|
|
|
|
|
|
|
Stacje telewizyjne zmieniają ramówki w związku z koronawirusem. Programy śniadaniowe nadal z gośćmi
Nadawcy w związku z epidemią koronawirusa postawili przede wszystkim na więcej serwisów informacyjnych i poradnikowych. Część programów została zawieszona, przesunięto także zdjęcia do filmu i seriali. Redakcje pracują zdalnie lub w trybie rotacyjnym, nie zaprasza się gości do studia, a prowadzi rozmowy online. Jednak zarówno w "Pytaniu na śniadanie", jak i w "Dzień Dobry TVN" w audycjach pojawiają się eksperci. Nadawcy podkreślają, że w takim przypadku stosują szczególne środki ostrożności.
więcej
|
1,20 mln widzów ,,Kod genetyczny". TVN wiceliderem
„Kod genetyczny” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,20 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż produkcja „Odwróceni. Ojcowie i córki” pokazywana w tym paśmie rok temu. Nowy serial daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
TVP: część kampanii anulowana, w kwietniowym cenniku najdroższe ,,M jak miłość" i ,,O mnie się nie martw"
W ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej na kwiecień br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy serialach „M jak miłość” i „O mnie się nie martw” w TVP2. Jak informuje nadawca część kampanii - z powodu epidemii koronawirusa - została anulowana.
więcej
|
,,O mnie się nie martw" zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku
Dwunasty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,47 mln osób, o około 119 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,49 mln widzów programu ,,Szansa na sukces. Opole 2020". TVP2 zdecydowanym liderem
Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce ogląda średnio 1,49 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku.
więcej
|
Program ,,Uwaga! Koronawirus" z mobilnego studia
Od wtorku, 17 marca, codzienny, emitowany po głównym wydaniu „Faktów", raport „Uwaga! koronawirus" nadawany jest z mobilnego studia.
więcej
|
Firma Endemol Shine Polska ruszyła z naborem na scenariusz filmu i serialu
Firma produkcyjna Endemol Shine Polska ruszyła z otwartym naborem na scenariusz do pełnometrażowego filmu fabularnego oraz serialu telewizyjnego. Zgłoszenia projektów potrwają do 18 czerwca br.
więcej
|
,,Joke show" od 21 marca w Polsacie. Zastąpi show ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
W sobotę, 21 marca o godz. 2.00 Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Joke show”. Produkcja zastąpi w swoim paśmie 13. sezon cyklu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który został wstrzymany z powodu epidemii koronawirusa.
więcej
|
1,98 mln widzów ,,Kabaretu na żywo. Przystanek Radość 8". Polsat stacją drugiego wyboru
Ósmy sezon „Kabaretu na żywo. Przystanek Radość” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,98 mln osób, o 385 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Sport zmienia ramówkę na czas epidemii, wraca ,,Kapitan Tsubasa"
Od czwartku 19 marca na czas epidemii koronawirusa TVP Sport zmienia ramówkę. Znajdzie się w niej m.in. „Kapitan Tsubasa”, kultowy animowany serial dla najmłodszych widzów.
więcej
|
HBO pokaże w maju serial ,,Od nowa" z Hugh Grantem i Nicole Kidman
Od 11 maja HBO pokaże pierwszy odcinek swojego mini serialu „Od nowa”, tego samego dnia produkcja trafi na platformę HBO GO. W rolach głównych zobaczymy Nicole Kidman oraz Hugh Granta, serial wyreżyserowała Susanne Bier.
więcej
|
Polsat pokaże film ,,Kevin sam w domu". ,,Bądź jak Kevin, #zostańwdomu"
W najbliższy piątek wieczorem Polsat pokaże kultowy film „Kevin sam w domu”, który co roku emituje w Boże Narodzenie. - Bądź jak Kevin, #zostańwdomu - zachęca stacja, nawiązując do zagrożenia koronawirusowego.
więcej
|
Piłkarskie Euro 2020 przełożone na 2021 rok, rozgrywki klubowe potrwają do końca czerwca br.
Europejska Unia Piłkarska UEFA zdecydowała się przełożyć turniej Euro na czerwiec i lipiec 2021 roku. W naszym kraju wyłączne prawa do transmitowania imprezy ma Telewizja Polska.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odwołanie Euro 2020 to dla ekosystemu sportowego ekonomiczna katastrofa
We wtorek UEFA zdecydowała, że zaplanowane na ten rok piłkarskie Euro 2020 odbędzie się za rok, latem 2021 roku. Wczoraj przełożono także terminy French Open 2020 i turnieju Copa America 2020, a zagrożone są letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. Pandemia koronawirusa sparaliżowała w ciągu zaledwie kilku tygodni wiele gałęzi gospodarki na całym świecie, a obecnie trudno przewidzieć jej ekonomiczne skutki dla poszczególnych krajów. Tymczasem, jak wskazują eksperci od marketingu sportowego, turniej Euro to impreza o ogromnej "wyporności" ekonomicznej i znaczeniu społeczno-gospodarczym.
więcej
|
TVP: część kampanii anulowana, w kwietniowym cenniku najdroższe ,,M jak miłość" i ,,O mnie się nie martw"
W ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej na kwiecień br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy serialach „M jak miłość” i „O mnie się nie martw” w TVP2. Jak informuje nadawca część kampanii - z powodu epidemii koronawirusa - została anulowana.
więcej
|
FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry
Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media).
więcej
|
,,Po prostu Ż" w kampanii piwa Żywiec (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) z serii „Chce się Ż”. W reklamach prezentowane są różne warianty piwa Żywiec.
więcej
|
EL Padre będzie realizować eventy online, współpraca z Fantasyexpo
Agencja eventowa EL Padre wprowadza do swojej oferty usługę realizacji wydarzeń w formie wirtualnej oraz ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo. To odpowiedź na nowe potrzeby rynku w związku z globalną pandemią koronawirusa.
więcej
|
PHD przejmuje globalną obsługę mediową Diageo
Sieć domów mediowych PHD, przy wsparciu Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową producenta alkoholi, firmy Diageo, do której należą takie marki, jak Smirnoff czy Johnnie Walker.
więcej
|
Sebastian Białousz założył firmę EngageData
Na polskim rynku rozpoczęła działalność spółka EngageData specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych online. Założył ją Sebastian Białousz, który wcześniej stworzył LeadR, firmę zajmującą się monetyzacją baz danych, sieć e-mail marketingową Email Network oraz pełnił funkcję członka zarządu Grupy Netsprint.
więcej
|
Biedronka ws. koronawirusa: sklepy czynne krócej, płyn dezynfekujący i chusteczki dla klientów, rotacyjny system pracy
W związku z epidemią koronawirusa sklepy Biedronka przez najbliższy tydzień będą czynne w godz. 8-20, przy wejściu dostępny będzie płyn dezynfekujący, a przy kasach nawilżane chusteczki. Firma pozwoli swoim pracownikom, którzy ukończyli 60 lat, nie przychodzić do pracy, będzie im wypłacać normalnie pensję.
więcej
|
Marta Żmuda Trzebiatowska ambasadorką marki Bell Hypoallergenic
Kosmetyczna marka Bell Hypoallergenic rozpoczyna współpracę z aktorką Martą Żmudą Trzebiatowską. Pod hasłem #NewHYPOpower ambasadorka będzie promować linię hipoalergicznych produktów do makijażu.
więcej
|
Browar Pilsweizer z piwem Pilsvar Tylickie
Browar Pilsweizer wprowadził na rynek nowe piwo górskie o nazwie Pilsvar Tylickie.
więcej
|
Colian przekaże słodycze i napoje szpitalom przyjmującym pacjentów z koronawirusem
Spółka Colian (właściciel takich marek jak Hellena, Goplana, Grześki) przekaże 160 tysięcy sztuk słodyczy i napojów niegazowanych wszystkim szpitalom przekształconym w zakaźne do walki koronawirusem.
więcej
|
Maspex przekaże szpitalom zakaźnym 1 mln swoich produktów
Firma spożywcza Maspex, do której należą m.in. marki Kubuś, Łowicz, Tymbark i Lubella, przekaże 21 szpitalom zakaźnym ponad 1 mln opakowań swoich produktów.
więcej
|
Okocim Radler Arbuz z melonem nowością w portfolio Carlsberga
Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Okocim Radler o smaku arbuza z melonem.
więcej
|
Papaya Film przygotowała kampanię marki Lancerto
Dział foto domu produkcyjnego Papaya Films, zrealizował kampanię wizerunkową kolekcji wiosna/lato 2020 marki modowej Lancerto.
więcej
|
Małgorzata Rdest ambasadorką marki Uniroyal
Kierowca rajdowy Małgorzata Rdest została ambasadorką marki opon Uniroyal.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Tomasz Lis i Michał Karnowski apelują o kupowanie e-wersji ,,Newsweeka" i ,,Sieci". ,,Możliwy dwucyfrowy spadek"
Michał Karnowski apeluje do czytelników o kupowanie e-wydania „Sieci”, „Gość Niedzielny” wycofuje się ze sprzedaży parafialnej, a Tomasz Lis zachęca do wykupywania e-prenumerat „Newsweeka”. - To jest ekstraordynaryjny czas, także dla wydawców tygodników - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego „Polityki”.
więcej
|
Saloniki prasowe w centrach handlowych mogą być otwarte, IWP interweniowała u premiera
Zła interpretacja rozporządzenia ministra zdrowia spowodowała zamykanie punktów sprzedaży prasy w centrach handlowych. - Tymczasem nie o to chodziło, prasa może być tam sprzedawana - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy. Po interwencji w kancelarii premiera Izba uzyskała doprecyzowanie przepisów. - Nagłośniliśmy to stanowisko i teraz sytuacja powoli wraca do normy - opisuje Frąckowiak.
więcej
|
,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w styczniu, ,,Newsweek Polska" najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartosz Wojsa przechodzi z ,,Dziennika Zachodniego" do ,,Super Expressu"
Dziennikarz „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) Bartosz Wojsa po ośmiu latach odchodzi z tej redakcji i od kwietnia zaczyna pracę w „Super Expressie” (ZPR Media) jako redaktor prowadzący wydanie śląskie.
więcej
|
Fashion Group z akcją #fashionwspiera. 20 proc. przychodów na walkę z koronawirusem
Firma Fashion Group - wydawca „Fashion Magazine” i fashionpost.pl - rozpoczęła akcję #fashionwspiera, której celem jest wsparcie szczecińskiego szpitala w zakresie walki z koronawirusem.
więcej
|
|
|
Polsat chce kupić Interię, złożył ofertę
Telewizja Polsat, należąca do Cyfrowego Polsatu, złożyła ofertę przejęcia Grupy Interia.pl, którą na sprzedaż wystawiła Grupa Bauer Media.
więcej
|
,,Sala samobójców. Hejter" pojawia się w płatnej ofercie Player.pl dwa tygodnie po premierze kinowej
Od środy 18 marca film Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter” będzie dostępny w płatnej ofercie serwisu Player.pl (Grupa TVN Discovery). Film miał premierę kinową 6 marca, a dni później kina zostały zamknięte na dwa tygodnie z powodu epidemii koronawirusa.
więcej
|
Polscy operatorzy notują wzrost aktywności użytkowników. Spada prędkość transmisji w sieciach mobilnych i stacjonarnych
Najwięksi polscy operatorzy komórkowi przyznają że pandemia koronawirusa w Polsce spowodowała w ostatnim okresie znaczący wzrost ruchu w ich sieciach. Liczba połączeń głosowych w niektórych wypadkach wzrosła o 50 proc., a transfer danych internetowych o 40 proc. Telekomy zapewniają, że są przygotowane do zwiększonej aktywności użytkowników, ale analizy wskazują na spadek prędkości w połączeniach z internetem.
więcej
|
Allegro zapowiada ułatwienia dla sprzedawców. Prowizje w dół w kilkunastu kategoriach
Allegro zapowiada zmiany w serwisie, które mają ułatwić działalność sprzedawców w okresie epidemii koronawirusa. Nowości będą dotyczyć opłat za dostawy, ułatwień w wystawianiu niektórych towarów, zostaną też wprowadzone nowe niższe prowizje w kilkunastu kategoriach.
więcej
|
Universal Pictures udostępnia kinowe premiery w internecie. Na liście ,,Niewidzialny człowiek", ,,Polowanie" i ,,Emma"
Należąca do koncernu Comcast wytwórnia Universal Pictures zapowiedziała, że udostępni w internecie swoje najnowsze filmy będące obecnie w dystrybucji kinowej. Produkcje będzie można obejrzeć na platformach VOD w cenie 19,99 dolara za jeden tytuł. W ofercie są m.in. „Niewidzialny człowiek”, „Polowanie” i „Emma”, trafi tam także zapowiadany film animowany „Trolls: World Tour”.
więcej
|
Broadcom pozywa Netfliksa za naruszenie patentów. W tle odpływ użytkowników do serwisów VOD
Koncern elektroniczny Broadcom skierował do sądu pozew przeciwko Netfliksowi, w którym oskarża amerykański serwis VOD o naruszenie kilku patentów związanych z transmisją danych w internecie i odtwarzaniem wideo w sieci. Oskarżenia mogą być motywowane faktem, że coraz więcej użytkowników odchodzi od tradycyjnej telewizji do serwisów VOD, na czym traci między innymi Broadcom.
więcej
|
Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa
50 procent gospodarstw domowych w USA z dziećmi poniżej 10 lat posiada abonament w serwisie Disney+ - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Według analityków rosnąca liczba subskrypcji w tym segmencie odbiorców to efekt koronawirusa i pozostawania w domach coraz większej liczby dzieci, dla których Disney+ ma bogatą ofertę filmową.
więcej
|
Empik Premium za darmo na 60 dni, Empik organizuje e-spotkania autorskie
Empik ze względu na epidemię koronawirusa pozwala aktywować za darmo na 60 dni usługę Empik Premium. Ponadto zapowiada spotkania autorskie z twórcami w internecie.
więcej
|
Wydawnictwo MAC Edukacja udostępnia za darmo zasoby. Pomoc w zdalnej nauce
Wydawnictwo MAC Edukacja w ramach wspierania młodzieży izolowanej w domach w związku z koronawirusem zaoferowało darmowy dostęp do swoich zasobów. W edukacyjnej ofercie znalazło się między innymi 1,8 tysiąca animowanych modeli 3D, filmy, zdjęcia oraz ćwiczenia.
więcej
|
Allegro udostępnia przez miesiąc Allegro Smart! za darmo. "Pokryjemy koszty dostaw, nie liczymy na zysk"
Z opcji Allegro Smart! na platformie Allegro przez najbliższy miesiąc obecni i nowi użytkownicy będą mogli korzystać za darmo. Allegro chce w ten sposób zachęcić internautów do pozostania w domach ze względu na epidemię koronawirusa.
więcej
|
Microsoft, Facebook, Google, Reddit i Twitter razem przeciw fake newsom o koronawirusie
Koncerny technologiczne Microsoft (i należąca do niego platforma LinkedIn), Facebook, Google (i należący do niego YouTube), Reddit i Twitter poinformowały, że wspólnie walczą z fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa.
więcej
|
Do IAA Polska dołączyło 10 nowych członków m.in. UPC, Huawei czy Jeronimo Martins
Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w ciągu ostatnich trzech miesięcy przystąpiło 10 nowych członków. To m.in. takie firmy jak BNP Paribas, Henkel, Huawei, Jeronimo Martins, L’Oreal czy UPC.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Sala samobójców. Hejter" pojawia się w płatnej ofercie Player.pl dwa tygodnie po premierze kinowej
|
1,20 mln widzów ,,Kod genetyczny". TVN wiceliderem
|
Universal Pictures udostępnia kinowe premiery w internecie. Na liście ,,Niewidzialny człowiek", ,,Polowanie" i ,,Emma"
|
,,O mnie się nie martw" zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku
|
Firma Endemol Shine Polska ruszyła z naborem na scenariusz filmu i serialu
|
HBO pokaże w maju serial ,,Od nowa" z Hugh Grantem i Nicole Kidman
|
HBO wstrzymuje zdjęcia do "Odwilży", Netflix do "Wiedźmina"
|
Netflix na razie nie pokaże filmu "Into the Deep"
|
|
|