Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 18 Marca 2020
 
 
 
Polsat chce kupić Interię, złożył ofertę
 
Telewizja Polsat, należąca do Cyfrowego Polsatu, złożyła ofertę przejęcia Grupy Interia.pl, którą na sprzedaż wystawiła Grupa Bauer Media. więcej
 
 
Odwołanie Euro 2020 to dla ekosystemu sportowego ekonomiczna katastrofa
 
We wtorek UEFA zdecydowała, że zaplanowane na ten rok piłkarskie Euro 2020 odbędzie się za rok, latem 2021 roku. Wczoraj przełożono także terminy French Open 2020 i turnieju Copa America 2020, a zagrożone są letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. Pandemia koronawirusa sparaliżowała w ciągu zaledwie kilku tygodni wiele gałęzi gospodarki na całym świecie, a obecnie trudno przewidzieć jej ekonomiczne skutki dla poszczególnych krajów. Tymczasem, jak wskazują eksperci od marketingu sportowego, turniej Euro to impreza o ogromnej "wyporności" ekonomicznej i znaczeniu społeczno-gospodarczym. więcej
 
 
Tomasz Lis i Michał Karnowski apelują o kupowanie e-wersji ,,Newsweeka" i ,,Sieci". ,,Możliwy dwucyfrowy spadek"
 
Michał Karnowski apeluje do czytelników o kupowanie e-wydania „Sieci”, „Gość Niedzielny” wycofuje się ze sprzedaży parafialnej, a Tomasz Lis zachęca do wykupywania e-prenumerat „Newsweeka”. - To jest ekstraordynaryjny czas, także dla wydawców tygodników - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego „Polityki”. więcej
 
 
,,Sala samobójców. Hejter" pojawia się w płatnej ofercie Player.pl dwa tygodnie po premierze kinowej
 
Od środy 18 marca film Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter” będzie dostępny w płatnej ofercie serwisu Player.pl (Grupa TVN Discovery). Film miał premierę kinową 6 marca, a dni później kina zostały zamknięte na dwa tygodnie z powodu epidemii koronawirusa. więcej
 
 
Polscy operatorzy notują wzrost aktywności użytkowników. Spada prędkość transmisji w sieciach mobilnych i stacjonarnych
 
Najwięksi polscy operatorzy komórkowi przyznają że pandemia koronawirusa w Polsce spowodowała w ostatnim okresie znaczący wzrost ruchu w ich sieciach. Liczba połączeń głosowych w niektórych wypadkach wzrosła o 50 proc., a transfer danych internetowych o 40 proc. Telekomy zapewniają, że są przygotowane do zwiększonej aktywności użytkowników, ale analizy wskazują na spadek prędkości w połączeniach z internetem. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polska reklama w 2019 roku wzrosła do 10 mld zł. Przez koronawirusa grozi ,,czerwone zero" (raport) więcej
 
Premier udzielił wywiadu youtuberowi Blowkowi. "Świetny ruch" więcej
 
Bartosz Hojka: najlepszy rok Agory od dekady. "Kluczowy spadek przychodów w związku z koronawirusem" więcej
 
Koronawirus przeciąży internet i sieci komórkowe? Telekomy rozwiewają obawy. Kłopoty mogą mieć firmy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Sales Expert Burda Media Polska
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Social Media Ringier Axel Springer Polska
operator kamery, montażysta Telewizja BIZNES24
Redaktor, producent Telewizja BIZNES24
Wydawca Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer Polska
Operator / Montażysta Edipresse Polska
Specjalista ds. Rozwoju Produktu Reklamowego TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Stacje telewizyjne zmieniają ramówki w związku z koronawirusem. Programy śniadaniowe nadal z gośćmi

Nadawcy w związku z epidemią koronawirusa postawili przede wszystkim na więcej serwisów informacyjnych i poradnikowych. Część programów została zawieszona, przesunięto także zdjęcia do filmu i seriali. Redakcje pracują zdalnie lub w trybie rotacyjnym, nie zaprasza się gości do studia, a prowadzi rozmowy online. Jednak zarówno w "Pytaniu na śniadanie", jak i w "Dzień Dobry TVN" w audycjach pojawiają się eksperci. Nadawcy podkreślają, że w takim przypadku stosują szczególne środki ostrożności. więcej

1,20 mln widzów ,,Kod genetyczny". TVN wiceliderem

„Kod genetyczny” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,20 mln widzów, o 390 tys. osób mniej niż produkcja „Odwróceni. Ojcowie i córki” pokazywana w tym paśmie rok temu. Nowy serial daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej

TVP: część kampanii anulowana, w kwietniowym cenniku najdroższe ,,M jak miłość" i ,,O mnie się nie martw"

W ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej na kwiecień br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy serialach „M jak miłość” i „O mnie się nie martw” w TVP2. Jak informuje nadawca część kampanii - z powodu epidemii koronawirusa - została anulowana. więcej

,,O mnie się nie martw" zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku

Dwunasty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,47 mln osób, o około 119 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja nadal daje Dwójce pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

1,49 mln widzów programu ,,Szansa na sukces. Opole 2020". TVP2 zdecydowanym liderem

Program „Szansa na sukces. Opole 2020” w wiosennej ramówce ogląda średnio 1,49 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska jest zdecydowanym liderem rynku. więcej

Program ,,Uwaga! Koronawirus" z mobilnego studia

Od wtorku, 17 marca, codzienny, emitowany po głównym wydaniu „Faktów", raport „Uwaga! koronawirus" nadawany jest z mobilnego studia. więcej

Firma Endemol Shine Polska ruszyła z naborem na scenariusz filmu i serialu

Firma produkcyjna Endemol Shine Polska ruszyła z otwartym naborem na scenariusz do pełnometrażowego filmu fabularnego oraz serialu telewizyjnego. Zgłoszenia projektów potrwają do 18 czerwca br. więcej

,,Joke show" od 21 marca w Polsacie. Zastąpi show ,,Twoja twarz brzmi znajomo"

W sobotę, 21 marca o godz. 2.00 Telewizja Polsat rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Joke show”. Produkcja zastąpi w swoim paśmie 13. sezon cyklu „Twoja twarz brzmi znajomo”, który został wstrzymany z powodu epidemii koronawirusa. więcej

1,98 mln widzów ,,Kabaretu na żywo. Przystanek Radość 8". Polsat stacją drugiego wyboru

Ósmy sezon „Kabaretu na żywo. Przystanek Radość” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,98 mln osób, o 385 tys. widzów więcej niż przed rokiem. Polsat w czasie emisji programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP Sport zmienia ramówkę na czas epidemii, wraca ,,Kapitan Tsubasa"

Od czwartku 19 marca na czas epidemii koronawirusa TVP Sport zmienia ramówkę. Znajdzie się w niej m.in. „Kapitan Tsubasa”, kultowy animowany serial dla najmłodszych widzów. więcej

HBO pokaże w maju serial ,,Od nowa" z Hugh Grantem i Nicole Kidman

Od 11 maja HBO pokaże pierwszy odcinek swojego mini serialu „Od nowa”, tego samego dnia produkcja trafi na platformę HBO GO. W rolach głównych zobaczymy Nicole Kidman oraz Hugh Granta, serial wyreżyserowała Susanne Bier. więcej

Polsat pokaże film ,,Kevin sam w domu". ,,Bądź jak Kevin, #zostańwdomu"

W najbliższy piątek wieczorem Polsat pokaże kultowy film „Kevin sam w domu”, który co roku emituje w Boże Narodzenie. - Bądź jak Kevin, #zostańwdomu - zachęca stacja, nawiązując do zagrożenia koronawirusowego. więcej

Piłkarskie Euro 2020 przełożone na 2021 rok, rozgrywki klubowe potrwają do końca czerwca br.

Europejska Unia Piłkarska UEFA zdecydowała się przełożyć turniej Euro na czerwiec i lipiec 2021 roku. W naszym kraju wyłączne prawa do transmitowania imprezy ma Telewizja Polska. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio będzie grało więcej polskiej muzyki

Polskie Radio zdecydowało się na emitowanie jeszcze więcej polskiej muzyki. Chodzi o wsparcie polskich twórców w czasie, kiedy odwołane zostały wszystkie koncerty w związku z koronawirusem. więcej

 
35 pkt. proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Droga Krzyżowa, msze święte, rekolekcje wielkopostne w Polskim Radiu

Od piątku w Jedynce Polskiego Radia emitowana będzie Droga Krzyżowa, transmitowane będą również dodatkowe nabożeństwa - msze święte oraz rekolekcje wielkopostne. Zmiany mają związek z epidemią koronawirusa i apelem, aby pozostać w tym czasie w domach. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Odwołanie Euro 2020 to dla ekosystemu sportowego ekonomiczna katastrofa

We wtorek UEFA zdecydowała, że zaplanowane na ten rok piłkarskie Euro 2020 odbędzie się za rok, latem 2021 roku. Wczoraj przełożono także terminy French Open 2020 i turnieju Copa America 2020, a zagrożone są letnie igrzyska olimpijskie w Tokio. Pandemia koronawirusa sparaliżowała w ciągu zaledwie kilku tygodni wiele gałęzi gospodarki na całym świecie, a obecnie trudno przewidzieć jej ekonomiczne skutki dla poszczególnych krajów. Tymczasem, jak wskazują eksperci od marketingu sportowego, turniej Euro to impreza o ogromnej "wyporności" ekonomicznej i znaczeniu społeczno-gospodarczym. więcej

TVP: część kampanii anulowana, w kwietniowym cenniku najdroższe ,,M jak miłość" i ,,O mnie się nie martw"

W ofercie handlowej Biura Reklamy Telewizji Polskiej na kwiecień br. najwyższe ceny reklam dotyczą emisji przy serialach „M jak miłość” i „O mnie się nie martw” w TVP2. Jak informuje nadawca część kampanii - z powodu epidemii koronawirusa - została anulowana. więcej

FFiL Śnieżka przenosi budżet mediowy z Initiative do Spark Foundry

Fabryka Farb i Lakierów Śnieżka, do której należą takie marki, jak śnieżka, Magnat, Vidaron rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając w nim do współpracy Spark Foundry (Publicis Media). więcej

,,Po prostu Ż" w kampanii piwa Żywiec (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) z serii „Chce się Ż”. W reklamach prezentowane są różne warianty piwa Żywiec. więcej

EL Padre będzie realizować eventy online, współpraca z Fantasyexpo

Agencja eventowa EL Padre wprowadza do swojej oferty usługę realizacji wydarzeń w formie wirtualnej oraz ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo. To odpowiedź na nowe potrzeby rynku w związku z globalną pandemią koronawirusa. więcej

PHD przejmuje globalną obsługę mediową Diageo

Sieć domów mediowych PHD, przy wsparciu Omnicom Media Group zajmie się globalną obsługą mediową producenta alkoholi, firmy Diageo, do której należą takie marki, jak Smirnoff czy Johnnie Walker. więcej

Sebastian Białousz założył firmę EngageData

Na polskim rynku rozpoczęła działalność spółka EngageData specjalizująca się w realizacji kampanii reklamowych online. Założył ją Sebastian Białousz, który wcześniej stworzył LeadR, firmę zajmującą się monetyzacją baz danych, sieć e-mail marketingową Email Network oraz pełnił funkcję członka zarządu Grupy Netsprint. więcej

Biedronka ws. koronawirusa: sklepy czynne krócej, płyn dezynfekujący i chusteczki dla klientów, rotacyjny system pracy

W związku z epidemią koronawirusa sklepy Biedronka przez najbliższy tydzień będą czynne w godz. 8-20, przy wejściu dostępny będzie płyn dezynfekujący, a przy kasach nawilżane chusteczki. Firma pozwoli swoim pracownikom, którzy ukończyli 60 lat, nie przychodzić do pracy, będzie im wypłacać normalnie pensję. więcej

Marta Żmuda Trzebiatowska ambasadorką marki Bell Hypoallergenic

Kosmetyczna marka Bell Hypoallergenic rozpoczyna współpracę z aktorką Martą Żmudą Trzebiatowską. Pod hasłem #NewHYPOpower ambasadorka będzie promować linię hipoalergicznych produktów do makijażu. więcej

Browar Pilsweizer z piwem Pilsvar Tylickie

Browar Pilsweizer wprowadził na rynek nowe piwo górskie o nazwie Pilsvar Tylickie. więcej

Colian przekaże słodycze i napoje szpitalom przyjmującym pacjentów z koronawirusem

Spółka Colian (właściciel takich marek jak Hellena, Goplana, Grześki) przekaże 160 tysięcy sztuk słodyczy i napojów niegazowanych wszystkim szpitalom przekształconym w zakaźne do walki koronawirusem. więcej

Maspex przekaże szpitalom zakaźnym 1 mln swoich produktów

Firma spożywcza Maspex, do której należą m.in. marki Kubuś, Łowicz, Tymbark i Lubella, przekaże 21 szpitalom zakaźnym ponad 1 mln opakowań swoich produktów. więcej

Okocim Radler Arbuz z melonem nowością w portfolio Carlsberga

Carlsberg Polska wprowadza na rynek nowy wariant piwa Okocim Radler o smaku arbuza z melonem. więcej

Papaya Film przygotowała kampanię marki Lancerto

Dział foto domu produkcyjnego Papaya Films, zrealizował kampanię wizerunkową kolekcji wiosna/lato 2020 marki modowej Lancerto. więcej

Małgorzata Rdest ambasadorką marki Uniroyal

Kierowca rajdowy Małgorzata Rdest została ambasadorką marki opon Uniroyal. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
Tomasz Lis i Michał Karnowski apelują o kupowanie e-wersji ,,Newsweeka" i ,,Sieci". ,,Możliwy dwucyfrowy spadek"

Michał Karnowski apeluje do czytelników o kupowanie e-wydania „Sieci”, „Gość Niedzielny” wycofuje się ze sprzedaży parafialnej, a Tomasz Lis zachęca do wykupywania e-prenumerat „Newsweeka”. - To jest ekstraordynaryjny czas, także dla wydawców tygodników - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Piotr Zmelonek, dyrektor pionu wydawniczego „Polityki”. więcej

Saloniki prasowe w centrach handlowych mogą być otwarte, IWP interweniowała u premiera

Zła interpretacja rozporządzenia ministra zdrowia spowodowała zamykanie punktów sprzedaży prasy w centrach handlowych. - Tymczasem nie o to chodziło, prasa może być tam sprzedawana - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy. Po interwencji w kancelarii premiera Izba uzyskała doprecyzowanie przepisów. - Nagłośniliśmy to stanowisko i teraz sytuacja powoli wraca do normy - opisuje Frąckowiak. więcej

,,Gość Niedzielny" liderem sprzedaży w styczniu, ,,Newsweek Polska" najbardziej w dół

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Bartosz Wojsa przechodzi z ,,Dziennika Zachodniego" do ,,Super Expressu"

Dziennikarz „Dziennika Zachodniego” (Polska Press Grupa) Bartosz Wojsa po ośmiu latach odchodzi z tej redakcji i od kwietnia zaczyna pracę w „Super Expressie” (ZPR Media) jako redaktor prowadzący wydanie śląskie. więcej

Fashion Group z akcją #fashionwspiera. 20 proc. przychodów na walkę z koronawirusem

Firma Fashion Group - wydawca „Fashion Magazine” i fashionpost.pl - rozpoczęła akcję #fashionwspiera, której celem jest wsparcie szczecińskiego szpitala w zakresie walki z koronawirusem. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polsat chce kupić Interię, złożył ofertę

Telewizja Polsat, należąca do Cyfrowego Polsatu, złożyła ofertę przejęcia Grupy Interia.pl, którą na sprzedaż wystawiła Grupa Bauer Media. więcej

,,Sala samobójców. Hejter" pojawia się w płatnej ofercie Player.pl dwa tygodnie po premierze kinowej

Od środy 18 marca film Jana Komasy „Sala samobójców. Hejter” będzie dostępny w płatnej ofercie serwisu Player.pl (Grupa TVN Discovery). Film miał premierę kinową 6 marca, a dni później kina zostały zamknięte na dwa tygodnie z powodu epidemii koronawirusa. więcej

Polscy operatorzy notują wzrost aktywności użytkowników. Spada prędkość transmisji w sieciach mobilnych i stacjonarnych

Najwięksi polscy operatorzy komórkowi przyznają że pandemia koronawirusa w Polsce spowodowała w ostatnim okresie znaczący wzrost ruchu w ich sieciach. Liczba połączeń głosowych w niektórych wypadkach wzrosła o 50 proc., a transfer danych internetowych o 40 proc. Telekomy zapewniają, że są przygotowane do zwiększonej aktywności użytkowników, ale analizy wskazują na spadek prędkości w połączeniach z internetem. więcej

Allegro zapowiada ułatwienia dla sprzedawców. Prowizje w dół w kilkunastu kategoriach

Allegro zapowiada zmiany w serwisie, które mają ułatwić działalność sprzedawców w okresie epidemii koronawirusa. Nowości będą dotyczyć opłat za dostawy, ułatwień w wystawianiu niektórych towarów, zostaną też wprowadzone nowe niższe prowizje w kilkunastu kategoriach. więcej

Universal Pictures udostępnia kinowe premiery w internecie. Na liście ,,Niewidzialny człowiek", ,,Polowanie" i ,,Emma"

Należąca do koncernu Comcast wytwórnia Universal Pictures zapowiedziała, że udostępni w internecie swoje najnowsze filmy będące obecnie w dystrybucji kinowej. Produkcje będzie można obejrzeć na platformach VOD w cenie 19,99 dolara za jeden tytuł. W ofercie są m.in. „Niewidzialny człowiek”, „Polowanie” i „Emma”,  trafi tam także zapowiadany film animowany „Trolls: World Tour”. więcej

Broadcom pozywa Netfliksa za naruszenie patentów. W tle odpływ użytkowników do serwisów VOD

Koncern elektroniczny Broadcom skierował do sądu pozew przeciwko Netfliksowi, w którym oskarża amerykański serwis VOD o naruszenie kilku patentów związanych z transmisją danych w internecie i odtwarzaniem wideo w sieci. Oskarżenia mogą być motywowane faktem, że coraz więcej użytkowników odchodzi od tradycyjnej telewizji do serwisów VOD, na czym traci między innymi Broadcom. więcej

Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa

50 procent gospodarstw domowych w USA z dziećmi poniżej 10 lat posiada abonament w serwisie Disney+ - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Według analityków rosnąca liczba subskrypcji w tym segmencie odbiorców to efekt koronawirusa i pozostawania w domach coraz większej liczby dzieci, dla których Disney+ ma bogatą ofertę filmową. więcej

Empik Premium za darmo na 60 dni, Empik organizuje e-spotkania autorskie

Empik ze względu na epidemię koronawirusa pozwala aktywować za darmo na 60 dni usługę Empik Premium. Ponadto zapowiada spotkania autorskie z twórcami w internecie. więcej

Wydawnictwo MAC Edukacja udostępnia za darmo zasoby. Pomoc w zdalnej nauce

Wydawnictwo MAC Edukacja w ramach wspierania młodzieży izolowanej w domach w związku z koronawirusem zaoferowało darmowy dostęp do swoich zasobów. W edukacyjnej ofercie znalazło się między innymi 1,8 tysiąca animowanych modeli 3D, filmy, zdjęcia oraz ćwiczenia. więcej

Allegro udostępnia przez miesiąc Allegro Smart! za darmo. "Pokryjemy koszty dostaw, nie liczymy na zysk"

Z opcji Allegro Smart! na platformie Allegro przez najbliższy miesiąc obecni i nowi użytkownicy będą mogli korzystać za darmo. Allegro chce w ten sposób zachęcić internautów do pozostania w domach ze względu na epidemię koronawirusa. więcej

Microsoft, Facebook, Google, Reddit i Twitter razem przeciw fake newsom o koronawirusie

Koncerny technologiczne Microsoft (i należąca do niego platforma LinkedIn), Facebook, Google (i należący do niego YouTube), Reddit i Twitter poinformowały, że wspólnie walczą z fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa. więcej

Do IAA Polska dołączyło 10 nowych członków m.in. UPC, Huawei czy Jeronimo Martins

Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w ciągu ostatnich trzech miesięcy przystąpiło 10 nowych członków. To m.in. takie firmy jak BNP Paribas, Henkel, Huawei, Jeronimo Martins, L’Oreal czy UPC. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy w czasie koronawirusa kupują na potęgę. Gigantyczną popularnością cieszy się żel antybakteryjny

Od 2 do 8 marca wartość całego koszyka zakupowego Polaków wzrosła o 13 proc. w porównaniu do tego samego tygodnia rok wcześniej - podał Nielsen. Gigantyczną popularnością cieszył się żel antybakteryjny. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
EL Padre będzie realizować eventy online, współpraca z Fantasyexpo

Agencja eventowa EL Padre wprowadza do swojej oferty usługę realizacji wydarzeń w formie wirtualnej oraz ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo. To odpowiedź na nowe potrzeby rynku w związku z globalną pandemią koronawirusa. więcej

Lewiatan klientem On Board Think Kong

Sieć handlowa Lewiatan Holding powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK). więcej

Marta Kłys i Zuzanna Ładosz-Wiszowaty awansowały w Big Picture

Marta Kłys i Zuzanna Ładosz-Wiszowaty objęły pozycje junior PR consultant w agencji Big Picture, zajmującej się doradztwem z obszaru strategii PR i public affairs. więcej

Remarkable Ones dla Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości

Grono klientów agencji Remarkable Ones powiększyło się o Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości (AIP) i fundusz AIP Seed, realizujący inwestycje w startupy na wczesnym etapie rozwoju. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Polscy operatorzy notują wzrost aktywności użytkowników. Spada prędkość transmisji w sieciach mobilnych i stacjonarnych
Mastercard i Visa podnoszą limit płatności kartami. Do 100 złotych bez kodu PIN
InPost zmienia sposób dostarczania przesyłek. SMS-owy kod zamiast podpisu odbiorcy
CD Projekt pracuje zdalnie, ,,Cyberpunk 2077" ma się ukazać we wrześniu
Seniorzy w Orange z wydłużonym terminem płatności rachunków. Mają 2 tygodnie więcej
Luka w systemie Windows 10. Łatka Microsoftu pojawiła się dopiero po jakimś czasie
 
 
 
GOSPODARKA
 
Mastercard i Visa podnoszą limit płatności kartami. Do 100 złotych bez kodu PIN
Polacy w czasie koronawirusa kupują na potęgę. Gigantyczną popularnością cieszy się żel antybakteryjny
Seniorzy w Orange z wydłużonym terminem płatności rachunków. Mają 2 tygodnie więcej
ZUS wprowadza ułatwienia dla firm. Konfederacja Lewiatan: Odłożenie składek nie uspokoi przedsiębiorców
Biedronka ws. koronawirusa: sklepy czynne krócej, płyn dezynfekujący i chusteczki dla klientów, rotacyjny system pracy
Colian przekaże słodycze i napoje szpitalom przyjmującym pacjentów z koronawirusem
Maspex przekaże szpitalom zakaźnym 1 mln swoich produktów
Link4 zwróci koszty zakupu polis turystycznych
Bank Pekao z powodu koronawirusa wstrzymuje zwolnienia grupowe
Niewielu Polaków ma możliwość pracy zdalnej
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Sala samobójców. Hejter" pojawia się w płatnej ofercie Player.pl dwa tygodnie po premierze kinowej
1,20 mln widzów ,,Kod genetyczny". TVN wiceliderem
Universal Pictures udostępnia kinowe premiery w internecie. Na liście ,,Niewidzialny człowiek", ,,Polowanie" i ,,Emma"
,,O mnie się nie martw" zyskało widzów. TVP2 jest liderem rynku
Firma Endemol Shine Polska ruszyła z naborem na scenariusz filmu i serialu
HBO pokaże w maju serial ,,Od nowa" z Hugh Grantem i Nicole Kidman
HBO wstrzymuje zdjęcia do "Odwilży", Netflix do "Wiedźmina"
Netflix na razie nie pokaże filmu "Into the Deep"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj