Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 16 Czerwca 2020
 
 
 
Player.pl z autorskim reality-show ,,Fame czy shame", 10 młodych celebrytów zamieszka w wilii. ,,Program ma charakter live i on-line"
 
W czwartek, 25 czerwca odbędzie się premiera nowego programu Player Original „Fame czy shame” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W reality-show weźmie udział 10 celebrytów młodego pokolenia, w tym m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała i Marta Rentel. Przez osiem tygodni będzie ze sobą mieszkać w domu zlokalizowanym pod Warszawą. więcej
 
 
Dziesięciu kandydatów gotowych debatować w TVP. Trzaskowski nie wyklucza udziału, stawia swoje warunki
 
- Rafał Trzaskowski jest zainteresowany debatą w TVP, ale nie na warunkach, jakie narzuca telewizja. Wysłaliśmy swoje propozycje i rozmawiamy na ten temat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej. Debata w publicznej telewizji już w środę, zgłosiło się do niej już dziesięciu z jedenastu kandydatów. Nieoficjalnie wiadomo, że ze swoich debat wycofują się „Newsweek Polska”, Polsat i TVN. więcej
 
 
Andrzej Duda kontra LGBT. "Ostra linia dobra tylko na pierwszą turę. Przekracza granicę tego, co polityk może"
 
Prezydent Andrzej Duda w miniony weekend powiedział na jednym ze spotkań wyborczych, że LGBT to nie ludzie tylko ideologia. Wszedł też w ostrą polemikę słowną z byłym premierem Donaldem Tuskiem, który skrytykował go za te słowa. Nazwał go m.in. cykorem i kłamcą. Eksperci od marketingu politycznego i wizerunku oceniają, że kwestia LGBT to element walki o elektorat i próba zmobilizowania własnych wyborców, która wcale nie musi pomóc wygrać obecnemu prezydentowi I tury wyborów prezydenckich. Oceniają też, że polemika w social mediach na takim poziomie dwóch polityków tak wysokiej rangi nie powinna mieć miejsca. więcej
 
 
Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020
 
Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska został przewodniczącym tegorocznym obradom konkursu Effie Awards. więcej
 
 
Dziennikarze Trójki apelują do prezes Polskiego Radia o przeprosiny dla zespołu "Listy Przebojów"
 
Współpracownicy i pracownicy Programu Trzeciego Polskiego Radia wystosowali list otwarty do prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej. Oczekują przeprosin: Bartosza Gila, Marka Niedźwieckiego i Haliny Wachowicz za sugestie o manipulację przy głosowaniu na 1998. wydanie "Listy Przebojów" Trójki. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Osaczony" pierwszym serialem premium Polsatu, Leszek Lichota w głównej roli. Terentiew: chcemy pokazać widzom coś innego więcej
 
Wpływy Publicis Poland zmalały o 26 proc., a zysk o 3,6 mln zł. ,,Renegocjacja kontraktów, spowolnienie działań klientów" więcej
 
Rynek reklamy telewizyjnej odżywa, ale w całym roku może zmaleć nawet o 20 proc. (opinie) więcej
 
Allegro przed Onetem, a Wyborcza.pl przed TVN24.pl. WP i o2 przyciągają na najdłużej (Gemius/PBI z maja) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu PolskieRadio.pl Polskieradio.pl
WYDAWCA / KOORDYNATOR DZIAŁU NEWS Stacja7.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Product Manager DOOH Screen Network
Dziennikarz Informacyjny / Prezenter Wiadomości Radio ESKA
Realizator autopromocji, Specjalista ds Social Mediów Telewizja Polsat
Ad Sales Analyst ViacomCBS Networks International
Specjalista ds. Zakupów Programowych Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Player.pl z autorskim reality-show ,,Fame czy shame", 10 młodych celebrytów zamieszka w wilii. ,,Program ma charakter live i on-line"

W czwartek, 25 czerwca odbędzie się premiera nowego programu Player Original „Fame czy shame” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W reality-show weźmie udział 10 celebrytów młodego pokolenia, w tym m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała i Marta Rentel. Przez osiem tygodni będzie ze sobą mieszkać w domu zlokalizowanym pod Warszawą. więcej

Dziesięciu kandydatów gotowych debatować w TVP. Trzaskowski nie wyklucza udziału, stawia swoje warunki

- Rafał Trzaskowski jest zainteresowany debatą w TVP, ale nie na warunkach, jakie narzuca telewizja. Wysłaliśmy swoje propozycje i rozmawiamy na ten temat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Grabiec, rzecznik prasowy Platformy Obywatelskiej. Debata w publicznej telewizji już w środę, zgłosiło się do niej już dziesięciu z jedenastu kandydatów. Nieoficjalnie wiadomo, że ze swoich debat wycofują się „Newsweek Polska”, Polsat i TVN. więcej

HBO zamknie platformę HBO GO. Stawia na HBO Max

Koncern WarnerMedia zapowiedział, że w związku ze startem serwisu VoD HBO Max zamknie w USA inną platformę wideo - HBO GO. Z kolei serwis HBO Now stanie się dostępny jedynie dla abonentów płatnej telewizji HBO. - Ostatnie decyzje dotyczą wyłącznie rynku w USA. HBO GO będzie nadal dostępny w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska. więcej

Skargi do KRRiT na "Studio Polska" na wypowiedź o ,,ideologii LGBT"

Na ostatnie wydanie programu "Studio Polska" w TVP Info wpłynęły trzy skargi do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Dotyczyły wypowiedzi posła PiS Przemysława Czarnka, który stwierdził: "brońmy nas przed ideologią LGBT i skończmy słuchać tych idiotyzmów o jakichś prawach człowieka czy jakiejś równości". Swoją skargę w tej sprawie ma złożyć także Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar. więcej

TVP przedłuża do końca sierpnia czas na zgłoszenia do konkursu scenariuszowego ,,OdNowa", powodem duże zainteresowanie

Telewizja Polska przedłuża do końca sierpnia termin nadsyłania zgłoszeń na scenariuszowy konkurs „OdNowa”. Jak podaje nadawca, powodem jest ogromne zainteresowanie i bardzo wiele nadsyłanych prac. Jednym z elementów nagrody będzie realizacja nagrodzonych scenariuszy. więcej

,,O mnie się nie martw 13" jesienią w TVP2. Ruszyły zdjęcia

Jesienią 2020 roku telewizyjna Dwójka emitować będzie trzynasty sezon serialu „O mnie się nie martw” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do nowych odcinków produkcji rozpoczęły się kilka dni temu. więcej

Tylko 30 proc. udziału ,,wielkiej czwórki". ,,Fakty", ,,Wiadomości" i ,,Cena wolności" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, „Wiadomości” oraz „Cena wolności”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, w grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-59 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tylko 1,07 proc. udziału wszystkich kanałów sportowych w maju, spadek o 62 proc.

W zeszłym miesiącu liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Większość stacji z powodu zaprzestania transmisji imprez odnotowała duże spadki, a najwięcej stracił Eurosport 1. więcej

,,Wiadomości" krytykowane za tezę, że Trzaskowski pieniądze z 500+ mógłby przeznaczyć na roszczenia żydowskie

W poniedziałek w „Wiadomościach” TVP zasugerowano, że po wygraniu wyborów prezydenckich przez Rafała Trzaskowskiego mogłoby zabraknąć środków na 500+, bo polityk nie wyklucza zaspokojenia roszczeń organizacji żydowskich. Materiał skrytykowali m.in. dziennikarze Onetu, „Gazety Wyborczej” i TVN24. więcej

,,Wakacyjna trasa Dwójki" od 28 czerwca w TVP2. Widownia w autach zaparkowanych pod sceną

