|
|
|
|
|
|
|
Debata w TVP w dwóch studiach, kandydaci bez kontaktu z publicznością
Poniedziałkowa debata prezydencka Telewizji Polskiej odbędzie się w dwóch studiach, publiczność nie będzie miała kontaktu ani z kandydatami ani prowadzącym - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. W czwartek trwała dyskusja na temat zgodności zasad spotkania z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wedle którego powinno się ono odbyć bez publiczności.
więcej
|
UOKiK zgodził się na kupno Interii przez Polsat, finalizacja transakcji w lipcu
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na kupno Grupy Interia przez Telewizję Polsat od Grupy Bauer Media. Transakcja, o wartości 422 mln zł, ma zostać sfinalizowana w lipcu.
więcej
|
,,Wiadomości" w czerwcu nowym liderem programów informacyjnych. Tracą tylko ,,Wydarzenia"
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w czerwcu br. zostały „Wiadomości” emitowane w TVP1 i TVP Info, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 i TVP Info i „Fakty” TVN i TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Operator Platformy Canal+ szykuje się do debiutu giełdowego. TVN i właściciel UPC mogą zarobić 1,5-18 mld zł
Akcjonariusze ITI Neovision, operatora Platformy Canal+, pod koniec maja zdecydowali, że firma wejdzie na warszawską giełdę. Może zostać wyceniona na 3,5-3,9 mld zł, jej większościowy akcjonariuszem pozostanie Grupa Canal+. Jednocześnie spółka zmieniła nazwę na Canal+ Polska.
więcej
|
Kanał Mango 24 tylko do końca lipca
Od 1 sierpnia kanał Mango 24 zakończy nadawanie. W ofercie prezentowane były promocje produktowe w ramach m.in. programu "Telezakupy Mango".
więcej
|
TO!TV 15 lipca zmieni się w Gold TV. Michał Winnicki: chęć walki o wyższą oglądalność
Muzyczny kanał TO!TV w środę, 15 lipca zostanie przekształcony w nową stację Gold TV. - Będzie to jedyna w Polsce stacja grająca format oldies, która jest monetyzowana na grupie docelowej 16-59 - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki.
więcej
|
Katarzyna Woźnicka w zarządzie Kino Polska TV
Dyrektor finansowa SPI International Group Katarzyna Woźnicka przeszła z rady nadzorczej do zarządu Kino Polska TV. Z firmą jest związana od sześciu lat.
więcej
|
Wznowiono zdjęcia do ,,Twoja twarz brzmi znajomo 13", emisja jesienią w Polsacie
Endemol Shine Polska i Telewizja Polsat rozpoczęły zdjęcia do dalszych odcinków trzynastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która została przerwana wiosną z powodu pandemii COVID-19. Show jest kontynuowane z udziałem tych samych uczestników, jurorów i gospodarzy, a emisja programu planowana jest na jesień.
więcej
|
Nowe odcinki "Beavis i Butt-Head" pokaże Comedy Central
Comedy Central pokaże dwa nowe sezony animowanego serialu "Beavis i Butt-Head", popularnego w latach 90.
więcej
|
Meksykańska telenowela ,,La Bandida" zastąpi ,,Cenę wolności" i ,,Annę Kareninę" w TVP1
W piątek, 3 lipca w TVP1 zadebiutuje nowa meksykańska telenowela „La Bandida”, która emitowana będzie codziennie o 20.35. Produkcja w swoim paśmie zastąpi seriale „Cena wolności” i „Anna Karenina” oraz czwartkowe powtórki „Ojca Mateusza”.
więcej
|
Główny prezenter wiadomości zwolniony z Fox News. Zarzuty o molestowanie seksualne
Fox News poinformował, że Ed Henry - jeden z głównych prezenterów wiadomości - został zwolniony. To skutek skargi dotyczącej molestowania seksualnego, jaką otrzymała amerykańska stacja informacyjna w ubiegłym tygodniu od byłego pracownika. To już kolejny taki przypadek w Fox News.
więcej
|
Rośnie liczba reklam z przedstawicielami "pokolenia silver"
W 2020 roku osoby z "pokolenia silver" (powyżej 50. roku życia) występowały w co piątej reklamie telewizyjnej - wynika z analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP. Spada odsetek reklam pokazujących starsze osoby w stereotypowy sposób.
więcej
|
TVP3 Warszawa w wakacje: mniej polityki w porankach, więcej wypraw w nieznane miejsca
Warszawski ośrodek Telewizji Polskiej przygotował w ramach letniej ramówki nowe programy Kuby Marcinowicza, Anny Ołdakowskiej i Krzysztofa Grzybowskiego. Będzie też antenowa akcja odkrywania Mazowsza oraz cykl audycji upamiętniających 100. rocznicę Bitwy Warszawskiej i 76. rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego.
więcej
|
HBO GO w aplikacji Orange Flex
Od czwartku, 2 lipca w aplikacji Orange Flex dostępny jest serwis HBO GO.
więcej
|
TVN jest gotowy organizować debatę wyborczą wspólnie z innymi nadawcami
W środę wieczorem TVN, Onet oraz WP we wspólnym oświadczeniu poinformowali, że planowana na czwartek debata prezydencka Andrzeja Dudy oraz Rafała Trzaskowskiego zostanie odwołana, bo nie zgodził się na nią urzędujący prezydent. TVN poinformował nas w czwartek, że „jest gotowy do rozmów w sprawie wspólnej debaty nadawców”.
więcej
|
Eutelsat z nową identyfikacją wizualną (wideo)
Operator Eutelsat zmienił swoją identyfikację wizualną.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Michniewicz po dekadzie wraca do Trójki. ,,Widzę olbrzymią zmianę na plus, PR III wraca do pionu"
Do radiowej Trójki po 10 latach przerwy wraca Tomasz Michniewicz. Najpierw poprowadzi poniedziałkowy „Klub Trójki”, ma też mieć autorską audycję - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dla mnie najlepsza redakcja radiowa w Polsce - mówi nam o Trójce Michniewicz.
więcej
|
|
Jan Hartman, Tomasz Jastrun i Gabi Andrychowicz z audycjami w Halo.Radiu
Od poniedziałku 20 lipca w Halo.Radiu pojawią się nowe audycje. Swój program na antenie będzie mieć prof. Jan Hartman, Tomasz Jastrun oraz Gabi Andrychowicz. Zmianie ulegną także pasma stałych współpracowników. Aktywista Jan Śpiewak - po tym jak jego redakcyjni koledzy podczas jednej z audycji pytali go, dlaczego zwrócił się z prośbą do prezydenta Andrzeja Dudy o ułaskawienie – zrezygnował ze współpracy.
więcej
|
|
,,Dwójka na miejscu" wraca na antenę Polskiego Radia. Pierwsza audycja z cyklu z Sejn, poprowadzą Beata Kwiatkowska i Andrzej Sułek
W sobotę, 4 lipca, radiowa Dwójka wyemituje pierwszą audycję z cyklu „Dwójka na miejscu”. Program będzie nadawany z miejscowości Sejny, dziennikarze i zaproszeni goście opowiedzą o wyjątkowości tego miejsca. Emisja w godz. 15.00-17.00.
więcej
|
|
Enej w akcji antenowej RMF FM będzie przekonywał słuchaczy do wiejskiego życia
Radio RMF FM zaczyna nową zabawę dla słuchaczy. Ci z nich, którzy udowodnią, że są mieszczuchami, spędzą jeden dzień z zespołem Enej na gospodarstwie agroturystycznym na Warmii.
więcej
|
|
Letnia ramówka Radia Gdańsk: więcej muzyki, mniej publicystyki. ,,Odpoczynek po pandemii"
Radio Gdańsk wprowadziło letnią ramówkę pod hasłem „Muzyczne Lato z Radiem Gdańsk”. - Po pandemii chcemy, aby to lato stało się momentem radości dla naszych słuchaczy - mówi prezes rozgłośni Adam Chmielecki.
więcej
|
|
Rekord FM z dużym spadkiem słuchalności, ale nadal liderem
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Wpływy Starcomu zmalały o 3,8 proc., zysk wzrósł do 24,4 mln zł
Dom mediowy Starcom (należący do Publicis Groupe) w ub.r. zanotował spadek przychodów reklamowych o 3,8 proc. do 1,03 mld zł. Firmie udało się ograniczyć koszty operacyjne o 5 proc. do 1 mld zł, dzięki czemu poprawiły się jej wyniki rentowności, zysk netto wzrósł z 14,57 do 24,37 mln zł.
więcej
|
Patrycja Kotecka, Link4: słabą stroną niektórych fim okazał się ,,dług technologiczny" i brak umiejętności sprzedaży online na dużą skalę
O nowej rzeczywistości, powrocie do normalności i konieczności dostosowania się do sytuacji w czasie pandemii koronawirusa opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl w cyklu "Nowa normalność" Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.
więcej
|
Dariusz Andrian na drugą kadencję prezesem Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR
Dariusz Andrian, CEO VMLY&R Poland został wybrany na drugą kadencję na prezesa zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. - Wierzę, że SAR z ogromnym dorobkiem w zakresie edukacji, będzie jeszcze większym wsparciem w budowaniu potrzebnych kompetencji niezbędnych do rozwoju biznesu. Właśnie na tym kierunku chciałbym skupić nasz zespół w kolejnej kadencji - komentuje Andrian.
więcej
|
Tauron wybiera dom mediowy, roczny budżet ponad 11 mln zł
Spółka Tauron Sprzedaż ruszyła z przetargiem na kompleksową obsługę mediową. Planuje w nim wybrać maksymalnie dwie agencje do współpracy, a umowę z nimi zawrze na rok, z możliwością przedłużenia na kolejnych 6 miesięcy. Roczny budżet wynosi ponad 11 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dorota Szelągowska reklamuje kosmetyki Nivea Q10 Power (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca serię kosmetyków przeciwzmarszczkowych Nivea Q10 Power. Bohaterką akcji jest Dorota Szelągowska, znana głównie jako prowadząca programy „Domowe rewolucje” i „Dorota inspiruje” w stacjach TVN Discovery Polska.
więcej
|
Bodyform pokazuje całe spektrum doświadczeń z macicą (wideo)
Film reklamowy „Wombstories” marki środków higienicznych Bodyform (w Polsce pod nazwą Libresse) pokazuje szereg doświadczeń związanych z posiadaniem macicy.
więcej
|
Land Rover z nową reklamą, w której nie ma samochodu (wideo)
Marka motoryzacyjna Land Rover rozpoczęła wizerunkową kampanię, w której promuje się nie pokazując w spocie samochodu. Przygotowała ją agencja Spark 44.
więcej
|
Maciej Maleńczuk opowiada historię truskawki i rabarbaru w reklamie Warki Radler 0,0%
Ruszyła kampania reklamowa Warki Radler 0,0% (Grupa Żywiec) o smaku rabarbaru i truskawki. W spocie wystąpił muzyk Maciej Maleńczuk. Akcję przygotowały Twin, Lvov, Starcom i Hope.
więcej
|
Coca-Cola w pierwszej reklamie od czasu pandemii zachęca do posiłków (wideo)
Koncern Coca-Cola wraca z nową kampanią po kilku tygodniach braku aktywności marketingowych spowodowanym wybuchem pandemii koronawirusa. W nowym spocie autorstwa agencji Anomaly New York zachęca do wspólnych posiłków, ale z zachowaniem nowych zasad.
więcej
|
IMS sprzedał spółkę eventową za 40 tys. zł, jej wpływy zmalały o 90 proc.
Firma IMS, zajmująca się przede wszystkim marketingiem sensorycznym, sprzedała należące do niej 73 proc. udziałów spółki IMS events. Zaznaczono, że w pierwszej połowie br. przychody tej spółki były o ok 90 proc. niższe niż rok wcześniej.
więcej
|
Mecze PKO BP Ekstraklasy dalej będą grane piłkami adidas, umowę przedłużono o pięć lat
Piłkarska Ekstraklasa przedłużyła o pięć lat, do końca sezonu 2024/25, umowę z adidasem, który dostarcza piłki na potrzeby tych rozgrywek.
więcej
|
Ryszarrd Machoj dołącza do zarządu Lidl Polska
Ryszard Machoj po 16 latach pracy został powołany na członka zarządu Lidl Polska. Wspólnie z Maciejem Tylkowskim i Januszem Włodarczykiem będzie odpowiadał za obszar sprzedaży.
więcej
|
Mattel promuje w social mediach figurki Minecraft Earth
Mattel wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące aplikację mobilną Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach, przygotowana przez Coollective.
więcej
|
Marek Myślicki i Mikołaj Białek w agencji GetHero
Do zespołu agencji influencer marketingowej GetHero dołączyli Marek Myślicki (strategic partnerships director) oraz Mikołaj Białek (new business manager).
więcej
|
Letnia domówka w reklamie piwa Seth and Riley's Garage
Ruszyła kampania reklamowa piwa Seth and Riley’s Garage, z portfolio Carlsberg Polska. Akcję pod hasłem “Wyciśnij więcej” przygotowały Na_Ty, Papaya Films i Initiative.
więcej
|
Pernod Ricard chce wprowadzić aplikację, która pozwoli zgłaszać mowę nienawiści w social mediach
Firma Pernod Ricard, producent alkoholi, właściciel marki wódki Absolut planuje stworzyć aplikację, która pozwoli użytkownikom mediów społecznościowych zgłaszać treści, które uznają za nieodpowiednie bezpośrednio dla marek i firm. Ma być ona dodatkowym źródłem informacji dla osób, marek i platform mediów społecznościowych do walki z mową nienawiści w internecie.
więcej
|
Metamorfoza mieszkania do wygrania w loterii Alior Banku
Ruszyła loteria „Urządź się wygodnie z Alior Bank”, w której do zdobycia jest 40 tys. zł na urządzenie mieszkania.
więcej
|
Zenek Martyniuk w letniej kampanii sklepów MediaMarkt (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt pod hasłem „Lato z Zenkiem”, której bohaterem jest piosenkarz disco polo Zenek Martyniuk. Akcję przygotowały agencje marketingowe Heart & Brain, Ideal, Gutenberg Networks i Hill + Knowlton Strategies.
więcej
|
Daria Zawiałow, Król, Igo w singlu promującym Żywiec Męskie Granie 2020
Żywiec ogłosił skład zespołu Męskie Granie Orkiestra 2020, który stworzyli: Daria Zawiałow, Król oraz Igo. Artyści wspólnie nagrali tegoroczny hymn trasy pod tytułem „Świt”.
więcej
|
Valkea odpowiada za obsługę reklamową marki Faktoria Win
Agencja Valkea odpowiada za obsługę kreatywną i marketingową marki Faktoria Win, należącej do grupy Eurocash.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Express Wieczorny" powraca jako dodatek "Gazety Polskiej Codziennie". Milion egzemplarzy za darmo
W piątek, 3 lipca br. pojawi się pierwszy numer "Expressu Wieczornego" po ponad 20 latach. Milion egzemplarzy jako dodatek "Gazety Polskiej Codziennie" (Forum) zostanie rozdanych na ulicach największych polskich miast.
więcej
|
Helios otwiera kina - będą seanse prywatne, cykl koncertów i ,,Złota kolekcja". Pozostałe sieci zmieniają plany
W piątek 3 lipca otwierają się w całej Polsce niemal wszystkie kina sieci Helios (Grupa Agora). Na nowe otwarcie spółka przygotowała nowy cennik, seanse prywatne oraz ofertę projektów specjalnych, w tym: koncertów, maratonów filmowych oraz bajkowych atrakcji dla najmłodszych. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, tego samego dnia nie ruszą kina sieci Cinema City oraz pozostałe obiekty Multikina.
więcej
|
Agnieszka Iskra powołana do zarządu Fundacji ,,Tygodnika Powszechnego"
Rada Fundacji „Tygodnika Powszechnego” podjęła decyzję o poszerzeniu zarządu Fundacji z dwóch do trzech osób. Do władz dołączyła Agnieszka Iskra, wieloletnia współpracowniczka „Tygodnika Powszechnego”. Objęła funkcję dyrektor operacyjnej.
więcej
|
W czasach pandemii koronawirusa lokalne newsy ważniejsze od ogólnokrajowych
Pandemia COVID-19 to dominujący w ostatnich miesiącach na całym świecie temat newsowy. Dla Amerykanów szczególne znaczenie mają informacje jakie w tym zakresie dostarczają lokalne media - wynika z badań Pew Research Center.
więcej
|
Irański sąd skazał na śmierć opozycyjnego dziennikarza Ruhollaha Zama
Irański dysydent i dziennikarz Ruhollah Zam został skazany na śmierć przez Sąd Rewolucji w Teheranie. Stało się to kilka miesięcy po tym, jak został zatrzymany przez irańskie służby w tajemniczych okolicznościach. Reporterzy bez Granic twierdzą, że został zwabiony do Iraku, a stamtąd uprowadzony do Iranu.
więcej
|
|
|
UOKiK zgodził się na kupno Interii przez Polsat, finalizacja transakcji w lipcu
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na kupno Grupy Interia przez Telewizję Polsat od Grupy Bauer Media. Transakcja, o wartości 422 mln zł, ma zostać sfinalizowana w lipcu.
więcej
|
KE wprowadza nowe regulacje. Europejskie treści audiowizualne będą lepiej promowane
Komisja Europejska przyjęła wytyczne, które pomogą państwom członkowskim we wdrożeniu znowelizowanej dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych. Wytyczne stanowią praktyczne narzędzie zapewniające ochronę europejskich utworów w przekazie medialnym i wspierające różnorodność kulturową dla odbiorców. Pozwalają też skuteczniej chronić użytkowników usług wideo na żądanie i platform udostępniania wideo, w szczególności małoletnich przed mową nienawiści i szkodliwymi treściami.
więcej
|
Wzrosły wpływy i zysk Trójmiasto.pl. 3,5 mln zł na dywidendę
W ub.r. przychody sprzedażowe serwisu Trójmiasto.pl zwiększyły się o 5,9 proc. do 13,92 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 3,3 proc. do 13,11 mln zł zysk netto poszedł w górę z 361,4 do 647,9 tys. zł. Firma wypłaci swoim udziałowcom 3,5 mln zł dywidendy, głównie z wcześniejszych zysków.
więcej
|
Hakerzy z Anonymous: Usuńcie TikToka, to aplikacja do szpiegowania internautów
Anonymous, znana w internecie grupa hakerów zaapelowała w sieci do użytkowników aplikacji TikTok aby usunęli ją ze swoich smartfonów. Według aktywistów chińska platforma jest wykorzystywana do zbierania wrażliwych informacji na temat internautów.
więcej
|
Facebook zamyka platformę Lasso. Miała być konkurencją dla TikToka
Facebook zapowiedział że od 10 lipca 2020 roku zamknie serwis Lasso, który pozwalał użytkownikom na zamieszczanie krótkich filmów wideo i miał stanowić realną konkurencję dla chińskiego TikToka. Motywy decyzji nie są znane, może chodzić o zbyt małą popularność Lasso wśród internautów.
więcej
|
Bojkot Facebooka źle wpływa na kampanie reklamowe marek. "Facebook jest jak sól w gotowaniu"
Naukowcy ze szkoły biznesu Saïd Business School, należącej do Uniwersytetu Oksfordzkiego, zbadali wpływ bojkotu reklamowego Facebooka na uczestniczące w nim marki. Stwierdzili, że bojkot zaszkodzi markom, a najbardziej odczuje to handel detaliczny, który jest w kryzysie z powodu pandemii koronawirusa. Agencja WARC, zajmującą się skutecznym marketingiem, zwraca jednak uwagę, że choć badania są ciekawe, to szkoła współpracuje od kilku lat z Facebookiem.
więcej
|
PKO BP wchodzi w e-commerce motoryzacyjny: na Automarket.pl oferuje sprzedaż, leasing i wynajem nowych aut
Grupa kapitałowa PKO Banku Polskiego uruchomiła internetową platformę sprzedaży samochodów Automarket.pl. Dostępne są w niej oferty od PKO Leasing i wybranych dilerów, różne formy finansowania zakupu, a także opcja bezpłatnego zwrotu pojazdu.
więcej
|
Dzięki umowie z Ineą milion gospodarstw domowych w zasięgu internetu światłowodowego T-Mobile
T-Mobile Polska podpisał umowę ze spółką Inea Polska o korzystaniu z należących do niej otwartych sieci światłowodowych Fiberhost w ramach POPC1 oraz POPC3. Dzięki temu T-Mobile dotrze ze swoją ofertą do ponad miliona gospodarstw domowych.
więcej
|
Interia od 3 lipca br. z transmisją koncertów z krakowskiego klubu Studio
Portal Interia.pl przygotował dla swoich czytelników cykl koncertów z krakowskiego klubu Studio w ramach projektu #studiowsieci. Pierwszy - zespołu Kraków Street Band - odbędzie się w piątek, 3 lipca o 20.00. W kolejnych tygodniach odbędą się także transmisje ze spotkania z Renatą Przemyk, Świetlikami oraz zespołem Cisza Jak Ta.
więcej
|
LINK4 dzięki nowym technologiom niesie pomoc poszkodowanym w wyniku ulew zdalnie i w ciągu godzin! Po ostatnich ekstremalnych zjawiskach pogodowych – burzach, nawałnicach i podtopieniach, które dotknęły przede wszystkim Podkarpacie i południe kraju, ale także samą Warszawę – LINK4 dzięki nowoczesnym technologiom, m.in. mobilnym aplikacjom do samodzielnego wyliczenia odszkodowania, oględzinom on-line wypłaca odszkodowania w ekspresowym tempie. materiał partnerskiwięcej |
|
|