|
|
|
|
|
|
|
Reklamodawcy ograniczają wydatki w telewizji. Budżety na początku kwietnia spadły o 25 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym tygodniu kwietnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25 proc. Spośród poszczególnych sektorów najwięcej straciły żywność, sprzedaż, telekomunikacja, finanse oraz motoryzacja i transport. Kilka sektorów zanotowało wzrosty, w tym m.in. produkty zdrowotne i leki oraz rozrywka i kultura.
więcej
|
Serial ,,Kicia Kocia" ma kosztować prawie 6 mln zł. Dostał dofinansowaniem z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej
Serial animowany „Kicia Kocia”, który wyprodukuje EGoFILM otrzymał dofinansowanie z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej. Będzie liczyć 26 odcinków, przeznaczony jest dla najmłodszych widzów.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat ma 7,1 tys. pracowników, zmalały zarobki zarządu
W grupie Cyfrowy Polsat (należą do niej m.in. Telewizja Polsat, Polkomtel, Netia i Eleven Sports) w czwartym kwartale ub.r. stałe zatrudnienie wynosiło 7 114 etatów, o 0,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Wydatki na pensje wzrosły rok do roku o 6 proc., a całoroczne wynagrodzenie zarządu zmalało z 23,6 do 15,8 mln zł.
więcej
|
,,Wiadomości" zarzucają ,,Faktom" nieuzasadnione ataki na Kaczyńskiego i PRL-owskie korzenie
W poniedziałek w „Wiadomościach” skrytykowano materiały „Faktów” w negatywnym tonie opisujące wizytę Jarosława Kaczyńskiego na warszawskim cmentarzu. Zarzucono atak na prezesa PiS oraz wytknięto byłym i obecnym pracownikom TVN związki, także rodzinne, ze służbami PRL-owskimi.
więcej
|
Liberty Global uruchamia fundusz dla pracowników w wysokości 4 mln dolarów
Amerykański koncern mediowy Liberty Global, właściciel UPC, uruchamia specjalny fundusz pomocowy dla pracowników dotkniętych skutkami koronawirusa. Będzie mogła z niego skorzystać każda z 27 tys. zatrudnionych w firmie osób.
więcej
|
Canal+ pokaże koncert ,,One World: Together At Home" na rzecz służby zdrowia
W niedzielę 19 kwietnia na antenie Canal+ transmitowany będzie globalny koncert internetowy dla służby zdrowia: „One World: Together At Home”. Zagrają m.in. Elton John, Paul McCartney, czy Billie Eilish. To wspólna inicjatywa Lady Gagi, Johna Legenda, Chrisa Martina i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).
więcej
|
W Europie działa 11,4 tys. stacji telewizyjnych. 41 proc. dostępnych za darmo, 91 proc. prywatnych (raport)
Na koniec 2019 roku w krajach MAVISE dostępnych było 11 418 kanałów telewizyjnych, z czego 4 757 to kanały lokalne - wynika z raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego (European Audiovisual Observatory).
więcej
|
Telewizja Polska udostępnia film ,,Zenek" w swoim serwisie VoD
Film fabularny „Zenek” o piosenkarzu disco polo Zenonie Martyniuku od niedzieli 12 kwietnia będzie dostępny w serwisie VoD Telewizji Polskiej. W kinach od połowy lutego do połowy marca obejrzało 500 tys. widzów.
więcej
|
TVP wydłużyła o 5 minut ,,Teleexpress" i ,,Wiadomości". Jarosław Olechowski: ogromne zainteresowanie widzów"
Od początku kwietnia TVP1 i TVP Info emitują o około 5 minut dłuższe wydania „Teleexpressu” oraz głównego wydania „Wiadomości”. - W ostatnim czasie obserwujemy ogromne zainteresowanie widzów programami informacyjnymi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej.
więcej
|
Fundacja TVN zebrała 5 mln zł w akcji #koncertdlabohaterów, przekazuje pieniądze 32 szpitalom
W ramach akcji Fundacji TVN #koncertdlabohaterów zebrano 4,99 mln zł. Z tej kwoty 3,5 mln zł jest już przekazywane 32 szpitalom i innym placówkom medycznym, które zgłosiły pilne zapotrzebowanie na sprzęt higieniczny i ochronny.
więcej
|
,,Pomagajmy sobie - twoja praca" nowym programem TVN24 o epidemii
TVN24 zaczyna emisję weekendowego programu „Pomagajmy sobie - twoja praca” dotyczącego rynku pracy w czasie epidemii koronawirusa. Gospodarzem cyklu będzie dziennikarz TVN24 BiS Mateusz Walczak.
więcej
|
W spocie TVP Info liderzy PO i PSL chwalą tarczę finansową rządu i boją się krytycznych relacji TVP o noszeniu maseczek (wideo)
TVP Info zaczęło emitować spot autopromocyjny, w którzy lider Platformy Obywatelskiej Borys Budka i szef PSL Władysław Kosiniak-Kamysz pozytywnie wypowiadają się o tzw. tarczy finansowej zaprezentowanej przez premiera. To kolejny klip TVP Info w niekorzystnym świetle pokazujący polityków opozycji.
więcej
|
Kolejne sezony ,,MacGyvera" i ,,Nocnej zmiany" w maju w AXN
W maju kanały AXN rozpoczną emisję kolejnych sezonów „MacGyvera” i „Nocnej zmiany”.
więcej
|
Widzowie TVN przekazują świąteczne życzenia w specjalnych spotach (wideo)
Telewizja TVN podczas świąt emituje specjalne spoty, w których widzowie przekazują świąteczne życzenia dla swoich bliskich.
więcej
|
Branża telewizyjna: najważniejsze wydarzenia w 2019 roku, prognozy na 2020
W ramach naszego cyklu podsumowań 2019 roku w mediach i marketingu tym razem zajmujemy się branżą telewizyjną. O najważniejszych wydarzeniach minionego roku i prognozach na najbliższe 12 miesięcy portalowi Wirtualnemedia.pl mówią: Dorota Żurkowska-Bytner, Rinke Rooyens, Bogusław Kisielewski, Tomasz Teodorczyk, Zbigniew Pruski, Katarzyna Burzawa, Antonino de Gregorio i Ryszard Sibilski.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aflofarm przestał się reklamować w TVP, Polsacie, RMF FM i Radiu ZET
Firma Aflofarm Farmacja Polska - największy marketer w naszym kraju - od kwietnia przestała wykupywać reklamy swoich produktów w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, m.in. w TVP, Polsacie, RMF FM oraz stacjach Eurozetu (na czele z Radiem ZET) i Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
|
RMF FM liderem w I kwartale, PR3 przed PR1. Radio Maryja i Radio Wawa rekordowymi spadkami
W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło zdecydowanie największym wzrostem udziału w zestawieniu. Dużymi wzrostami pochwalić się mogły Radio ZET i Radio Plus, a najwięcej straciły Audytorium 17, Radio Wawa i Radio Maryja - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radiowa Dwójka pożegnała się z Tomaszem Obertynem i Dawidem Dziedziczakiem
Z Programu II Polskiego Radia został zwolniony dziennikarz Tomasz Obertyn, jednocześnie nie przedłużono umowy z wydawcą i dziennikarzem Dawidem Dziedziczakiem. - W tych dniach ze zdwojoną siłą dotykają decyzje odbierające zarobki i poczucie bezpieczeństwa. Tym bardziej dziwi i dotyka nas ta decyzja - skomentował zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego.
więcej
|
|
Polskie Radio odwołało wakacyjne koncerty Lata z Radiem. ,,Jedyna możliwa decyzja"
Polskie Radio zdecydowało o odwołaniu cyklu tegorocznych koncertów Lato z Radiem Festiwal. Powodem jest pandemia koronawirusa. - Już przygotowujemy szereg innych wakacyjnych atrakcji dla słuchaczy - komentuje Monika Kuś z biura zarządu Polskiego Radia.
więcej
|
|
|
|
Reklamodawcy ograniczają wydatki w telewizji. Budżety na początku kwietnia spadły o 25 proc.
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w pierwszym tygodniu kwietnia br. względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyły się o 25 proc. Spośród poszczególnych sektorów najwięcej straciły żywność, sprzedaż, telekomunikacja, finanse oraz motoryzacja i transport. Kilka sektorów zanotowało wzrosty, w tym m.in. produkty zdrowotne i leki oraz rozrywka i kultura.
więcej
|
Właściciel PLL LOT wycofuje się z kupna niemieckich linii Condor
Polska Grupa Lotnicza - właściciel PLL LOT - w poniedziałek przekazała oświadczenie o odstąpieniu od ogłoszonego pod koniec stycznia kupna niemieckich linii lotniczych Condor.
więcej
|
KER: reklama Aspirin Complex Zatoki z nastolatką krzyczącą na ojca promuje niewłaściwe zachowania (wideo)
Telewizyjna reklama preparaty Aspirin Complex Zatoki (Bayer), w którym nastolatka krzyczy na swojego ojca, promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań - uznała Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Aflofarm przestał się reklamować w TVP, Polsacie, RMF FM i Radiu ZET
Firma Aflofarm Farmacja Polska - największy marketer w naszym kraju - od kwietnia przestała wykupywać reklamy swoich produktów w wybranych stacjach telewizyjnych i radiowych, m.in. w TVP, Polsacie, RMF FM oraz stacjach Eurozetu (na czele z Radiem ZET) i Grupy Radiowej Agory.
więcej
|
,,Postaw Warkę bez wychodzenia z domu" w kampanii piwa Warka (wideo)
Ruszyła promocja piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) nawiązująca do izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa. Akcję, pod hasłem „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”, przygotowała i realizuje Agencja 2012.
więcej
|
Tomasz Kosko awansował na kierownicze stanowisko w Polpharmie
Tomasz Kosko, dotychczas pełniący funkcję senior consumer communication team managera awansował na stanowisko head of consumer communication team w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tak od 100 lat smakują dobre chwile" w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)
Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films.
więcej
|
8 mln puszek i codziennie pensja w promocji piwa Tatra
Trwa loteria promująca piwo Tatra (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania jest 8 mln puszek tego piwa i 213 nagród po 3 tys. zł netto. Za organizację akcji odpowiada agencja G3 Group.
więcej
|
Oreo z nowym wyzwaniem w kampanii ,,Stay Home, Stay Playful" (wideo)
Mondelez rozpoczyna międzynarodową kampanię marki ciastek Oreo pod hasłem „Stay Home, Stay Playful”, w której namawia ludzi do pozostania w domach.
więcej
|
Salutowanie na kanapie i rezygnacja z opłat za dostawę do domu w kampanii Burger Kinga w związku z COVID-19 (wideo)
Burger King ruszył w Stanach Zjednoczonych z kampanią „Stay Home of the Whopper”, w której pokazuje salutujących na kanapie Amerykanów. Wykorzystano w niej materiały przygotowane wcześniej przez agencję FCB do innego projektu marketingowego.
więcej
|
Kotlin w reklamie ,,zmienia jedzenie na lepsze" (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ketchup Kotlin (produkowanego przez Grupę Maspex). Jest realizowana pod hasłem „Kotlin. Zmienia jedzenie na lepsze”.
więcej
|
,,Oryginał jest tylko jeden" - rolnicy z Podlasia w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamująca Kurczaka Zagrodowego (produkowanego przez Grupę Drosed) pod hasłem „Oryginał jest tylko jeden”. Kreacją reklam zajęła się agencja Ambasada BC.
więcej
|
Producent Smirnoffa i Johnnie Walkera wstrzymuje ,,nieskuteczne w obecnej sytuacji" wydatki marketingowe
Firma Diageo, do której należą takie marki alkoholi jak Smirnoff czy Johnnie Walker poinformowała, że wstrzymuje częściowo te wydatki reklamowe, które w sytuacji związanej z koronawirusem wydają się być nieskuteczne. Firma przyznała, że zamknięcie barów i restauracji miało znaczący wpływ na jej wyniki.
więcej
|
Lekarki walczące z COVID-19 - nowe oblicze piękna w kampanii Dove (wideo)
Unilever ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej „Real Beauty”. Pokazuje w niej zmęczone wielogodzinną pracą lekarki, które zajmują się ludźmi chorymi na koronawirusa. W ten sposób marka chce oddać hołd służbie zdrowia.
więcej
|
Jak marki w czasie epidemii powinny komunikować się w social media (opinia)
Jak radzą sobie social media w dobie kryzysu wywołanego koronawirusem? Jak powinny i jak reagują marki? Co dalej z ich komunikacją w social media? - analizuje Karolina Kornacka z Kamikaze.
więcej
|
Marki w czasie kryzysu. "Mogą wyjść obronną ręką z czasów zarazy"
Firmy w czasie kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa powinny podążać za konsumentem i komunikować się z nim w tych kanałach, w których spędza on najwięcej czasu. Polacy mają poczucie niepewności i zagrożenia, dlatego przekaz marki musi być pozytywny i uspokajający, a także dotyczyć wartości, które konsumenci cenią najbardziej w czasie kryzysu.
więcej
|
Prezes 4F: nikogo nie zwolnimy z powodu koronawirusa, chociaż grozi nam upadłość
Igor Klaja, prezes firmy OTCF produkującej odzież sportową 4F i Outhorn, zapewnił, że spółka nie zwolni żadnej osoby z powodu epidemii koronawirusa, natomiast zmniejsza pracownikom wymiar zatrudnienia. Zauważył, że wskutek zamknięcia sklepów niespożywczych cała branża odzieżowa ma wielkie problemy z płynnością finansową.
więcej
|
Group One oferuje darmowe wsparcie konsultingowe w zakresie komunikacji
Należące do Group One: Labcon, Mediaplus, Salestube, Value Media oraz Change Serviceplan oferują bezpłatną pomoc ekspertów dla firm w zakresie strategii, komunikacji, kreacji, mediów, ecommerce i data.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Polska Press ustaliła ze związkowcami obniżki: o 15-50 proc. przez pół roku, nie będzie zwolnień
Zarząd Polska Press Grupy porozumiał się z Komisją Międzyzwiązkową w sprawie czasowych obniżek wynagrodzeń. Mają one wynosić do 50 proc. i obowiązywać do końca września br., w zamian firma nie będzie zwalniała pracowników. - To bardzo dobre porozumienie - ocenia Dariusz Śmigielski, szef związkowców w Polska Press Grupie.
więcej
|
Naczelni tygodników i dzienników apelują o czytanie prasy w druku i internecie. ,,Wspierajmy się, bądźmy razem"
Izba Wydawców Prasy przygotowała klip wideo, w którym redaktorzy naczelni różnych pism jednogłośnie zachęcają do kupowania i czytania prasy. Film pt. „Czytajcie prasę, bądźmy razem!” to kolejna już inicjatywa Izby mająca ratować czytelnictwo w Polsce w czasie pandemii koronawirusa: kilka dni temu wydawcy wysłali także list do premiera z apelem o podjęcie działań ratujących rynek prasy.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" łączy sekcje Gospodarka, Mój Biznes i Technologie, szefem Wojciech Pelowski
„Gazeta Wyborcza” (Agora) połączyła działy Gospodarka, Mój Biznes i Technologie, tworząc nowy dział generujący informacje gospodarcze. Kieruje nim Wojciech Pelowski. - Pandemia spowodowała zmianę w zapotrzebowaniu czytelników - uzasadnia Nina Graboś, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Gwiazdy i politycy to główni kolporterzy fake newsów na temat koronawirusa
Znane osoby odgrywają kluczową rolę w rozpowszechnianiu fałszywych informacji na temat koronawirusa, chociaż to nie oni upubliczniają najwięcej takich informacji.
więcej
|
Wydawcy ,,Naszego Dziennika" i ,,Gazety Polskiej Codziennie" zajmą się publikacją ogłoszeń i kondolencji kancelarii premiera
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w przetargu na publikowanie kondolencji, nekrologów i ogłoszeń w wybranych dziennikach wybrała trzy firmy: Media Group, Spes (to wydawca „Naszego Dziennika”) i Forum (wydawca „Gazety Polskiej Codziennie”) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wydawnictwo Bauer przygotowało raport o wpływie epidemii na korzystanie z mediów
Media niezmiennie odgrywają ważną rolę w życiu odbiorców w czasie pandemii koronawirusa. Szczególnie na początku odczuwali oni potrzebę stałego dostępu do informacji, cenią sobie rzetelne, sprawdzone informacje. Czas ten może być szansą dla „tradycyjnych” mediów, by wzmocnić swoje marki i produkty - wynika z raportu w oparciu o badania polskiego i brytyjskiego oddziału Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
PKN Orlen złożył wniosek do UOKiK ws. przejęcia Ruchu
Koncern PKN Orlen złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie przejęcia spółki Ruch.
więcej
|
W amerykańskiej prasie lokalnej cięcia wydatków i zwolnienia
Dziennikarze pracujący w ponad tysiącu lokalnych gazet i czasopism w Stanach Zjednoczonych borykają się z ostrymi cięciami z powodu kryzysu spowodowanego koronawirusem. Wydawcy zawieszają tytuły i obniżają pensje dziennikarzom. Pracę straciło już co najmniej 300 osób.
więcej
|
Bauer przekaże pieniądze z wykupienia reklam na zakup testów na koronawirusa
Biuro reklamy wydawnictwa Bauer przygotowało ofertę reklamową w czternastu tytułach. Klienci, którzy zdecydują się na wykupienie reklamy we wskazanych czasopismach pomogą w ten sposób w walce z koronawirusem – całkowity przychód zostanie przekazany na zakup testów.
więcej
|
Magazyny Burdy do kupienia w aplikacji Wolt
Wydawnictwo Burda Media Polska oferuje w Warszawie zakupu swoich magazynów bez wychodzenia z domu. Usługa jest dostępna w aplikacji Wolt.
więcej
|
,,Newsweek" krytykowany za tekst z tytułem ,,kapłanów z narodem nie ma, dlaczego zniknęli?"
W serwisie tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) zamieszczono artykuł Jarosława Makowskiego i Kazimierza Bema zatytułowany „Gdy Polskę niszczy koronawirus, kapłanów z narodem nie ma. Dlaczego zniknęli?”. Skrytykowali go niektórzy dziennikarze i duchowni. Jarosław Makowski przyznał, że lead tekstu wprowadza w błąd.
więcej
|
|
|
Netflix i HBO GO z największymi wzrostami, Player przyciąga najmocniej (serwisy i aplikacje VoD w marcu)
W marcu br. prawie wszystkie czołowe platformy VoD osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Zarówno wśród serwisów, jak i aplikacji zdecydowanym liderem jest Netflix, który podobnie jak HBO Go, Player.pl i Horizon Go zanotował w ciągu roku duży wzrost wyników.
więcej
|
W czasie epidemii zyskały Avaaz, Siepomaga, TikTok i Twitter (TOP10 serwisów społecznościowych)
W ostatnim tygodniu marca polscy internauci dużo intensywniej niż w lutym korzystali z serwisów społecznościowych. Zdecydowanym liderem pozostaje Facebook, natomiast dużo większe wzrosty odwiedzalności zanotowały Avaaz.org, Siepomaga.pl, TikTok i Twitter.
więcej
|
Gry.pl przed Kurnik.pl liderem, mocno w dół Moviestarplanet.pl i Friv.com (TOP10 stron z grami online)
Wśród serwisów z grami online najwięcej użytkowników mają Gry.pl, a najwięcej odsłon i najdłuższy czas korzystania przez internautów notuje Kurnik.pl. Duże spadki odwiedzalności zanotowały Moviestarplanet.pl i Friv.com, natomiast wzrosły zasięgi Poki.pl, G2a.com i sekcji z grami online Onetu.
więcej
|
Polska firmy zamykają się, a amerykańskie inwestują? "Negatywne nastroje klientów niezależne od miejsca" (opinie)
Czy firmy amerykańskie łatwiej niż polskie i europejskie radzą sobie z kryzysem, spowodowanym pandemią COVID-19? Zdaniem agencji reklamowych, które współpracują z korporacjami z różnych krajów świata, zależy to od etapu pandemii, na którym się znalazły. Z kolei ekonomiści twierdzą, że to amerykański rynek pracy najbardziej ucierpi na koronawirusie.
więcej
|
Premier uchylił zakaz handlowania maseczkami i środkami do dezynfekcji na Allegro i OLX
W piątek premier Mateusz Morawiecki uchylił obowiązujący od 12 marca zakaz sprzedaży maseczek, żeli i płynów do dezynfekcji oraz rękawic ochronnych na platformach Allegro i OLX. Ten drugi serwis zapowiada uruchomienie osobnej kategorii ze środkami ochrony osobistej.
więcej
|
Duże spadki serwisów o pracy. OLX.pl przed Pracuj.pl i Linkedin (TOP10)
W ostatnim tygodniu marca czołowe witryny internetowe o pracy zanotowały o 30 proc. użytkowników i prawie 50 proc. odsłon mniej niż średnio w każdym tygodniu lutego. Liderem jest dział o pracy na OLX.pl wyprzedzający Pracuj.pl, Linkedin.com i Gowork.pl.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Serial ,,Kicia Kocia" ma kosztować prawie 6 mln zł. Dostał dofinansowaniem z Państwowego Instytutu Sztuki Filmowej
|
Telewizja Polska udostępnia film ,,Zenek" w swoim serwisie VoD
|
Kolejne sezony ,,MacGyvera" i ,,Nocnej zmiany" w maju w AXN
|
Cate Blanchett walczy z feministkami w serialu ,,Mrs. America"
|
|
|