|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kraśko nowym prowadzącym "Fakty" w TVN i "Fakty po Faktach" w TVN24
Piotr Kraśko - związany z TVN Discovery Polska od 2016 roku - dołączy do grona prowadzących główne wydanie programu "Fakty" i "Fakty po Faktach" w TVN24 -dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W poniedziałek nadawca ogłosił, że po 19 latach pracy ze stacji TVN odchodzi Justyna Pochanke.
więcej
|
TVN i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do KE ws. stworzenia wspólnej platfromy
Pod koniec ubiegłego tygodnia TVN Discovery Polska i Cyfrowy Polsat złożyły wniosek do Komisji Europejskiej o wyrażenie zgody na stworzenie wspólnej platformy VoD. Inicjatywę ogłaszano już w październiku ubiegłego roku, dopiero teraz udało się jednak skompletować wszystkie niezbędne dokumenty - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
OBWE: niepokoją ksenofobiczne, homofobiczne i antysemickie treści w kampanii wyborczej, TVP stronnicza
- Niepokoją nas przykłady nietolerancji pełnej ksenofobicznych, homofobicznych i antysemickich treści, zwłaszcza po stronie kampanii prezydenta i telewizji publicznej - ocenili obserwatorzy z Biura Instytucji Demokratycznych i Praw Człowieka OBWE podczas prezentacji cząstkowego raportu z II tury wyborów prezydenckich.
więcej
|
Jacek Kurski prawdziwym zwycięzcą wyborów prezydenckich? "Wykonał zadanie"
Od marca - kiedy na moment odwołano Jacka Kurskiego ze stanowiska szefa TVP - nasi rozmówcy przepowiadali jego szybki powrót. Po wygranej kampanii Andrzeja Dudy miałby ostatecznie wrócić i awansować z funkcji członka zarządu - ponownie na stanowisko zarządzającego Telewizją Polską. - Wykonał zadanie. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości - zapowiada Janusz Daszczyński, były szef publicznej telewizji.
więcej
|
99 tys. zł za product placement w programie ,,Kuba Wojewódzki" w TVN
Reklamodawcy zainteresowani tzw. lokowaniem produktu na antenie TVN w tegorocznej jesiennej ramówce najwięcej zapłacą za tzw. scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki”. Najtańszy jest z kolei aktywny product placement w „Co za tydzień”.
więcej
|
Justyna Pochanke żegna się z TVN
Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z „Faktów” TVN i TVN24. Dziennikarka informuje nas, że nie chce na razie komentować swojej decyzji. Związany z Uniwersytetem Warszawskim medioznawca dr Jacek Wasilewski uważa, że odejście dziennikarki nie oznacza, że widzowie przestaną identyfikować się ze stacją, którą opuszcza.
więcej
|
10,48 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów. W TVP1 - 2,4 mln, w TVN24 - 2 mln
Prawie 10,5 mln widzów oglądało w niedzielny wieczór ogłoszenie sondażowych wyników wyborach prezydenckich. Najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, a dalej uplasowały się TVN24 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,20 mln widzów ,,Wakacyjnej trasy Dwójki". TVP2 liderem rynku
Koncerty w ramach „Wakacyjnej trasy Dwójki” po trzech pierwszych tygodniach nadawania ogląda średnio 1,20 mln osób. TVP2 w czasie emisji widowiska jest liderem rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów i wiceliderem w grupie 16-49.
więcej
|
Najsłabszy w historii udział ,,wielkiej czwórki". TVN24 i TVP Info wyprzedziły TVP2 - ,,Fakty" hitem
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „Fakty”, wieczór wyborczy TVP1 oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji była TVP1, a TVN24 i TVP Info wyprzedziły TVP2. Cztery główne stacje miały najniższy sumaryczny udział w historii - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,M jak miłość" dzięki ,,Kogel mogel 3" ze wzrostem wpływów o 52 proc., szykuje dwa nowe filmy
Firma MTL Maxfilm osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 51,6 proc. do 51,78 mln zł, ponieważ oprócz wpływów z realizacji serialu „M jak miłość” doszło 16,9 mln zł z filmu „Misz masz, czyli kogel mogel 3”. Spółka przygotowuje dwa nowe filmy fabularne.
więcej
|
TVP chce zmienić oprawę graficzną TVP ABC
Telewizja Polska zaprasza firmy do składa ofert na nową oprawę graficzną kanału dla dzieci TVP ABC - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z ,,Faktów" i TVN24
Dziennikarka Justyna Pochanke po 19 latach pracy odchodzi z „Faktów” TVN i TVN24. - Szanujemy decyzję Justyny, choć przyjmujemy ją ze smutkiem - komentuje Michał Samul, szef pionu informacji TVN.
więcej
|
,,Wiadomości" wytykają kancelarii premiera i państwowym spółkom reklamy w mediach krytykujących władzę
W „Wiadomościach” TVP w krytycznym tonie opisano, że w tytułach prasowych, które krytykują prezydenta i PiS, reklamy i ogłoszenia, m.in. dotyczące epidemii koronawirusa wykupywały w ostatnim okresie kancelaria premiera oraz niektóre spółki państwowe. - Dziwić może dość nieoczekiwane wsparcie dla tych mediów - skomentowała Danuta Holecka.
więcej
|
"The Osbournes Want To Believe" w Travel Channel
Ozzy Osbourne razem z rodziną szykuje kolejny telewizyjny program "The Osbournes Want To Believe". Produkcja o paranormalnych zjawiskach powstała dla Travel Channel.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartłomiej Sibiga przejął kontrolny pakiet udziałów DDOB. ,,Planujemy wzrost wpływów o ok. 20 proc."
Założyciel agencji influcencer marketingowej DDOB Bartłomiej Sibiga przejął 53,3 proc. jej udziałów. W ostatnich miesiącach wskutek epidemii firma zanotowała niewielki spadek wpływów. - Natomiast już wszystko się stabilizuje. Utrzymujemy rentowność i kontynuujemy inwestycje. Na części agencyjnej planujemy zrealizować wzrost przychodów o około 20 proc. do 10 mln zł - zapowiada Sibiga.
więcej
|
99 tys. zł za product placement w programie ,,Kuba Wojewódzki" w TVN
Reklamodawcy zainteresowani tzw. lokowaniem produktu na antenie TVN w tegorocznej jesiennej ramówce najwięcej zapłacą za tzw. scenę aktywną w programie „Kuba Wojewódzki”. Najtańszy jest z kolei aktywny product placement w „Co za tydzień”.
więcej
|
Wpływy agencji Grandes Kochonos zmalały o 31 proc., w górę spółka digitalowa
Łączne wpływy trzech spółek stanowiących działalność agencji reklamowej Grandes Kochonos zmalały w ub.r. spadek o 31,1 proc. do 10,42 mln zł. Przy czym spółka digitalowa osiągnęła wzrost wpływów o 17,7 proc. do 2,13 mln zł oraz wyniku netto z 362,4 tys. zł straty do 220,4 tys. zł zysku. Wskutek epidemii wszystkie spółki musiały w ostatnich miesiącach ograniczyć działalność.
więcej
|
Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci
W tym roku liczba pobrań TikToka wzrosła o 96 proc. w stosunku do 2019 r. Użytkownicy tej aplikacji średnio sprawdzają ją 1-3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty. Zdecydowana większość obecnych na TikToku influencerów uważa, że aplikacja jest dobrym, ale wciąż niedocenianym, narzędziem do promocji produktów i usług. Akcje organizowane w tej aplikacji przez marki przynoszą duży odzew, czego przykładem jest Guess.
więcej
|
Duży wzrost widoczności reklam display w drugim kwartale 2020 r.
Po kilku kwartałach spadków, wreszcie między kwietniem a czerwcem wskaźniki widoczności reklam display w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany.
więcej
|
Konsumenci na stałe zmienią swoje nawyki dotyczące rozrywki
Blokada, będąca skutkiem pandemii, wpłynęła nie tylko na nasze zwyczaje zakupowe i spowodowała większe zainteresowanie sklepami online, ale też na to, jak wydawaliśmy pieniądze na rozrywkę.
więcej
|
Klienci Nike zaprojektują swój model Air Maxów
Japoński oddział Nike przygotował narzędzie 3D, dzięki któremu klienci mogą stworzyć własne wzory kultowych butów Ar Max.
więcej
|
Tommy Hilfiger będzie walczyć z dyskryminacją rasową w świecie mody
Marka Tommy Hilfiger będzie przeznaczać pięć milionów dolarów rocznie na program powiększania reprezentacji mniejszości w świecie mody. W tym celu uruchamia „People’s Place Program”.
więcej
|
,,Zrównoważona przez naturę" - Żywiec Zdrój promuje się na outdoorze
Wystartowała kolejna odsłona kampanii wody niegazowanej Żywiec Zdrój, realizowana pod hasłem „Zrównoważona przez naturę”. Działania outdoorowe prowadzone będą przez cały lipiec w głównych miastach Polski.
więcej
|
Wzrasta znajomość reklam. Na plusie IKEA, Obi, Biedronka
Po dwumiesięcznym trendzie spadkowym, w czerwcu reklamy IKEA, Obi, Biedronki, Castoramy i McDonald's odnotowały wzrost znajomości wśród konsumentów - pokazują dane YouGov BrandIndex agencji Inquiry.
więcej
|
Były rzecznik PiS Marcin Mastalerek wspierał sztab Andrzeja Dudy. ,,Dla ojczyzny ratowania przyszedł i pomógł"
Marcin Mastalerek, w przeszłości m.in. rzecznik prasowy Prawa i Sprawiedliwości, a od półtora roku wiceprezes Ekstraklasy, pomagał sztabowi prezydenta Andrzeja Dudy w kampanii wyborczej. Ujawniono to dopiero podczas wieczoru wyborczego, a ostatnich tygodniach Mastalerek w mediach komentował przebieg kampanii.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Władza chce repolonizacji mediów
Po wygranej Andrzeja Dudy w wyborach prezydenckich niektórzy politycy PiS wrócili do tematu repolonizacji mediów. - Prawo i Sprawiedliwość na pewno szybko spróbuje zrepolonizować media - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sławomir Sierakowski z „Krytyki Politycznej”. - Trudno w tej chwili na ten temat spekulować, to nie jest temat dla rządu - zapewnia Łukasz Schreiber, szef komitetu stałego Rady Ministrów.
więcej
|
Wydawca ,,Faktów i Mitów": przychody 8,5 proc. w dół, wynik netto o 207 tys. zł
Wydająca tygodnik „Fakty i Mity” spółka Błaja News w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 8,5 proc. do 3,02 mln zł, a przy zmniejszeniu wydatków operacyjnych o 0,6 proc. do 3,3 mln zł wynik netto poszedł w dół ze 132,6 tys. zł zysku do 74,5 tys. zł straty.
więcej
|
Dziennikarz Iwav Safronow zaprzecza zarzutom o zdradę stanu
Były dziennikarz rosyjskiej gazety "Kommiersant" Iwan Safronow usłyszał w poniedziałek oficjalnie zarzuty dotyczące zdrady stanu - poinformował jego adwokat Iwan Pawłow. Safronow nie przyznał się do winy. Pawłow określił zarzuty jako "niezrozumiałe".
więcej
|
Marek Jurek felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"
Polityk Marek Jurek został stałym felietonistą tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro). Zastąpił stałą rubrykę Wojciecha Wybranowskiego, który w połowie czerwca rozstał się z tym tytułem. - Na razie nie ma co się spodziewać kolejnych nowych felietonistów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tygodnika.
więcej
|
Lis: po wyborach w redakcji ,,Newsweeka" wszyscy zdołowani. Karnowski: Duda wygrał dzięki odporności TVP
- W redakcji wszyscy zdołowani - poinformował w poniedziałek redaktor naczelny „Newsweek Polska” Tomasz Lis, który w kampanii wyborczej otwarcie popierał Rafała Trzaskowskiego. Z kolei Jacek Karnowski, redaktor naczelny „Sieci”, ocenił, że Andrzej Duda nie wygrałby bez działań Telewizji Polskiej.
więcej
|
,,Działkowiec" liderem sprzedaży. ,,Przepis na Ogród" najbardziej w dół
W kwietniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Magazyn ,,Claudia" z akcją #Ambasadorka Claudii w mediach społecznościowych
Pismo "Claudia" (Burda Media Polska) wystartowało z nową akcją #AmbasadorkaClaudii. Wspólnie z platformą Bdigital.pl zapraszają kobiety, które chcą promować magazyn w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
|
Studio produkcyjne Krzysztofa Gonciarza z ponad 1,5 mln zł przychodów i stratą w 2019 roku
Tofu Media Polska, studio produkcyjne założone przez Krzysztofa Gonciarza, Kasię Mecinski i Ilonę Patro, rok 2019 zamknęło z 1,516 mln zł przychodów oraz nieco ponad 14 tys. zł straty.
więcej
|
Marketerzy nie doceniają TikToka. To już nie jest platforma dla dzieci
W tym roku liczba pobrań TikToka wzrosła o 96 proc. w stosunku do 2019 r. Użytkownicy tej aplikacji średnio sprawdzają ją 1-3 razy dziennie i używają jej przez 52 minuty. Zdecydowana większość obecnych na TikToku influencerów uważa, że aplikacja jest dobrym, ale wciąż niedocenianym, narzędziem do promocji produktów i usług. Akcje organizowane w tej aplikacji przez marki przynoszą duży odzew, czego przykładem jest Guess.
więcej
|
Duży wzrost widoczności reklam display w drugim kwartale 2020 r.
Po kilku kwartałach spadków, wreszcie między kwietniem a czerwcem wskaźniki widoczności reklam display w Polsce zanotowały bardzo mocne odbicie. Wzrosły aż o 10 punktów procentowych, zbliżając się do średniej międzynarodowej. Wzrost ten jest konsekwencją zmienionych wzorców konsumpcji mediów podczas kryzysu Covid-19. W przeciwieństwie do reklamy display, reklama wideo odnotowała niewielkie zmiany.
więcej
|
Prawie 70 proc. dorosłych Polaków raz w tygodniu korzysta z internetu. Najmniej użytkowników jest na wsi
Z internetu przynajmniej raz w tygodniu korzysta ponad dwie trzecie dorosłych Polaków (68 proc.), czyli prawie tyle samo co przed rokiem (69 proc.) - poinformował w poniedziałek CBOS. Dodano, że niemal połowa ogółu dorosłych Polaków ma konto w jakimś serwisie społecznościowym.
więcej
|
Facebook może zablokować reklamy polityczne przed wyborami prezydenckimi w USA. Chce ratować reputację
Szefostwo Facebooka rozważa okresowe zablokowanie w serwisie reklam politycznych przed wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych - wynika z nieoficjalnych informacji. Dzięki temu kierowana przez Marka Zuckerberga platforma chce uniknąć zarzutów o wpływanie na decyzje polityczne Amerykanów i odrobić straty wizerunkowe.
więcej
|
Jack Ma sprzedał akcje Alibaby za 9,6 mld dolarów. Ma 4,8 procent udziałów w firmie
Jack Ma, założyciel Alibaba Group sprzedał akcje koncernu o wartości 9,6 mld dolarów. Tym samym zmniejszył swoje udziały w spółce do 4,8 procent. Część pieniędzy pochodząca ze sprzedaży została przeznaczona na walkę z pandemią koronawirusa.
więcej
|
WhatsApp z ułatwieniami dla firm. Kontakt z klientem przez kody QR
W należącym do Facebooka komunikatorze WhatsApp wprowadzono nowe rozwiązanie mające ułatwić relacje użytkowników aplikacji z firmami. Teraz internauci mogą szybko nawiązać kontakt z marką przez zeskanowanie kodu QR.
więcej
|
Co trzeci Polak kupuje kosmetyki online
35 proc. klientów kupuje kosmetyki przez internet - wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska.
więcej
|
Startuje Huawei Next-Image Awards 2020, nagrody po 10 tys. dolarów. Huawei P40 Pro+ to fotograficzny profesjonalista Ruszyła nowa edycja konkursu dla pasjonatów fotografii mobilnej - Huawei Next-Image Awards 2020. Uczestnicy powalczą o atrakcyjne nagrody, w tym trzy nagrody główne po 10 tysięcy dolarów każda, a także o smartfony Huawei P40 Pro i inne innowacyjne produkty marki. Warunkiem udziału jest wykonanie zdjęcia smartfonem Huawei i zgłoszenie swojej pracy do 31 lipca 2020 roku. Najlepsze fotograficzne kompozycje można stworzyć smartfonem Huawei P40 Pro+, który doceniają profesjonaliści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Niedoszacowany wynik Andrzeja Dudy w sondażach przedwyborczych. ,,Często wynika to z odmowy odpowiedzi, bo wyborcy są podejrzliwi" (opinie)
Wybory prezydenckie wygrał w II turze ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda, który zdobył 51,03 proc. poparcia wśród wyborców. Tymczasem przedwyborcze sondaże nie dawały mu pewnego zwycięstwa, bo część z nich wskazywała na wygraną Rafała Trzaskowskiego. Badania sondażowe pokazywały zwykle niższy wynik, niż realnie osiągnięty przez Dudę. Zdaniem ekspertów często wynika to z odmów odpowiedzi, jeżeli wyborcy jednego kandydata częściej odmawiają udziału w badaniu niż wyborcy innego kandydata. Czasem też, gdy charakteryzują się większą podejrzliwością w stosunku do otoczenia, to wynik sondażowy takiego kandydata może być niedoszacowany.
więcej
|
Konsumenci na stałe zmienią swoje nawyki dotyczące rozrywki
Blokada, będąca skutkiem pandemii, wpłynęła nie tylko na nasze zwyczaje zakupowe i spowodowała większe zainteresowanie sklepami online, ale też na to, jak wydawaliśmy pieniądze na rozrywkę.
więcej
|
Polski Instytut Sztuki Filmowej chce zbadać rynek filmowy w Polsce
Polski Instytut Sztuki Filmowej szuka w przetargu firmy badawczej, która zrealizuje dla niego badania ilościowe rynku filmowego w Polsce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z wybranym instytutem będzie pracować trzy lata.
więcej
|
|
|