|
|
|
|
|
|
|
TVP Sport chce obniżyć wynagrodzenia o 30-50 proc. ,,Na chwilę schodzimy na dalszy plan"
Dyrektor TVP Sport Marek Szkolnikowski rozmawiał z ponad 100 pracownikami stacji o obniżce ich wynagrodzeń o 30-50 proc. TVP chce też renegocjować umowy dotyczące transmisji sportowych. - Negocjujemy przesunięcie opłat w przypadku przełożenia rozgrywek i niepłacenie, jeśli zawody się nie odbędą - opisuje.
więcej
|
TVP1 nowym liderem w DVB-T, TVP Info awansowało na drugie miejsce
Nowym liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w marcu br. była TVP1, która wyprzedziła Polsat. Na drugie miejsce awansowało TVP Info. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był Polsat, a kanał TV Puls wyprzedził Jedynkę - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Droga Krzyżowa, Anioł Pański i msze święte na Wielkanoc w Polsat News
Na antenie Polsat News w najbliższych dniach w związku z obchodami świąt wielkanocnych będą nadawane Droga Krzyżowa, Anioł Pański oraz uroczyste msze święte w niedzielę oraz poniedziałek ze Świątyni Opatrzności Bożej.
więcej
|
UPC udostępnia za darmo abonentom pakiet filmowy MyPrime
Od 9 kwietnia do 3 maja 2020 roku sieć UPC Polska udostępni abonentom telewizji cyfrowej w pakietach Select i Max pakiet premium MyPrime bez dodatkowych opłat. Pakiet MyPrime jest dostępny na dekoderach Horizon i Mediabox oraz w aplikacji mobilnej Horizon GO.
więcej
|
Reportaże ,,Prezydent" i ,,Troszczą się o nas umarli" Marii Stepan w TVP, w 10. rocznicę katastrofy smoleńskiej
W piątek, 10 kwietnia - w związku z 10. rocznicą katastrofy smoleńskiej - Telewizja Polska pokaże serię reportaży i dokumentów w hołdzie 96. ofiar tragedii. Będzie to m.in. „Prezydent” i „Troszczą się o nas umarli” Marii Stepan czy „Dama” i „Testament” Marii Dłużewskiej.
więcej
|
Channel 4 tnie budżet o 150 mln funtów
Brytyjski nadawca telewizyjny Channel 4 (C4) planuje zmniejszyć budżet na treści o 150 mln funtów brytyjskich oraz wysłać na urlop 90 pracowników.
więcej
|
Anna Jaroch-Okapiec producentką ds. seriali w TV Puls
Od kwietnia br. Anna Jaroch-Okapiec dołączyła do Telewizji Puls jako producent ds. seriali. Będzie odpowiadać za realizację i nadzór wybranych produkcji stacji.
więcej
|
,,Chłopi", ,,Rodzina Połanieckich", ,,Zemsta" i ,,Mieszczanin szlachcicem" na TVP VoD
Telewizja Polska w swoim serwisie VoD udostępniła ostatnio kolejne archiwalne, cyfrowo odrestaurowane spektakle i seriale telewizyjne. Na platformę trafiły m.in. spektakle „Mieszczanin szlachcicem”, „Fircyk w zalotach” i „Zemsta” oraz seriale „Chłopi” i „Rodzina Połanieckich”. Wszystkie produkcje dostępne są za darmo.
więcej
|
37 tys. widzów trzeciego sezonu ,,Polskich zabójczyń" w Crime+Investigetion Polsat
Trzeci sezon „Polskich zabójczyń” w Crime+Investigetion Polsat śledziło średnio 37 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji miała wyższe wyniki oglądalności od średnich długookresowych.
więcej
|
,,Dzień Dobry TVN" w sobotę ze specjalnym świątecznym wydaniem
W sobotę, 11 kwietnia TVN pokaże specjalne wydanie „Dzień Dobry TVN”. Morning-show poprowadzą Anna Kalczyńska oraz Andrzej Sołtysik, którzy dzięki połączeniom na żywo sprawdzą jak święta spędzają wszyscy gospodarze programu.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paulina Wodzyńska-Chikhi head of digital w Media Group
Paulina Wodzyńska-Chikhi objęła stanowisko head of digital w domu mediowym Media Group.
więcej
|
Wiosenna oferta TVN Media dla klientów w formie wideo, rabaty okresowe na maj
Biuro reklamy TVN Media udostępnia reklamodawcom swoją wiosenną ofertę reklamową w formie wideo. Wprowadzono też tzw. dodatkowe rabaty okresowe dla emisji reklam realizowanych w maju br.
więcej
|
Drogerie Super-Pharm reklamują darmową dostawę (wideo)
Sieć drogerii Super-Pharm rusza z kampanią telewizyjną zachęcającą do zakupów online - teraz z darmową dostawą. Działania przygotowały Gutenberg, CutCut, Mets, Big Picture, MasterMind.
więcej
|
Spicy Mobile rozwija nowy dział IT, na czele Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk
Agencja komunikacji mobilnej Spicy Mobile buduje zaplecze technologiczne i rozwija dział IT. Na czele zespołu odpowiedzialnego za stworzenie nowej platformy DSP stanęli Kamil Lenartowicz i Kamil Adamczyk.
więcej
|
Audi pokazuje australijskie pejzaże w 4-godzinnej reklamie
Marka samochodowa Audi na czas epidemii koronawirusa przygotowała wyjątkową reklamę, dzięki której każdy może przeżyć namiastkę podróżowania.
więcej
|
NBP szuka firma do modernizacji platformy e-commerce Kolekcjoner
Narodowy Bank Polski rozpoczął przetarg na usługi polegające na modernizacji platformy e-commerce do sprzedaży wartości kolekcjonerskich Kolekcjoner. Przeznaczy na to 450 tys. zł netto.
więcej
|
Spotkania świąteczne przez internet w wielkanocnej kampanii Biedronki (wideo)
Trwa wielkanocna kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka (należącej do Jeronimo Martins Polska). Akcja, pod hasłem „Dzielmy się tym, co najlepsze”, obejmuje spot wizerunkowy i reklamy informujące o promocjach cenowych.
więcej
|
Nike zachęca do ćwiczeń w czasie kwarantanny w kampanii ,,Play for the World". W reklamie LeBron James, Ramla Ali i Sara Hughes
Na czas niemal ogólnoświatowego "lockdownu" Nike przygotowała kampanię zachęcającą do aktywności fizycznej w domowych warunkach.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Wydawcy prasy apelują o rekompensatę za utratę wpływów reklamowych i zerowy VAT. Chcą ogłoszeń rządowych w ,,GW" i prasie lokalnej
Izba Wydawców Prasy wysłała w czwartek do premiera dwa listy. W pierwszym chce rekompensaty za utratę wpływów reklamowych i możliwość odpisania od podatku 300 zł dla prenumeratorów prasy. W drugim apeluje do szefa rządu o dawanie rządowych ogłoszeń we wszystkich tytułach, bez wyjątków. - Pandemia uderza w rynek z ogromną mocą, musimy się bronić - komentuje w rozmowie w portalem Wirtualnemedia.pl Marek Frąckowiak, dyrektor generalny IWP.
więcej
|
Francuscy wydawcy wygrali spór z Google. Koncern musi zapłacić za powielanie ich treści w wyszukiwarce
W czwartek francuski urząd antymonopolowy wydał wstępną decyzję w sprawie przeciwko nadużywaniu przez Google swojej pozycji monopolistycznej. Zgodnie z nią amerykański koncern musi negocjować z wydawcami wynagrodzenie za wykorzystywanie treści prasowych w wyszukiwarce. Google poinformował, że zastosuje się do tej decyzji.
więcej
|
"Najwyższy czas!" skarży się na spadek sprzedaży o 50 proc. "To jest dramat"
Redaktor naczelny "Najwyższego Czasu!" Tomasz Sommer poinformował, że sprzedaż w ostatnim czasie spadła w salonikach prasowych o 50 proc. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, wydawca rozważa sprzedaż najbliższego numeru przez trzy tygodnie.
więcej
|
Wszyscy zwalniają, a Hearst rozdaje premie dziennikarzom
Amerykański koncern medialny Hearst, właściciel 24 dzienników i 300 czasopism, zapowiedział, że w jego redakcjach nie będzie obniżek płac ani przerw w pracy. Przeciwnie, wszyscy pracownicy dostaną premię.
więcej
|
|
|
Strony RASP przed Facebookiem, Gov.pl z 12,5 mln użytkowników, w dół OLX.pl. W Polsce mamy 28,6 mln internautów (Gemius/PBI z marca)
W marcu br. serwisy i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały więcej użytkowników niż przeglądarkowy Facebook. Rządowy serwis Gov.pl odwiedziło 12,56 mln internautów, natomiast duży spadek zanotował OLX.pl. Liczba internautów w Polsce w marcu 2020 roku wyniosła ogółem 28,6 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) - 24 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,6 mln.
więcej
|
Francuscy wydawcy wygrali spór z Google. Koncern musi zapłacić za powielanie ich treści w wyszukiwarce
W czwartek francuski urząd antymonopolowy wydał wstępną decyzję w sprawie przeciwko nadużywaniu przez Google swojej pozycji monopolistycznej. Zgodnie z nią amerykański koncern musi negocjować z wydawcami wynagrodzenie za wykorzystywanie treści prasowych w wyszukiwarce. Google poinformował, że zastosuje się do tej decyzji.
więcej
|
Google zabronił pracownikom korzystania z Zooma. Wcześniej zrobił to SpaceX Elona Muska
Pracownicy Google i Space X dostali zakaz korzystania z platformy telekonferencyjnej Zoom z obawy o bezpieczeństwo aplikacji. - Aby bezpiecznie stosować ten program, trzeba lepiej poznać jego funkcjonalności - mówi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Kontek, prezes spółki Acnet, która jest partnerem firmy Zoom w Polsce.
więcej
|
Disney+ ma już ponad 50 milionów subskrybentów
Platforma Disney+ szybko zyskuje użytkowników. Obecnie serwis ma globalnie ponad 50 mln subskrybentów po niedawnym debiucie w Europie oraz Indiach. Przy rosnącej dynamice Disney+ może szybciej osiągnąć strategiczne cele na 2024 rok.
więcej
|
Microsoft: 1000-proc. wzrost połączeń wideo w Teams
Microsoft poinformował, że w dobie pandemii koronawirusa notuje kolejne szybkie wzrosty popularności opartej na chmurze platformy Microsoft Teams, która ma ułatwiać pracę zdalną w firmach.
więcej
|
Facebook wesprze europejskie media. 3 mln dolarów na projekty związane z koronawirusem, także w Polsce
Facebook zapowiedział, że za pośrednictwem Facebook Journalism Project i we współpracy z European Journalism Centre wesprze kwotą 3 mln dolarów europejskie media działające w krajach dotkniętych w największym stopniu koronawirusem. Pieniądze mają trafić głównie do wydawców realizujących rozmaite projekty związane z pandemią. Wsparcie jest dostępne także dla mediów w Polsce.
więcej
|
Żabka testuje zakupy internetowe, wdraża usługę ,,Zamów i odbierz"
Sieć handlowa Żabka zaczęła testować w Poznaniu usługę zakupów internetowych, a w Warszawie - opcję „Zamów i odbierz” opartą na aplikacji mobilnej żappka.
więcej
|
Sony inwestuje 400 mln dolarów w BiliBili
Sony zainwestowało 400 mln dolarów w chiński serwis internetowy BiliBili.
więcej
|
Już 6 mln Polaków ma profil zaufany. Rekordy popularności bije możliwość zgłaszania online narodzin dziecka
6 milionów obywateli ma już profil zaufany, marzec 2020 r. był rekordowy, jeśli chodzi o liczbę nowych profili - podało w czwartek Ministerstwo Cyfryzacji. Rekordy popularności bije też możliwość zgłaszania online narodzin dziecka.
więcej
|
Chatbot na Money.pl odpowiada na pytania przedsiębiorców o tarczę antykryzysową
Na stronie głównej serwisu Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) pojawił się chatbot, który udziela informacji przedsiębiorcom na tematy związane z koronawirusem. - Chcemy wzmocnić zaangażowanie stałych i nowych użytkowników, którzy poszukują niezbędnych i wiarygodnych informacji najszybciej jak tylko się da - mówi Jarosław Żulpo, dyrektor departamentu rozwoju produktu wydawniczego w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
Michał Dąbrowski dyrektorem zarządzajacym portalu Fintek.pl
Michał Dąbrowski awansował na dyrektora zarządzającego portalu Fintek.pl. To nowa funkcja, wydzielona w związku z planami na rozwój serwisu.
więcej
|
Na Siepomaga.pl zebrano już 22,6 mln zł na walkę z koronawirusem
W ramach zbiórki w serwisie Siepomaga.pl na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia w walce z epidemią koronawirusa wpłacono już ponad 22,6 mln zł. Fundacji Siepomaga wysyła kupiony sprzęt do ponad 300 szpitali w całym kraju.
więcej
|
Ponad milion odtworzeń koncertu Bass Astral x Igo w ramach ,,Męskiego Grania w domu"
Niedzielny koncert Bass Astral x Igo emitowany w internecie w ramach cyklu „Męskie Granie w domu” na żywo w szczytowym momencie oglądało 120 tys. osób, a w ciągu doby zanotował 1 mln odtworzeń. Mniejszą oglądalność miały koncerty Króla i Sorry Boys.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Disney+ ma już ponad 50 milionów subskrybentów
|
,,Chłopi", ,,Rodzina Połanieckich", ,,Zemsta" i ,,Mieszczanin szlachcicem" na TVP VoD
|
W 2021 roku premia filmu "Gucci". Lady Gaga zamorduje męża
|
Koncert Nick Cave & The Bad Seeds przesunięty na 2021 rok
|
Amazon zapowiada drugi sezon serialu "Homecoming". Zagrają Chris Cooper i Janelle Monáe
|
|
|