczna, a Brand24 ma szansę powrócić na ścieżkę wzrostów. Sytuacja wydaje się poważna i może niepokoić, ale to bardziej kryzys PR-owy niż związany z rzeczywistą kondycją spółki - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci branży finansów i nowych technologii.
więcej
|
Grupa Abstra rozszerza działalność o podcasty. Startuje Storia by Abstra
Storia by Abstra to nowy projekt Grupy Abstra, producenta treści na YouTube. W ramach działalności podmiotu powstaje portfolio podcastów wideo, a także kierowana do partnerów komercyjnych usługa „podcast as a service” oraz platforma do współpracy dla twórców Storia Podcast Network.
więcej
|
YouTube usunął ponad 9 milionów filmów w 3 miesiące. 100 tysięcy z powodu mowy nienawiści
W II kwartale 2019 roku serwis YouTube usunął ponad 9 mln filmów, które w różnym stopniu łamały regulamin platformy. W ciągu trzech miesięcy z górą 100 tysięcy nagrań zostało zablokowanych z powodu stosowania w nich mowy nienawiści. YouTube zaznacza, że ponad 80 procent filmów usunięto zanim jeszcze zostały one obejrzane przez użytkowników.
więcej
|
,,Kierunek: Noc" - Netflix szykuje serial inspirowany powieścią Jacka Dukaja
Netflix zapowiedział na przyszły rok premierę serialu science fiction „Kierunek: Noc” na motywach powieści „Starość Aksolotla” Jacka Dukaja. To pierwsza produkcja platformy realizowana w Belgii, producentami wykonawczymi są Jacek Dukaj i Tomasz Bagiński.
więcej
|
Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie
Zapowiadany na jesień 2019 roku serwis Disney+ może liczyć na życzliwe przyjęcie w Stanach Zjednoczonych - wynika z sondażu UBS. 43 procent badanych Amerykanów deklaruje wykupienie subskrypcji na tej platformie. Nowy serwis może mocno uderzyć w konkurencję, bowiem aż 57 procent respondentów wraz z zakupem abonamentu w Disney+ zamierza zrezygnować przynajmniej z jednej konkurencyjnej usługi VOD.
więcej
|
Wiceprezydent USA dziękuje Polsce za odrzucenie podatku cyfrowego. ,,Utrudniłby wymianę handlową"
Podczas wizyty w Warszawie wiceprezydent USA Mike Pence stwierdził, że Stany Zjednoczone „z głęboką wdzięcznością przyjęły odrzucenie” przez nasz kraju projektów podatku od usług cyfrowych. Taki podatek polskie władze zapowiadały od wiosny br. Na razie nikt z rządu nie odniósł się do słów Pence’a.
więcej
|
Rafał Lorenc w zarządzie nazwa.pl
Rafał Lorenc został powołany przez zgromadzenie wspólników na stanowisko członka zarządu spółki nazwa.pl, zajmującej się usługami hostingowymi.
więcej
|
Back to school, czyli Empik z ofertą dla pracodawców
Rekordowo niskie bezrobocie i rynek pracownika sprawiają, że pracodawcy zastanawiają się jak pozyskać i utrzymać najlepszych specjalistów. Z kolei pracownicy, w poszukiwaniuwork-life balancecodzienne obowiązki zawodowe starają się pogodzić z życiem rodzinnym. Empik, lider sprzedaży wielokanałowej w Polsce, wychodzi naprzeciw potrzebom obu tych grup i proponuje rozwiązanie, które zadowoli zarówno pracowników, jak i pracodawców. Karty podarunkowe oraz subskrypcje cyfrowe to znakomita forma benefitów pracowniczych, która wiąże się z wieloma korzyściami szczególnie teraz, tuż przed rozpoczęciem roku szkolnego.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Zawsze warto" startuje w Polsacie. ,,Bardzo nowoczesny serial" (wideo)
|
,,Kierunek: Noc" - Netflix szykuje serial inspirowany powieścią Jacka Dukaja
|
Amerykanie czekają na Disney+. 43 procent badanych kupi subskrypcję w serwisie
|
,,Mayday" - nowa komedia z Adamczykiem, Dereszowską, Książkiewicz i Woronowiczem
|
Aktorzy z filmu "(Nie)znajomi" śpiewają piosenkę Dawida Podsiadło "Najnowszy klip"
|
Colin Firth w filmie "1917". Reżyserem Sam Mendes (wideo)
|
|
|