|
|
|
|
|
|
|
W Polsacie i TVN nie ma decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji
Telewizja Polsat (Cyfrowy Polsat) oraz TVN Discovery Polska - w odróżnieniu od wielu firm medialnych - nie podjęły decyzji o zwolnieniach, ani obniżkach pensji dla swoich pracowników z powodu koronawirusa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wydłuża czas spłaty kredytów do 2024 roku. Wstrzymane raty
Cyfrowy Polsat przesunął o rok, do września 2024 roku, końcowy termin spłaty 9,6 mld zł kredytu oraz o dwa lata, do marca 2025 roku, spłatę 900 mln zł zaciągniętego jesienią ub.r. kredytu obrotowego. Ponadto do połowy 2021 roku firma nie będzie musiała spłacać rat z pierwszego kredytu.
więcej
|
1,36 mln widzów ,,Dance Dance Dance 2". TVP2 liderem w grupie 16-49
Drugi sezon „Dance Dance Dance” oglądało średnio 1,36 mln osób, o 520 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 1. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu była wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 9,03 mln zł.
więcej
|
615 tys. widzów ,,Joke show". Polsat stacją trzeciego wyboru
Nowy program „Joke show” gromadził średnio 615 tys. widzów, o 980 tys. oglądających mniej niż emitowana rok temu w tym paśmie „Twoja twarz brzmi znajomo 11”. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 7,38 mln zł.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Na dobre i na złe”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwszy był TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Polsat we wspólnej kampanii zachęca do pomocy seniorom
Ruszyła wspólna kampania prospołeczna Grupy Polsat (Plus, Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat). Akcja zachęca do wsparcia seniorów w trudnym okresie epidemii Covid-19.
więcej
|
Formuła 1 wraca 3 lipca. Transmisja w Eleven Sports
Start tegorocznego sezonu Formuły 1 przewidziany jest na weekend 3-5 lipca, a inaugurującym go wyścigiem będzie Grand Prix Austrii. Wyścigi będzie transmitować Eleven Sports.
więcej
|
Od 28 kwietnia drugi sezon "Nic do zgłoszenia" na Discovery Channel
Na antenie Discovery Channel (TVN Discovery Polska) od wtorku, 28 kwietnia br. pojawią się premierowe odcinki drugiego sezonu "Nic do zgłoszenia". W programie zostaną pokazane kulisy i codzienność funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej.
więcej
|
,,Wiadomości" znów krytykują ,,Fakty", tym razem ws. rolnictwa
W poniedziałek w „Wiadomościach” skrytykowano „Fakty” TVN za materiał z niedzieli w negatywnym tonie opisujący planowany zakaz odbierania rolnikom źle traktowanych zwierząt. To druga krytyczna relacja w programie TVP po tym, jak w obronie TVN stanęła ambasador USA w Polsce.
więcej
|
Szef Kino Polska TV o wpływie koronawirusa na działalność: Na razie nie planujemy zwolnień
- Na razie nie planujemy zwolnień, ale jesteśmy gotowi podejmować różne działania zapewniające stabilność firmy - zapowiada Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV, komentując wpływ koronawirusa na działalność grupy.
więcej
|
Izraelskie MSZ oburzone egipskim serialem science-fiction "El-Nehaja", w którym Izrael został zniszczony
Ministerstwo spraw zagranicznych Izraela potępiło w niedzielę egipski serial science-fiction, którego akcja rozgrywa się w 2120 roku, a w którym następuje zarówno zniszczenie Izraela, jak i rozpad Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dariusz Bugalski i Paweł Drozd po odejściu z Trójki uruchamiają podcasty i szykują serial dla Audioteki
Dziennikarze Dariusz Bugalski i Paweł Drozd, którzy właśnie rozstali się z radiową Trójką, zamierzają tworzyć autorskie podcasty, na platformie Patronite rozpoczęli zbiórki w tym celu. Ponadto przygotowują razem 7-odcinkowy serialu audio dla Audioteki.
więcej
|
|
Agata Kornhauser-Duda czyta wiersze Konopnickiej w Radiu Dla Ciebie
Prezydentowa Agata Kornhauser-Duda od poniedziałku 27 kwietnia czyta dzieciom w publicznym Radiu Dla Ciebie krótkie, mało znane wierszyki Marii Konopnickiej. To część artystycznego projektu stacji, zawieszonego wskutek pandemii koronawirusa.
więcej
|
|
Michał Hejka wiceprezesem Time, nadal będzie prezesem IDMnetu i Accorp
Do zarządu spółki Time (należącej do Grupy ZPR Media) został powołany Michał Hejka, obejmując stanowisko wiceprezesa. Z Grupą ZPR Media jest związany od 13 lat, nadal będzie pełnił funkcje prezesa spółek IDMnet i Accorp.
więcej
|
|
Radio PiK proponuje małym przedsiębiorcom reklamy za złotówkę
Polskie Radio PiK przygotowało dla małych przedsiębiorców specjalną ofertę reklamową: w czasie pandemii koronawirusa emisję spotu można kupić za symboliczną złotówkę.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w IV kwartale ub.r. i I kwartale br.
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze VOX FM i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Dariusz Bugalski i Paweł Drozd odchodzą z Trójki. ,,Kilka ostatnich lat było bolesne"
Dziennikarze Dariusz Bugalski i Paweł Drozd po dwóch dekadach pracy odchodzą z radiowej Trójki. Bugalski zaznaczył, że ostatnie kilka lat pracy były „trudne, a nawet bolesne”.
więcej
|
|
|
|
Platige Image za 7,2 mln zł przygotuje efekty specjalne i będzie produkować drugi sezon ,,Wiedźmina"
Studio animacji, produkcji i postprodukcji zawarło z Netflixem umowę na realizację cyfrowych efektów wizualnych do wszystkich ośmiu sezonów drugiego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Kontrakt, o wartości ok. 7,2 mln zł, obejmuje też pełnienie funkcji producenta wykonawczego serialu.
więcej
|
Frisco.pl przenosi obsługę mediową z Zenitha do MediaComu
Dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP) zwyciężył w przeglądzie ofert na obsługę mediową sklepu internetowego Frisco.pl. Oznacza to koniec współpracy z agencją Zenith, należącą do Publicis Media.
więcej
|
,,Jeszcze będzie normalnie" Tiltu tłem nowej reklamy wizerunkowej BNP Parbas (wideo)
Bank BNP Paribas rozpoczął emisję dwuminutowego filmu w ramach akcji #JeszczeBędziePrzepięknie, którego tłem jest piosenka zespołu Tilt „Jeszcze będzie normalnie”. Za reklamę odpowiadają ADHD Warsaw i Warsaw Production.
więcej
|
Grupa Polsat we wspólnej kampanii zachęca do pomocy seniorom
Ruszyła wspólna kampania prospołeczna Grupy Polsat (Plus, Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat). Akcja zachęca do wsparcia seniorów w trudnym okresie epidemii Covid-19.
więcej
|
W sprzedaży Pepsi o smaku Mango
PepsiCo poszerza ofertę o nową Pepsi o smaku Mango. Napoje tej marki mają teraz także nowe, odświeżone opakowania.
więcej
|
Asap&Asap Communication digitalowo dla Hortexu
Agencja Asap&Asap Communication rozpoczęła współpracę z producentem soków i mrożonek, firmą Hortex. Odpowiada za obsługę digitalową wszystkich jej marek oraz wody Jurajskiej.
więcej
|
W Dentsu Aegis Network Polska wynagrodzenia niższe o 30 proc.? Firma: to jedna z rozważanych opcji
Pracownicy agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska (m.in. Carat, Vizeum, dentsu x, iProspect) mieli otrzymać w poniedziałek informacje o planowanym obniżeniu im wynagrodzeń nawet o 30 proc. - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. - Rozważane są różne opcje i obniżka wynagrodzeń jest jedną z nich - wyjaśnia firma.
więcej
|
Londyński oddział Papaya Films przygotował reklamę Durexa
"If It Fits Right It Feels Right" to hasło brytyjskiej kampanii marki Durex (Reckitt Benckiser). Produkcją zajęło się studio Papaya Films London.
więcej
|
Rainbow Tours: w marcu wpływy zmalały o 39 proc., powodem epidemia
Biuro podróży Rainbow Tours w marcu br. wskutek epidemii koronawirusa zanotowało spadek skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 39,3 proc. do 68,4 mln zł. Jednak dzięki dużym wzrostom w styczniu i lutym kwartalne wpływy firmy zwiększyły się o 11,2 proc. do 274 mln zł.
więcej
|
BMW w nowej kampanii zachęca ,,Ogranicz kontakt do MINI."
Marka samochodów Mini (należąca do BMW Group) ruszyła z kampanią „Ogranicz kontakt do MINI”. Przygotowały ją Change Serviceplan, Mediaplus i Initiative Media.
więcej
|
Suzuki reklamuje modele hybrydowe
Ruszyła nowa kampania samochodów hybrydowych Suzuki. Adaptację reklamy z Wielkiej Brytanii przygotowała agencja CU Communication Unlimited.
więcej
|
,,Oszczędzaj połowę" - grillowanie na balkonie reklamuje promocję w Biedronce (wideo)
W sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) ruszyła nowa, codzienna promocja „Oszczędzaj połowę”. Wspiera to kampania reklamowa nawiązująca do sezonu grillowego i izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
Flirty Plushaka w reklamie Plush
Wystartowała kampania reklamowa oferty Plush na Kartę. Jej komunikat to "Plush daje radę". Marka po raz kolejny zachęca do pozostania w domu.
więcej
|
Orlen kupił 80,5 proc. akcji Energi, 1,78 mld zł dla Skarbu Państwa
PKN Orlen w ramach wezwania do sprzedaży przejął 333,31 mln zł akcji Energi (po 8 zł za sztukę) stanowiących 80,5 proc. jej kapitału. Akcje stanowiące 51,52 proc. kapitału sprzedał Skarb Państwa, zarabiając 1,781 mld zł.
więcej
|
Żywiec dostarcza szpitalom i służbom bezalkoholowy napój ,,dla bohaterów naszego Ż"
Grupa Żywiec wspólnie z partnerami dostarczy nieodpłatnie do placówek medycznych i służb porządkowych w całym kraju 0,5 mln butelek specjalnego bezalkoholowego napoju. Ma to być forma podziękowania za pracę w czasie epidemii koronawirusa.
więcej
|
Warka Radler 3,5% na rynku
Grupa Żywiec wprowadziła na rynek Warkę Radler 3,5% w odświeżonych opakowaniach.
więcej
|
,,Niepodległa" zachęca do wywieszenia flagi w jej święto
Biuro Programu „Niepodległa” zaprasza do akcji #mojaflaga, czyli wywieszenia Biało-Czerwonej z okazji Dnia Flagi Rzeczypospolitej Polskiej.
więcej
|
Artur Barciś w kampanii społecznej ,,Właśnie po to"
Pod hasłem „Właśnie po to” ruszyła kapania społeczna, która ma wskazać przedsiębiorców odpowiedzialnych społecznie w dobie koronawirusa. Ambasadorem akcji został aktor Artur Barciś.
więcej
|
Sklep Eobuwie reklamuje się w telewizji
Ruszyła kampania reklamowa sklepu internetowego Eobuwie (należącego do Grupy CCC). Działania przygotowały 23 Heroes i Sputnik Studio.
więcej
|
Błąd w nocnej promocji Biedronki: gratis najdroższe zamiast najtańszych produktów
W weekend klienci wielu sklepów Biedronka informowali o usterce systemu kasowego, wskutek której w promocji „Białe Noce” darmowe były nie trzy najtańsze, tylko najdroższe z kupionych produktów. Jeronimo Martins Polska nie komentuje tej sprawy.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|
Platige Image za 7,2 mln zł przygotuje efekty specjalne i będzie produkować drugi sezon ,,Wiedźmina"
Studio animacji, produkcji i postprodukcji zawarło z Netflixem umowę na realizację cyfrowych efektów wizualnych do wszystkich ośmiu sezonów drugiego sezonu serialu „Wiedźmin” („The Witcher”). Kontrakt, o wartości ok. 7,2 mln zł, obejmuje też pełnienie funkcji producenta wykonawczego serialu.
więcej
|
Łukasz Habaj powraca na fotel szefa eSky.pl. Ma uratować firmę w kryzysie koronawirusa
Łukasz Habaj, jeden ze współzałożycieli platformy eSky.pl został ponownie powołany na stanowisko jej prezesa. Biznesmen i rajdowy mistrz Polski z 2015 roku ma wesprzeć firmę w kryzysie spowodowanym pandemią koronawirusa.
więcej
|
Anna Nagler odpowiada za lokalne produkcje w serwisie Netflix
W kwietniu Anna Nagler objęła stanowisko director of local language originals w Netfliksie. Wcześniej pracowała w Watchout Studio i HBO.
więcej
|
Piotr Ziarek: z Lyreco na szefa ecommerce Canpol Babies
Piotr Ziarek dołączył do zespołu firmy Canpol Babies, producenta akcesoriów dla niemowląt i dzieci. Objął tam stanowisko head of digital&ecommerce – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rośnie handel internetowy, a tradycyjny zmaga się z problemami
W pierwszym kwartale 2020 na świecie nastąpił 20-proc. wzrost sprzedaży internetowej. E-sklepy odwiedziło w tym czasie o 40 proc. unikalnych klientów więcej niż rok temu. Rozwojowi e-commerce towarzyszy jednak załamanie handlu tradycyjnego.
więcej
|
Gwiazdy internetu mierzą się ze szkolnymi lekturami w podcaście Allegro i Storii by Abstra
„Allegro Lektury 2.0” to nowy podcast reinterpretujący powieści, wiersze i dramaty z kanonu polskiej literatury. W projekt zaangażowali się m.in. Mery Spolsky, Rosalie, Ajgor Ignacy czy znany z głównej roli w serialu „Ślepnąc od Świateł” Kamil „Saful” Nożyński.
więcej
|
Interia rusza z akcją #KiedyBędzieNormalnie: codziennie materiały o epidemii od gwiazd
W poniedziałek 27 kwietnia portal Interia.pl ruszył z nową akcją „#KiedyBędzieNormalnie”. Artyści dzielą się w jej ramach z czytelnikami portalu swoimi refleksjami na temat obecnej sytuacji.
więcej
|
W czasie epidemii internauci szukają ofert na Skąpiec.pl. Serwis notuje wzrost o 64 proc. użytkowników w kwietniu
E-commerce rośnie w siłę - pomimo kryzysu i spadających obrotów i przychodów w wielu branżach. Porównywarka cen Skąpiec.pl znakomicie wpisuje się w ten trend, co potwierdzają wyniki serwisu. Kwiecień br. będzie dla Skąpiec.pl rekordowym miesiącem. Według Google Analytics, w porównaniu z tym samym miesiącem w roku biegłym, liczba nowych użytkowników w serwisie wzrosła już o ponad 64 proc., a przekierowania do sklepów - o 81 proc. (kwi’19 - kwi’20, Google Analytics).
materiał partnerski
więcej
|
|
|