Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 23 Października 2019
 
 
 
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badania mediów
 
Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy przeprowadzi prace badawczo-rozwojowe, dotyczące jednoźródłowych badań mediów. Wartość podpisanej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji opiewa na 93 miliony złotych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
,,Dom pod Dwoma Orłami" nowym historycznym serialem TVP
 
W październiku we Wrocławiu rozpoczęły się zdjęcia do nowego historycznego serialu Telewizji Polskiej „Dom pod Dwoma Orłami”. Projekt reżyseruje Waldemar Krzystek, a w obsadzie znajdują się: Karolina Gruszka, Andrzej Seweryn, Grzegorz Małecki, Andrzej Konopka, Artur Żmijewski, Jan Frycz, Przemysław Stippa i Cezary Łukaszewicz. więcej
 
 
4fun Gold Hits z logo podobnym do Stars.tv ,,Myśl, że widzowie się na to nabiorą, jest naiwna"
 
W oprawie antenowej stacji 4fun Gold Hits pojawił się znaczek przypominający logo Stars.tv. 4fun Media tego nie komentuje. - Myśl, że widzowie są głupi i się na to nabiorą, jest bardzo naiwna - ocenia Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.tv. więcej
 
 
TVP Kultura w HD prezentuje nową ofertę. "Kultura najwyższej jakości"
 
Od środy, 23 października TVP Kultura będzie nadawana na MUX-8 w naziemnej telewizji cyfrowej w jakości HD. Oprócz poprawy standardu prezentowanych treści, zapowiedziano także premiery kulturalne na najbliższe miesiące. - TVP Kultura promuje kulturę najwyższej jakości, teraz także w najwyższej jakości obrazu - skomentowała Kalina Cyz, dyrektor TVP Kultura.   więcej
 
 
Supermercato24 przejmuje Szopi.pl, wprowadzi je w kolejnych miastach
 
Włoski e-sklep spożywczy Supermercato24 przejął właściciela platformy Szopi.pl, dostarczającej zakupy ze sklepów stacjonarnych. Serwisy mają zostać zintegrowane na początku przyszłego roku, a oferta Szopi.pl pojawi w kolejnych miastach. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Forbes.pl z subskrypcją: 19,90 zł miesięcznie za teksty z ,,Forbesa" i ,,Forbes Women" więcej
 
Marian Banaś pozostając szefem NIK jest obciążeniem dla PiS i paliwem dla opozycji (opinie) więcej
 
Golden Drum 2019: 11 nagród dla polskich agencji, VMLY&R z Grand Prix za ,,Ostatni Twój Weekend" więcej
 
PZU dopłaciło 3 mln zł do kapitału Sigma Bis, spółka z nowym zarządem więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Key Account Manager Dział Sprzedaży Grupa ZPR Media
Grafik w Dziale Marketingu (kilkumiesięczny projekt) Ringier Axel Springer Media
Managera ds. sprzedaży online Gremi Media
Specjalista ds. e-commerce (Player, TVN24 GO) TVN
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor Serwisu Online Zdrowie TVN TVN
Key Account Manager Dział Klientów Strategicznych i Agencyjnych Grupa ZPR Media
Sales Manager newonce.media
Redaktor nocny w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer Media
Redaktor Seo Medonet, współpraca Ringier Axel Springer Media
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Kijowie Polska Organizacja Turystyczna
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Dom pod Dwoma Orłami" nowym historycznym serialem TVP

W październiku we Wrocławiu rozpoczęły się zdjęcia do nowego historycznego serialu Telewizji Polskiej „Dom pod Dwoma Orłami”. Projekt reżyseruje Waldemar Krzystek, a w obsadzie znajdują się: Karolina Gruszka, Andrzej Seweryn, Grzegorz Małecki, Andrzej Konopka, Artur Żmijewski, Jan Frycz, Przemysław Stippa i Cezary Łukaszewicz. więcej

4fun Gold Hits z logo podobnym do Stars.tv ,,Myśl, że widzowie się na to nabiorą, jest naiwna"

W oprawie antenowej stacji 4fun Gold Hits pojawił się znaczek przypominający logo Stars.tv. 4fun Media tego nie komentuje. - Myśl, że widzowie są głupi i się na to nabiorą, jest bardzo naiwna - ocenia Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.tv. więcej

TVP Kultura w HD prezentuje nową ofertę. "Kultura najwyższej jakości"

Od środy, 23 października TVP Kultura będzie nadawana na MUX-8 w naziemnej telewizji cyfrowej w jakości HD. Oprócz poprawy standardu prezentowanych treści, zapowiedziano także premiery kulturalne na najbliższe miesiące. - TVP Kultura promuje kulturę najwyższej jakości, teraz także w najwyższej jakości obrazu - skomentowała Kalina Cyz, dyrektor TVP Kultura.   więcej

TVN Turbo będzie transmitować Kryterium Asów Rajdu Barbórka przez kolejne trzy lata

TVN Turbo i Automobilklub Polski przedłużyli współpracę o kolejne trzy lata. Oznacza to, że najbliższy odcinek specjalny - Kryterium Asów Rajdu Barbórka - w sobotę 7 grudnia będzie transmitowany w tej stacji na żywo. więcej

Za 2 mld euro Banijay chce kupić Endemol Shine Group. Trwają rozmowy

Firma producencka Endemol Shine Group (ESG) może zostać zakupiona przez francuski koncern Banijay - wynika z nieoficjalnych informacji. Wartość transakcji ma wynieść 2 mld euro.   więcej

TVP producentem filmu o Zenku Martyniuku. Kurski: prawda o fenomenie disco polo

Na Podlasiu zaczęły się zdjęcia do filmu o Zenku Martyniuku, którego producentem jest Telewizja Polska. Obraz ma trafić do kin jest w walentynki 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Warszawski finał WOŚP przeniesiony na pl. Teatralny i Bankowy. Owsiak: to ogromne wyzwanie

Najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie odbędzie się w dwóch nowych miejscach: na placu Teatralnym i placu Bankowym. Dotychczasowe miejsce, plac Defilad, zajęte jest przez budowniczych Muzeum Sztuki Nowoczesnej. - To dla nas ogromne wyzwanie, które także daje nam możliwość zaplanowania wszystkiego od nowa - komentuje szef WOŚP Jerzy Owsiak. więcej

TVP Sport liderem kanałów sportowych. 0,03 proc. udziału Canal+ Sport 3

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,03 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,MTV Unplugged" Kasi Kowalskiej: premiera 10 listopada, płyta już pod koniec października

W niedzielę 10 listopada na antenie MTV Music odbędzie się premiera nowego koncertu z serii „MTV Unplugged”, w którym wystąpi Kasi Kowalskiej. Płyta CD z zapisem koncertu ukaże się w sprzedaży już 25 października. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badania mediów

Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy przeprowadzi prace badawczo-rozwojowe, dotyczące jednoźródłowych badań mediów. Wartość podpisanej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji opiewa na 93 miliony złotych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Halo.Radio będzie zbierać pieniadze na reporterski wyjazd Wiktora Batera do Rożawy

Internetowe Halo.Radio, które rozpoczęło nadawanie 1 października br. uruchomi zbiórkę pieniędzy na wyjazd Wiktora Batera do Rożawy w Syrii. Na wyprawę dziennikarza potrzeba 25 tys. złotych, materiały reporterskie miałby przygotowywać przez 10 dni. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście w II i III kwartale, Antyradio na podium

Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
ZPR Media uruchomiła kanał youtube'owy dla ojców ,,Jestem twoim Starym", gospodarzem Jaro Sobierajewicz z Eski Rock

Grupa ZPR Media uruchomiła nowy kanał na YouTube, skierowany do młodych ojców: „Jestem Twoim Starym”. Prowadzi go Jaro Sobierajewicz, dziennikarz radia Eska Rock. więcej

 
Rock Radio zaczyna konkurs antenowy ,,Napad na bak"

W poniedziałek 21 października Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) rozpoczęło nową zabawę dla słuchaczy „Napad na bak”. Do końca miesiąca codziennie można w nim wygrać pełny bak paliwa i 200 zł do wydania na koncert. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Lidl obniża o 50 proc. ceny produktów, których termin ważności dobiega końca

Sieć sklepów Lidl Polska rozszerza na całą Polskę pilotażowy projekt „Kupuję, nie marnuję” testowany od kilku miesięcy. W jego ramach firma obniża o 50 proc. ceny produktów, których termin ważności zbliża się ku końcowi. więcej

Havas Media wygrał przetarg Tatuum

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki odzieżowej Tatuum. Współpraca obejmie planowanie oraz zakup mediów. więcej

Pizza Hut z bezmięsną kiełbasą w okrągłym pudełku

W środę 23 października w jednej restauracji Pizza Hut w Phoenix w Arizonie sprzedawana będzie pizza z bezmięsną kiełbasą. Firma rozpoczyna też testy okrągłych - zamiast kwadratowych - pudełek do pizzy. więcej

Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"

"Stąd Takie Dobre" to nowa marka własna w portfolio sieci Kaufland. Kampanię wprowadzającą przygotowały Shulz Brand Friendly i 19 Południk. więcej

PKO BP reklamuje pożyczkę konsolidacyjną jako antygrawitacyjną (wideo)

W nowej kampanii PKO Banku Polskiego reklamowana jest pożyczka konsolidacyjna. Akcja przebiega pod hasłem „Przeskocz na lżejsze raty!”. więcej

Uniwersytet Warszawski promuje równe traktowanie w kampanii "Równoważni"

Uniwersytet Warszawski akcją "Równoważni" podkreśla, że na tej uczeni nie ma miejsca na dyskryminację, a każda osoba, która jej doświadczyła, otrzyma wsparcie. więcej

KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki (wideo)

KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki. Przy projekcie współpracuje z StubHub. więcej

W Poznaniu zawieszono baner z recyklingu

Blisko 56 tys. kapsli zużyto do wyprodukowania baneru, jaki powstał właśnie w Poznaniu. Instalacja to efekt wspólnej akcji miasta Poznania i marki Duży Ben „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty”. więcej

PKO BP w fałszywych reklamach krytykowany za szkodzenie klimatowi, bank złoży pozew

W Poznaniu pojawiły się fałszywe reklamy PKO Banku Polskiego zarzucające bankowi, że finansuje inwestycje szkodząc środowisku, m.in. budowę elektrowni Ostrołęka C. - Najszczersza kampania informacyjna w historii bankowości? - spytał Młodzieżowy Strajk Klimatyczny. Bank zapowiedział, że pozwie twórców akcji. więcej

W USA rosną przychody z reklamy cyfrowej. 57,9 mld dolarów w pierwszym półroczu

W pierwszej połowie 2019 roku przychody z reklamy cyfrowej w USA zwiększyły się do kwoty 57,9 mld dolarów, jednak dynamika wzrostu ma tendencję zniżkową. Motorem przychodów branży była reklama mobilna, która odpowiadała za 69 procent wszystkich wpływów. więcej

Auchan Polska wycofuje ze sprzedaży żywe karpie

Sieć Auchan Polska podjęła decyzję o zaprzestaniu sprzedaży żywego karpia we wszystkich swoich sklepach. więcej

Sanytol promowany w jesiennej kampanii (wideo)

Wystartowała nowa kampania promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol (produkowany przez AC Marca). Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. więcej

Dan Cake w promocji rozda w trzech miastach 100 tys. bułeczek

Firma Dan Cake, producent pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych, rozpoczyna kolejny etap promocji "Smaku Beztroski", w ramach której rozda w polskich miastach 100 tys. mlecznych bułeczek. Akcja eventowa opatrzona jest hasłem „Beztroska to bułka z mlekiem”. więcej

Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva

Studio Designature opracowało identyfikację wizualną marki Viva - sieci dyskontów spożywczych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. więcej

Agata Wołkowicka client service directorem w The Digitals

Agata Wołkowicka, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service directora w agencji The Digitals (Grupa S/F). więcej

Herbal Essences dla niedowidzących dzięki Alexie

Należąca do Procter & Gamble marka szamponów i odżywek Herbal Essences rozszerza swoją komunikację dla niedowidzących klientów poprzez zastosowanie narzędzia Amazona - Alexy. więcej

Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski w Agencji Społem

Do zespołu agencji marketingu społecznościowego Społem dołączyli Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski. więcej

Daria Polarczyk i Agnieszka Łapa w 2012 Agency i Feeders Agency

Do działu client service grupy reklamowej złożonej z 2012 Agency i Feeders Agency dołączyły Daria Polarczyk, account supervisor i Agnieszka Łapa, account manager. więcej

TripAdvisor wybrał agencję Mother do współpracy reklamowej

Platforma turystyczna TripAdvisor wybrała agencję Mother do globalnej obsługi reklamowej. Firma zajmie się przygotowaniem nowej platformy kreatywno-strategicznej, która ruszy na 20-lecie TripAdvisora na rynku. więcej

Twitch ma nowego szefa marketingu

Platforma streamingu i wideo dla graczy Twitch powołała Douga Scotta na stanowisko chief marketing officera. więcej

Michael Scheiner dyrektorem ds. globalnego marketingu w Tommy Hilfiger

Michael Scheiner obejmie 28 października br. stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu w marki odzieżowej Tommy Hilfiger. Ostatnio pracował w firmie Hollister. więcej

Nowy hipermarket Bricomarché w Kozienicach

W Kozienicach otwarto nowy hipermarket budowlany Bricomarché (Grupa Muszkieterów). To 161. supermarket w Polsce i 8. w województwie mazowieckim działający pod tym szyldem. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Adwokat syna Beaty Szydło grozi mediom procesami za fake newsy o ojcostwie. ,,Komunikat mógłby być łagodniejszy"

Prawnik reprezentujący ks. Tymoteusza Szydło, syna byłej premier Beaty Szydło, zapowiedział wytaczanie procesów w imieniu swojego klienta tym mediom, które będą rozpowszechniały informacje o rzekomym ojcostwie kapłana. - Komunikat ma sens, choć mógłby być łagodniejszy w wymowie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn z agencji Alert Media. więcej

,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w sierpniu, wszystkie tytuły ze spadkami

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1000. numer "Kaczora Donalda"

W piątek, 25 października br. ukaże się 1000. numer magazynu "Kaczor Donald". W wydaniu jubileuszowym pojawią się komiksy takich autorów jak: Korhonen, Branca, Pineda, Fernandez czy Murry. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Supermercato24 przejmuje Szopi.pl, wprowadzi je w kolejnych miastach

Włoski e-sklep spożywczy Supermercato24 przejął właściciela platformy Szopi.pl, dostarczającej zakupy ze sklepów stacjonarnych. Serwisy mają zostać zintegrowane na początku przyszłego roku, a oferta Szopi.pl pojawi w kolejnych miastach. więcej

Netflix pożycza następne pieniądze na oryginalne produkcje. W 2019 roku wyda 15 mld dolarów na własne treści

Koncern Netflix powiększył swoje zadłużenie o kolejne 2 mld dolarów - wynika ze sprawozdań finansowych firmy. Pieniądze mają zostać przeznaczone na oryginalne produkcje firmowane i oferowane przez serwis, w sumie wydatki na ten cel w 2019 roku sięgną poziomu 15 mld. więcej

W USA rosną przychody z reklamy cyfrowej. 57,9 mld dolarów w pierwszym półroczu

W pierwszej połowie 2019 roku przychody z reklamy cyfrowej w USA zwiększyły się do kwoty 57,9 mld dolarów, jednak dynamika wzrostu ma tendencję zniżkową. Motorem przychodów branży była reklama mobilna, która odpowiadała za 69 procent wszystkich wpływów. więcej

Firefox planuje translator wbudowany w przeglądarkę. Nie będzie trzeba korzystać z platformy Google

Mozilla Foundation, producent przeglądarki Firefox zapowiedział, że w jednej z nadchodzących wersjach tej aplikacji zastosuje nowatorski sposób tłumaczenia treści znajdujących się na stronach internetowych. Według planów rozwiązanie wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji zapewni wysoką jakość przekładu bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi, takich jak Google Translator. więcej

Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu

Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badania mediów

Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy przeprowadzi prace badawczo-rozwojowe, dotyczące jednoźródłowych badań mediów. Wartość podpisanej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji opiewa na 93 miliony złotych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ponad 8/10 gospodarstw domowych posiada w domu komputer

Przynajmniej jeden komputer w domu w br. posiada 83,1 proc. gospodarstw domowych. Wskaźnik ten rośnie, jednak z roku na rok coraz wolniej. więcej

Kim są kierowcy Ubera? ,,Przedsiębiorcy urodzeni i nierozbudzeni"

58 proc. kierowców korzystających z aplikacji Uber ma smykałkę do biznesu - wynika z badania zrealizowanego przez Pollster i Julię Izmałkową. więcej

Ponad połowa Polaków sądzi, że należy używać form żeńskich tak często jak męskich

Sześciu na dziesięciu Polaków uważa, że powinno się używać żeńskich form rzeczowników równie często co form męskich - pokazują badania SW Research. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Aliganza i Kerris Group będą wspólnie obsługiwać firmy z branż mody i urody

Agencja konsultingowa Aliganza Fashion Agency i agencja technologiczna Kerris Group nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie obsługi klientów z segmentów mody i urody. więcej

Polska Agencja Inwestycji i Handlu sonduje rynek agencji PR pod kątem udziału Polski w EXPO 2020 Dubai

Zespół EXPO 2020 Dubai w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w  konsultacjach rynkowych, poprzedzających ogłoszenie postępowania na „Działania komunikacyjne wspierające obecność Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju w latach 2020-2021”. Rozeznanie rynku potrwa do 31 października. więcej

Strategic Advisors dla Freeway OMT Group

Agencja Medialna Strategic Advisors (dawniej Agencja Medialna All Inclusive) ma nowego klienta - firmę Freeway OMT Group, oficjalnego dystrybutora marek GoPro, Aftershokz i Skullcandy w Polsce. więcej

SerwNet wybiera Commfort Group

Do portfolio klientów agencji public relations Commfort Group dołączył SerwNet - producent i dystrybutor systemów ERP wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwem. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Orange, Play i T-Mobile z nowymi testami sieci 5G. Na liście Kraków, Toruń i Lublin
Ponad 8/10 gospodarstw domowych posiada w domu komputer
Microsoft wprowadza w Polsce komputery Surface Laptop 3 i Surface Pro 7. Ceny od 3899 do 11099 złotych
Kim są kierowcy Ubera? ,,Przedsiębiorcy urodzeni i nierozbudzeni"
Firefox planuje translator wbudowany w przeglądarkę. Nie będzie trzeba korzystać z platformy Google
Heyah: nowe pakiety internetu 15 GB i 45 GB
 
 
 
GOSPODARKA
 
Kim są kierowcy Ubera? ,,Przedsiębiorcy urodzeni i nierozbudzeni"
Polska to jeden z niewielu krajów na świecie z oświadczeniami majątkowymi wypełnianymi ręcznie. ,,Kontrola jest iluzoryczna"
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Dom pod Dwoma Orłami" nowym historycznym serialem TVP
Kina Helios pokażą 12 odcinków ,,Przyjaciół" z okazji 25-lecia serialu
,,Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie" od grudnia w kinach. Jest już finałowy zwiastun
Alia Shawkat, Amy Brenneman i Jeff Bridges zagrają w serialu "The Old Man"
HBO pokazało zwiastun ostatniego sezonu serialu "Dolina Krzemowa"
Vin Diesel w filmie "Bloodshot". Zobacz zwiastun
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj