|
|
|
|
|
|
|
Koniec programu Ewy Drzyzgi ,,36,6" w TVN. Po wakacjach ostatni sezon
Telewizja TVN zdecydowała się zakończyć emisję programu "36,6", który prowadzi Ewa Drzyzga - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Jesienią będzie można zobaczyć ostatni, ósmy sezon produkcji.
więcej
|
Czy ,,Wiadomości" skutecznie zmobilizują wyborców Andrzeja Dudy? ,,To potężna broń w rękach rządzących"
Czy „Wiadomości” TVP, emitując materiały pozytywne w wydźwięku o prezydencie Andrzeju Dudzie - bardziej mu pomagają w kampanii, czy szkodzą? Wśród dziennikarzy przeważa opinia, że to, co pokazuje TVP w zasadzie pomaga, a przynajmniej oddziaływuje mobilizująco na część wyborców. - Powstrzymywałabym się przed mówieniem, że to, co pokazują „Wiadomości” nie zadziała. Obawiam się, że to jednak może działać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Renata Kim z „Newsweeka”.
więcej
|
Skargi na "Wiadomości" do KRRiT za materiał jak "spot wyborczy Andrzeja Dudy"
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 21 skarg na wydanie "Wiadomości" z 24 czerwca i materiał Macieja Sawickiego, który oceniono wprost jako „spot wyborczy Andrzeja Dudy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zygmunt Solorz zyskał w czasie epidemii 381 mln zł, właściciele Techlandu, CD Projekt i Ten Square Games z większymi wzrostami
Majątek Zygmunta Solorza od początku marca do końca maja zwiększył się o 381 mln zł do 12,4 mld zł - szacuje „Forbes”. Mocniej w górę poszły majątki właścicieli m.in. produkujących gry wideo firm Techland, CD Projekt, Ten Square Games i PlayWay, a także Dino Polska i Polpharmy.
więcej
|
Romance TV HD i UA TV od lipca w ofercie Multimedia Polska, 12 innych kanałów w jakości HD
Od środy 1 lipca w ofercie operatora Multimedia Polska pojawią się dwa nowe kanały: Romance TV HD oraz UA TV. 12 innych stacji będzie dostępnych w jakości HD, a z oferty znikną dwa kanały.
więcej
|
TVN zmienia ramówkę, wieczór wyborczy również na głównej antenie
Telewizja TVN w czwartek dokonała korekty ramówki, w wyniku której niedzielny wieczór wyborczy transmitowany będzie również na głównej antenie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Obniżona rekomendacja Haitong Banku dla Cyfrowego Polsatu. Kupuj dla Play, neutralnie dla Orange Polska
Haitong Bank podniósł cenę docelową akcji Play Communications, Orange Polska i Cyfrowego Polsatu. Jednocześnie jednak obniżył rekomendację dla tej ostatniej spółki, podtrzymał dwu pozostałych. Analizę przygotował Konrad Księżopolski, szef działu analiz Haitong Banku.
więcej
|
,,Polska Wybiera" w Polsacie, Polsacie News i na polsatnews.pl. Gawryluk: to wyjątkowy moment
W niedzielę o godz. 19.50 Polsat News i polsatnews.pl rozpoczną program „Polska Wybiera - Wybory Prezydenckie 2020”. Audycja od 20.50 przez godzinkę będzie nadawana również w Polsacie. - Wieczór wyborczy to wyjątkowy moment - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Fundacją Polsat wraz z firmą HP przekaże 3 tys. drukarek polskim szkołom
Fundacja Polsat oraz firma HP przekażą 3 tys. nowych drukarek HP Neverstop Laser szkołom i placówkom oświatowym. Ich wartość wyniesie ok. 2,6 mln zł, szkoły będą mogły zgłaszać się po sprzęt do fundacji, wypełniając formularz.
więcej
|
,,Global Goal: Unite For The Future - The Concert" w MTV Polska
W najbliższą niedzielę MTV Polska wyemituje relację z koncertu „Global Goal: Unite For The Future - The Concert”, którego głównym celem jest podkreślenie wpływu pandemii koronawirusa na mniejszości społeczne, osoby dyskryminowane i społeczności w największej potrzebie.
więcej
|
Aplikacja CBS News dostępna w Polsce
Aplikacja CBS News dostępna jest już dla polskich użytkowników. Oferuje całodobowy dostęp do programu informacyjnego stacji CBS News.
więcej
|
TVP Wilno raz w miesiącu będzie transmitowała msze święte
Od najbliższej niedzieli TVP Wilno raz w miesiącu będzie transmitowała msze święte z różnych świątyń na Litwie. Pierwszą 28 czerwca z kościoła Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Wilnie. Liturgii będzie przewodniczył nuncjusz apostolski na Litwie abp Petar Rajič.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" pochwały Andrzeja Dudy z podkładem muzycznym. ,,To nie jest dziennikarstwo" (wideo)
W środę w „Wiadomościach” pokazano materiał Macieja Sawickiego z serią pozytywnych opinii o Andrzeju Dudzie. W relacji dodano pompatyczny podkład muzyczny. Niektórzy dziennikarze ocenili, że to w praktyce spot wyborczy prezydenta.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym.
więcej
|
Spoty wyborcze: autentyczność kandydatów, wzajemne ataki, wytykanie błędów (opinie)
W tegorocznej kampanii wyborczej kandydaci do fotela Prezydenta RP mieli niewiele czasu na to, by zaprezentować się swoim wyborcom. Z racji krótkiego czasu jej trwania mniejsze znaczenie miały zdaniem ekspertów marketingu politycznego spoty wyborcze. Te różniły się od tych, do których przywykliśmy przy poprzednich wyborach. Trendem stała się autentyczność kandydatów tworzona w oparciu o wyborców, nowością – spot z potencjalną pierwszą damą w roli głównej. Ciekawym zjawiskiem - filmy z serią ataków wymierzanych w kontrkandydata.
więcej
|
Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia
Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal.
więcej
|
Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg marki Brita
Agencja Scholz & Friends Warszawa została wybrana przez markę Brita w ramach przetargu na koncept komunikacyjny.
więcej
|
Jacek Górski nowym dyrektor marki Opel
Jacek Górski od połowy lipca obejmie stanowisko dyrektora marki Opel w General Motors Polska. Ostatnio pracował w Jaguar Land Rover Europe.
więcej
|
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
W niecały miesiąc na reklamy na Faceboku sztab Rafała Trzaskowskiego wydał 179,7 tys. zł, najwięcej spośród kandydatów na prezydenta RP - wynika z raportu firmy analitycznej Sotrender. Polityk Koalicji Obywatelskiej na najwyższy urząd w państwie jest liderem zestawienia kandydatów najbardziej angażujących facebookową społeczność, choć pod względem liczby fanów znacząco wyprzedza go Andrzej Duda.
więcej
|
GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów
Firmy badawcze GfK Polonia i Nielsen Media Polska wprowadzają na rynek Ametyst – narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów.
więcej
|
Aldi w nowej kampanii promuje świeżość
Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał.
więcej
|
Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith
Na mocy rozstrzygniętego przetargu, producent słodyczy E.Wedel rozszerzył współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu.
więcej
|
Wojtek Sokół promuje Galaxy S20 na Instagramie Samsunga. Opublikuje zdjęcia na zadane tematy
W ramach współpracy z marką Samsung raper Wojtek Sokół będzie publikował na koncie Samsunga w serwisie Instagram zdjęcia wykonane przez siebie na zadane tematy. Akcja ma podkreślać zalety smartfona Galaxy S20.
więcej
|
Kaufland promuje się hasłem ,,Tanie Lato na Bogato"
Sieć handlowa Kaufland ruszyła z kampanią reklamową „Tanie Lato na Bogato", w której promuje ofertę w wyprzedażowych cenach.
więcej
|
Auchan 2022: współpraca z lokalnymi dostawcami, niskie ceny i poprawa życia mieszkańców
Sieć handlowa Auchan ogłosiła w styczniu globalny projekt "Auchan 2022", a teraz modyfikuje go pod kątem zmian w zachowaniach konsumentów w efekcie pandemii koronawirusa. Na liście priorytetów firmy są dbałość o relacje z lokalnymi dostawcami i utrzymanie niskich cen asortymentu.
więcej
|
Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Pod hasłem „Bez laktozy. Sama przyjemność!” ruszyła kampania reklamowa serków twarogowych Almette w wersji bez laktozy.
więcej
|
Drutex sponsorem Tour de Pologne
Firma Drutex, producent okien i drzwi została oficjalnym sponsorem tegorocznego Tour de Pologne UCI World Tour.
więcej
|
Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice
Trwa kampania reklamowa realizowana przez Abstra dla marki Old Spice (P&G), związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea.
więcej
|
Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad) Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Spadły wpływy ,,Gazety Polskiej" ze sprzedaży, wzrosły z reklam. 613 tys. zł odpisu dot. Ruchu
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowała spadek przychodów o 0,4 proc. do 17,94 mln zł oraz zysku netto z 311,9 do 305,8 tys. zł. Firma spisała na straty 613,3 tys. zł należności od Ruchu - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nagroda Wolności Słowa SDP dla Mariusza Pilisa za ,,Sprawiedliwość". Zielke i Duklanowski nagrodzeni za dziennikarstwo śledcze
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich rozdało w czwartek swoje nagrody. Główną nagrodę Wolności Słowa otrzymał Mariusz Pilis z TVP za dokument „Sprawiedliwość”. W innych kategoriach nagrodzono m.in. Tomasza Duklanowskiego i Mariusza Zielke.
więcej
|
Google zacznie płacić wydawcom za treści. Na początek Niemcy, Australia i Brazylia
Google zapowiedział że zacznie płacić niektórym mediom za publikowanie ich treści na swoich platformach. To pierwszy tego typu krok koncernu w jego długim sporze z branżą prasową. Na początek umowy zostaną zawarte z wybranymi wydawcami w Niemczech, Australii oraz Brazylii.
więcej
|
Agora nie wypłaci dywidendy, wynagrodzenie rady nadzorczej obniżone na pół roku
Akcjonariusze Agory zgodnie w propozycją władz firmy zdecydowali, że 20,11 mln zł jej zeszłorocznego zysku netto zostanie przeznaczone na kapitał zapasowy. Do połowy października br. obniżono wynagrodzenie członków rady nadzorczej firmy.
więcej
|
Wojciech Wybranowski zaczyna współpracę z Życiem Stolicy
Dziennikarz Wojciech Wybranowski, który niedawno pożegnał się z tygodnikiem „Do Rzeczy”, zaczął współpracę z serwisem internetowym Życie Stolicy (należącym do firmy Eurosimplex).
więcej
|
Press Club Polska przypomina o zasadach pracy dziennikarzy w lokalach wyborczych
W najbliższą niedzielę, 28 czerwca br. odbędą się wybory prezydenckie. Będzie to intensywny dzień również dla dziennikarzy, którzy na bieżąco będą relacjonować ich przebieg. Press Club Polska postanowił przypomnieć im o najważniejszych prawach i obowiązkach.
więcej
|
Akcja ,,Gazety Wyborczej" zachęca mieszkańców miast do głosowania. Do wygrania 100 tys. zł na reklamę i 10 tys. e-prenumerat
„Gazeta Wyborcza” (Agora) rusza w piątek, 26 czerwca, z akcją „Wyborcza Stolica Polski” zachęcającą do głosowania w wyborach prezydenckich. Redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Jej samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową, a mieszkańcy - 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.
więcej
|
Wakacyjne wydanie "Vogue Polska" od 25 czerwca w kioskach
Od czwartku, 25 czerwca dostępne jest wakacyjne wydanie „Vogue Polska” (Visteria) na lipiec i sierpień.
więcej
|
|
|
Będzie serial Netflixa w uniwersum ,,Cyberpunk 2077", CD Projekt pokazał nowy zwiastun gry (wideo)
CD Projekt wspólnie z Netflixem i japońskim studiem Trigger przygotuje serial anime Cyberpunk: Edgerunners” rozgrywający się w uniwersum gry wideo „Cyberpunk 2077”. W czwartek zaprezentowano jej nowy zwiastun.
więcej
|
Google zacznie płacić wydawcom za treści. Na początek Niemcy, Australia i Brazylia
Google zapowiedział że zacznie płacić niektórym mediom za publikowanie ich treści na swoich platformach. To pierwszy tego typu krok koncernu w jego długim sporze z branżą prasową. Na początek umowy zostaną zawarte z wybranymi wydawcami w Niemczech, Australii oraz Brazylii.
więcej
|
Netflix jesienią pokaże swój pierwszy polski film "Erotica 2022". W obsadzie Bela, Buzek, Żulewska
Netflix zapowiedział swój pierwszy polski film "Erotica 2022". Produkcja trafi na platformę jesienią br. Zagrają m.in. Małgorzata Bela i Agata Buzek.
więcej
|
Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia
Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal.
więcej
|
Google wzmacnia prywatność użytkowników. Automatyczne kasowanie danych jako domyślna opcja
Google zapowiedział zmiany w swoich usługach, które mają zapewnić użytkownikom większe bezpieczeństwo i ochronę prywatności w internecie. Wśród nowych rozwiązań jest domyślna opcja automatycznego usuwania danych użytkownika, ustawienia konta Google z poziomu wyszukiwarki i łatwiejszy dostęp do trybu incognito w aplikacjach.
więcej
|
LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę
Od lutego do kwietnia br. grupa LPP (należą do niej marki odzieżowe Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 35,3 proc. do 1,18 mld zł oraz wyniku netto z 23,3 mln zł zysku do 362 mln zł straty. Wpływy firmy z e-commerce wzrosły natomiast o 120,5 proc. do 384 mln zł.
więcej
|
Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie
W niecały miesiąc na reklamy na Faceboku sztab Rafała Trzaskowskiego wydał 179,7 tys. zł, najwięcej spośród kandydatów na prezydenta RP - wynika z raportu firmy analitycznej Sotrender. Polityk Koalicji Obywatelskiej na najwyższy urząd w państwie jest liderem zestawienia kandydatów najbardziej angażujących facebookową społeczność, choć pod względem liczby fanów znacząco wyprzedza go Andrzej Duda.
więcej
|
LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym.
więcej
|
GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów
Firmy badawcze GfK Polonia i Nielsen Media Polska wprowadzają na rynek Ametyst – narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów.
więcej
|
Sondaż prezydencki: Andrzej Duda - 40 proc., Rafał Trzaskowski - 27 proc., Szymon Hołownia - 13 proc.
40 proc. badanych zamierza w I turze wyborów zagłosować na Andrzeja Dudę, 27 proc. na Rafała Trzaskowskiego, a 13 proc. na Szymona Hołownię; gdyby w II turze znaleźli się Duda i Trzaskowski otrzymaliby odpowiednio 47 i 45 proc. głosów - wynika z sondażu Kantar dla "Faktów" TVN i TVN24.
więcej
|
|
|
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym.
więcej
|
Akcja wyborcza #milionpowodow podbija internet. ,,Świetny dobór celebrytów"
Klip, w którym Dawid Podsiadło, Borys Szyc, Margaret, Monika Brodka i wielu innych artystów zachęca do udziału w głosowaniu w wyborach prezydenckich w najbliższą niedzielę stał się hitem sieci. Ma ponad 2,2 mln wyświetleń. „Dobry zestaw celebrytów, celne manifesty - komentuje Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor.
więcej
|
Jacek Konrad Dąbrowski nowym rzecznikiem prasowym Tesco Polska
Jacek Konrad Dąbrowski objął stanowisko rzecznika prasowego sieci handlowej Tesco Polska.
więcej
|
Węc PR: awansowali Kamil Świstowski, Piotr Szarwark oraz Kinga Patecka
W agencji Wec PR awanse otrzymali: Kamil Świstowski oraz Piotr Szarwark na stanowiska senior PR executive oraz Kinga Patecka na stanowisko project executive.
więcej
|
Rebell Concept nawiązała współpracę z marką bielizny Samanta
Agencja public relations Rebell Concept rozpoczęła współpracę z polską marką bielizny Samanta. Będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing, stacjonarny showroom oraz projekty specjalne przygotowywane dla klienta.
więcej
|
|
|