Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 20 Marca 2020
 
 
 
Netflix obniży jakość streamingu na terenie Europy
 
Domowa izolacja spowodowana pandemią koronawirusa zwiększyła ruch w serwisach streamingowych o 20 procent - wynika z danych firmy Wurl Inc. Widzów zyskują zarówno platformy VOD, jak i te oferujące streaming z gier. W związku z większym obciążeniem łączy internetowych Unia Europejska zaapelowała do Netfliksa i innych serwisów VOD o obniżenie jakości emitowanych filmów i seriali. - Zdecydowaliśmy się na obniżenie jakości streamingu na terenie całej Europy przez 30 dni - przyznaje Netflix w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Firmy CRS-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"
 
Wiele polskich firm i marek w ostatnich dniach podejmuje szereg działań, które mają wesprzeć walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Wspierają finansowo szpitale, przekazują produkty, fundują sprzęt, organizują posiłki dla personelu medycznego. Z jednej strony dlatego, by po prostu w tej trudnej sytuacji pomóc. Ale też dlatego, że lawinowo rezygnują z reklamy: z powodu sytuacji finansowej oraz dlatego, że w ich ocenie reklamowanie się obecnie jest nie na miejscu. Dlatego też aktywności w obszarze CSR są dla nich jedynym możliwym wyjściem w tej sytuacji. Dzięki takiemu zaangażowaniu sporo jednak zyskują - zwiększa się bowiem lojalność konsumentów i zaufanie do marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku. więcej
 
 
Byli dziennikarze Trójki we wspólnym radiu internetowym? ,,Ciekawy, ale trudny w realizacji pomysł"
 
Społeczność skupiona wokół faceboookowego fanpage’a „Ratujmy Trójkę” sonduje możliwość uruchomienia internetowego radia, w którym znaleźliby się dziennikarze, którzy pożegnali się z rozgłośnią. Ze wstępnych szacunków wynika, że radio mogłoby liczyć na 50 tys. zł miesięcznie od słuchaczy. - Pomysł jest ciekawy, ale trudny do realizacji - ocenia medioznawca Maciej Myśliwiec. więcej
 
 
Kampania wyborcza: Andrzej Duda dominuje na antenach TVP
 
W lutym na antenach Telewizji Polskiej najwięcej czasu antenowego poświęcono komitetowi wyborczemu obecnie urzędującemu prezydentowi Andrzejowi Dudzie. W sumie zajął on 1 godzin i 13,5 minuty, dla porównania komitet Roberta Biedronia - 44 sekundy. więcej
 
 
,,Gość Niedzielny" bez kościelnej dystrybucji apeluje do czytelników o kupowanie pisma. ,,Skutki sytuacji są dramatyczne"
 
Andrzej Grajewski, zastępca redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media), zaapelował do czytelników o kupowanie pisma w kioskach i w sieci. Powodem jest wstrzymanie dystrybucji w kościołach, stanowiące większość sprzedaży. - W 40-letniej pracy po raz drugi staję w takiej sytuacji - ocenia Grajewski. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Firmy przesuwają kampanie reklamowe. Wprowadzają też zmiany w media planach więcej
 
Polsat chce kupić Interię, złożył ofertę więcej
 
Odwołanie Euro 2020 to dla ekosystemu sportowego ekonomiczna katastrofa więcej
 
Tomasz Lis i Michał Karnowski apelują o kupowanie e-wersji ,,Newsweeka" i ,,Sieci". ,,Możliwy dwucyfrowy spadek" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Digital Image Assistant Discovery Networks International
Operator montażysta Radio ZET
Senior Key Account Manager (Biuro Reklamy Wnętrza) Grupa ZPR Media
Specjalista ds. Social Media Ringier Axel Springer Polska
operator kamery, montażysta Telewizja BIZNES24
Redaktor, producent Telewizja BIZNES24
Wydawca Strony Głównej Onet.pl Ringier Axel Springer Polska
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Kampania wyborcza: Andrzej Duda dominuje na antenach TVP

W lutym na antenach Telewizji Polskiej najwięcej czasu antenowego poświęcono komitetowi wyborczemu obecnie urzędującemu prezydentowi Andrzejowi Dudzie. W sumie zajął on 1 godzin i 13,5 minuty, dla porównania komitet Roberta Biedronia - 44 sekundy. więcej

Startuje Biznes24, z powodu koronawirusa stacja początkowo będzie nadawać w DVB-T

W piątek, 20 marca o godz. 6.00 wystartuje Biznes24 nowy kanał Romana Romana Młodkowskiego i Michała Winnickiego. Pierwszy program na żywo rozpocznie się o godz. 8.30. Głównym prowadzącym będzie Marcin Dobrowolski. więcej

Show ,,Ameryka Express 2" ogląda 1,06 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Reality-show „Ameryka Express 2” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,06 mln osób, o 230 tys. widzów mniej niż pokazywany rok temu początek programu „Starsza pani musi fiknąć”. TVN w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego w 4+ i zdecydowanym liderem w 16-49. więcej

,,Teleexpress Extra", ,,Fakty po Faktach", konferencja prasowa i msza hitami TVP Info, TVN24 i Polsat News

Największą widownię w ostatnich 10 dniach w TVP Info zgromadziły wydania dziennika „Teleexpress Extra”. W TVN24 hitem były „Fakty po Faktach”, a w Polsat News - konferencja prasowa z udziałem m.in. premiera Mateusza Morawieckiego i msza święta - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

822 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją

Drugi sezon „Zawsze warto” gromadzi średnio 822 tys. widzów, o 65 tys. mniej niż pierwszy sezon emitowany jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Byli dziennikarze Trójki we wspólnym radiu internetowym? ,,Ciekawy, ale trudny w realizacji pomysł"

Społeczność skupiona wokół faceboookowego fanpage’a „Ratujmy Trójkę” sonduje możliwość uruchomienia internetowego radia, w którym znaleźliby się dziennikarze, którzy pożegnali się z rozgłośnią. Ze wstępnych szacunków wynika, że radio mogłoby liczyć na 50 tys. zł miesięcznie od słuchaczy. - Pomysł jest ciekawy, ale trudny do realizacji - ocenia medioznawca Maciej Myśliwiec. więcej

 
Jan Chojnacki po 45 latach odchodzi z radiowej Trójki. "Bez możliwości pożegnania"

Jan Chojnacki po 45 latach odchodzi z Programu III Polskiego Radia, gdzie prowadził audycję "Bielszy odcień bluesa". - Bez możliwości pożegnania się i podziękowania słuchaczkom i słuchaczom - poinformował Chojnacki. To kolejne odejście ze stacji w ostatnich dniach. więcej

 
Rada Mediów Narodowych korespondencyjnie przyjęła sprawozdanie ze swojej działalności

W głosowaniu korespondencyjnym Rada Mediów Narodowych przyjęła sprawozdanie ze swojej działalności w 2019 roku decyzją trzech głosów - posłów związanych z PiS. Przeciw był Juliusz Braun i Grzegorz Podżorny. więcej

 
RMF FM liderem w Krakowie. RMF MAXXX awansowało na podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od września 2019 roku do lutego 2020 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Firmy CRS-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"

Wiele polskich firm i marek w ostatnich dniach podejmuje szereg działań, które mają wesprzeć walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Wspierają finansowo szpitale, przekazują produkty, fundują sprzęt, organizują posiłki dla personelu medycznego. Z jednej strony dlatego, by po prostu w tej trudnej sytuacji pomóc. Ale też dlatego, że lawinowo rezygnują z reklamy: z powodu sytuacji finansowej oraz dlatego, że w ich ocenie reklamowanie się obecnie jest nie na miejscu. Dlatego też aktywności w obszarze CSR są dla nich jedynym możliwym wyjściem w tej sytuacji. Dzięki takiemu zaangażowaniu sporo jednak zyskują - zwiększa się bowiem lojalność konsumentów i zaufanie do marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku. więcej

Grupa K2: 109,7 mln zł wpływów i 6,2 mln zł zysku EBITDA w ub.r., ryzyko obniżenia sprzedaży wskutek koronawirusa

Według wstępnych danych w ub.r. grupa kapitałowa K2 zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych ze 108,8 do 109,7 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 8 do 6,2 mln zł. Firma ocenia, że wskutek epidemii koronawirusa może zanotować spadek sprzedaży, ale nie potrafi określić, jak duże jest to ryzyko. więcej

Lidl, Aldi i Biedronka dają premie za pracę w czasie epidemii, podziękowania dla pracowników w spocie Lidla (wideo)

Sieci sklepowe Lidl, Aldi i Biedronka poinformowały o specjalnych premiach za pracę w ostatnich dniach w czasie epidemii koronawirusa. Zapewniają dla nich dodatkowe środki bezpieczeństwa, a Lidl dziękuje im w spocie. więcej

Dorota Łoboda-Kąkowicz dyrektor zarządzającą Adrino, Michał Jankowski head of agency sales