W niedzielę, 28 czerwca TVP2 rozpocznie tegoroczną edycję „Wakacyjnej trasy Dwójki”. W tym roku wydarzenie z powodu pandemii COVID-19 będzie miało zmodyfikowaną formułę, m.in. koncerty będą odbywać się dla widzów, którzy będą siedzieć w zaparkowanych pod sceną autach. więcej

"Red Games" o grach wideo w Red Carpet TV. Prowadzącym Mateusz Czerwiński

W Red Carpet TV pojawi się nowy program o tematyce gier wideo – "Red Games". Poprowadzi go Mateusz Czerwiński, który opowie o najnowszych produkcjach, poleci gry warte uwagi i porozmawia z ekspertami z branży. więcej

Promocyjna oferta pakietu FilmBox w Cyfrowym Polsacie

Od poniedziałku, 15 czerwca br., Cyfrowy Polsat udostępnił bez dodatkowych opłat pięć kanałów z pakietu FilmBox Premium: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBox Family, FilmBox Action i FilmBox Arthouse. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Dziennikarze Trójki apelują do prezes Polskiego Radia o przeprosiny dla zespołu "Listy Przebojów"

Współpracownicy i pracownicy Programu Trzeciego Polskiego Radia wystosowali list otwarty do prezes Polskiego Radia Agnieszki Kamińskiej. Oczekują przeprosin: Bartosza Gila, Marka Niedźwieckiego i Haliny Wachowicz za sugestie o manipulację przy głosowaniu na 1998. wydanie "Listy Przebojów" Trójki. więcej

 
Andrzej Kocjan po prawie 23 latach żegna się z Radiem ZET

Andrzej Kocjan - obecnie redaktor wydania wiadomości - odchodzi z Radia ZET  - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
EBU zaniepokojone ryzykiem upolitycznienia mediów w Polsce. Prowadzi dialog w sprawie Trójki

Zarząd Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego napisał list otwarty do Europejskiej Unii Nadawców w sprawie "zabrania głosu w obronie niezależnego i bezstronnego dziennikarstwa w mediach publicznych w Polsce". - EBU wspiera niezależność mediów publicznych i wzywa rządy, by tworzyły warunki do poszanowania tej niezależności - odpowiedział dyrektor generalny organizacji Noel Curran. więcej

 
Beata Pawlikowska wraca do Trójki z autorską audycją podróżniczo-muzyczną

W najbliższą niedzielę na antenę radiowej Trójki wraca Beata Pawlikowska z audycją „Blondynka w Trójce”. - Będzie o podróżach i muzyce, ale nie tylko - zapowiada dziennikarka w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Zmiany w ramówce Radia TOK FM w kampanii wyborczej

Od poniedziałku, 15 czerwca pojawiły się zmiany w ramówce radia TOK FM (Agora). "Przewodniki wyborcze", kandydaci na prezydenta w "Poranku", dłuższy "Wywiad polityczny" Karoliny Lewickiej oraz "Głosy Radia TOK FM po godzinach" to propozycje rozgłośni w kampanii wyborczej. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020

Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska został przewodniczącym tegorocznym obradom konkursu Effie Awards. więcej

Agencja Prodigious: wpływy spadły o 4,6 proc., ponad połowa od Saatchi&Saatchi IS

W ub.r. agencja produkcyjna Prodigious, należąca do Publicis Groupe,zanotowała spadek przychodów o 4,6 proc. do 15,65 mln zł oraz zysku netto z 2,41 mln zł do 511,7 tys. zł. Ponad połowę przychodów zapewniła firmie agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS. więcej

Wpływy grupy IMS zmalały o 23 proc., dużo mniej z reklam audio-wideo, digital signage i eventów

W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa IMS, zajmująca się marketingiem sensorycznym, zanotowała spadek przychodów o 22,7 proc. do 10,52 mln zł oraz zysku netto z 1,69 mln zł do 892 tys. zł. W związku z epidemią koronawirusa najmocniej ucierpiały jej usługi audio i wideo, digital signage oraz eventy. więcej

Justtag przejmuje Audience Solutions

Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

P&G występuje z manifestem przeciw rasizmowi w USA

Koncern Procter & Gamble na fali trwających w USA rozruchów społecznych na tle rasowym przygotował spot wspierający ruch Black Lives Matter.  więcej

Schulz brand friendly z komórką social media, na czele Katarzyna Czajkowska

Agencja Schulz brand friendly wydzieliła w swoich strukturach komórkę social mediową, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy. więcej

Effie Index 2020: Unilever najbardziej efektywnym marketerem na świecie, Coca-Cola marką, WPP - holdingiem reklamowym

W jubileuszowym zestawieniu Effie Index 2020, oceniającym najefektywniejsze pod względem reklamowym marki, firmy i podmioty z branży reklamowej, wyróżniono Unilevera, Coca-Colę, WPP, McCann Worldgroup, FP7 McCann Dubai oraz agencję banda z Kijowa.  więcej

Matterkind tworzy dla Emirates, Lego, Amazona i Mattela hub dla Europy

IPG Mediabrands tworzy w ramach jednostki Matterkind nowy zespół odpowiedzialny za obsługę programatyczną klientów na najbardziej rozwiniętych rynkach Europy. Jego koordynatorem jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands. więcej

Tadeusz Czarniecki odszedł z Wawelu

Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu odszedł z firmy Wawel produkującej słodycze. Firma nie podaje nazwiska jego następcy. więcej

Nowy pakiet prepaidowy w T-Mobile: rozmowy i SMS-y bez limitów, 20 GB internetu

T-Mobile Polska wprowadza do oferty na kartę nowy pakiet: za 25 zł miesięcznie użytkownicy mają do dyspozycji nielimitowane rozmowy oraz SMS-y w kraju i w Unii Europejskiej, a także 20 GB internetu do wykorzystania przez 30 dni. Nową ofertę na kartę wspiera kampania reklamowa. więcej

Nagrody o wartości 100 tys. zł w loterii farb Jedynka

Firma Tikkurila Polska, producent farb marki Jedynka, rozpoczyna ogólnopolską loterię pod hasłem „Numer 1 w domu. Jedynka!”. więcej

Łowicz klientem Peppermint powered by Quad

Agencja Peppermint powered by Quad obsługuje w zakresie digitalu markę dżemów Łowicz (Maspex). więcej

Wafelki Familijne reklamują się na lato

Ruszyła letnia kampania reklamowa wafelków marki Familijne (Colian). Za przygotowanie działań odpowiadają Publicis, Initiative i Kolterman Media Communications. więcej

9 ofert w przetargu Ministerstwa Rozwoju, m.in. od dsk, Aplan Media i Tarraya

W przetargu Ministerstwa Rozwoju na kampanię skierowaną do firm poszkodowanych koronawirusem wpłynęło 9 ofert. Złożyły je m.in. dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, Aplan Media i Tarraya. więcej

Lech promowany akcją "Lechendy zakładają wygraną"

Kompania Piwowarska rozpoczęła akcję konsumencką marki Lech Premium. W ramach aktywacji "Lechendy zakładają wygraną", marka powraca z muzyczną platformą, a wraz z nią z kolekcjonerską edycją puszki i ekologicznymi koszulkami z wzorami młodych designerów oraz Jurka Owsiaka. Za akcję odpowiadają agencja Bardzo, Cut The Mustard, Zenith, Tailor Made PR i Kropka Bordo. więcej

Łukasz Jankowski i Dawid Wawrzyszyn w Szut Szut Studio

Do zespołu domu produkcyjnego Szut Szut Studio dołączyli Łukasz Jankowski jako production manager oraz Dawid Wawrzyszyn jako producer. więcej

GetHero ma nową identyfikację wizualną

Agencja influencer marketingowa GetHero wprowadziła nową identyfikację wizualną. więcej

Bukmacher Fortuna partnerem Federacji KSW

Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie oraz Federacja KSW, organizacja MMA podpisały 2-letni kontrakt partnerski, obejmujący wszystkie gale KSW w 2020 i 2021 roku. więcej

Anna Plaskota w Independent Digital

Anna Plaskota dołączyła do zespołu Independent Digital, cyfrowego dystrybutora muzyki niezależnych artystów. Poprzednio zarządzała m.in. wytwórnią Prosto. więcej

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wojciech Wybranowski po 7 latach pracy odchodzi z tygodnika ,,Do Rzeczy"

Dziennikarz Wojciech Wybranowski po ponad siedmiu latach pracy żegna się z tygodnikiem „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media). - Odejście z „Do Rzeczy” nie ma nic wspólnego z sytuacją tygodnika, która jest dobra ani z polityką. To moja osobista decyzja - zaznacza. więcej

Wieloletni redaktorzy odchodzą z dziennika "Wiedomosti". Zarzucają cenzurę nowemu redaktorowi naczelnemu

W opiniotwórczym rosyjskim dzienniku gospodarczym "Wiedomosti" pięciu zastępców redaktora naczelnego poinformowało w poniedziałek o swoim odejściu. Powodem jest powołanie na stanowisko redaktora naczelnego Andrieja Szmarowa. Dziennikarze zarzucali mu cenzurę. więcej

Beata Dróżdż za Grzegorza Tomaszewskiego prezesem wydawcy ,,Gazety Polskiej Codziennie", Barbara Skrzypek poza radą nadzorczą

Na stanowisku prezesa firmy Forum wydającej „Gazetę Polską Codziennie” Grzegorz Tomaszewski został zastąpiony przez Beatę Dróżdż. Natomiast członkami rady nadzorczej spółki przestali być Barbara Skrzypek, Katarzyna Lubiak i Jacek Rudziński. więcej

Dziennikarze na Filipinach uznani za winnych w precedensowej sprawie o cyberzniesławienie

Znana filipińska dziennikarka Maria Ressa oraz reporter Reynaldo Santos zostali w poniedziałek uznani za winnych w precedensowej sprawie o cyberzniesławienie. Grozi im do 6 lat więzienia. Zdaniem krytyków to element zastraszania mediów przez rząd prezydenta Rodrigo Dutertego. więcej

Ruch w pandemii wdrożył pracę zdalną przy pomocy Microsoft i Operatora Chmury Krajowej

Dystrybutor prasy Ruch w czasie epidemii koronawirusa wdrożył rozwiązania pracy zdalnej wśród 500 pracowników. Ma to być jeden z etapów zmian w zakresie transformacji cyfrowej w firmie, jaka realizowana jest przy pomocy Microsoft i Operatora Chmury Krajowej. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Player.pl z autorskim reality-show ,,Fame czy shame", 10 młodych celebrytów zamieszka w wilii. ,,Program ma charakter live i on-line"

W czwartek, 25 czerwca odbędzie się premiera nowego programu Player Original „Fame czy shame” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W reality-show weźmie udział 10 celebrytów młodego pokolenia, w tym m.in. Łukasz „Blondino” Książkiewicz, Filip Zabielski, Michał Gała i Marta Rentel. Przez osiem tygodni będzie ze sobą mieszkać w domu zlokalizowanym pod Warszawą. więcej

HBO zamknie platformę HBO GO. Stawia na HBO Max

Koncern WarnerMedia zapowiedział, że w związku ze startem serwisu VoD HBO Max zamknie w USA inną platformę wideo - HBO GO. Z kolei serwis HBO Now stanie się dostępny jedynie dla abonentów płatnej telewizji HBO. - Ostatnie decyzje dotyczą wyłącznie rynku w USA. HBO GO będzie nadal dostępny w Polsce - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska. więcej

Koniec wiosennej odsłony ,,Misji futbol". ,,Kontrakt z Onetem wygasł i póki co nie ma nowego"

W Onecie i Kanale Sportowym w zeszły poniedziałek nie wyemitowano już nowego odcinka „Misji futbol”, bo wiosenny sezon cyklu planowano do 1 czerwca. - Sytuacja jest specyficzna. Rozmawiamy. Dajcie nam kilkadziesiąt godzin - poinformował Mateusz Borek, jeden z prowadzących program i współwłaściciel Kanału Sportowego. więcej

Justtag przejmuje Audience Solutions

Justtag Group, spółka technologiczna należącej do kontrolowanej przez Łukasza Wejcherta Grupy Dirlango, przejęła Audience Solutions (d. Netsprint Audience), agencję targetowania marketingowego w internecie. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

Serwis Noizz z nową strategię marketingową #Actvertising

Lifestyowy portal Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) wdraża nową strategię marketingową pod hasłem #Actvertising. Jej głównym założeniem jest tworzenie przekazów reklamowych tak, by miały wpływ na poprawę rzeczywistości. więcej

Facebook nie będzie się dzielił przychodami z mediami w Australii. Grozi rezygnacją z newsów

Gigant mediów społecznościowych oświadczył, że nie będzie płacił australijskim wydawnictwom za udostępnianie newsów i artykułów na platformie społecznościowej. Facebook dodał, że może całkowicie zrezygnować z nich bez szkody dla jego przychodów reklamowych. Australijski rząd chce wprowadzić obowiązkowe opłaty, które ma ponosić Facebook i Google. więcej

Komisja Europejska uruchomiła stronę internetową w sprawie granic, by pomóc turystom

Komisja Europejska uruchomiła w poniedziałek specjalną stronę internetową, by pomóc zorientować się osobom chcącym podróżować po Europie, jakie są realia na granicach pomiędzy poszczególnymi państwami i jak wygląda sytuacja epidemiczna w różnych zakątkach UE. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
59 proc. pracujących Polaków pozytywnie oceniło sytuację w zakładach pracy; spadek w porównaniu do marca

59 proc. pracujących zawodowo sytuację w swoich zakładach pracy oceniło pozytywnie - wynika z badania CBOS przeprowadzonego na przełomie maja i czerwca. W porównaniu do pierwszej połowy marca oznacza to spadek o 9 pkt. proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Andrzej Duda kontra LGBT. "Ostra linia dobra tylko na pierwszą turę. Przekracza granicę tego, co polityk może"

Prezydent Andrzej Duda w miniony weekend powiedział na jednym ze spotkań wyborczych, że LGBT to nie ludzie tylko ideologia. Wszedł też w ostrą polemikę słowną z byłym premierem Donaldem Tuskiem, który skrytykował go za te słowa. Nazwał go m.in. cykorem i kłamcą. Eksperci od marketingu politycznego i wizerunku oceniają, że kwestia LGBT to element walki o elektorat i próba zmobilizowania własnych wyborców, która wcale nie musi pomóc wygrać obecnemu prezydentowi I tury wyborów prezydenckich. Oceniają też, że polemika w social mediach na takim poziomie dwóch polityków tak wysokiej rangi nie powinna mieć miejsca. więcej

Polska Fundacja Narodowa skończyła współpracę z amerykańską agencją PR, przez dwa lata zapłaciła jej 6 mln dolarów

Polska Fundacja Narodowa od kwietnia br. nie współpracuje już z amerykańską agencją White House Writers Group. W ciągu dwóch lat współpracy agencja zainkasowała ponad 27 mln zł (5,5 mln dolarów), na odchodne zainkasowała jeszcze niemal 1,1 mln zł - podał Onet. Zadaniem WHWG była poprawa wizerunku Polski za granicą. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nowy pakiet prepaidowy w T-Mobile: rozmowy i SMS-y bez limitów, 20 GB internetu
BNP Paribas wprowadził w swoich oddziałach język migowy
Siemens Mobility ma nową strategię i motto "Ruch ponad wszystko"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj