|
|
|
|
|
|
|
,,Dom pod Dwoma Orłami" nowym historycznym serialem TVP
W październiku we Wrocławiu rozpoczęły się zdjęcia do nowego historycznego serialu Telewizji Polskiej „Dom pod Dwoma Orłami”. Projekt reżyseruje Waldemar Krzystek, a w obsadzie znajdują się: Karolina Gruszka, Andrzej Seweryn, Grzegorz Małecki, Andrzej Konopka, Artur Żmijewski, Jan Frycz, Przemysław Stippa i Cezary Łukaszewicz.
więcej
|
4fun Gold Hits z logo podobnym do Stars.tv ,,Myśl, że widzowie się na to nabiorą, jest naiwna"
W oprawie antenowej stacji 4fun Gold Hits pojawił się znaczek przypominający logo Stars.tv. 4fun Media tego nie komentuje. - Myśl, że widzowie są głupi i się na to nabiorą, jest bardzo naiwna - ocenia Mariusz Wójcicki, dyrektor Stars.tv.
więcej
|
TVP Kultura w HD prezentuje nową ofertę. "Kultura najwyższej jakości"
Od środy, 23 października TVP Kultura będzie nadawana na MUX-8 w naziemnej telewizji cyfrowej w jakości HD. Oprócz poprawy standardu prezentowanych treści, zapowiedziano także premiery kulturalne na najbliższe miesiące. - TVP Kultura promuje kulturę najwyższej jakości, teraz także w najwyższej jakości obrazu - skomentowała Kalina Cyz, dyrektor TVP Kultura.
więcej
|
TVN Turbo będzie transmitować Kryterium Asów Rajdu Barbórka przez kolejne trzy lata
TVN Turbo i Automobilklub Polski przedłużyli współpracę o kolejne trzy lata. Oznacza to, że najbliższy odcinek specjalny - Kryterium Asów Rajdu Barbórka - w sobotę 7 grudnia będzie transmitowany w tej stacji na żywo.
więcej
|
Za 2 mld euro Banijay chce kupić Endemol Shine Group. Trwają rozmowy
Firma producencka Endemol Shine Group (ESG) może zostać zakupiona przez francuski koncern Banijay - wynika z nieoficjalnych informacji. Wartość transakcji ma wynieść 2 mld euro.
więcej
|
TVP producentem filmu o Zenku Martyniuku. Kurski: prawda o fenomenie disco polo
Na Podlasiu zaczęły się zdjęcia do filmu o Zenku Martyniuku, którego producentem jest Telewizja Polska. Obraz ma trafić do kin jest w walentynki 2020 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Warszawski finał WOŚP przeniesiony na pl. Teatralny i Bankowy. Owsiak: to ogromne wyzwanie
Najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Warszawie odbędzie się w dwóch nowych miejscach: na placu Teatralnym i placu Bankowym. Dotychczasowe miejsce, plac Defilad, zajęte jest przez budowniczych Muzeum Sztuki Nowoczesnej. - To dla nas ogromne wyzwanie, które także daje nam możliwość zaplanowania wszystkiego od nowa - komentuje szef WOŚP Jerzy Owsiak.
więcej
|
TVP Sport liderem kanałów sportowych. 0,03 proc. udziału Canal+ Sport 3
W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Fightklub, a na czele spadków uplasował się nSport+. Canal+ Sport 3 zanotował 0,03 proc. udziału, a Canal+ Sport 4 - 0,002 proc. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,MTV Unplugged" Kasi Kowalskiej: premiera 10 listopada, płyta już pod koniec października
W niedzielę 10 listopada na antenie MTV Music odbędzie się premiera nowego koncertu z serii „MTV Unplugged”, w którym wystąpi Kasi Kowalskiej. Płyta CD z zapisem koncertu ukaże się w sprzedaży już 25 października.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT podpisała umowę z Instytutem Łączności, niemal 100 milionów złotych na badania mediów
Instytut Łączności Państwowy Instytut Badawczy przeprowadzi prace badawczo-rozwojowe, dotyczące jednoźródłowych badań mediów. Wartość podpisanej z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji opiewa na 93 miliony złotych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Halo.Radio będzie zbierać pieniadze na reporterski wyjazd Wiktora Batera do Rożawy
Internetowe Halo.Radio, które rozpoczęło nadawanie 1 października br. uruchomi zbiórkę pieniędzy na wyjazd Wiktora Batera do Rożawy w Syrii. Na wyprawę dziennikarza potrzeba 25 tys. złotych, materiały reporterskie miałby przygotowywać przez 10 dni.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Trójmieście w II i III kwartale, Antyradio na podium
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w drugim i trzecim kwartale br. było RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Antyradio - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
ZPR Media uruchomiła kanał youtube'owy dla ojców ,,Jestem twoim Starym", gospodarzem Jaro Sobierajewicz z Eski Rock
Grupa ZPR Media uruchomiła nowy kanał na YouTube, skierowany do młodych ojców: „Jestem Twoim Starym”. Prowadzi go Jaro Sobierajewicz, dziennikarz radia Eska Rock.
więcej
|
|
Rock Radio zaczyna konkurs antenowy ,,Napad na bak"
W poniedziałek 21 października Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) rozpoczęło nową zabawę dla słuchaczy „Napad na bak”. Do końca miesiąca codziennie można w nim wygrać pełny bak paliwa i 200 zł do wydania na koncert.
więcej
|
|
|
|
Lidl obniża o 50 proc. ceny produktów, których termin ważności dobiega końca
Sieć sklepów Lidl Polska rozszerza na całą Polskę pilotażowy projekt „Kupuję, nie marnuję” testowany od kilku miesięcy. W jego ramach firma obniża o 50 proc. ceny produktów, których termin ważności zbliża się ku końcowi.
więcej
|
Havas Media wygrał przetarg Tatuum
Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki odzieżowej Tatuum. Współpraca obejmie planowanie oraz zakup mediów.
więcej
|
Pizza Hut z bezmięsną kiełbasą w okrągłym pudełku
W środę 23 października w jednej restauracji Pizza Hut w Phoenix w Arizonie sprzedawana będzie pizza z bezmięsną kiełbasą. Firma rozpoczyna też testy okrągłych - zamiast kwadratowych - pudełek do pizzy.
więcej
|
Kaufland wprowadza na rynek markę własną "Stąd Takie Dobre"
"Stąd Takie Dobre" to nowa marka własna w portfolio sieci Kaufland. Kampanię wprowadzającą przygotowały Shulz Brand Friendly i 19 Południk.
więcej
|
PKO BP reklamuje pożyczkę konsolidacyjną jako antygrawitacyjną (wideo)
W nowej kampanii PKO Banku Polskiego reklamowana jest pożyczka konsolidacyjna. Akcja przebiega pod hasłem „Przeskocz na lżejsze raty!”.
więcej
|
Uniwersytet Warszawski promuje równe traktowanie w kampanii "Równoważni"
Uniwersytet Warszawski akcją "Równoważni" podkreśla, że na tej uczeni nie ma miejsca na dyskryminację, a każda osoba, która jej doświadczyła, otrzyma wsparcie.
więcej
|
KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki (wideo)
KFC wprowadza 10-tygodniowy abonament na kurczaki. Przy projekcie współpracuje z StubHub.
więcej
|
W Poznaniu zawieszono baner z recyklingu
Blisko 56 tys. kapsli zużyto do wyprodukowania baneru, jaki powstał właśnie w Poznaniu. Instalacja to efekt wspólnej akcji miasta Poznania i marki Duży Ben „Posezonowe sprzątanie brzegów Warty”.
więcej
|
PKO BP w fałszywych reklamach krytykowany za szkodzenie klimatowi, bank złoży pozew
W Poznaniu pojawiły się fałszywe reklamy PKO Banku Polskiego zarzucające bankowi, że finansuje inwestycje szkodząc środowisku, m.in. budowę elektrowni Ostrołęka C. - Najszczersza kampania informacyjna w historii bankowości? - spytał Młodzieżowy Strajk Klimatyczny. Bank zapowiedział, że pozwie twórców akcji.
więcej
|
W USA rosną przychody z reklamy cyfrowej. 57,9 mld dolarów w pierwszym półroczu
W pierwszej połowie 2019 roku przychody z reklamy cyfrowej w USA zwiększyły się do kwoty 57,9 mld dolarów, jednak dynamika wzrostu ma tendencję zniżkową. Motorem przychodów branży była reklama mobilna, która odpowiadała za 69 procent wszystkich wpływów.
więcej
|
Auchan Polska wycofuje ze sprzedaży żywe karpie
Sieć Auchan Polska podjęła decyzję o zaprzestaniu sprzedaży żywego karpia we wszystkich swoich sklepach.
więcej
|
Sanytol promowany w jesiennej kampanii (wideo)
Wystartowała nowa kampania promująca uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący marki Sanytol (produkowany przez AC Marca). Media w kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
więcej
|
Dan Cake w promocji rozda w trzech miastach 100 tys. bułeczek
Firma Dan Cake, producent pakowanych produktów piekarniczo-cukierniczych, rozpoczyna kolejny etap promocji "Smaku Beztroski", w ramach której rozda w polskich miastach 100 tys. mlecznych bułeczek. Akcja eventowa opatrzona jest hasłem „Beztroska to bułka z mlekiem”.
więcej
|
Designature przygotowało identyfikację wizualną marki Viva
Studio Designature opracowało identyfikację wizualną marki Viva - sieci dyskontów spożywczych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
więcej
|
Agata Wołkowicka client service directorem w The Digitals
Agata Wołkowicka, dotychczas account director, awansowała na stanowisko client service directora w agencji The Digitals (Grupa S/F).
więcej
|
Herbal Essences dla niedowidzących dzięki Alexie
Należąca do Procter & Gamble marka szamponów i odżywek Herbal Essences rozszerza swoją komunikację dla niedowidzących klientów poprzez zastosowanie narzędzia Amazona - Alexy.
więcej
|
Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski w Agencji Społem
Do zespołu agencji marketingu społecznościowego Społem dołączyli Michał Nowiński, Diana Zbrzeźniak i Michał Staszewski.
więcej
|
Daria Polarczyk i Agnieszka Łapa w 2012 Agency i Feeders Agency
Do działu client service grupy reklamowej złożonej z 2012 Agency i Feeders Agency dołączyły Daria Polarczyk, account supervisor i Agnieszka Łapa, account manager.
więcej
|
TripAdvisor wybrał agencję Mother do współpracy reklamowej
Platforma turystyczna TripAdvisor wybrała agencję Mother do globalnej obsługi reklamowej. Firma zajmie się przygotowaniem nowej platformy kreatywno-strategicznej, która ruszy na 20-lecie TripAdvisora na rynku.
więcej
|
Twitch ma nowego szefa marketingu
Platforma streamingu i wideo dla graczy Twitch powołała Douga Scotta na stanowisko chief marketing officera.
więcej
|
Michael Scheiner dyrektorem ds. globalnego marketingu w Tommy Hilfiger
Michael Scheiner obejmie 28 października br. stanowisko dyrektora ds. globalnego marketingu w marki odzieżowej Tommy Hilfiger. Ostatnio pracował w firmie Hollister.
więcej
|
Nowy hipermarket Bricomarché w Kozienicach
W Kozienicach otwarto nowy hipermarket budowlany Bricomarché (Grupa Muszkieterów). To 161. supermarket w Polsce i 8. w województwie mazowieckim działający pod tym szyldem.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Adwokat syna Beaty Szydło grozi mediom procesami za fake newsy o ojcostwie. ,,Komunikat mógłby być łagodniejszy"
Prawnik reprezentujący ks. Tymoteusza Szydło, syna byłej premier Beaty Szydło, zapowiedział wytaczanie procesów w imieniu swojego klienta tym mediom, które będą rozpowszechniały informacje o rzekomym ojcostwie kapłana. - Komunikat ma sens, choć mógłby być łagodniejszy w wymowie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Adam Łaszyn z agencji Alert Media.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" liderami sprzedaży w sierpniu, wszystkie tytuły ze spadkami
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w sierpniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1000. numer "Kaczora Donalda"
W piątek, 25 października br. ukaże się 1000. numer magazynu "Kaczor Donald". W wydaniu jubileuszowym pojawią się komiksy takich autorów jak: Korhonen, Branca, Pineda, Fernandez czy Murry.
więcej
|
|
|
Supermercato24 przejmuje Szopi.pl, wprowadzi je w kolejnych miastach
Włoski e-sklep spożywczy Supermercato24 przejął właściciela platformy Szopi.pl, dostarczającej zakupy ze sklepów stacjonarnych. Serwisy mają zostać zintegrowane na początku przyszłego roku, a oferta Szopi.pl pojawi w kolejnych miastach.
więcej
|
Netflix pożycza następne pieniądze na oryginalne produkcje. W 2019 roku wyda 15 mld dolarów na własne treści
Koncern Netflix powiększył swoje zadłużenie o kolejne 2 mld dolarów - wynika ze sprawozdań finansowych firmy. Pieniądze mają zostać przeznaczone na oryginalne produkcje firmowane i oferowane przez serwis, w sumie wydatki na ten cel w 2019 roku sięgną poziomu 15 mld.
więcej
|
W USA rosną przychody z reklamy cyfrowej. 57,9 mld dolarów w pierwszym półroczu
W pierwszej połowie 2019 roku przychody z reklamy cyfrowej w USA zwiększyły się do kwoty 57,9 mld dolarów, jednak dynamika wzrostu ma tendencję zniżkową. Motorem przychodów branży była reklama mobilna, która odpowiadała za 69 procent wszystkich wpływów.
więcej
|
Firefox planuje translator wbudowany w przeglądarkę. Nie będzie trzeba korzystać z platformy Google
Mozilla Foundation, producent przeglądarki Firefox zapowiedział, że w jednej z nadchodzących wersjach tej aplikacji zastosuje nowatorski sposób tłumaczenia treści znajdujących się na stronach internetowych. Według planów rozwiązanie wykorzystujące mechanizmy sztucznej inteligencji zapewni wysoką jakość przekładu bez konieczności korzystania z zewnętrznych narzędzi, takich jak Google Translator.
więcej
|
Każdy marketer może wpłynąć na to, jakie zapisy znajdą się w briefie na badanie mediów - informacja o spotkaniu
Koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań” sformułowała i przekazała obu ośrodkom pracującym nad briefem „Oczekiwania marketerów wobec jednoźródłowego badania mediów”. Kolejnym krokiem działań Koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC)oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Podczas nich ma odbyć się dyskusja na temat możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą 23 października w Warszawie. Może wziąć w nich udział każdy marketer.
materiał partnerski
więcej
|
|
|