Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 3 Lipca 2020
 
 
 
Debata w TVP w dwóch studiach, kandydaci bez kontaktu z publicznością
 
Poniedziałkowa debata prezydencka Telewizji Polskiej odbędzie się w dwóch studiach, publiczność nie będzie miała kontaktu ani z kandydatami ani prowadzącym - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W czwartek trwała dyskusja na temat zgodności zasad spotkania z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wedle którego powinno się ono odbyć bez publiczności. więcej
 
 
UOKiK zgodził się na kupno Interii przez Polsat, finalizacja transakcji w lipcu
 
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na kupno Grupy Interia przez Telewizję Polsat od Grupy Bauer Media. Transakcja, o wartości 422 mln zł, ma zostać sfinalizowana w lipcu. więcej
 
 
Tomasz Michniewicz po dekadzie wraca do Trójki. ,,Widzę olbrzymią zmianę na plus, PR III wraca do pionu"
 
Do radiowej Trójki po 10 latach przerwy wraca Tomasz Michniewicz. Najpierw poprowadzi poniedziałkowy „Klub Trójki”, ma też mieć autorską audycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla mnie najlepsza redakcja radiowa w Polsce - mówi nam o Trójce Michniewicz. więcej
 
 
,,Wiadomości" w czerwcu nowym liderem programów informacyjnych. Tracą tylko ,,Wydarzenia"
 
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. zostały „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 i TVP Info i „Fakty” TVN i TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Wpływy Starcomu zmalały o 3,8 proc., zysk wzrósł do 24,4 mln zł
 
Dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) w ub.r. zanotował spadek przychodów reklamowych o 3,8 proc. do 1,03 mld zł. Firmie udało się ograniczyć koszty operacyjne o 5 proc. do 1 mld zł, dzięki czemu poprawiły się jej wyniki rentowności, zysk netto wzrósł z 14,57 do 24,37 mln zł. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polskie Radio z 10,4 mln zł straty w ub.r. 54 pracowników więcej, dziennikarze zarabiają średnio 10,3 tys. zł więcej
 
Od czerwca większy panel, wielka czwórka traci - na czele TVP1 i TVN. Hitami debata prezydencka, ,,Fakty" i ,,Wiadomości" więcej
 
Wartościowe artykuły lepiej widoczne w Aktualnościach Facebooka. ,,Bez wpływu na zasięgi, ważne dla wiarygodności" więcej
 
Platforma Canal+ z 2,29 mld zł wpływów i 88,1 mln zł zysku. 81 mln zł odpisu dot. marki n, 56 mln zł na marketing więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
INŻYNIER IT TV / INFORMATYK Telewizja Polsat
AFTER EFFECTS ARTIST (ONLINE ARTIST) Platige Image S.A.
Specjalista ds. e-mail marketingu MOVIads
Redaktor / Specjalista ds. Mediów Społecznościowych dziendobry.tvn.pl TVN
Performance Marketing Specialist TIDIO
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio 24
Redaktor - news Polskie Radio 24
Reporter Meloradio
Specjalista ds. Badań i Analiz Wydawnictwo Bauer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Debata w TVP w dwóch studiach, kandydaci bez kontaktu z publicznością

Poniedziałkowa debata prezydencka Telewizji Polskiej odbędzie się w dwóch studiach, publiczność nie będzie miała kontaktu ani z kandydatami ani prowadzącym - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W czwartek trwała dyskusja na temat zgodności zasad spotkania z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wedle którego powinno się ono odbyć bez publiczności. więcej

UOKiK zgodził się na kupno Interii przez Polsat, finalizacja transakcji w lipcu

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na kupno Grupy Interia przez Telewizję Polsat od Grupy Bauer Media. Transakcja, o wartości 422 mln zł, ma zostać sfinalizowana w lipcu. więcej

,,Wiadomości" w czerwcu nowym liderem programów informacyjnych. Tracą tylko ,,Wydarzenia"

Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. zostały „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 i TVP Info i „Fakty” TVN i TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Operator Platformy Canal+ szykuje się do debiutu giełdowego. TVN i właściciel UPC mogą zarobić 1,5-18 mld zł

Akcjonariusze ITI Neovision, operatora Platformy Canal+, pod koniec maja zdecydowali, że firma wejdzie na warszawską giełdę. Może zostać wyceniona na 3,5-3,9 mld zł, jej większościowy akcjonariuszem pozostanie Grupa Canal+. Jednocześnie spółka zmieniła nazwę na Canal+ Polska. więcej

Kanał Mango 24 tylko do końca lipca

Od 1 sierpnia kanał Mango 24 zakończy nadawanie. W ofercie prezentowane były promocje produktowe w ramach m.in. programu "Telezakupy Mango". więcej

TO!TV 15 lipca zmieni się w Gold TV. Michał Winnicki: chęć walki o wyższą oglądalność

Muzyczny kanał TO!TV w środę, 15 lipca zostanie przekształcony w nową stację Gold TV. - Będzie to jedyna w Polsce stacja grająca format oldies, która jest monetyzowana na grupie docelowej 16-59 - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki. więcej

Katarzyna Woźnicka w zarządzie Kino Polska TV

Dyrektor finansowa SPI International Group Katarzyna Woźnicka przeszła z rady nadzorczej do zarządu Kino Polska TV. Z firmą jest związana od sześciu lat. więcej

Wznowiono zdjęcia do ,,Twoja twarz brzmi znajomo 13", emisja jesienią w Polsacie

Endemol Shine Polska i Telewizja Polsat rozpoczęły zdjęcia do dalszych odcinków trzynastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Show jest kontynuowane z udziałem tych samych uczestników, jurorów i gospodarzy, a emisja programu planowana jest na jesień. więcej

Nowe odcinki "Beavis i Butt-Head" pokaże Comedy Central

Comedy Central pokaże dwa nowe sezony animowanego serialu "Beavis i Butt-Head", popularnego w latach 90. więcej

Meksykańska telenowela ,,La Bandida" zastąpi ,,Cenę wolności" i ,,Annę Kareninę" w TVP1

W piątek, 3 lipca w TVP1 zadebiutuje nowa meksykańska telenowela „La Bandida”, która emitowana będzie codziennie o 20.35. Produkcja w swoim paśmie zastąpi seriale „Cena wolności” i „Anna Karenina” oraz czwartkowe powtórki „Ojca Mateusza”. więcej

Główny prezenter wiadomości zwolniony z Fox News. Zarzuty o molestowanie seksualne

Fox News poinformował, że Ed Henry - jeden z głównych prezenterów wiadomości - został zwolniony. To skutek skargi dotyczącej molestowania seksualnego, jaką otrzymała amerykańska stacja informacyjna w ubiegłym tygodniu od byłego pracownika. To już kolejny taki przypadek w Fox News. więcej

Rośnie liczba reklam z przedstawicielami "pokolenia silver"

W 2020 roku osoby z "pokolenia silver" (powyżej 50. roku życia) występowały w co piątej reklamie telewizyjnej - wynika z analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP. Spada odsetek reklam pokazujących starsze osoby w stereotypowy sposób. więcej

TVP3 Warszawa w wakacje: mniej polityki w porankach, więcej wypraw w nieznane miejsca

Warszawski ośrodek Telewizji Polskiej przygotował w ramach letniej ramówki nowe programy Kuby Marcinowicza, Anny Ołdakowskiej i Krzysztofa Grzybowskiego. Będzie też antenowa akcja odkrywania Mazowsza oraz cykl audycji upamiętniających 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej i 76. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. więcej

HBO GO w aplikacji Orange Flex

Od czwartku, 2 lipca w aplikacji Orange Flex dostępny jest serwis HBO GO. więcej

TVN jest gotowy organizować debatę wyborczą wspólnie z innymi nadawcami

W środę wieczorem TVN, Onet oraz WP we wspólnym oświadczeniu poinformowali, że planowana na czwartek debata prezydencka Andrzeja Dudy oraz Rafała Trzaskowskiego zostanie odwołana, bo nie zgodził się na nią urzędujący prezydent. TVN poinformował nas w czwartek, że „jest gotowy do rozmów w sprawie wspólnej debaty nadawców”. więcej

Eutelsat z nową identyfikacją wizualną (wideo)

Operator Eutelsat zmienił swoją identyfikację wizualną. więcej

LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin!

Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Tomasz Michniewicz po dekadzie wraca do Trójki. ,,Widzę olbrzymią zmianę na plus, PR III wraca do pionu"

Do radiowej Trójki po 10 latach przerwy wraca Tomasz Michniewicz. Najpierw poprowadzi poniedziałkowy „Klub Trójki”, ma też mieć autorską audycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla mnie najlepsza redakcja radiowa w Polsce - mówi nam o Trójce Michniewicz. więcej

 
Jan Hartman, Tomasz Jastrun i Gabi Andrychowicz z audycjami w Halo.Radiu

Od poniedziałku 20 lipca w Halo.Radiu pojawią się nowe audycje. Swój program na antenie będzie mieć prof. Jan Hartman, Tomasz Jastrun oraz Gabi Andrychowicz. Zmianie ulegną także pasma stałych współpracowników. Aktywista Jan Śpiewak - po tym jak jego redakcyjni koledzy podczas jednej z audycji pytali go, dlaczego zwrócił się z prośbą do prezydenta Andrzeja Dudy o ułaskawienie – zrezygnował ze współpracy. więcej

 
,,Dwójka na miejscu" wraca na antenę Polskiego Radia. Pierwsza audycja z cyklu z Sejn, poprowadzą Beata Kwiatkowska i Andrzej Sułek

W sobotę, 4 lipca, radiowa Dwójka wyemituje pierwszą audycję z cyklu „Dwójka na miejscu”. Program będzie nadawany z miejscowości Sejny, dziennikarze i zaproszeni goście opowiedzą o wyjątkowości tego miejsca. Emisja w godz. 15.00-17.00. więcej

 
Enej w akcji antenowej RMF FM będzie przekonywał słuchaczy do wiejskiego życia

Radio RMF FM zaczyna nową zabawę dla słuchaczy. Ci z nich, którzy udowodnią, że są mieszczuchami, spędzą jeden dzień z zespołem Enej na gospodarstwie agroturystycznym na Warmii. więcej

 
Letnia ramówka Radia Gdańsk: więcej muzyki, mniej publicystyki. ,,Odpoczynek po pandemii"

Radio Gdańsk wprowadziło letnią ramówkę pod hasłem „Muzyczne Lato z Radiem Gdańsk”. - Po pandemii chcemy, aby to lato stało się momentem radości dla naszych słuchaczy - mówi prezes rozgłośni Adam Chmielecki. więcej

 
Rekord FM z dużym spadkiem słuchalności, ale nadal liderem

Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Wpływy Starcomu zmalały o 3,8 proc., zysk wzrósł do 24,4 mln zł

Dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) w ub.r. zanotował spadek przychodów reklamowych o 3,8 proc. do 1,03 mld zł. Firmie udało się ograniczyć koszty operacyjne o 5 proc. do 1 mld zł, dzięki czemu poprawiły się jej wyniki rentowności, zysk netto wzrósł z 14,57 do 24,37 mln zł. więcej

Patrycja Kotecka, Link4: słabą stroną niektórych fim okazał się ,,dług technologiczny" i brak umiejętności sprzedaży online na dużą skalę

O nowej rzeczywistości, powrocie do normalności i konieczności dostosowania się do sytuacji w czasie pandemii koronawirusa opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl w cyklu "Nowa normalność" Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4. więcej

Dariusz Andrian na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland został wybrany na drugą kadencję na prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Wierzę, że SAR z ogromnym dorobkiem w zakresie edukacji, będzie jeszcze większym wsparciem w budowaniu potrzebnych kompetencji niezbędnych do rozwoju biznesu. Właśnie na tym kierunku chciałbym skupić nasz zespół w kolejnej kadencji - komentuje Andrian. więcej

Tauron wybiera dom mediowy, roczny budżet ponad 11 mln zł

Spółka Tauron Sprzedaż ruszyła z przetargiem na kompleksową obsługę mediową. Planuje w nim wybrać maksymalnie dwie agencje do współpracy, a umowę z nimi zawrze na rok, z możliwością przedłużenia na kolejnych 6 miesięcy. Roczny budżet wynosi ponad 11 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dorota Szelągowska reklamuje kosmetyki Nivea Q10 Power (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca serię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Nivea Q10 Power. Bohaterką akcji jest Dorota Szelągowska, znana głównie jako prowadząca programy „Domowe rewolucje” i „Dorota inspiruje” w stacjach TVN Discovery Polska. więcej

Bodyform pokazuje całe spektrum doświadczeń z macicą (wideo)

Film reklamowy „Wombstories” marki środków higienicznych Bodyform (w Polsce pod nazwą Libresse) pokazuje szereg doświadczeń związanych z posiadaniem macicy. więcej

Land Rover z nową reklamą, w której nie ma samochodu (wideo)

Marka motoryzacyjna Land Rover rozpoczęła wizerunkową kampanię, w której promuje się nie pokazując w spocie samochodu. Przygotowała ją agencja Spark 44. więcej

Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%

Ruszyła kampania reklamowa Warki Radler 0,0% (Grupa Żywiec) o smaku rabarbaru i truskawki. W spocie wystąpił muzyk Maciej Maleńczuk. Akcję przygotowały Twin, Lvov, Starcom i Hope. więcej

Coca-Cola w pierwszej reklamie od czasu pandemii zachęca do posiłków (wideo)

Koncern Coca-Cola wraca z nową kampanią po kilku tygodniach braku aktywności marketingowych spowodowanym wybuchem pandemii koronawirusa. W nowym spocie autorstwa agencji Anomaly New York zachęca do wspólnych posiłków, ale z zachowaniem nowych zasad. więcej

IMS sprzedał spółkę eventową za 40 tys. zł, jej wpływy zmalały o 90 proc.

Firma IMS, zajmująca się przede wszystkim marketingiem sensorycznym, sprzedała należące do niej 73 proc. udziałów spółki IMS events. Zaznaczono, że w pierwszej połowie br. przychody tej spółki były o ok 90 proc. niższe niż rok wcześniej. więcej

Mecze PKO BP Ekstraklasy dalej będą grane piłkami adidas, umowę przedłużono o pięć lat

Piłkarska Ekstraklasa przedłużyła o pięć lat, do końca sezonu 2024/25, umowę z adidasem, który dostarcza piłki na potrzeby tych rozgrywek. więcej

Ryszarrd Machoj dołącza do zarządu Lidl Polska

Ryszard Machoj po 16 latach pracy został powołany na członka zarządu Lidl Polska. Wspólnie z Maciejem Tylkowskim i Januszem Włodarczykiem będzie odpowiadał za obszar sprzedaży. więcej

Mattel promuje w social mediach figurki Minecraft Earth

Mattel wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące aplikację mobilną Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach, przygotowana przez Coollective. więcej

Marek Myślicki i Mikołaj Białek w agencji GetHero

Do zespołu agencji influencer marketingowej GetHero dołączyli Marek Myślicki (strategic partnerships director) oraz Mikołaj Białek (new business manager). więcej

Letnia domówka w reklamie piwa Seth and Riley's Garage

Ruszyła kampania reklamowa piwa Seth and Riley’s Garage, z portfolio Carlsberg Polska. Akcję pod hasłem “Wyciśnij więcej” przygotowały Na_Ty, Papaya Films i Initiative. więcej

Pernod Ricard chce wprowadzić aplikację, która pozwoli zgłaszać mowę nienawiści w social mediach

Firma Pernod Ricard, producent alkoholi, właściciel marki wódki Absolut planuje stworzyć aplikację, która pozwoli użytkownikom mediów społecznościowych zgłaszać treści, które uznają za nieodpowiednie bezpośrednio dla marek i firm. Ma być ona dodatkowym źródłem informacji dla osób, marek i platform mediów społecznościowych do walki z mową nienawiści w internecie. więcej

Metamorfoza mieszkania do wygrania w loterii Alior Banku

Ruszyła loteria „Urządź się wygodnie z Alior Bank”, w której do zdobycia jest 40 tys. zł na urządzenie mieszkania. więcej

Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt pod hasłem „Lato z Zenkiem”, której bohaterem jest piosenkarz disco polo Zenek Martyniuk. Akcję przygotowały agencje marketingowe Heart & Brain, Ideal, Gutenberg Networks i Hill + Knowlton Strategies. więcej

Daria Zawiałow, Król, Igo w singlu promującym Żywiec Męskie Granie 2020

Żywiec ogłosił skład zespołu Męskie Granie Orkiestra 2020, który stworzyli: Daria Zawiałow, Król oraz Igo. Artyści wspólnie nagrali tegoroczny hymn trasy pod tytułem „Świt”. więcej

Valkea odpowiada za obsługę reklamową marki Faktoria Win

Agencja Valkea odpowiada za obsługę kreatywną i marketingową marki Faktoria Win, należącej do grupy Eurocash. więcej

LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin!

Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Express Wieczorny" powraca jako dodatek "Gazety Polskiej Codziennie". Milion egzemplarzy za darmo

W piątek, 3 lipca br. pojawi się pierwszy numer "Expressu Wieczornego" po ponad 20 latach. Milion egzemplarzy jako dodatek "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum) zostanie rozdanych na ulicach największych polskich miast. więcej

Helios otwiera kina - będą seanse prywatne, cykl koncertów i ,,Złota kolekcja". Pozostałe sieci zmieniają plany

W piątek 3 lipca otwierają się w całej Polsce niemal wszystkie kina sieci Helios (Grupa Agora). Na nowe otwarcie spółka przygotowała nowy cennik, seanse prywatne oraz ofertę projektów specjalnych, w tym: koncertów, maratonów filmowych oraz bajkowych atrakcji dla najmłodszych. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, tego samego dnia nie ruszą kina sieci Cinema City oraz pozostałe obiekty Multikina. więcej

Agnieszka Iskra powołana do zarządu Fundacji ,,Tygodnika Powszechnego"

Rada Fundacji „Tygodnika Powszechnego” podjęła decyzję o poszerzeniu zarządu Fundacji z dwóch do trzech osób. Do władz dołączyła Agnieszka Iskra, wieloletnia współpracowniczka „Tygodnika Powszechnego”. Objęła funkcję dyrektor operacyjnej. więcej

W czasach pandemii koronawirusa lokalne newsy ważniejsze od ogólnokrajowych

Pandemia COVID-19 to dominujący w ostatnich miesiącach na całym świecie temat newsowy. Dla Amerykanów szczególne znaczenie mają informacje jakie w tym zakresie dostarczają lokalne media - wynika z badań Pew Research Center. więcej

Irański sąd skazał na śmierć opozycyjnego dziennikarza Ruhollaha Zama

Irański dysydent i dziennikarz Ruhollah Zam został skazany na śmierć przez Sąd Rewolucji w Teheranie. Stało się to kilka miesięcy po tym, jak został zatrzymany przez irańskie służby w tajemniczych okolicznościach. Reporterzy bez Granic twierdzą, że został zwabiony do Iraku, a stamtąd uprowadzony do Iranu. więcej

 
 
 
INTERNET
 
UOKiK zgodził się na kupno Interii przez Polsat, finalizacja transakcji w lipcu

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na kupno Grupy Interia przez Telewizję Polsat od Grupy Bauer Media. Transakcja, o wartości 422 mln zł, ma zostać sfinalizowana w lipcu. więcej

KE wprowadza nowe regulacje. Europejskie treści audiowizualne będą lepiej promowane

Komisja Europejska przyjęła wytyczne, które pomogą państwom członkowskim we wdrożeniu znowelizowanej dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Wytyczne stanowią praktyczne narzędzie zapewniające ochronę europejskich utworów w przekazie medialnym i wspierające różnorodność kulturową dla odbiorców. Pozwalają też skuteczniej chronić użytkowników usług wideo na żądanie i platform udostępniania wideo, w szczególności małoletnich przed mową nienawiści i szkodliwymi treściami. więcej

Wzrosły wpływy i zysk Trójmiasto.pl. 3,5 mln zł na dywidendę

W ub.r. przychody sprzedażowe serwisu Trójmiasto.pl zwiększyły się o 5,9 proc. do 13,92 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 3,3 proc. do 13,11 mln zł zysk netto poszedł w górę z 361,4 do 647,9 tys. zł. Firma wypłaci swoim udziałowcom 3,5 mln zł dywidendy, głównie z wcześniejszych zysków. więcej

Hakerzy z Anonymous: Usuńcie TikToka, to aplikacja do szpiegowania internautów

Anonymous, znana w internecie grupa hakerów zaapelowała w sieci do użytkowników aplikacji TikTok aby usunęli ją ze swoich smartfonów. Według aktywistów chińska platforma jest wykorzystywana do zbierania wrażliwych informacji na temat internautów. więcej

Facebook zamyka platformę Lasso. Miała być konkurencją dla TikToka

Facebook zapowiedział że od 10 lipca 2020 roku zamknie serwis Lasso, który pozwalał użytkownikom na zamieszczanie krótkich filmów wideo i miał stanowić realną konkurencję dla chińskiego TikToka. Motywy decyzji nie są znane, może chodzić o zbyt małą popularność Lasso wśród internautów. więcej

Bojkot Facebooka źle wpływa na kampanie reklamowe marek. "Facebook jest jak sól w gotowaniu"

Naukowcy ze szkoły biznesu Saïd Business School, należącej do Uniwersytetu Oksfordzkiego, zbadali wpływ bojkotu reklamowego Facebooka na uczestniczące w nim marki. Stwierdzili, że bojkot zaszkodzi markom, a najbardziej odczuje to handel detaliczny, który jest w kryzysie z powodu pandemii koronawirusa. Agencja WARC, zajmującą się skutecznym marketingiem, zwraca jednak uwagę, że choć badania są ciekawe, to szkoła współpracuje od kilku lat z Facebookiem. więcej

PKO BP wchodzi w e-commerce motoryzacyjny: na Automarket.pl oferuje sprzedaż, leasing i wynajem nowych aut

Grupa kapitałowa PKO Banku Polskiego uruchomiła internetową platformę sprzedaży samochodów Automarket.pl. Dostępne są w niej oferty od PKO Leasing i wybranych dilerów, różne formy finansowania zakupu, a także opcja bezpłatnego zwrotu pojazdu. więcej

Dzięki umowie z Ineą milion gospodarstw domowych w zasięgu internetu światłowodowego T-Mobile

T-Mobile Polska podpisał umowę ze spółką Inea Polska o korzystaniu z należących do niej otwartych sieci światłowodowych Fiberhost w ramach POPC1 oraz POPC3. Dzięki temu T-Mobile dotrze ze swoją ofertą do ponad miliona gospodarstw domowych. więcej

Interia od 3 lipca br. z transmisją koncertów z krakowskiego klubu Studio

Portal Interia.pl przygotował dla swoich czytelników cykl koncertów z krakowskiego klubu Studio w ramach projektu #studiowsieci. Pierwszy - zespołu Kraków Street Band - odbędzie się w piątek, 3 lipca o 20.00. W kolejnych tygodniach odbędą się także transmisje ze spotkania z Renatą Przemyk, Świetlikami oraz zespołem Cisza Jak Ta. więcej

LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin!

Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Obawy konsumentów o spłaty zobowiązań odchodzą w przeszłość

Odsetek respondentów lękających się o swoją zdolność do regulowania zobowiązań finansowych i deklarujących chęć ubiegania się w przyszłości o odroczenie terminu spłat istotnie zmalał - wynika z kolejnej fali badania GfK. więcej

Sondaż prezydencki: 49 proc. dla Andrzeja Dudy; 46,4 proc. dla Rafała Trzaskowskiego

Gdyby druga tura wyborów prezydenckich odbyła się w najbliższą niedzielę, 5 lipca, prezydent Andrzej Duda uzyskałby 49 proc. poparcia, natomiast jego kontrkandydat Rafał Trzaskowski 46,4 proc. - wynika z badania IBRiS na zlecenie portalu Onet.pl. więcej

Polacy wciąż nie dźwignęli się finansowo po pandemii koronawirusa

Nadal ponad połowa Polaków jest w gorszej sytuacji finansowej niż przed pandemią - wynika z badania BioStat. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Polskie agencje z nagrodami SABRE Awards 2020

W tegorocznej edycji branżowych nagród SABRE Awards 2020 nagrodzono polskie projekty autorstwa agencji: MSL, Public Dialog i El Padre, Walk PR, Warsaw Creatives, Walk with David, MJCC, Grayling Poland, Clue PR, Vision Group. Wyróżnienia Agencji Roku i Dekady trafiły do Hill+Knowlton Strategies. więcej

Agnieszka Szlaska head of PR w Communication Unlimited

Z początkiem sierpnia do zespołu agencji Communication Unlimited dołączy Agnieszka Szlaska, która obejmie nowe stanowisko head of PR. więcej

Oriflame klientem Aliganzy

Z początkiem lipca marka Oriflame dołączyła do grona stałych klientów agencji Aliganza Fashion Agency. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Hakerzy z Anonymous: Usuńcie TikToka, to aplikacja do szpiegowania internautów
Wpadka Samsunga: zdjęcia Galaxy Note 20 ujawnione przed premierą
Sylen Studio wyprodukuje grę fantasy opartą na książkach ,,Komornik"
Dzięki umowie z Ineą milion gospodarstw domowych w zasięgu internetu światłowodowego T-Mobile
Pernod Ricard chce wprowadzić aplikację, która pozwoli zgłaszać mowę nienawiści w social mediach
HBO GO w aplikacji Orange Flex
Po epidemii koronawirusa możliwy dalszy spadek sprzedaży aut i rozwój car-sharingu
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj