Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 27 Sierpnia 2020
 
 
 
Osiem nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: to będzie dla nas złota jesień (wideo)
 
Telewizja TVN w jesiennej ramówce pokaże osiem nowości - trzy seriale: „Usta usta”, „Królestwo kobiet” i „Szadź”, programy „Lego Masters”, „Tacy sami” i „Totalne remonty Szelągowskiej”, scripted-docu „Rozwód: walka o wszystko” oraz kreskówkę „Kosmiczny wykop”. - Myślę, że przygotowaliśmy znakomitą ofertę programową dla naszych widzów, i że to będzie dla nas złota jesień - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Wydawcy przedłużają możliwość zdalnej pracy: Bauer do końca roku, RASP minimum do września
 
Wydawcy prasowo-internetowi i nadawcy radiowe kontynuują zdalną pracę, obawiając się drugiej fali koronawirusa. W wydawnictwie Bauer dziennikarze mogą pracować w ten sposób do końca roku, w Ringier Axel Springer Polska minimum do końca września. W Polskim Radiu nie ma wytycznych co do terminu zakończenia zdalnej pracy. Wszędzie utrzymane są też obostrzenia sanitarne. więcej
 
 
Player w szczycie sezonu z 370 tys. subskrybentów. Prezes TVN: Świetny okres
 
W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”. więcej
 
 
Cyfrowy Polsat przy spadku wpływów zwiększył zysk, w górę sprzedaż usług telefonicznych
 
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Liczba sprzedanych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,8 proc. więcej
 
 
CD Projekt pokazał zwiastun gry mobilnej ,,The Witcher: Monster Slayer", kurs giełdowy rekordowo wysoki (wideo)
 
Spokko, spółka zależna CD Projekt, zapowiedziała grę mobilną „The Witcher: Monster Slayer” i pokazała jej zwiastun. W środę po południu akcje CD Projekt podrożały o 7,1 proc. do rekordowej wartości 437 zł przekładającej się na 42 mld zł kapitalizacji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Tuż przed pandemią polski rynek reklamy internetowej urósł o 4,2 proc. Spadek w ogłoszeniach, mocno w górę SEM więcej
 
Garmond Press: przychody 14 proc. w górę, strata wskutek inwestycji w logistykę, epidemia hamuje rozwój więcej
 
Wirtualna Polska w II kwartale: wpływy 38 proc. w dół, 8 mln zł zysku netto, Wakacje.pl ze stratą więcej
 
Reduta Dobrego Imienia chce zmiany prawa prasowego. "Chodzi o ład medialny w Polsce" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Royalty Expertise Analyst Sony/ATV Music Publishing
KIEROWNIK PRODUKCJI Woodpecker Motion Pictures
Operator obrazu TVP
Specjalista ds. sprzedaży TVP
Operator kamery reporterskiej TVP
Location Scout Production Services
dziennikarz, wydawca lokalnych serwisów informacyjnych Radio BIELSKO
TECHNIK EMISJI Telewizja Polsat
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Osiem nowości jesienią w TVN. Edward Miszczak: to będzie dla nas złota jesień (wideo)

Telewizja TVN w jesiennej ramówce pokaże osiem nowości - trzy seriale: „Usta usta”, „Królestwo kobiet” i „Szadź”, programy „Lego Masters”, „Tacy sami” i „Totalne remonty Szelągowskiej”, scripted-docu „Rozwód: walka o wszystko” oraz kreskówkę „Kosmiczny wykop”. - Myślę, że przygotowaliśmy znakomitą ofertę programową dla naszych widzów, i że to będzie dla nas złota jesień - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Player w szczycie sezonu z 370 tys. subskrybentów. Prezes TVN: Świetny okres

W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”. więcej

Cyfrowy Polsat przy spadku wpływów zwiększył zysk, w górę sprzedaż usług telefonicznych

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Liczba sprzedanych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,8 proc. więcej

,,BrzydUla" od 5 października w Siódemce i TVN, przedpremiera w player.pl. Miszczak: telenowelę powinni zobaczyć wszyscy (wideo)

W poniedziałek, 5 października rozpocznie się emisja reaktywowanej po 11 latach „BrzydUli”. Premierowe odcinki będą pokazywane w Siódemce, powtórki będzie można śledzić w TVN. Pierwsze pięć odcinków przedpremierowo zostanie udostępnionych w piątek, 2 października w player.pl. -  To aż trzy okazje do spotkania z bohaterami, których dekadę temu pokochała cała Polska - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Nowy kulinarny program ,,Smaki świata po polsku" jesienią w TVP2, Ola Nguyen i Robert El Gendy gospodarzami

Od 6 września w niedzielne przedpołudnia Dwójka emitować będzie nowy kulinarny program „Smaki świata po polsku”. Cykl poprowadzą Ola Nguyen i Robert El Gendy. więcej

,,Usłyszcie nas!" od 18 października w TTV. Cykl poprowadzi drag queen Himera

W niedzielę, 18 października TTV rozpocznie emisję 7-odcinkowego programu „Usłyszcie nas!”. Cykl poprowadzi drag queen Himera, a mentorami będą: Monika Kuszyńska, Łukasz „Lotek” Lodkowski, Krzysztof Hirsztritt oraz Przemysław Kossakowski. więcej

TVN24 startuje z programem ,,Koronawirus raport. Szkoła". Prowadzącymi Katarzyna Zdanowicz i Monika Tomasik

W czwartek, 27 sierpnia, TVN 24 rusza z nowym programem - „Koronawirus raport. Szkoła”. Emisja zaplanowana jest cztery razy w tygodniu, prowadzić go mają na zmianę Monika Tomasik i Katarzyna Zdanowicz. Wśród ekspertów, odpowiadających na pytania widzów w studiu, znajdzie się dziennikarka portalu TVN24.pl - Justyna Suchecka. więcej

Jesienią nowa para prowadzących w "Dzień Dobry TVN". Miszczak: trwają testy

Po rezygnacji Kingi Rusin z prowadzenia "Dzień Dobry TVN" oraz przejściu Piotra Kraśki do redakcji "Faktów" w redakcji morning show pojawił się wakat. Kto będzie gospodarzem śniadaniówki? – Trwają testy, nawet dzisiaj – komentuje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN.   więcej

UPC Polska z kanałami w jakości 4k i UHD

Operator UPC Polska udostępnił swoim abonentom pięć nowych kanałów w jakości UHD i 4K. To rezultat wprowadzenia do oferty nowoczesnego dekodera UPC 4K TV Box. Urządzenie stwarza nowe możliwości emisji. więcej

Gwiazdy TVN szykują telewizję plenerową w spocie jesiennej ramówki (wideo)

TVN udostępnił spot promujący jego jesienną ramówkę. W reklamie gwiazdy czołowych produkcji stacji urządzają podwórko, instalując duży ekran do oglądania telewizji i filmów. więcej

,,Gliniarze 9" od 31 sierpnia w Polsacie. Laura Samojłowicz i Monika Miller w obsadzie (wideo)

W poniedziałek, 31 sierpnia Telewizja Polsat rozpocznie emisję dziewiątego sezonu docu-crime „Gliniarze”. Do obsady produkcji dołączyły Laura Samojłowicz i Monika Miller. więcej

Nowy cykl ,,Pary" w Romance TV

Od 14 września Romance TV emitować będzie nowy cykl „Pary”, który będzie można oglądać w ramach pasma „Na kozetce - terapia dla par”. więcej

SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH!

Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę.  Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona.  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Wydawcy przedłużają możliwość zdalnej pracy: Bauer do końca roku, RASP minimum do września

Wydawcy prasowo-internetowi i nadawcy radiowe kontynuują zdalną pracę, obawiając się drugiej fali koronawirusa. W wydawnictwie Bauer dziennikarze mogą pracować w ten sposób do końca roku, w Ringier Axel Springer Polska minimum do końca września. W Polskim Radiu nie ma wytycznych co do terminu zakończenia zdalnej pracy. Wszędzie utrzymane są też obostrzenia sanitarne. więcej

 
Tomasz Michniewicz w proteście odchodzi z Trójki. ,,Wyznajemy z dyrekcją różne definicje profesjonalizmu i przyzwoitości"

Dziennikarz i podróżnik Tomasz Michniewicz po nieco ponad miesiącu zakończył współpracę z radiową Trójką. - Wróciłem, żeby pomóc odbudowywać niezależną Trójkę, a nie ją likwidować - poinformował. Na antenę wrócił na początku lipca, wcześniej pracował m.in. w Radiu ZET. więcej

 
Radio Wolna Europa wznowi nadawanie na Węgrzech jako portal multimedialny

Radio Wolna Europa wznowi nadawanie na Węgrzech na początku września jako multimedialny portal informacyjny. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie. Trójka wyprzedziła Radio ZET i Złote Przeboje Puls

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od lutego do lipca br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Trójka i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Agencje reklamowe odnajdują się w "nowej normalności" w czasie Covid-19. Cięcia płac, praca zdalna, na koniec roku bez zysków

Po pierwszych miesiącach pandemii koronawirusa agencje i grupy reklamowe zaadaptowały się już do funkcjonowania w stanie zagrożenia epidemicznego - wynika z rozmów, jakie portal Wirtualnemedia.pl przeprowadził z przedstawicielami branży. Niemal wszyscy są zgodni, że jeszcze długo utrzyma się praca zdalna, a dużych zysków raczej u większości nie będzie. więcej

Aflofarm w lipcu zmniejszył wydatki reklamowe o połowę. W górę Neonet, Euro-Net i Media Expert (Top10)

Wydatki reklamowe w mediach pozainternetowych w lipcu br. były mniejsze niż rok temu o blisko 10 proc. Zmalały wpływy magazynów, outdooru i kina, a rosły w telewizji, radiu i gazetach. Aflofarm obniżył nakłady na reklamę o prawie połowę, z kolei Euronet zwiększył je ponad dwukrotnie – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Facebook szuka nowego szefa marketingu

Facebook rozpoczął oficjalną rekrutację na stanowisko globalnego chief marketing oficera publikując w sieci ogłoszenie. Obecnie pełniący tę funkcję Antonio Lucio odchodzi z firmy 18 września br. więcej

Kaufland w stylu ,,365 dni" reklamuje produkty roślinne (wideo)

Sieć hipermarketów Kaufland zaczęła kampanię reklamującą markę produktów roślinnych K-take it veggie. Akcja jest oparta na spocie kojarzącym się z filmem „365 dni”. więcej

Gwiazdy TVN szykują telewizję plenerową w spocie jesiennej ramówki (wideo)

TVN udostępnił spot promujący jego jesienną ramówkę. W reklamie gwiazdy czołowych produkcji stacji urządzają podwórko, instalując duży ekran do oglądania telewizji i filmów. więcej

Piwo Tyskie w kampanii wspiera śląskie puby (wideo)

Trwa kampania reklamowa piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) stanowiąca wsparcie dla śląskich pubów. Akcję, pod hasłem „Przejdźmy na Ty”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Gong, ShootMe, Huta 19 im Joachima Fersengelda i Zenith. więcej

Spike Lee i jego droga do sukcesu w nowej globalnej kampanii Montblanc

Marka Montblanc ruszą z globalną kampanią pod hasłem "What Moves You, Makes You". Działania, których jednym z bohaterów jest Spike Lee pokazują autentyczne historie, które wspierają ideę, że podążanie za pasją definiuje Ciebie jako osobę. więcej

Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie Giphy. więcej

Pandemia koronawirusa okazała się ciosem dla globalnego sponsoringu sportu

W tym roku globalne wydatki na sponsoring sportu spadną o 37 proc. do poziomu 28,9 mld dolarów - wynika z prognozy Two Circles, udostępnionej przez agencję WARC. więcej

Stihl na kolejny sezon partnerem PKO Ekstraklasy

Producent sprzętu do pracy w parku, lesie i ogrodzie Stihl - oficjalny partner PKO Bank Polski Ekstraklasy -  o kolejny sezon przedłużył kontrakt w ramach sponsoringu rozgrywek. więcej

Awin startuje w Polsce z nową usługą - marketing afiliacyjny dla małych firm i startupów

Globalna sieć marketingu afiliacyjnego wypuściła na rynek Awin Access, produkt wspierający rozwój nowopowstałych firm, dzięki marketingowi afiliacyjnemu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawcy przedłużają możliwość zdalnej pracy: Bauer do końca roku, RASP minimum do września

Wydawcy prasowo-internetowi i nadawcy radiowe kontynuują zdalną pracę, obawiając się drugiej fali koronawirusa. W wydawnictwie Bauer dziennikarze mogą pracować w ten sposób do końca roku, w Ringier Axel Springer Polska minimum do końca września. W Polskim Radiu nie ma wytycznych co do terminu zakończenia zdalnej pracy. Wszędzie utrzymane są też obostrzenia sanitarne. więcej

Mateusz Morawiecki: ważny jest patriotyzm medialny, media powinny mieć na uwadze interes Polski

Potrzebujemy niezależnego myślenia. Jest patriotyzm gospodarczy, ale też ważny jest patriotyzm medialny. Media powinny mieć na uwadze interes Polski - mówił premier Mateusz Morawiecki podczas 3. urodzin telewizji wPolsce.pl (Grupa Fratria). więcej

,,Teraz Rock" z większą objętością, drożeje o 3 zł

Od numeru wrześniowego miesięcznik „Teraz Rock” (wydawany przez Advertigo) kosztuje 12,99 zł, o 3 zł więcej niż wcześniej. Jednocześnie objętość pisma wzrosła ze 100 do 116 stron. więcej

Burda Media Polska w programie stażowym Burda MORE International Trainee Programme

Ruszył proces rekrutacji do Międzynarodowego Programu Stażowego Burda MORE International Trainee Programme. Z każdego kraju rekrutowany będzie jeden „talent”, który będzie odbywać staż w firmie. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Player w szczycie sezonu z 370 tys. subskrybentów. Prezes TVN: Świetny okres

W szczytowym momencie wiosennego sezonu serwis Player.pl, należący do TVN Discovery Polska miał 370 tys. subskrybentów. Na jesień będzie można oglądać na platformie m.in. produkcje Player Original „Żywioły Saszy - Ogień”, a z tygodniowym wyprzedzeniem takie seriale jak „BrzydULA” czy „Usta Usta”. więcej

Facebook szuka nowego szefa marketingu

Facebook rozpoczął oficjalną rekrutację na stanowisko globalnego chief marketing oficera publikując w sieci ogłoszenie. Obecnie pełniący tę funkcję Antonio Lucio odchodzi z firmy 18 września br. więcej

,,Gorączka sobotniej nocy", ,,Fuga" i seriale we wrześniu na Netfliksie (lista premier)

We wrześniu Netflix udostępni nowe seriale i kolejne sezony tych już znanych. Na platformie pojawią się również nowe filmy fabularne i dokumentalne. więcej

Legimi zyskuje w czasie epidemii, podwyższa prognozę wpływów o 21 proc.

W pierwszej połowie br. firma Legimi oferująca e-booki i audiobooki w modelu abonamentowym osiągnęła 13,66 mln zł przychodów sprzedażowych i 771 tys. zł zysku netto. W drugim kwartale zyskała ponad dwa razy więcej abonentów niż rok wcześniej. Uważa, że w całym br. jej wpływy wzrosną o 21 proc. więcej niż poprzednio prognozowała. więcej

Allegro zachęca użytkowników do przejścia z Internet Explorera na inne przeglądarki

Allegro.pl zachęca swoich użytkowników, żeby nie korzystali już z tej platformy w przeglądarce Internet Explorer, tylko innych przeglądarkach. więcej

Reklama na Instagramie teraz dostępna bez łącznia z kontem Facebook

Instagram wdraża rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy będą mogli rozpocząć promocję w serwisie bez łączenia konta z Facebookiem. więcej

Facebook News na kolejnych rynkach w najbliższych miesiącach

Facebook ogłosił, że chce wprowadzić sekcję Facebook News na kilka rynków na świecie w ciągu najbliższych miesięcy. Obecnie jest ona dostępna w USA. więcej

Facebok ruszył z polskim podcastem. Prowadzącymi Karol Stryja i Edyta Kowal

"Rozmowy Facebooka" to nowy podcast największego serwisu społecznościowego na świecie. Audycje o trendach społecznych, biznesowych i technologii prowadzą Karol Stryja i Edyta Kowal. więcej

SZKOŁA FILMOWA W WARSZAWIE I KRAKOWIE UCZY PRAKTYCZNYCH ZAWODÓW FILMOWYCH!

Trwa rekrutacja na rok akademicki 2020/21 w szkołach AMA Film Academy w Krakowie i w Warszawie. Można uczyć się zarówno w trybie zaocznym, jak i stacjonarnym, a także online (w ten sposób można studiować m.in. scenariopisarstwo). W AMA Film Academy można zdobyć kompetencje we wszystkich dyscyplinach filmowych. Szkoła oferuje naukę zawodowych kierunków filmowych, naukę pod okiem znanych i doświadczonych twórców, profesjonalny sprzęt, wiedzę i praktykę.  Rekrutacja trwa do 30 września 2020, ilość miejsc na każdym kierunku jest ograniczona.  materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Luksusowy jacht marzeniem prezesa ZPUE, a wypłata dywidendy nieodpowiedzialna. ,,Brak transparentności firmy i klarownej komunikacji"

Giełdowa spółka ZPUE, dostawca urządzeń dla elektroenergetyki leasinguje luksusowy jacht wart 37 mln zł, płacąc rocznie za to 3,3 mln zł. Z wewnętrznego biuletynu firmy wynika, że ten jacht to marzenie prezesa, zaś oficjalnie spółka tłumaczy, że to narzędzie marketingowe mające budować jej wizerunek poza Polską. Zarząd nie chce przy tym wypłacić dywidendy tłumacząc, że to teraz skrajnie nieodpowiedzialne. „Podejrzenie o szastanie pieniędzmi plus brak zysku dla akcjonariuszy - to bardzo trudne do wytłumaczenia połączenie” - komentują eksperci od komunikacji. więcej

Branżę PR przez koronawirusa czeka więcej zleceń z zarządzania kryzysowego i digitalu

Przedstawiciele branży public relations uważają, że po pandemii wzrośnie zapotrzebowanie na zarządzanie kryzysowe oraz digital PR. Znacznie zmaleje za to popyt na eventy i sponsoring - wynika z badań przeprowadzonych przez zespół analityków Exacto. więcej

38 Content Communication pracuje dla Glovo

Hiszpańska aplikacja mobilna dostarczająca produkty na życzenie Glovo dołącza do grona klientów 38 Content Communication. więcej

Otis nawiązuje współpracę z On Board Think Kong

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła pracę dla firmy Otis, producenta urządzeń dźwigowych. więcej

PrestaShop klientem Sarota PR

Marka platformy do tworzenia i prowadzenia sklepów internetowych PrestaShop rozpoczęła współpracę z agencją Sarota PR.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
CD Projekt pokazał zwiastun gry mobilnej ,,The Witcher: Monster Slayer", kurs giełdowy rekordowo wysoki (wideo)
Xiaomi ze wzrostami i ponad 28 mln sprzedanych smartfonów w II kw.
Jeff Bezos z majątkiem wartym 200 miliardów dolarów
T-Mobile ostrzega abonentów przed próbami wyłudzeń poprzez SMSy
Sprzedaż smartfonów o 20 proc. w dół. Samsung i Huawei łeb w łeb
Epic Games kontra Apple. Jest pierwsza decyzja sądu
Będzie nowy smartfon marki BlackBerry
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj