Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 23 Czerwca 2020
 
 
 
Telewizja Puls z 214 mln zł wpływów i 27 mln zł zysku, ma 126 mln zł w obligacjach i na koncie
 
W ub.r. Telewizja Puls osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,5 proc. do 213,78 mln zł, z czego zdecydowana większość pochodziła z reklam. Firma zanotowała 27,1 mln zł zysku netto, liczy, że spadek rynku reklamy telewizyjnej wskutek epidemii koronawirusa zostanie osłabiony przez wzrost oglądalności jej stacji - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
W kampanii wyborczej "Wiadomości" głównie o Andrzeju Dudzie, "Fakty" również krytycznie o Trzaskowskim
 
Spośród polityków w „Wiadomościach” najdłużej i najczęściej pokazywany był Andrzej Duda. "Fakty" zwykle negatywnie przedstawiają obecnego prezydenta, ale potrafią także spojrzeć krytycznie na Rafała Trzaskowskiego. Na plus oceniana jest zmiana w serwisach informacyjnych Trójki Polskiego Radia - wynika z raportu Towarzystwa Dziennikarskiego, które śledzi kampanię wyborczą w serwisach informacyjnych. więcej
 
 
Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia"
 
Amerykańskie organizacje broniące praw obywateli w ramach akcji #StopHateForProfit namawiają marki, by wycofywały reklamy z Facebooka i Instagrama. Ekonomiczna presja ma sprawić, że Facebook jeszcze raz przemyśli, a w konsekwencji zmieni politykę wobec wpisów zawierających mowę nienawiści. Zdaniem ekspertów, nieszczególnie uderzy to w finanse platformy, ale może po raz kolejny wywołać debatę na temat odpowiedzialności serwisu za publikowane w nim nienawistne treści. więcej
 
 
Allegro może jesienią wejść na giełdę. Zostanie wycenione na 10 mld euro?
 
Fundusze inwestycyjne Permira i Mid Europa Partners rozważają sprzedaż części swoich udziałów w Allegro poprzez wprowadzenie firmy na giełdę. Może to nastąpić po wakacjach, a wycena spółki wynieść ok. 10 mld euro - wynika z nieoficjalnych informacji Bloomberga. więcej
 
 
Zmiany w Dentsu, dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM
 
Sieć Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły agencji Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS. Z firmą żegnają Anna Jarosz-Badziak - dotychczasowa managing director domu mediowego Vizeum i Beata Dąbrowska - dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi. Do Grupy dołączy natomiast Arkadiusz Kawecki, który ostatnio pracował w GroupM. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Wpływy właściciela RTV Euro AGD i OleOle.pl wzrosły o 11 proc., 695 mln zł z reklam więcej
 
Największym przegranym kampanii wyborczej jest Lewica, wygranym Platforma Obywatelska (opinie ekspertów) więcej
 
Netflix z rekordem w mobile'u. W górę TVP VOD, w dół vod.pl i HBOGO (TOP serwisów i aplikacji VoD) więcej
 
Spotify likwiduje swoją polską spółkę więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
DZIENNIKARZ - RZESZÓW Telewizja Polsat
DZIENNIKARZ - KIELCE Telewizja Polsat
Operator Obrazu Kielce Telewizja Polsat
SPECJALISTA W REDAKCJI SPORTOWEJ Telewizja Polsat
Dziennikarz WP Kobieta Wirtualna Polska Media
Redaktor portalu PolskieRadio.pl Polskieradio.pl
Redaktor strony internetowej Programu 2 Polskiego Radia Polskieradio.pl
Product Manager DOOH Screen Network
Realizator autopromocji, Specjalista ds Social Mediów Telewizja Polsat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Telewizja Puls z 214 mln zł wpływów i 27 mln zł zysku, ma 126 mln zł w obligacjach i na koncie

W ub.r. Telewizja Puls osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 1,5 proc. do 213,78 mln zł, z czego zdecydowana większość pochodziła z reklam. Firma zanotowała 27,1 mln zł zysku netto, liczy, że spadek rynku reklamy telewizyjnej wskutek epidemii koronawirusa zostanie osłabiony przez wzrost oglądalności jej stacji - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

W kampanii wyborczej "Wiadomości" głównie o Andrzeju Dudzie, "Fakty" również krytycznie o Trzaskowskim

Spośród polityków w „Wiadomościach” najdłużej i najczęściej pokazywany był Andrzej Duda. "Fakty" zwykle negatywnie przedstawiają obecnego prezydenta, ale potrafią także spojrzeć krytycznie na Rafała Trzaskowskiego. Na plus oceniana jest zmiana w serwisach informacyjnych Trójki Polskiego Radia - wynika z raportu Towarzystwa Dziennikarskiego, które śledzi kampanię wyborczą w serwisach informacyjnych. więcej

Ruszyły zdjęcia do ,,BrzydUli", emisja jesienią w TVN

Rozpoczęły się prace na planie reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli”, premiera telenoweli TVN planowana jest na jesień. W tytułowej roli ponownie wystąpi Julia Kamińska. Do obsady powrócą m.in. Filip Bobek, Małgorzata Socha, Łukasz Garlicki, Maja Hirsch, Mariusz Zaniewski, Łukasz Simlat, Marek Włodarczyk, Dorota Pomykała, Krzysztof Czeczot, Dominika Kluźniak i Wacław Warchoł. więcej

Polsat nie kończy ,,Świata według Kiepskich". Powstanie kolejny sezon, a ostatni nagrany trafi do Ipla

Telewizja Polsat nie planuje rezygnować z realizacji „Świata według Kiepskich”, w planach jest nakręcenie kolejnego sezonu sitcomu - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Niebawem w Ipla ma zadebiutować ostatni nagrany dotychczas sezon produkcji. - Informacja o zakończeniu produkcji i emisji serialu to zwykła kaczka dziennikarska. Wielu widzów nie wyobraża sobie świata telewizji bez „Świata według Kiepskich” - komentuje nam Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Polsat. więcej

Mediawan za 100 mln euro kupuje Lagard?re Studios. Buduje ogólnoeuropejskiego giganta w produkcji i dystrybucji filmów

Francuski koncern medialny Mediawan poinformował o zakupie Lagardère Studios, hiszpańskiego producenta filmowego Good Mood, a także udziałów w niemieckim studiu Leonine. Nowo powstały holding ma być europejskim liderem w dziedzinie produkcji i dystrybucji filmów oraz programów telewizyjnych. więcej

TVP1 liderem, TVN24 wyprzedziło TVP2. Debata prezydencka i ,,Wiadomości" hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: debata prezydencka, „Wiadomości” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była TVP1, a TVN24 wyprzedziło TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Sky i Discovery podpisały długoletnią umowę partnerską na cztery kraje

Nowością w umowie jest to, że obejmuje ona po raz pierwszy dostarczanie konsumentom usług streamingowych Discovery. Nowe możliwości otwierają się też przed reklamodawcami w serwisach VOD. więcej

Henryk Sobierajski znów prezesem ZE PAK, Piotr Woźny na czele rady nadzorczej

Prezesem Zespołu Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (jego większościowym akcjonariuszem jest Zygmunt Solorz) ponownie został Henryk Sobierajski, który zrezygnował z tego stanowiska na początku maja br. Szefem rady nadzorczej został powołany do niej w zeszły piątek Piotr Woźny, przez ostatnie pięć lat związany z administracją publiczną. więcej

Po 30 latach RTL rezygnuje z transmisji wyścigów F1. Nadawca stawia na piłkę nożną

Niemiecka stacja telewizyjna RTL zapowiedział, że obecny sezon wyścigów F1 będzie ostatnim transmitowanym przez tego nadawcę. RTL miała prawa do transmitowania tych zawodów nieprzerwanie od 1991 roku, teraz jednak rezygnuje z nich z powodu nowych warunków rynkowych. Stacja zamierza postawić na piłkę nożną jako główną dyscyplinę sportową. więcej

4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań (wideo)

4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań do utworu „Dziadek fajną farmę miał”. Materiał emitowany jest w kanałach 4Fun Gold i 4Fun Dance. więcej

TVP: mężczyzna pytający Trzaskowskiego po angielsku nie jest naszym pracownikiem

Podczas kampanijnego spotkania kamery zarejestrowały rozmowę Rafała Trzaskowskiego z mężczyzną podającym się za Amerykanina. W krótkiej wymianie zdań kandydat KO wytknął rozmówcy, że ten nie ma amerykańskiego akcentu i "brzmi jak Polak". Niektórzy dziennikarze i politycy, m.in. Barbara Nowacka z KO, zasugerowali na Twitterze, że z Trzaskowskim rozmawiał mężczyzna podstawiony przez Telewizję Polską. Telewizja Polska stanowczo temu zaprzeczyła. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Karol Berger żegna się z Radiem Katowice, przechodzi do radia Nowy Świat

Dziennikarz muzyczny Polskiego Radia Katowice Karol Berger po roku pracy w rozgłośni odchodzi do radia Nowy Świat - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. - Trzeba iść do przodu - mówi nam dziennikarz. więcej

 
Trójka emituje fragmenty listów Sławomira Mrożka i Leopolda Tyrmanda

Radiowa Trójka od poniedziałku 22 czerwca zaczyna emisję nowej lektury w odcinkach: listów wymienianych między Leopoldem Tyrmandem, a Sławomirem Mrożkiem. Fragmenty książki. „Sławomir Mrożek/Leopold Tyrmand: W emigracyjnym labiryncie. Listy 1965-1982” przeczytają na antenie Piotr Machalica i Przemysław Bluszcz. Adaptację przygotowała Barbara Marcinik. więcej

 
Prof. Monika Płatek z audycją w Halo.Radio

W  środę, 24 czerwca br. o 23.00 wystartuje audycja prof. Moniki Płatek w internetowym Halo.Radiu. Będzie to pierwszy program z cyklu nowych nocnych pasm na antenie. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Antyradio i TOK FM wyprzedziło Trójkę

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od grudnia ub.r. do maja br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia"

Amerykańskie organizacje broniące praw obywateli w ramach akcji #StopHateForProfit namawiają marki, by wycofywały reklamy z Facebooka i Instagrama. Ekonomiczna presja ma sprawić, że Facebook jeszcze raz przemyśli, a w konsekwencji zmieni politykę wobec wpisów zawierających mowę nienawiści. Zdaniem ekspertów, nieszczególnie uderzy to w finanse platformy, ale może po raz kolejny wywołać debatę na temat odpowiedzialności serwisu za publikowane w nim nienawistne treści. więcej

Zmiany w Dentsu, dołącza Arkadiusz Kawecki z GroupM

Sieć Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły agencji Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS. Z firmą żegnają Anna Jarosz-Badziak - dotychczasowa managing director domu mediowego Vizeum i Beata Dąbrowska - dotychczasowa szefowa zespołu Amplifi. Do Grupy dołączy natomiast Arkadiusz Kawecki, który ostatnio pracował w GroupM. więcej

Play i K2 Precise kontynuują długoterminową współpracę SEO

K2 Precise po raz kolejny wygrała przetarg na kompleksową współpracę z operatorem Play w zakresie SEO. Obsługa będzie obejmować wszystkie jego serwisy. Firmy współpracują od 8 lat. więcej

VMLY&R dla marki Absolut w digitalu

Agencja VMLY&R Poland wygrała przetarg firmy Pernod Ricard na obsługę marki wódki Absolut. To trzecia, po Wyborowej i Ballantine’s marka tego koncernu w portfolio agencji marka. więcej

Paweł Śmiechowski szefem client success w Resolution

Paweł Śmiechowski po trzech latach pracy jako digital manager awansował na stanowisko head of client success w agencji Resolution, należącej do Grupy OMD. więcej

W Gdańsku powstały miejskie farmy ziół

W ramach edukacyjnego projektu Farmy Miejskie w dwóch lokalizacjach w Gdańsku rosną kompozycje ziół, posadzone przez  pracowników Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni. więcej

Agnieszka Radwańska promuje mleko roślinne Alpro

Była tenisistka Agnieszka Radwańska została twarzą kampanii reklamowej roślinnego mleka marki Alpro. więcej

AS Roma klientem SALESmanago

Włoski klub piłkarski na świecie AS Roma rozstrzygnął międzynarodowy przetarg na system do automatyzacji marketingu i wybrał polski system SALESmanago Marketing Automation. więcej

Kasztelan w nowej szacie graficznej od Dragon Rouge

Marka piwa Kasztelan (Carslsberg Polska) otrzymuje nową szatę graficzną. Marka wprowadza do ogólnopolskiej sprzedaży swój wariant regionalny - Kasztelan Jasne Pełne. więcej

Robert Boguszewski za Mariusza Kulika szefem sieci KiK

Robert Boguszewski został dyrektorem generalnym sieci sklepów dyskontowych KiK w Polsce. Na stanowisku tym zastąpił  Mariusza Kulika, który kierował siecią przez ostatnich 8 lat. więcej

mBank dla młodych z kampanią ,,Bądź bogatszy"

W czerwcu rusza długofalowa kampania, w której mBank pomaga młodym ludziom w sprawnym zarządzaniu finansami osobistymi. Za działania pod hasłem „Bądź bogatszy” odpowiadają BBDO, Mindshare, Dynamo Film i Delapost. więcej

Milka pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu (wideo)

Ruszyła pierwsza kampania stworzona przez agencję Ogilvy dla marki słodyczy Milka (Mondelez Polska), wspierająca linię produktów dedykowaną dzieciom - Milka Secret Box, Milka Milki Moo, batoniki Moo i Milka Twists. Marka w nowym spocie pokazuje, jak bawić się z dziećmi w domu. więcej

"Szaber Bowl" - film Papaya Films dla Vans

Dom produkcyjny Papaya Films przygotował kampanię branded content dla marki obuwniczej Vans. Na jej potrzeby przygotowano film "Szaber Bowl". więcej

Invest Komfort zachęca do kupna mieszkań nad morzem

Deweloper mieszkaniowy Invest Komfort wystartował z nową kampanią reklamową, w której zachęca do kupna mieszkań zlokalizowanych nad polskim morzem. Przygotowała ją agencja Communication Unlimited.  więcej

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Gość Niedzielny" rezygnuje z felietonów ks. Kowalczyka i Agaty Puścikowskiej. ,,Odświeżamy łamy"

Tygodnik „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media) rezygnuje z felietonów dwójki autorów: Agaty Puścikowskiej i ks. Dariusza Kowalczyka. - Nie pasuję do nowej linii tygodnika - ocenił ks. Kowalczyk . - Nieprawda, po prostu odświeżamy łamy, a ks. Kowalczyk sam podziękował za współpracę - wyjaśnia nam redaktor naczelny pisma, ks. Adam Pawlaszczyk. więcej

Agnieszka Bugała odchodzi z ,,Niedzieli", wrocławskim oddziałem pokieruje ks. Łukasz Romańczuk

Ksiądz Łukasz Romańczuk został nowym redaktorem odpowiedzialnym za wrocławskie wydania tygodnika „Niedziela”. 1 lipca zastąpi na tym stanowisku Agnieszkę Bugałę, która zdecydowała się odejść z redakcji, po tym jak szefostwo usunęło jej rozmowę z ks. Tadeuszem Isakowiczem-Zaleskim. więcej

Pracownicy ,,New York Timesa" pozostaną w domach. Praca zdalna do stycznia 2021 roku

Z powodu pandemii koronawirusa większość pracowników dziennika „The New York Times” będzie nadal pracować zdalnie do stycznia 2021 roku - zapowiedziało kierownictwo redakcji. Wydawca zakłada, że w biurach będą musieli pojawiać się w ograniczonym zakresie jedynie te osoby, których obowiązki zawodowe są do tego niezbędne, jednak ostateczna decyzja ma zależeć od ich woli. więcej

,,Kobieta i Życie" liderem sprzedaży w kwietniu, wszystkie miesięczniki na minusie

W kwietniu br. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a oczko niżej uplasował się „Poradnik 50+”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Olivia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Robert Tekieli zaczął pisać do ,,Sieci", nadal współpracuje z ,,Gazetą Polską"

Robert Tekieli zaczął współpracę z tygodnikiem „Sieci” (Fratria). Jednocześnie nadal zamierza pisać felietony do „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Marki bojkotują Facebooka za przyzwolenie na mowę nienawiści. "Problemy zamiatane latami pod dywan powodują pęknięcia"

Amerykańskie organizacje broniące praw obywateli w ramach akcji #StopHateForProfit namawiają marki, by wycofywały reklamy z Facebooka i Instagrama. Ekonomiczna presja ma sprawić, że Facebook jeszcze raz przemyśli, a w konsekwencji zmieni politykę wobec wpisów zawierających mowę nienawiści. Zdaniem ekspertów, nieszczególnie uderzy to w finanse platformy, ale może po raz kolejny wywołać debatę na temat odpowiedzialności serwisu za publikowane w nim nienawistne treści. więcej

Allegro może jesienią wejść na giełdę. Zostanie wycenione na 10 mld euro?

Fundusze inwestycyjne Permira i Mid Europa Partners rozważają sprzedaż części swoich udziałów w Allegro poprzez wprowadzenie firmy na giełdę. Może to nastąpić po wakacjach, a wycena spółki wynieść ok. 10 mld euro - wynika z nieoficjalnych informacji Bloomberga. więcej

Disney+ bez darmowego okresu testowego. Tylko abonament za 6,99 dolara miesięcznie

Serwis VoD Disney+ zlikwidował możliwość skorzystania przez nowych użytkowników z darmowego okresu próbnego na platformie. Wszyscy odbiorcy Disney+ muszą od początku wykupić abonament kosztujący miesięcznie 6,99 dolara w USA i 6,99 euro w Europie. Firma wyjaśnia, że okres próbny miał wypromować serwis, a cena dostępu do niego jest obecnie atrakcyjna i konkurencyjna. więcej

Łukasz Pilip laureatem trzeciej edycji konkursu Interii ,,Człowiek z pasją"

Współpracujący z magazynem „Pismo” Łukasz Pilip został zwycięzcą trzeciej edycji konkursu „Człowiek z pasją - Nagroda dziennikarska im. Zygmunta Moszkowicza” organizowanego przez portal Interia. Cztery wyróżnienia powędrowały w ręce dziennikarzy „Przekroju”, „Tygodnika Powszechnego”, „Gazety Krakowskiej” oraz TVN-u. więcej

Zdjęcia do ,,Wiedźmina 2" wracają 17 sierpnia. Premiera serialu w 2021 roku

Netflix poinformował o powrocie do prac nad drugim sezonem serialu „Wiedźmin”. Zdjęcia będą wznowione 17 sierpnia 2020 roku, wcześniej zostały przerwane z powodu pandemii koronawirusa. Na razie termin premiery serialu pozostaje bez zmian - ma trafić do widzów w 2021 roku. więcej

Google Maps ułatwi podróżowanie. Będą opcje połączenia prywatnego transportu z komunikacją publiczną

Google przygotowuje w aplikacji Mapy nowe rozwiązania mające pomóc użytkownikom sprawnie pokonać wyznaczoną trasę do celu. Na platformie pojawią się opcje pozwalające na połączenie własnych środków transportu użytkownika z komunikacją publiczną. Mapy poinformują też dokładniej o cenach firm taksówkowych. więcej

Android wprowadzi nowe emoji

System operacyjny Android wprowadzi 11 nowych emoji, czyli piktogramów służących do wyrażania emocji przez użytkowników. Google zaprezentował nowe grafiki na razie w wersji beta. więcej

,,Misja Futbol" wraca, nowa umowa Kanału Sportowego z Onetem na rok

Po tygodniowej przerwie do Onetu i youtube’owego Kanału Sportowego wraca program „Misja Futbol”. Nową umowę dotyczącą jego realizacji zawarto do czerwca 2021 roku. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Bukmacherzy: Duda wygrywa wybory prezydenckie w drugiej turze, frekwencja ponad 64 proc.

W drugiej turze urzędujący prezydent Andrzej Duda zwycięży nad kandydatem Koalicji  Obywatelskiej Rafałem Trzaskowskim, z wynikiem 51,5 proc. do 48,5 proc. - prognozuje firma bukmacherska Betfan. Frekwencji wyborcza wyniesie nawet 64,5 proc. więcej

Według ponad połowy Polaków sprawy w kraju idą w złym kierunku, według 31 proc. - w dobrym

51 proc. Polaków pesymistycznie ocenia kierunek zmian w kraju, optymistów jest 31 proc. – wynika z badania nastrojów społecznych, przeprowadzonego przez Kantar. W porównaniu z badaniem z maja pogorszyły się oceny możliwości znalezienia pracy. więcej

Młodzi bardziej niż starsi wyczuleni na pandemię

Młodzi ludzie częściej niż inne grupy wiekowe chcą ograniczyć wizyty w dużych sklepach ze względu na ryzyko zarażenia, częściej też uważają, że proces odmrażania gospodarki po epidemii COVID-19 przebiega zbyt szybko – wynika z badań ARC Rynek i Opinia. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Żona Rafała Trzaskowskiego zadebiutowała w mediach społecznościowych. Agata Kornhauser-Duda zrobiła to kilka dni wcześniej

W poniedziałek Małgorzata Trzaskowska założyła stronę na Facebooku i Instagramie. W ciągu kilku godzin zdobyła niemal 40 tys. fanów. - Uznałam, że powinnam dać się Wam poznać. Mówić o tym, co jest dla mnie ważne jako kobiety, matki, żony, zaangażowanej obywatelki - napisała żona prezydenta Warszawy i kandydata na prezydenta RP z Koalicji Obywatelskiej. Od kilku dni na Instagramie udziela się też Pierwsza Dama Agata Kornhauser-Duda. więcej

Z powodu koronawirusa wydłuża się kadencja ks. Pawła Rytel-Andrianika jako rzecznika Episkopatu Polski

Ks. Paweł Rytel-Andrianik będzie piastował funkcję rzecznika prasowego Konferencji Episkopatu Polski o dwa miesiące dłużej, niż było to przewidziane. Powodem jest przesunięcie na koniec sierpnia zebrania plenarnego biskupów, które początkowo zaplanowane na koniec czerwca. więcej

Good One PR dla Wenon

Agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z marką Wenon, oferującą urządzenia dezynfekująco-oczyszczające.  więcej

Ranking agencji PR według fee icome 2019: zgłoszenia do 29 czerwca

Związek Firm Public Relations zaprasza do wzięcia udziału w VII edycji Rankingu agencji PR według fee income. Zgłoszenia będą przyjmowane do 29 czerwca, zarówno od firm zrzeszonych jak i niezrzeszonych w ZFPR. więcej

Pitted Cherries dla firmy Tricolor

Producent pokarmów dla zwierząt Tricolor powierza agencji Pitted Cherries obsługę w mediach społecznościowych. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple zapowiada system iOS 14. Nowa obsługa widżetów, biblioteki aplikacji i Apple Translate
Apple z własnymi procesorami w komputerach. Słuchawki AirPods z ciekawymi funkcjami
WWDC 2020: Sprawna obsługa pisma w iPadOS 14 i kontrola mycia rąk w Watch OS
Za 21 mld euro CERN zbuduje nowy akcelerator cząstek. Będzie miał długość 100 kilometrów
Android wprowadzi nowe emoji
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj