|
|
|
|
|
|
|
Powstaje Telewizja News24. ,,Doświadczenia z Superstacji. Stacja informacyjna bez polityki"
Firma Astro, producent teleturniejów „Familiada” i „Va banque”, ma współpracować przy realizacji treści dla nowej społecznej informacyjnej stacji telewizyjnej. Spółka zakończyła przygotowanie drugiej realizatorki w swoim studiu telewizyjnym.
więcej
|
Dzięki koronawirusowi stacje newsowe biją rekordy oglądalności. W sobotę TVP Info liderem całego rynku
Od 9 do 17 marca TVP Info miało 7,28 proc. udziału w rynku telewizyjnym, TVN24 - 6,45 proc., a Polsat News - 2,97 proc. W poszczególnych dnach stacje newsowe rywalizują z poszczególnymi kanałami z tzw. „wielkiej czwórki”. 14 marca TVP Info z wynikiem na poziomie 8,75 proc. było stacją dnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Od 6 kwietnia rusza Polsat Seriale. W ramówce także produkcje TVP, TVN i AXN
Od poniedziałku, 6 kwietnia wystartuje nowy kanał Polsat Seriale, który zastąpi Polsat Romans. W ramówce znajdą się polskie seriale i filmy.
więcej
|
1,07 mln widzów serialu ,,Motyw" w TVN
„Motyw” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,07 mln widzów, o 430 tys. osób mniej niż czwarty sezon „Diagnozy” pokazywany w tym paśmie rok temu. Nowy serial daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
Program ,,8 wspaniałych" od 20 marca w TVP1
W piątek, 20 marca o godz. 20.35 TVP1 rozpocznie emisję nowego programu Marty Manowskiej „8 wspaniałych”. Program miał mieć premierowe emisje w niedziele o godz. 17.30, ostatecznie w tym paśmie emitowane będą jego powtórki.
więcej
|
,,Echo serca" daje TVP2 pozycję lidera, 1,32 mln widzów
Trzeci sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 ogląda średnio 1,32 mln osób. TVP2 w paśmie emisji produkcji jest liderem rynku telewizyjnego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Show ,,Kuba Wojewódzki" ogląda 820 tys. widzów. TVN nadal liderem
Najnowszy sezon „Kuby Wojewódzkiego” ogląda średnio 820 tys. osób, o 124 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE nie planuje przesuwania terminu refarmingu w Polsce
Do 30 czerwca 2022 roku ma w Polsce zmienić się sposób nadawania naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2, planowany jest także refarming. Według harmonogramu pierwsze prace z tym związane miały mieć miejsce już pod koniec marca br. Urząd Komunikacji Elektronicznej zapewnia, że na razie nie planuje wprowadzać zmian do harmonogramu refarmingu w 2020 roku.
więcej
|
Eurowizja 2020 odwołana z powodu koronawirusa, odbędzie się za rok
Konkurs Piosenki Eurowizji 2020 nie odbędzie się z powodu epidemii koronawirusa COVID-19. - Z wielkim żalem musimy ogłosić, że Konkursu Piosenki Eurowizji 2020 w Rotterdamie został odwołany - poinformowała w środę Europejska Unia Nadawców.
więcej
|
Canal+ znosi opłaty za kanały i kolekcję Kino Świat. We Francji odkodowany dla wszystkich
Canal+ na czas epidemii koronawirusa we Francji będzie dostępny dla wszystkich odbiorców w formie odkodowanej. Użytkownicy będą mogli oglądać filmy, seriale i programy nadawcy za darmo. W Polsce Platforma Canal+ w ramach nowej promocji pozwoli abonentom na korzystanie bezpłatnie z wyższych pakietów niż mają obecnie.
więcej
|
Startuje "Poranek z Polsatem Sport". Retransmisje najważniejszych wydarzeń
Od czwartku, 19 marca na żywo od poniedziałku do piątku na antenie Polsatu Sport i Polsat Sport News pojawi się nowość "Poranek z Polsat Sport". Dodatkowo kanał pokaże cykl retransmisji najważniejszych wydarzeń sportowych ostatnich dwudziestu lat.
więcej
|
Telewizja Polska, Muzeum Powstania Warszawskiego i MEN uruchamiają edukacyjny kanał
Telewizja Polska we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego i Ministerstwem Edukacji Narodowej uruchomią wirtualny kanał edukacyjny. Projekt powstaje z myślą o uczniach pozostających w domach uczniach z powodu epidemii koronowirusa.
więcej
|
Za 440 mln dolarów Fox przejmuje serwis VOD Tubi. Platforma pozostanie niezależna, nie będzie oryginalnych treści
Koncern medialny Foc Corp. przejął Tubi, serwis VOD dostępny za darmo w zamian za oglądanie reklam. Kwota transakcji wynosi 440 mln dolarów. W ramach umowy Tubi pozostanie niezależną platformą, w związku z przejęciem nie ma jednak planów oferowania w Tubi oryginalnych produkcji przeznaczonych dla tego serwisu.
więcej
|
,,Nowy kabaretowy rejs" w Kino Polska, prowadzącymi Michał Wójcik i Sebastian Stankiewicz
W niedzielę 5 kwietnia na antenie Kino Polska zadebiutuje kolejny sezon programu „Nowy kabaretowy rejs”. Gospodarzami show będą Sebastian Stankiewicz i Michał Wójcik. W pierwszym odcinku wystąpią m.in. kabaret Paranienormalni i Grzegorz Halama.
więcej
|
Superstacja z programem "Super Temat. Korona Kryzys", codziennie pięć godzin o koronawirusie
Od środy, 18 marca Superstacja (Cyfrowy Polsat) wprowadziła do ramówki pięciogodzinny program "Super Temat. Korona Kryzys". Widzowie mogą dzwonić do stacji, zadawać pytania i dzielić się informacjami na temat epidemii.
więcej
|
,,Jak to jest zrobione" przez dwa tygodnie w TVN
TVN we wtorek wprowadził do ramówki program edukacyjny „Jak to jest zrobione”. Będzie emitowany przez najbliższe dwa tygodnie.
więcej
|
,,Projekt Błękitna Księga 2" w Epic Drama
Od 19 marca Epic Drama emitować będzie drugi sezon serialu „Projekt Błękitna Księga”.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Wiele firm, w związku z epidemią wirusa COVID-19 i idącą za tym również niepewnością biznesową wprowadza zmiany w zaplanowanych wcześniej działaniach marketingowych. Część z nich przesuwa swoje kampanie na późniejsze miesiące, zmniejsza ich intensywność w jednych mediach (np. outdoor), a zwiększa w drugich (telewizja, internet). Nieliczni całkiem rezygnują z działań, co potwierdzają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele biur reklamy mediów. Swoje strategie zmodyfikowali m.in. Grupa Lotos, Carlsberg, Aviva, FCA Poland.
więcej
|
Festiwal reklamowy Cannes Lions nie odbędzie się w czerwcu
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, firma Ascential zdecydowali, że konkurs nie odbędzie się tak jak planowano w czerwcu. Z powodu epidemii koronawirusa został przeniesiony na październik.
więcej
|
Rząd przeznaczy 212 mld zł na walkę ze skutkami gospodarczymi koronawirusa. "To nawet nie jest plaster na krwawiącą ranę"
Polskie władze na walkę ze stukami epidemii koronawirusa zamierzają przeznaczyć 212 mld zł. Program podzielono na pięć głównych części: dla pracowników, pracodawców, służby zdrowia, systemu finansowego i inwestycji publicznych. - To nie rozwiązuje naszych problemów - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Bieszyński, prezes agencji San Markos.
więcej
|
Żabka w specjalnym spocie informuje klientów o zasadach bezpiecznych zakupów w sytuacji epidemicznej
Sieć sklepów Żabka Polska opublikowała specjalny spot informacyjny poświęcony znaczeniu bezpiecznych zakupów podczas zagrożenia epidemiologicznego.
więcej
|
Raper Lil Wayne w reklamie Plusha
Wystartowała nowa kampania Plusha (Polkomtel), promująca 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego Tidal. W spocie pojawił się znany amerykański raper Lil Wayne. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Scholz&Friends Warszawa, Vizeum i TFP.
więcej
|
Hit Louisa Armstronga w reklamie Pilsner Urquell (wideo)
Pod hasłem „Nic nie pobije oryginału” ruszyła kampania reklamowa piwa Pilsner Urquell (Kompania Piwowarska). Przygotowały ją McCann Worldgroup, Mustard, Zenith i Tailor Made PR.
więcej
|
Weronika Skoczewska marketing managerem w PromoAgency
Do zespołu PromoAgency dołączyła Weronika Skoczewska, która objęła nowe stanowisko marketing managera.
więcej
|
Michał Pol współpracuje z siecią x-kom
Sieć sklepów z elektroniką x-kom będzie promować swoje produkty we współpracy z Michałem Polem, dziennikarzem sportowym.
więcej
|
Kampania #ZespolKolorowychSkarpetek po raz drugi z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa
Ruszyła druga edycja ogólnopolskiej akcji edukacyjnej #ZespolKolorowychSkarpetek, mającej na celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne.
więcej
|
Lidl nie skraca czasu działania sklepów, zapewni kasjerom osłony z pleksi
Lidl to kolejna sieć detaliczna, która wprowadza w swoich sklepach dodatkowe środki bezpieczeństwa w związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce koronawirusa SARS-CoV-2.
więcej
|
Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle
Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
,,Zdrowie bez leków" wycofane z Biedronki i Carrefoura, Allegro usuwa oferty z książkami Jerzego Zięby
Sieci sklepów Biedronka i Carrefour po naciskach portalu Cowzdrowiu.pl wycofały ze sprzedaży czasopismo „Zdrowie bez leków” (Mediacom Press). Publikuje w nim Jerzy Zięba, kontrowersyjny promotor niekonwencjonalnej medycyny. Allegro zablokowało wszystkie oferty z książkami Zięby.
więcej
|
Radosław Pulkowski za Karola Owczarka redaktorem prowadzącym KMAG.pl
Radosław Pulkowski został redaktorem prowadzącym serwisu KMAG.pl. Zastąpił Karola Owczarka, który pozostaje związany z wydawnictwem jako autor zewnętrzny.
więcej
|
Raper Quebonafide na okładce popularnych krzyżówek. ,,To nie była nasza inicjatywa"
Popularny polski raper Quebonafide trafił na okładkę nowego wydania krzyżówkowego magazynu „100 Panoramicznych”. To część kampanii promującej nowy album „Romantic psycho”. - To nie była nasza inicjatywa, tytuł „100 Panoramicznych” wybrał menedżer Quebo do nowego wizerunku artystycznego - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Jerzy Rogula, prezes Technopolu, wydawcy „100 Panoramicznych”.
więcej
|
Rośnie ,,Twój Styl", ,,Uroda Życia" z największym spadkiem w styczniu
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Na czele spadków uplasowała się „Uroda Życia” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy": przez koronawirusa spadek wpływów z reklam, eventów i sprzedaży egzemplarzowej
PMPG Polskie Media, właściciel m.in. tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, poinformowała, że według wstępnych analiz w trakcie epidemii koronawirusa zanotuje znaczący spadek przychodów z reklam, eventów i sprzedaży wydawanych pism. Nie przełoży się natomiast na segment internetowy firmy.
więcej
|
Chiny wydalają amerykańskich korespondentów po ograniczeniach dla chińskich dziennikarzy w USA
Chiny ogłosiły w środę, że korespondenci „Wall Street Journal", „New York Times" i „Washington Post”, których legitymacje wygasają przed końcem roku, stracą akredytacje i nie będą mogli pracować w Chinach. To odwet za restrykcje władz USA wobec chińskich mediów. - USA nie powinny oceniać mediów innych państw - mówił przedstawiciel chińskiego MSZ.
więcej
|
,,Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie" z nagrodą główną w konkursie SGL Local Press
Stowarzyszenie Gazel Lokalnych przyznało nagrody w swoim corocznym ogólnopolskim konkursie SGL Local Press. Gazetą Roku została „Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie”. Po raz pierwszy w historii nagrody nie odbyła się gala: werdykt jury ogłoszono podczas transmisji online.
więcej
|
Na rachunku w Play można płacić za cyfrową subskrypcję ,,Gazety Wyborczej"
Od środy abonenci Play mogą płacić za cyfrową subskrypcję „Gazety Wyborczej” (Agora) razem z rachunkiem za usługi w tej sieci. Na start wydawca oferuje miesięczny dostęp do cyfrowych treści gratis. To już drugi operator - po Orange - współpracujący w takim zakresie z „GW”.
więcej
|
|
|
,,Zdrowie bez leków" wycofane z Biedronki i Carrefoura, Allegro usuwa oferty z książkami Jerzego Zięby
Sieci sklepów Biedronka i Carrefour po naciskach portalu Cowzdrowiu.pl wycofały ze sprzedaży czasopismo „Zdrowie bez leków” (Mediacom Press). Publikuje w nim Jerzy Zięba, kontrowersyjny promotor niekonwencjonalnej medycyny. Allegro zablokowało wszystkie oferty z książkami Zięby.
więcej
|
Prokuratura tworzy zespół ścigający dezinformacje i oszustwa dot. koronawirusa
Na polecenie prokuratora generalnego w Prokuraturze Krajowej powołano zespół prokuratorów ds. koordynacji walki z przestępczością gospodarczą związaną z epidemią koronawirusa. Natomiast Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wspólnie z Inspekcją Handlową będzie analizował wzrost cen.
więcej
|
Skok odwiedzalności serwisów informacyjnych: Onet przed WP, RMF24.pl przed Wyborcza.pl i RadioZET.pl (TOP10)
W zeszłym tygodniu czołowe serwisy informacyjno-publicystyczne osiągnęły o wiele wyższą odwiedzalność niż średnio w lutym. Pod względem liczby użytkowników Onet.pl wyprzedził WP.pl, a RMF24.pl bo bardzo duży wzroście wysunęło się przed Wyborcza.pl, RadioZET.pl i naTemat.pl.
więcej
|
Unia Europejska oskarża Rosję o kampanię fake newsów dotyczącą koronawirusa. Kreml odpowiada: To bzdury
Rosja wykorzystuje pandemię koronawirusa do szerzenia w internecie dezinformacji mających na celu podsycanie paniki i destabilizację zachodnich społeczeństw - wynika z raportu Unii Europejskiej. Kreml odrzuca wszystkie zarzuty twierdząc że nie mają one żadnych podstaw i są pozbawione zdrowego rozsądku.
więcej
|
Telewizja Polska, Muzeum Powstania Warszawskiego i MEN uruchamiają edukacyjny kanał
Telewizja Polska we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego i Ministerstwem Edukacji Narodowej uruchomią wirtualny kanał edukacyjny. Projekt powstaje z myślą o uczniach pozostających w domach uczniach z powodu epidemii koronowirusa.
więcej
|
WP Pilot zaczyna nadawać cykl edukacyjny, lekcje poprowadzą nauczyciele
W czwartek serwis WP Pilot (Wirtualna Polska) uruchamia specjalny kanał edukacyjny pod nazwą „Lekcje online”. W czasie pandemii koronawirusa nauczyciele będą przez 90 minut pomagać w przygotowaniu do egzaminu ósmoklasisty.
więcej
|
Aktywiści fundują pracownikom służby zdrowia posiłki w ramach akcji #PosiłekDlaLekarza
W mediach społecznościowych trwa oddolna akcja wsparcia dla pracowników służby zdrowia, którzy zajmują się pacjentami z COVID-19. Pod hasztagiem #PosiłekDlaLekarza mobilizowane są punkty gastronomiczne dowożące medykom posiłki do szpitali.
więcej
|
Polska Policja ostrzega "na wesoło": w czasie koronawirusa nie popełniajmy przestępstw
W żartobliwym poście na Facebooku polska Policja prosi o czasowe zaprzestanie popełniania przestępstw.
więcej
|
Nowe funkcjonalności w Cloud Backup
Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach
Wiele firm, w związku z epidemią wirusa COVID-19 i idącą za tym również niepewnością biznesową wprowadza zmiany w zaplanowanych wcześniej działaniach marketingowych. Część z nich przesuwa swoje kampanie na późniejsze miesiące, zmniejsza ich intensywność w jednych mediach (np. outdoor), a zwiększa w drugich (telewizja, internet). Nieliczni całkiem rezygnują z działań, co potwierdzają w rozmowach z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele biur reklamy mediów. Swoje strategie zmodyfikowali m.in. Grupa Lotos, Carlsberg, Aviva, FCA Poland.
więcej
|
Zaufanie społeczne w czasie pandemii koronawirusa. Lekarze, naukowcy i pracodawcy najbardziej wiarygodnymi źródłem informacji
Agencja Edelman z uwagi na wyjątkową sytuacją związaną ze światową pandemią SARS-CoV-2, wydała specjalną edycję swojego raportu Trust Barometer. Zdaniem ponad 80 proc. badanych prawdę o koronawirusie przekażą opinii publicznej tylko naukowcy i lekarze. 63 proc. ufa informacjom od swoich pracodawców.
więcej
|
|
|