Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 26 Czerwca 2020
 
 
 
RMF FM z 98 mln zł wpływów i 22 mln zł zysku, ma 103 pracowników
 
W ub.r. spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 98,35 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 19,2 do 22,28 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Koniec programu Ewy Drzyzgi ,,36,6" w TVN. Po wakacjach ostatni sezon
 
Telewizja TVN zdecydowała się zakończyć emisję programu "36,6", który prowadzi Ewa Drzyzga - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Jesienią będzie można zobaczyć ostatni, ósmy sezon produkcji. więcej
 
 
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane
 
W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym. więcej
 
 
Spadły wpływy ,,Gazety Polskiej" ze sprzedaży, wzrosły z reklam. 613 tys. zł odpisu dot. Ruchu
 
W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowała spadek przychodów o 0,4 proc. do 17,94 mln zł oraz zysku netto z 311,9 do 305,8 tys. zł. Firma spisała na straty 613,3 tys. zł należności od Ruchu - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Nagroda Wolności Słowa SDP dla Mariusza Pilisa za ,,Sprawiedliwość". Zielke i Duklanowski nagrodzeni za dziennikarstwo śledcze
 
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich rozdało w czwartek swoje nagrody. Główną nagrodę Wolności Słowa otrzymał Mariusz Pilis z TVP za dokument „Sprawiedliwość”. W innych kategoriach nagrodzono m.in. Tomasza Duklanowskiego i Mariusza Zielke. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Niezalezna.pl i ,,Nowe Państwo": 38 proc. więcej z reklam, 1,1 mln zł zysku, 160 tys. zł dywidendy dla Sakiewicza i Srebrnej więcej
 
Gwiazdy wspierają kandydatów na prezydenta. "Mogą stracić część fanów" więcej
 
Weteran przegrywa walkę na rynku foto. Olympus sprzedaje dział produkcji aparatów fotograficznych. ,,Klienci nie mają się czego obawiać" więcej
 
Byli prezesi TVP i Polskiego Radia przygotowali nową koncepcję mediów publicznych więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor - news Polskie Radio 24
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio 24
Specjalista ds. Badań i Analiz Wydawnictwo Bauer
Redaktor Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN
MŁODSZY KONTROLER BUDŻETOWY Telewizja Polsat
Dziennikarz danych / Data journalist Gremi Media
SPECJALISTA W REDAKCJI SPORTOWEJ Telewizja Polsat
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Koniec programu Ewy Drzyzgi ,,36,6" w TVN. Po wakacjach ostatni sezon

Telewizja TVN zdecydowała się zakończyć emisję programu "36,6", który prowadzi Ewa Drzyzga - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Jesienią będzie można zobaczyć ostatni, ósmy sezon produkcji. więcej

Czy ,,Wiadomości" skutecznie zmobilizują wyborców Andrzeja Dudy? ,,To potężna broń w rękach rządzących"

Czy „Wiadomości” TVP, emitując materiały pozytywne w wydźwięku o prezydencie Andrzeju Dudzie - bardziej mu pomagają w kampanii, czy szkodzą? Wśród dziennikarzy przeważa opinia, że to, co pokazuje TVP w zasadzie pomaga, a przynajmniej oddziaływuje mobilizująco na część wyborców. - Powstrzymywałabym się przed mówieniem, że to, co pokazują „Wiadomości” nie zadziała. Obawiam się, że to jednak może działać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Renata Kim z „Newsweeka”. więcej

Skargi na "Wiadomości" do KRRiT za materiał jak "spot wyborczy Andrzeja Dudy"

Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 21 skarg na wydanie "Wiadomości" z 24 czerwca i materiał Macieja Sawickiego, który oceniono wprost jako „spot wyborczy Andrzeja Dudy” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Zygmunt Solorz zyskał w czasie epidemii 381 mln zł, właściciele Techlandu, CD Projekt i Ten Square Games z większymi wzrostami

Majątek Zygmunta Solorza od początku marca do końca maja zwiększył się o 381 mln zł do 12,4 mld zł - szacuje „Forbes”. Mocniej w górę poszły majątki właścicieli m.in. produkujących gry wideo firm Techland, CD Projekt, Ten Square Games i PlayWay, a także Dino Polska i Polpharmy. więcej

Romance TV HD i UA TV od lipca w ofercie Multimedia Polska, 12 innych kanałów w jakości HD

Od środy 1 lipca w ofercie operatora Multimedia Polska pojawią się dwa nowe kanały: Romance TV HD oraz UA TV. 12 innych stacji będzie dostępnych w jakości HD, a z oferty znikną dwa kanały. więcej

TVN zmienia ramówkę, wieczór wyborczy również na głównej antenie

Telewizja TVN w czwartek dokonała korekty ramówki, w wyniku której niedzielny wieczór wyborczy transmitowany będzie również na głównej antenie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Obniżona rekomendacja Haitong Banku dla Cyfrowego Polsatu. Kupuj dla Play, neutralnie dla Orange Polska

Haitong Bank podniósł cenę docelową akcji Play Communications, Orange Polska i Cyfrowego Polsatu. Jednocześnie jednak obniżył rekomendację dla tej ostatniej spółki, podtrzymał dwu pozostałych. Analizę przygotował Konrad Księżopolski, szef działu analiz Haitong Banku. więcej

,,Polska Wybiera" w Polsacie, Polsacie News i na polsatnews.pl. Gawryluk: to wyjątkowy moment

W niedzielę o godz. 19.50 Polsat News i polsatnews.pl rozpoczną program „Polska Wybiera - Wybory Prezydenckie 2020”. Audycja od 20.50 przez godzinkę będzie nadawana również w Polsacie. - Wieczór wyborczy to wyjątkowy moment - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, dyrektor pionu informacji i publicystyki w Telewizji Polsat. więcej

Fundacją Polsat wraz z firmą HP przekaże 3 tys. drukarek polskim szkołom

Fundacja Polsat oraz firma HP przekażą 3 tys. nowych drukarek HP Neverstop Laser szkołom i  placówkom oświatowym. Ich wartość wyniesie ok. 2,6 mln zł, szkoły będą mogły zgłaszać się po sprzęt do fundacji, wypełniając formularz. więcej

,,Global Goal: Unite For The Future - The Concert" w MTV Polska

W najbliższą niedzielę MTV Polska wyemituje relację z koncertu „Global Goal: Unite For The Future - The Concert”, którego głównym celem jest podkreślenie wpływu pandemii koronawirusa na mniejszości społeczne, osoby dyskryminowane i społeczności w największej potrzebie. więcej

Aplikacja CBS News dostępna w Polsce

Aplikacja CBS News dostępna jest już dla polskich użytkowników. Oferuje całodobowy dostęp do programu informacyjnego stacji CBS News. więcej

TVP Wilno raz w miesiącu będzie transmitowała msze święte

Od najbliższej niedzieli TVP Wilno raz w miesiącu będzie transmitowała msze święte z różnych świątyń na Litwie. Pierwszą 28 czerwca z kościoła Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Wilnie. Liturgii będzie przewodniczył nuncjusz apostolski na Litwie abp Petar Rajič. więcej

W ,,Wiadomościach" pochwały Andrzeja Dudy z podkładem muzycznym. ,,To nie jest dziennikarstwo" (wideo)

W środę w „Wiadomościach” pokazano materiał Macieja Sawickiego z serią pozytywnych opinii o Andrzeju Dudzie. W relacji dodano pompatyczny podkład muzyczny. Niektórzy dziennikarze ocenili, że to w praktyce spot wyborczy prezydenta. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM z 98 mln zł wpływów i 22 mln zł zysku, ma 103 pracowników

W ub.r. spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF, nadawca RMF FM, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 98,35 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 19,2 do 22,28 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Robert Mazurek poprowadzi audycję "Mazurek słucha" w radiowej Dwójce

Publicysta i dziennikarz Robert Mazurek będzie prowadzić od lipca audycję "Mazurek słucha" w Programie II Polskiego Radia . Zaprosi do niej gości z którymi porozmawia o muzyce i którzy zaproponują własne utwory - od jazzu po punk rock. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Bydgoszczy. Eska i Radio ZET na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do RMF FM. Podium w tym czasie uzupełniły Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane

W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym. więcej

Spoty wyborcze: autentyczność kandydatów, wzajemne ataki, wytykanie błędów (opinie)

W tegorocznej kampanii wyborczej kandydaci do fotela Prezydenta RP mieli niewiele czasu na to, by zaprezentować się swoim wyborcom. Z racji krótkiego czasu jej trwania mniejsze znaczenie miały zdaniem ekspertów marketingu politycznego spoty wyborcze. Te różniły się od tych, do których przywykliśmy przy poprzednich wyborach. Trendem stała się autentyczność kandydatów tworzona w oparciu o wyborców, nowością – spot z potencjalną pierwszą damą w roli głównej. Ciekawym zjawiskiem - filmy z serią ataków wymierzanych w kontrkandydata. więcej

Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia

Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal. więcej

Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg marki Brita

Agencja Scholz & Friends Warszawa została wybrana przez markę Brita w ramach przetargu na koncept komunikacyjny. więcej

Jacek Górski nowym dyrektor marki Opel

Jacek Górski od połowy lipca obejmie stanowisko dyrektora marki Opel w General Motors Polska. Ostatnio pracował w Jaguar Land Rover Europe. więcej

Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie

W niecały miesiąc na reklamy na Faceboku sztab Rafała Trzaskowskiego wydał 179,7 tys. zł, najwięcej spośród kandydatów na prezydenta RP - wynika z raportu firmy analitycznej Sotrender. Polityk Koalicji Obywatelskiej na najwyższy urząd w państwie jest liderem zestawienia kandydatów najbardziej angażujących facebookową społeczność, choć pod względem liczby fanów znacząco wyprzedza go Andrzej Duda. więcej

GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów

Firmy badawcze GfK Polonia i Nielsen Media Polska wprowadzają na rynek Ametyst – narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. więcej

Aldi w nowej kampanii promuje świeżość

Sieć sklepów Aldi ruszyła z nową kampanią promocyjną, której motywem przewodnim jest świeżość. W ramach kampanii stworzony został specjalny koncept wizualny – logo „Świeże z Aldi”, którym oznaczane będą produkty z kategorii warzywa i owoce, pieczywo, mięso, ryby oraz nabiał. więcej

Wedel stawia na gaming marketing, szersza współpraca z Zenith

Na mocy rozstrzygniętego przetargu, producent słodyczy E.Wedel rozszerzył współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) w zakresie gaming marketingu. Kontrakt realizowany będzie w kooperacji z wewnętrzną komórką Publicis Groupe o nazwie Game Lab, specjalizującą się w planowaniu działań marketingowych klientów w gamingu. więcej

Wojtek Sokół promuje Galaxy S20 na Instagramie Samsunga. Opublikuje zdjęcia na zadane tematy

W ramach współpracy z marką Samsung raper Wojtek Sokół będzie publikował na koncie Samsunga w serwisie Instagram zdjęcia wykonane przez siebie na zadane tematy. Akcja ma podkreślać zalety smartfona Galaxy S20. więcej

Kaufland promuje się hasłem ,,Tanie Lato na Bogato"

Sieć handlowa Kaufland ruszyła z kampanią reklamową  „Tanie Lato na Bogato", w której promuje ofertę w wyprzedażowych cenach. więcej

Auchan 2022: współpraca z lokalnymi dostawcami, niskie ceny i poprawa życia mieszkańców

Sieć handlowa Auchan ogłosiła w styczniu globalny projekt "Auchan 2022", a teraz modyfikuje go pod kątem zmian w zachowaniach konsumentów w efekcie pandemii koronawirusa. Na liście priorytetów firmy są dbałość o relacje z lokalnymi dostawcami i utrzymanie niskich cen asortymentu. więcej

Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)

Pod hasłem „Bez laktozy. Sama przyjemność!” ruszyła kampania reklamowa serków twarogowych Almette w wersji bez laktozy. więcej

Drutex sponsorem Tour de Pologne

Firma Drutex, producent okien i drzwi została oficjalnym sponsorem tegorocznego Tour de Pologne UCI World Tour.   więcej

Youtuber Paweł Svinarski w kampanii Old Spice

Trwa kampania reklamowa realizowana przez Abstra dla marki Old Spice (P&G), związana z promocją nowej linii produktów dla mężczyzn Deep Sea. więcej

Paweł Kuczma: Bez transparentności nie ma efektywności (wywiad)

Na polskim rynku reklamy internetowej luka nietransparentności w niektórych przypadkach sięga 80 proc. Często CMO czy szef działu zakupów nie wie, że większość ich budżetów mediowych nie trafia do mediów i nie pracuje dla ich marek. Dopóki reklamodawcy nie tupną nogą, nie uderzą w stół i nie zażądają zmian w kierunku transparentności, dopóty nic znacząco się nie zmieni. Bez transparentności nie ma efektywności w reklamie online - mówi Paweł Kuczma, założyciel i szef agencji mediowej Pure Play, wyspecjalizowanej w realizacji kampanii w internecie, z naciskiem na działania Programmatic. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Spadły wpływy ,,Gazety Polskiej" ze sprzedaży, wzrosły z reklam. 613 tys. zł odpisu dot. Ruchu

W ub.r. Niezależne Wydawnictwo Polskie, wydawca „Gazety Polskiej”, zanotowała spadek przychodów o 0,4 proc. do 17,94 mln zł oraz zysku netto z 311,9 do 305,8 tys. zł. Firma spisała na straty 613,3 tys. zł należności od Ruchu - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Nagroda Wolności Słowa SDP dla Mariusza Pilisa za ,,Sprawiedliwość". Zielke i Duklanowski nagrodzeni za dziennikarstwo śledcze

Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich rozdało w czwartek swoje nagrody. Główną nagrodę Wolności Słowa otrzymał Mariusz Pilis z TVP za dokument „Sprawiedliwość”. W innych kategoriach nagrodzono m.in. Tomasza Duklanowskiego i Mariusza Zielke. więcej

Google zacznie płacić wydawcom za treści. Na początek Niemcy, Australia i Brazylia

Google zapowiedział że zacznie płacić niektórym mediom za publikowanie ich treści na swoich platformach. To pierwszy tego typu krok koncernu w jego długim sporze z branżą prasową. Na początek umowy zostaną zawarte z wybranymi wydawcami w Niemczech, Australii oraz Brazylii. więcej

Agora nie wypłaci dywidendy, wynagrodzenie rady nadzorczej obniżone na pół roku

Akcjonariusze Agory zgodnie w propozycją władz firmy zdecydowali, że 20,11 mln zł jej zeszłorocznego zysku netto zostanie przeznaczone na kapitał zapasowy. Do połowy października br. obniżono wynagrodzenie członków rady nadzorczej firmy. więcej

Wojciech Wybranowski zaczyna współpracę z Życiem Stolicy

Dziennikarz Wojciech Wybranowski, który niedawno pożegnał się z tygodnikiem „Do Rzeczy”, zaczął współpracę z serwisem internetowym Życie Stolicy (należącym do firmy Eurosimplex). więcej

Press Club Polska przypomina o zasadach pracy dziennikarzy w lokalach wyborczych

W najbliższą niedzielę, 28 czerwca br. odbędą się wybory prezydenckie. Będzie to intensywny dzień również dla dziennikarzy, którzy na bieżąco będą relacjonować ich przebieg. Press Club Polska postanowił przypomnieć im o najważniejszych prawach i obowiązkach. więcej

Akcja ,,Gazety Wyborczej" zachęca mieszkańców miast do głosowania. Do wygrania 100 tys. zł na reklamę i 10 tys. e-prenumerat

„Gazeta Wyborcza” (Agora) rusza w piątek, 26 czerwca, z akcją „Wyborcza Stolica Polski” zachęcającą do głosowania w wyborach prezydenckich. Redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Jej samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową, a mieszkańcy - 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika. więcej

Wakacyjne wydanie "Vogue Polska" od 25 czerwca w kioskach

Od czwartku, 25 czerwca dostępne jest wakacyjne wydanie „Vogue Polska” (Visteria) na lipiec i sierpień. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Będzie serial Netflixa w uniwersum ,,Cyberpunk 2077", CD Projekt pokazał nowy zwiastun gry (wideo)

CD Projekt wspólnie z Netflixem i japońskim studiem Trigger przygotuje serial anime Cyberpunk: Edgerunners” rozgrywający się w uniwersum gry wideo „Cyberpunk 2077”. W czwartek zaprezentowano jej nowy zwiastun. więcej

Google zacznie płacić wydawcom za treści. Na początek Niemcy, Australia i Brazylia

Google zapowiedział że zacznie płacić niektórym mediom za publikowanie ich treści na swoich platformach. To pierwszy tego typu krok koncernu w jego długim sporze z branżą prasową. Na początek umowy zostaną zawarte z wybranymi wydawcami w Niemczech, Australii oraz Brazylii. więcej

Netflix jesienią pokaże swój pierwszy polski film "Erotica 2022". W obsadzie Bela, Buzek, Żulewska

Netflix zapowiedział swój pierwszy polski film "Erotica 2022". Produkcja trafi na platformę jesienią br. Zagrają m.in. Małgorzata Bela i Agata Buzek. więcej

Paweł Szukalski odpowiada za sprzedaż i marketing w zarządzie spółki Comperia

Do zarządu firmy Comperia, wydawcy m.in. serwisów eHipoteka.com, Autoa.pl, Banki.pl i Telepolis.pl, został powołany Paweł Szukalski. Będzie odpowiedzialny za sprzedaż oraz marketing. Wcześniej pracował m.in. w Internet Mall Polska, Google i PayPal. więcej

Google wzmacnia prywatność użytkowników. Automatyczne kasowanie danych jako domyślna opcja

Google zapowiedział zmiany w swoich usługach, które mają zapewnić użytkownikom większe bezpieczeństwo i ochronę prywatności w internecie. Wśród nowych rozwiązań jest domyślna opcja automatycznego usuwania danych użytkownika, ustawienia konta Google z poziomu wyszukiwarki i łatwiejszy dostęp do trybu incognito w aplikacjach. więcej

LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę

Od lutego do kwietnia br. grupa LPP (należą do niej marki odzieżowe Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 35,3 proc. do 1,18 mld zł oraz wyniku netto z 23,3 mln zł zysku do 362 mln zł straty. Wpływy firmy z e-commerce wzrosły natomiast o 120,5 proc. do 384 mln zł. więcej

Kampania wyborcza na Facebooku: Trzaskowski wydał na promocję prawie 180 tys. złotych, najszybciej zyskuje fanów i zaangażowanie

W niecały miesiąc na reklamy na Faceboku sztab Rafała Trzaskowskiego wydał 179,7 tys. zł, najwięcej spośród kandydatów na prezydenta RP - wynika z raportu firmy analitycznej Sotrender. Polityk Koalicji Obywatelskiej na najwyższy urząd w państwie jest liderem zestawienia kandydatów najbardziej angażujących facebookową społeczność, choć pod względem liczby fanów znacząco wyprzedza go Andrzej Duda. więcej

LG wprowadza ultrabooki LG gram w cenie od 5199 do 7299 zł. Rafał Sonik ambasadorem nowej serii

Koncern LG wprowadził na polski rynek nowe ultrabooki z rodziny gram. Urządzenia zostały wyposażone w nowe wydajne procesory Intela i ekrany o rozmiarach 14, 15,6 i 17 cali. Ceny komputerów wynoszą od 5199 do 7299 złotych. Ambasadorem promującym nową serię ultrabooków jest znany rajdowiec Rafał Sonik. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane

W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym. więcej

GfK i Nielsen Media Polska wprowadzają nowe narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC i detalistów

Firmy badawcze GfK Polonia i Nielsen Media Polska wprowadzają na rynek Ametyst – narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. więcej

Sondaż prezydencki: Andrzej Duda - 40 proc., Rafał Trzaskowski - 27 proc., Szymon Hołownia - 13 proc.

40 proc. badanych zamierza w I turze wyborów zagłosować na Andrzeja Dudę, 27 proc. na Rafała Trzaskowskiego, a 13 proc. na Szymona Hołownię; gdyby w II turze znaleźli się Duda i Trzaskowski otrzymaliby odpowiednio 47 i 45 proc. głosów - wynika z sondażu Kantar dla "Faktów" TVN i TVN24. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Eksperci: Trzaskowski w kampanii to "powiew świeżości", Duda z "tożsamościowym" przekazem. Sondaże wyrównane

W ostatnich dniach przed pierwszą turą wyborów prezydenckich sondaże dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie, choć wyniki wskazują na konieczność przeprowadzenia drugiej tury. W niej walka o najwyższy urząd w państwie jest wyrównana, z lekką przewagą Rafała Trzaskowskiego, kandydata Koalicji Obywatelskiej i urzędującego prezydenta Warszawy. Jaka była ta kampania wyborcza? O tym rozmawiamy z ekspertami zajmującymi się marketingiem politycznym. więcej

Akcja wyborcza #milionpowodow podbija internet. ,,Świetny dobór celebrytów"

Klip, w którym Dawid Podsiadło, Borys Szyc, Margaret, Monika Brodka i wielu innych artystów zachęca do udziału w głosowaniu w wyborach prezydenckich w najbliższą niedzielę stał się hitem sieci. Ma ponad 2,2 mln wyświetleń. „Dobry zestaw celebrytów, celne manifesty - komentuje Marcin Kalkhoff, partner w BrandDoctor. więcej

Jacek Konrad Dąbrowski nowym rzecznikiem prasowym Tesco Polska

Jacek Konrad Dąbrowski objął stanowisko rzecznika prasowego sieci handlowej Tesco Polska. więcej

Węc PR: awansowali Kamil Świstowski, Piotr Szarwark oraz Kinga Patecka

W agencji Wec PR awanse otrzymali: Kamil Świstowski  oraz Piotr Szarwark na stanowiska senior PR executive oraz Kinga Patecka  na stanowisko project executive. więcej

Rebell Concept nawiązała współpracę z marką bielizny Samanta

Agencja public relations Rebell Concept rozpoczęła współpracę z polską marką bielizny Samanta. Będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing, stacjonarny showroom oraz projekty specjalne przygotowywane dla klienta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Będzie serial Netflixa w uniwersum ,,Cyberpunk 2077", CD Projekt pokazał nowy zwiastun gry (wideo)
Zygmunt Solorz zyskał w czasie epidemii 381 mln zł, właściciele Techlandu, CD Projekt i Ten Square Games z większymi wzrostami
Obniżona rekomendacja Haitong Banku dla Cyfrowego Polsatu. Kupuj dla Play, neutralnie dla Orange Polska
CD Projekt bez dywidendy? Zarząd chce przeznaczyć cały zysk na kapitał zapasowy
Nowa odsłona aplikacji SkyCash. Prostsza obsługa i dostęp do Portmonetki bez weryfikacji
Aplikacja CBS News dostępna w Polsce
47 z 54 budowanych elektrowni atomowych na świecie jest własnością państwa
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj