|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT ws. materiału "Wiadomości" o "PRL-owskich korzeniach w TVN". Stacja: oburzenie jest wymowne
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spłynęły skargi w sprawie poniedziałkowego materiału „Wiadomości”, który był odpowiedzią na krytykę „Faktów” w sprawie wizyty Jarosława Kaczyńskiego na warszawskich Powązkach. Dotyczyły one braku rzetelności i bezstronności. - Pełne oburzenia reakcje na materiał TVP są według nas wystarczająco wymowne - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marcin Barcz, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej, członek zarządu TVN Discovery Polska.
więcej
|
Rekordy oglądalności mszy świętych w telewizji
W ostatnich tygodniach wyraźnie wzrosło zainteresowanie transmisjami mszy świętych w polskich stacjach telewizyjnych. Tylko oglądalność nabożeństw pokazywanych w TVP1 w niedzielne poranki zwiększyła się z 435 tys. widzów do 1,70 mln - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Duży wzrost oglądalności telewizji w Wielkanoc. ,,Fakty" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 73 minuty dłużej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadziły „Fakty”, „Rolnik szuka żony” oraz „Uwaga! Koronawirus”.
więcej
|
Nowy magazyn sportów walki od 16 kwietnia w Polsat Sport. Tytuł programu wymyślą widzowie
W czwartek, 16 kwietnia w Polsacie Sport wystartuje nowy program o roboczym tytule „MMAgazyn”, który będzie poruszać tematykę sportów walki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Realizowana na żywo godzinna audycja będzie mocno nastawiona na interakcję z widzami, którzy m.in. zdecydują o docelowej nazwie programu.
więcej
|
Gildia Scenarzystów Polskich protestuje ws. materiału "Wiadomości". "Złamanie zasad warsztatu i etyki dziennikarskiej"
Związek Zawodowy - Gildia Scenarzystów Polskich w opublikowanym oświadczeniu wyraził swoje oburzenie materiałem „Wiadomości” z 13 kwietnia, którego jedną z bohaterek była scenarzystka Ilona Łepkowska - przewodnicząca zarządu Gildii. - „Wiadomości” wbrew intencjom Autorki zrobiły z tej osobistej wypowiedzi fakt polityczny i wykorzystały opis osobistych odczuć do prymitywnej walki politycznej - podkreślono.
więcej
|
Disney pożycza 5 mld dolarów na bieżącą działalność, na epidemii cierpią jego parki rozrywki
The Walt Disney Company podpisało roczną umowę kredytową o wartości 5 mld dolarów. Z działalności koncernu skutki epidemii najmocniej odczuwają parki rozrywki. W czwartym kwartale ub.r. firma zanotowała wzrost przychodów z 15,3 do 20,86 mld dolarów, z czego 7,4 mld dolarów przyniosły parki oraz merchandising.
więcej
|
Rebecca Glashow została prezesem BBC Studios na obie Ameryki
Rebecca Glashow - była szefowa Awesomeness TV - została szefową BBC Studios na Amerykę Północną i Łacińską. Będzie pracowała w amerykańskiej siedzibie firmy w Nowym Jorku od 1 czerwca br.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło TVP Info. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVN24 wyprzedziło TVP Info. W grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Wiadomości" w dwóch materiałach skrytykowały TVN: za relacje o Kaczyńskim i projekt edukacyjny
We wtorek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP wyemitowano dwa mocno negatywne materiały o TVN. Kolejny raz zarzucono „Faktom” ataki na Jarosława Kaczyńskiego, skrytykowano też przygotowywany przez stację Metro program „Korki.tv”, do promocji którego bez zgody wykorzystano logo kancelarii premiera.
więcej
|
Otwarte okno w Netii: 31 stacji bez dodatkowych opłat
Od 14 kwietnia do 5 maja Netia (Grupa Cyfrowy Polsat) udostępnia swoim abonentom 31 dodatkowych kanałów na czas pandemii koronawirusa. Z otwartego okna można korzystać bez dodatkowych opłat.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączyli do zarządu agencji Isobar Polska. Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji, Tygielska awansowała na stanowisko growth directora.
więcej
|
Dentsu Aegis Network obniża o 10 proc. wynagrodzenia pracownikom
Sieć Dentsu Aegis Network, do której należą m.in. takie agencje jak Carat, 360i, Amnet czy iProspect ogłosiła, że obniży wynagrodzenie pracowników o 10 proc w odpowiedzi na trudności gospodarcze wynikające z pandemii koronawirusa. W Polsce na razie bez decyzji w tej sprawie.
więcej
|
2 mln zł ma kosztować kampania ,,Nasz klimat"
Ministerstwo Klimatu planuje realizację ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej pod hasłem „Nasz klimat”. Przeprowadzi ją jeszcze w tym roku i wyda na nią 2 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żabka wprowadza do sprzedaży maseczki jednorazowe: 10 sztuk za 16,17 zł
Od środy 15 marca sieć sklepów Żabka wprowadza do sprzedaży jednorazowe maseczki ochronne. Cena opakowanie z 10 maseczkami to 16,17 zł. Firma przekaże też nieodpłatnie pół miliona maseczek medycznych do szpitali.
więcej
|
Biedronka: w tym tygodniu 850 sklepów czynne całodobowo, a 1,6 tys. w godz. 6-24
Sklepy sieci Biedronka (należąca do Jeronimo Martins Polska) również w bieżącym tygodniu będą czynne dłużej niż zwykle. W godz. 6-24 będzie otwartych prawie 1,6 tys. placówek, a całodobowo - ponad 850.
więcej
|
Orlen uważany przez Polaków za firmę najbardziej zaangażowaną w walkę z koronawirusem
Firmą najczęściej wskazywaną przez Polaków jako ta, która szybko i najpełniej zaangażowała się w walkę z koronawirusem, jest PKN Orlen. Z kolei akcjami, które najbardziej zapadły w pamięć, było sprowadzenie do kraju Polaków przebywających za granicą przez LOT oraz produkcja środka dezynfekującego przez Orlen.
więcej
|
Poczta Polska zaczyna sprzedaż maseczek po 9,99 zł za sztukę
Poczta Polska wprowadza do sprzedaży maseczki ochronne wielokrotnego użytku w cenie 9,99 zł za sztukę. Firma w drugiej połowie kwietnia chce też zaoferować żele do dezynfekcji rąk.
więcej
|
Dulux ,,odporny na plamy i przetarcia" (wideo)
AkzoNobel, producent farb i lakierów wystartował z nową kampanią farb Dulux EasyCare+. Główną osią działań komunikacyjnych jest spot reklamowy emitowany w największych polskich stacjach telewizyjnych. Za kampanię odpowiadają MullenLowe London, MediaCom, Digital Resolution, OS3 i Consulting’n more.
więcej
|
Beata Piesio i Wojciech Perchuć w agencji Whites
Na czele marketingu agencji Whites stanął Wojciech Perchuć, natomiast od maja Beata Piesio pokieruje zespołem HR.
więcej
|
Gabi Drzewiecka została pierwszą polską ambasadorką Tidal
Dziennikarka muzyczna Gabi Drzewiecka rozpoczyna stałą współpracę z platformą Tidal. Jest pierwszą polską ambasadorką platformy.
więcej
|
Papaya Films producentem teledysku dla Mikill Pane (wideo)
Brytyjski roster domu produkcyjnego Papaya Films przygotował najnowszy teledysk dla Mikill Pane. Produkcja powstała we współpracy z marką sportową Champion.
więcej
|
Odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność, ludzie w nowej kampanii Lidla
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła nową kampanię rekrutacyjną, w której podkreśla takie wartości firmy, jak odpowiedzialność, zaangażowanie, pewność i ludzie.
więcej
|
Wspólne śniadanie dla ,,tych, którzy zostali w domu" w nowej reklamie Tymbarku (wideo)
Marka Tymbark (Maspex Wadowice) kontynuuje komunikację „Tym, którzy…”, odpowiadając na obecną sytuację społeczną. Nową odsłonę kampanii marka dedykuje „Tym, którzy… zostają w domu”. Odpowiadają za nią agencje Publicis, Videomill i Starcom.
więcej
|
Na co zwracać uwagę, wybierając internet do firmy?
Liczba dostawców internetu dla firm jest tak duża, że nie sposób się w tym wszystkim nie pogubić. Na co zwrócić uwagę wybierając internet dla firmy? Przede wszystkim na prędkość łącza, limit przesyłu danych i formy zabezpieczenia. Inne ważne kwestie to np. czas trwania umowy czy też pakiety internetowe. Sprawdź, jak wybrać najlepszą ofertę internetu dla firmy!
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Bogdan Białek po 23 latach pracy odchodzi z ,,Charakterów". ,,Szykuję się do emerytury"
Założyciel i redaktor naczelny pisma „Charaktery” (Charaktery) Bogdan Białek po 23 latach odchodzi z firmy. W rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl mówi, że decyzję podjął sam. Zmartwychpowstania nie oczekujcie. Nie powrócę już nigdy - napisał w pożegnalnym wpisie.
więcej
|
Marek Jakubiak zapowiada pozew przeciwko "Gazecie Wyborczej" za tekst Czuchnowskiego. ,,Wszystko udokumentowane"
Marek Jakubiak zapowiedział pozwanie "Gazety Wyborczej" w trybie wyborczym za tekst Wojciecha Czuchnowskiego o fałszowaniu list poparcia do kandydowania na urząd prezydenta. - Z zainteresowaniem przeczytałem informację, że pozywa nas w trybie wyborczym, tylko bardzo chciałbym wiedzieć za co. Nie mówi za co. To jego nowa strategia, bo jeszcze wczoraj bardzo chętnie wymieniał się SMS-ami ze mną, na szczęście mam wszystko udokumentowane - komentuje dziennikarz w rozmowie z nami.
więcej
|
LPP chce od ,,Newsweeka" przeprosin i 3 mln zł dla służby zdrowia za tekst o kupnie maseczek do chińskich fabryk
Firma odzieżowa LPP, właściciel marek Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, złożyła pozew przeciw wydawcy i dziennikarzom „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) w sprawie tekstu Wojciecha Cieśli i Julia Daukszy, w którym zarzucono jej, że kupiła dużą partię maseczek do współpracujących z nią chińskich fabryk, żeby zapewnić ciągłość produkcji. LPP chce przeprosin, usunięcia artykułu i zapłaty 3 mln zł na rzecz placówek medycznych i opiekuńczych w Gdańsku.
więcej
|
Ruszył serwis internetowy ,,Urody Życia": podcasty i kampania o wdzięczności
Edipresse Polska uruchomiło witrynę internetową swojego miesięcznika „Uroda Życia”. Szefową serwisu jest redaktor naczelna magazynu Sylwia Niemczyk, treści przygotowują dziennikarze pisma.
więcej
|
|
|
Szefowie Zalando rezygnują z 25 proc. pensji. Oszczędności w dobie koronawirusa
Kierownictwo platformy sprzedażowej Zalando zapowiedzieli rezygnację z 25 procent swoich miesięcznych pensji w związku z kryzysem spowodowanym epidemią koronawirusa. Docelowo firma chce zaoszczędzić 350 mln euro wycofując się planowanych inwestycji i podwyżek uposażeń, chce za to uniknąć zwolnień pracowników.
więcej
|
Zakupy z e-sklepu Tesco będą przywozić samochody z Free Now i 99rent
W sklepie internetowym Tesco Polska wprowadzono możliwość dostawy zakupów samochodem z platformy taksówkowej Free Now i wypożyczalni 99rent. Cena transportu jest uzależniona od długości przejechanej trasy.
więcej
|
Business Insider Polska, Forbes i Fakt uruchomiły wspólny serwis #RazemZBiznesem
Trzy redakcje należące do Ringier Axel Springer Polska: Business Insider Polska, magazyn "Forbes Polska" i dziennik "Fakt" uruchomiły serwis razemzbiznesem.pl. Ma w nim można znaleźć praktyczne porady dla przedsiębiorców i pracowników dotyczące tego, jak sobie radzić w kryzysie.
więcej
|
Ceneo z niższymi prowizjami i większym zasięgiem kampanii. Wsparcie biznesu w kryzysie pandemii
Platforma Ceneo.pl wprowadziła nowe rozwiązania mające wesprzeć firmy w okresie pandemii koronawirusa. Porównywarka cen oferuje obniżone kwoty prowizji w opcji Kup Teraz, tani pakiet analityczny oraz zwiększony zasięg kampanii reklamowych prowadzonych w serwisie.
więcej
|
Poczta Polska zaczyna sprzedaż maseczek po 9,99 zł za sztukę
Poczta Polska wprowadza do sprzedaży maseczki ochronne wielokrotnego użytku w cenie 9,99 zł za sztukę. Firma w drugiej połowie kwietnia chce też zaoferować żele do dezynfekcji rąk.
więcej
|
CCC przyspiesza start e-commerce na Węgrzech i w Austrii
Grupa CCC przyśpieszyła uruchomienie nowych kanałów e-commerce dla klientów z Węgier i Austrii. Węgierscy klienci mają już możliwość robienia zakupów online z dostawą do domu poprzez witrynę ccc.eu, a za kilka dni dołączą do nich Austriacy. To kolejne, po Czechach, Słowacji i Rumunii, zagraniczne rynki polskiej marki.
więcej
|
Kit - nowy komunikator Facebooka na Apple Watch
Powołany przez Facebooka zespół NPE Team przygotował aplikację o nazwie Kit (Keep in Touch) dedykowaną użytkownikom zegarków Apple Watch.
więcej
|
Jamie Iannone nowym szefem eBaya
Jamie Iannone, były dyrektor operacyjny Walmart eCommerce zostanie kolejnym dyrektorem zarządzającym platformy eBay. Nowy szef serwisu pracował wcześniej w jego zarządzie, teraz obejmuje stanowisko opuszczone jesienią 2019 roku przez poprzedniego prezesa.
więcej
|
Ruszył serwis internetowy ,,Urody Życia": podcasty i kampania o wdzięczności
Edipresse Polska uruchomiło witrynę internetową swojego miesięcznika „Uroda Życia”. Szefową serwisu jest redaktor naczelna magazynu Sylwia Niemczyk, treści przygotowują dziennikarze pisma.
więcej
|
Zarabiaj codziennie z nazwa.pl!
Stała prowizja 25 proc. od każdej wpłaty dla polecającego oraz 20 proc. rabatu przy zamówieniu usług na stronie www.nazwa.pl. Tak wyglądają nowe zasady Programu Partnerskiego spółki nazwa.pl.
materiał partnerski
więcej
|
|
|