Dorota Łoboda-Kąkowicz została managing directorem w Adrino, sieci reklamy native i rich media należącej do Grupy Netsprint. Daniel Franc awansował na nowe stanowisko head of direct sals. Michał Jankowski zastąpił Dariusza Werelicha (nie pracuje już w firmie) na stanowisku head of agency sales. więcej

Bank Pekao przekaże szpitalom 5 mln zł

Bank Pekao przekaże darowiznę w wysokości 5 mln zł na rzecz szpitali, zakładów opieki zdrowotnej i służb sanitarnych, które podejmują działania przeciwdziałające rozprzestrzenianiu się choroby COVID-19. więcej

Artur Racicki w radzie nadzorczej Social WiFi, nowym CEO Paul Webster

Po siedmiu latach Artur Racicki przestaje być prezesem spółki technologicznej Social WiFi. Jego miejsce zajmie Paul Webster. więcej

DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią

Agencja DDB Warszawa przygotowała specjalną prezentację, w które radzi markom, jakie działania powinny podejmować w czasie kryzysu związanego z pandemią koronawirusa. więcej

Idea Bank pożegnał się z 40 proc. pracowników. Mniej depozytów i kredytów, więcej użytkowników e-bankowości

W ub.r. Idea Bank zanotował wzrost skonsolidowanych przychodów odsetkowych z 986,2 mln zł do 1,02 mld zł, spadek wpływów z prowizji i opłat z 246,3 do 173,9 mln zł oraz straty netto z 1,91 mld zł do 37,3 mln zł. Liczba pracowników banku spadła z 1 622 do 942, z czego 560 pożegnało się w ramach zwolnień grupowych. Wydatki marketingowe banku wyniosły prawie 15 mln zł. więcej

Margaret z teledyskiem dla Fundacji Rak'nRoll

„Nowe plemię" Margaret to pierwszy klip Rak'n'Roll Music – muzyki, która powstaje jako podziękowanie za wpłaty na rzecz Fundacji Rak'n'Roll. więcej

Martin Bochineck nowym globalnym prezesem Isobar

Martin Bochineck, dotychczasowy CEO agencji Isobar Nordics został powołany na stanowisko globalnego prezesa agencji Isobar (Dentsu Aegis Network). Będzie łączył obie funkcje. więcej

Wokas promuje ziemię do roślin (wideo)

Rozpoczęła się kampania „Wokas Smart. Rośliny będą Ci wdzięczne" promująca nową linię ziemi funkcyjnej marki Wokas. Przygotowały ją 1000ideas, ISTV Media i Performance Media. więcej

Wavemaker: dzieci oglądają dłużej tv, nie ubyło reklam w tv. Aflofarm na czele, najwięcej reklam żywności

Z raportu opracowanego przez Wavemaker (GroupM) wynika, że odkąd dzieci - w związku z epidemią COVID-19 - nie chodzą do szkoły, dłużej oglądają telewizję. Wzrosła też liczba użytkowników VOD. Niektórzy reklamodawcy tv zmniejszyli wydatki na reklamę (Aflofarm, Lidl), a inni je zwiększyli (USP, Polpharma). W ciągu dwóch pierwszych tygodni marca nie zmalało wypełnienie bloków reklamowych w telewizjach. więcej

Tefal z kampanią generatorów pary

W kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” promowane są generatory pary Tefal (Groupe SEB). Działania przygotowała agencja Cape Morris. więcej

Commerise i Aliso pracują dla Konsmetal Concept

Konsmetal Concept, producent mechanicznych i mechatronicznych zabezpieczeń mienia oraz systemów kontroli i zarządzania gotówką, wybrał do współpracy reklamowej agencje Commerise i Aliso. więcej

Medonet najlepszym serwisem zdrowotnym w Polsce. Konkurencja daleko w tyle

Medonet, czołowy serwis medyczny należący do grupy RAS Polska, jest numerem 1 wśród wszystkich serwisów z kategorii zdrowie i medycyna w naszym kraju, a także wśród serwisów lifestylowych. W lutym 2020 r. Medonet zwiększył swoje zasięgi o ponad 1,4 mln RU w porównaniu ze styczniem. materiał partnerski więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gość Niedzielny" bez kościelnej dystrybucji apeluje do czytelników o kupowanie pisma. ,,Skutki sytuacji są dramatyczne"

Andrzej Grajewski, zastępca redaktora naczelnego „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media), zaapelował do czytelników o kupowanie pisma w kioskach i w sieci. Powodem jest wstrzymanie dystrybucji w kościołach, stanowiące większość sprzedaży. - W 40-letniej pracy po raz drugi staję w takiej sytuacji - ocenia Grajewski. więcej

E-Kiosk: wpływy wzrosły o 15 proc., wynik netto o 1,6 mln zł

W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła wzrost przychodów o 14,9 proc. do 10,2 mln zł oraz wyniku netto ze 158 tys. zł straty do 1,45 mln zł zysku. więcej

Zawieszono drukowaną wersję ,,Playboya" w USA. ,,Dociera jedynie do ułamka naszych fanów"

Nowy drukowany numer amerykańskiego wydania „Playboya” będzie ostatnim w br., a od 2021 roku magazyn będzie ukazywał się nie jako kwartalnik, tylko nieregularnie. - Czasami musisz pozwolić odejść przeszłości, żeby zrobić miejsce na przyszłość - komentuje Ben Kohn, szef Playboy Enterprises. więcej

Włodkowska, Surmiak-Domańska, Gałczyńska i Godusławski w finale Nagrody im. Dariusza Fikusa

Katarzyna Włodkowska, Katarzyna Surmiak-Domańska, Magdalena Gałczyńska i Bartek Godusławski znaleźli się w finale tegorocznej Nagrody im. Dariusza Fikusa. Ogłoszenie zwycięzcy bądź zwycięzców nastąpi w nieustalonym jeszcze terminie, jest to uzależnione od rozwoju pandemii koronawirusa. więcej

Agora w akcji #Kulturalnastrefa organizuje internetowe koncerty i spotkania z autorami

Wydawnictwo Agora wraz z portalami Gazeta.pl i Wyborcza.pl zainicjowały wspólną akcję #Kulturalnastrefa - cykl działań online, dzięki którym słuchacze i czytelnicy mogą korzystać z kultury bez wychodzenia z domu. więcej

,,Poradnik 50+" nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych. ,,Kobieta i Życie" spadła na drugie miejsce

W październiku br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajął „Poradnik 50+”, który wyprzedził „Kobietę i Życie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Dobre Rady”, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Burda Media Polska oferuje darmową dostawę swoich magazynów

Magazyny, które ukazują się nakładem wydawnictwa Burda Media Polska można zamawiać z darmową dostawą na terenie całej Polski. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Netflix obniży jakość streamingu na terenie Europy

Domowa izolacja spowodowana pandemią koronawirusa zwiększyła ruch w serwisach streamingowych o 20 procent - wynika z danych firmy Wurl Inc. Widzów zyskują zarówno platformy VOD, jak i te oferujące streaming z gier. W związku z większym obciążeniem łączy internetowych Unia Europejska zaapelowała do Netfliksa i innych serwisów VOD o obniżenie jakości emitowanych filmów i seriali. - Zdecydowaliśmy się na obniżenie jakości streamingu na terenie całej Europy przez 30 dni - przyznaje Netflix w komunikacie przesłanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Dyrektor operacyjny CDA w górce cenowej sprzedał akcje spółki za 400 tys. zł

Łukasz Ćwiek, dyrektor operacyjny CDA, w miniony wtorek sprzedał na giełdzie akcje spółki za 396 tys. zł. W tym dniu kurs spółki był rekordowo wysoki. więcej

85 proc. więcej użytkowników stron o zdrowiu. Medonet zdecydowanym liderem, tylko Poradnikzdrowie.pl w dół (TOP10)

W zeszłym tygodniu 10 czołowych witryn o zdrowiu zanotowało 84,7 proc. użytkowników i 139 proc. odsłon więcej niż średnia tygodniowa w lutym. Zdecydowanym liderem w obu statystykach jest Medonet.pl, kilkakrotne wzrosty osiągnęły sekcje o zdrowiu kilku serwisów Polska Press Grupy, a spadek zanotował jedynie Poradnikzdrowie.pl. więcej

CCC chce wyemitować akcje za 400-500 mln zł, w przeciwnym razie może sprzedać część eObuwie.pl

Firma obuwnicza CCC w związku z paraliżem handlu tradycyjnego z powodu epidemii koronawirusa planuje wyemitować za ok. 400-500 mln zł akcje podwyższające jej kapitał o 25 proc. Gdyby się to nie udało, rozważy sprzedaż części swoich aktywów, m.in. 20-25 proc. akcji eObuwie.pl. więcej

Ponad 100 firm gastronomicznych w akcji #WzywamyPosiłki dostarcza jedzenie personelowi medycznemu

Ruszyła ogólnopolska obywatelska akcja #WzywamyPosiłki, w ramach której codziennie na terenie Polski dostarczane są posiłki personelowi medycznemu. W akcji, na zasadach pro bono, udział biorą sieci restauracji, firmy cateringowe, producenci żywności i napojów oraz kilkadziesiąt mniejszych podmiotów z branży gastronomicznej. W pierwszych godzinach działania dostarczono 2417 posiłków. więcej

Nabożeństwa czterech wyznań od soboty na WP Pilot

Od najbliższej soboty WP Pilot (Wirtualna Polska) zacznie nadawać nabożeństwa dla wiernych czterech wyznań. - Nie liczymy na sukces frekwencyjny - mówi Tomasz Machała, prezes WP Pilot. więcej

Koronawirus przeciążył serwery Facebooka do granic możliwości

Mark Zuckerberg przyznał, że wykorzystanie komunikatorów takich jak WhatsApp i Messenger, jest dwukrotnie wyższe niż zazwyczaj. - Koronawirus wymusza duże zmiany w sposobie działania Facebooka - powiedział twórca popularnej platformy społecznościowej. więcej

Pornhub notuje skokowe wzrosty ruchu w wielu krajach

Serwis pornograficzny Pornhub opublikował dane wskazujące na duże wzrosty odwiedzalności serwisu w wielu krajach na całym świecie. Ruch wzrósł średnio o kilka do kilkunastu procent. więcej

Facebook udostępnia Workplace za darmo władzom i służbom ratunkowym

Facebook ogłosił, że z jego platformy Workplace, służącej do prowadzenia przez internet pracy zespołowej, przez najbliższe 12 miesięcy za darmo będą mogły korzystać instytucje rządowe i służby ratunkowe z całego świata. więcej

Nowe funkcjonalności w Cloud Backup

Spółka nazwa.pl wprowadziła nową wersję aplikacji Cloud Backup do wykonywania kopii zapasowych z komputerów z systemem Windows. Nowe możliwości podnoszą bezpieczeństwo i wyróżniają ten produkt na tle ofert dysków sieciowych, takich jak: Google Drive, OneDrive czy Dropbox. materiał partnerski więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Firmy CRS-owo wspierają walkę z koronawirusem. "Zwiększa się lojalność konsumentów i zaufanie do marek"

Wiele polskich firm i marek w ostatnich dniach podejmuje szereg działań, które mają wesprzeć walkę z rozprzestrzeniającym się koronawirusem. Wspierają finansowo szpitale, przekazują produkty, fundują sprzęt, organizują posiłki dla personelu medycznego. Z jednej strony dlatego, by po prostu w tej trudnej sytuacji pomóc. Ale też dlatego, że lawinowo rezygnują z reklamy: z powodu sytuacji finansowej oraz dlatego, że w ich ocenie reklamowanie się obecnie jest nie na miejscu. Dlatego też aktywności w obszarze CSR są dla nich jedynym możliwym wyjściem w tej sytuacji. Dzięki takiemu zaangażowaniu sporo jednak zyskują - zwiększa się bowiem lojalność konsumentów i zaufanie do marek - komentują dla Wirtualnemedia.pl eksperci od wizerunku. więcej

Monika Luft rzeczniczką prasową Ministerstwa Spraw Zagranicznych

Nową rzeczniczką Ministerstwa Spraw Zagranicznych została Monika Szatyńska-Luft, wcześniej przez wiele lat dziennikarka Telewizji Polskiej. W ostatnich latach zajmowała się promocją wydarzeń kulturalnych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Jacek Kunicki dyrektorem finansowym Orange Polska. Maciej Nowohoński pozostaje w zarządzie w nowej roli
Inea udostępnia aplikację Hello City Alert informującą o zagrożeniach dot. koronawirusa
 
 
 
GOSPODARKA
 
Dominika Kulczyk przekaże 20 mln zł na walkę z koronawirusem
Lidl, Aldi i Biedronka dają premie za pracę w czasie epidemii, podziękowania dla pracowników w spocie Lidla (wideo)
CCC chce wyemitować akcje za 400-500 mln zł, w przeciwnym razie może sprzedać część eObuwie.pl
Bank Pekao przekaże szpitalom 5 mln zł
Idea Bank pożegnał się z 40 proc. pracowników. Mniej depozytów i kredytów, więcej użytkowników e-bankowości
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
822 tys. widzów ,,Zawsze warto", Polsat przegrywa z konkurencją
Zdjęcia do nowych "Przyjaciół" odłożone z powodu epidemii koronawirusa
W kwietniu na Netfliksie kolejne sezony ,,Domu z papieru", ,,After Life" i ,,Zadzwoń do Saula"
Margaret z teledyskiem dla Fundacji Rak'nRoll
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj