|
|
|
|
|
|
|
TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. ,,Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni"
Proponowane przez Ministerstwo Kultury zmiany dotyczące limitów reklam w godzinie dają większą autonomię nadawcom telewizyjnym w zarządzaniu czasem reklamowym. Zdaniem ekspertów z domów mediowych, jeśli tę autonomię wykorzystają we właściwy sposób, to zmiana ta może być korzystna zarówno z punktu widzenia potencjalnego wzrostu przychodów, jak również efektywności kampanii. Istnieje jednak spore ryzyko odpływu widowni przy dłuższych niż obecnie break'ach reklamowych. Sporo zyska na tym Telewizja Polska, która ze względu na ograniczenia w przerywaniu programów reklamami nie jest często w stanie wyemitować 12 minut spotów w godzinie.
więcej
|
,,BrzydUla" od 5 października w ścisłym prime-time Siódemki, emisja w dni powszednie o 20.00. Powtórki w TVN
Telewizyjna Siódemka „BrzydUlę” pokazywać będzie w dni powszednie o godz. 20.00 od 5 października, a emisja „Hotelu Paradise” i „Kto odmówi pannie młodej?” zostanie przesunięta na 20.30 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Reaktywowany serial prapremierowo będzie można oglądać w player.pl, powtórki będzie nadawać także TVN.
więcej
|
Telewizja Polska i Emitel testują emisję telewizji naziemnej w standardzie DVB-T2
Telewizja Polska i Emitel rozpoczęły testy emisji cyfrowej telewizji naziemnej w standardzie DVB-T2. Pierwszy etap ma potrwać około trzy miesiące, sygnał jest emitowany z obiektów nadawczych w Krakowie i Katowicach. Testy mają pomóc w sprawdzeniu poprawności odbioru programów.
więcej
|
382 tys. widzów ogląda nową telenowelę ,,Uzdrowisko" w TVP2
Po pierwszych siedmiu odcinkach nową telenowelę „Uzdrowisko” ogląda średnio 382 tys. widzów w TVP2 - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po 14 latach koniec programu "Z kamerą u Kardashianów"
Reality show "Z kamerą u Kardashianów" w przyszłym roku będzie miał swój ostatni sezon. - Podjęliśmy tę decyzję z ciężkim sercem - skomentowała gwiazda produkcji Kim Kardashian.
więcej
|
Małgorzata Dacko dołącza do zespołu producentów w Polsacie
Do zespołu producentów Telewizji Polsat dołączyła Małgorzata Dacko, która ostatnio przez 14 lat pracowała w Jake Vision.
więcej
|
Nowe zasady nominacji do Oscarów mają promować różnorodność na ekranie i poza nim
Instytucja przyznająca Oscary ogłosiła nowe zasady, które od 2024 r. będą musiały spełniać obrazy, starające się o tytuł najlepszego filmu. Mają one promować różnorodność na ekranie i poza nim, a także włączać w proces produkcji filmów osoby z grup mniejszościowych.
więcej
|
Rafał Rutkowski nowym gospodarzem ,,Comedy Club" w Comedy Central. Powstaje piąty sezon, emisja późną jesienią
Comedy Central pracuje nad piątym sezonem programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Tym razem program poprowadzi Rafał Rutkowski, który względem czwartej odsłony zastąpi Michała Pałubskiego.
więcej
|
Laskowski, Borek i Szpakowski przeanalizują szanse reprezentacji w ,,Odliczaniu do Euro". ,,Koncert trzech tenorów"
Magazyn „Odliczanie do Euro” na antenie TVP Sport dzisiaj po raz pierwszy poprowadzi wspólnie trójka komentatorów: Dariusz Szpakowski, Jacek Laskowski, Mateusz Borek. - Pierwszy koncert trzech tenorów - komentuje Marek Szkolnikowski, dyrektor anteny.
więcej
|
,,Blokada" nową zasadą w ,,The Voice of Poland" (wideo)
W jedenastej edycji programu „The Voice of Poland” pojawi się nowa zasada - tzw. „blokada”. Emisja muzycznego widowiska startuje w najbliższą sobotę.
więcej
|
Nowy sezon piłkarskiej ligi hiszpańskiej w Canal+ i Eleven Sports
Eleven Sports i Canal+ od najbliższego piątku będą transmitować mecze nowego sezonu hiszpańskiej ligi piłki nożnej La Liga Santander.
więcej
|
Powstaną dwa sezony dramatycznego serialu "Bajer z Bel-Air"
Platforma Peacock zwyciężyła rywalizację m.in. z Netfliksem i zaprezentuje dramatyczną wersji serialu "Bajer z Bel-Air". Od razu zamówiono dwa sezony produkcji, co - jak zapewnia Will Smith - jest bezprecedensową sytuacją.
więcej
|
Zmarł Edward Mikołajczyk, wieloletni dziennikarz TVP
We wtorek w wieku 80 lat zmarł Edward Mikołajczyk. Przez wiele lat pracował w Telewizji Polskiej, był też związany z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i „Przeglądem”.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP zyska najwięcej na wprowadzeniu elastycznego limitu czasu reklamowego. ,,Większa autonomia dla nadawców, ale i większe ryzyko odpływu widowni"
Proponowane przez Ministerstwo Kultury zmiany dotyczące limitów reklam w godzinie dają większą autonomię nadawcom telewizyjnym w zarządzaniu czasem reklamowym. Zdaniem ekspertów z domów mediowych, jeśli tę autonomię wykorzystają we właściwy sposób, to zmiana ta może być korzystna zarówno z punktu widzenia potencjalnego wzrostu przychodów, jak również efektywności kampanii. Istnieje jednak spore ryzyko odpływu widowni przy dłuższych niż obecnie break'ach reklamowych. Sporo zyska na tym Telewizja Polska, która ze względu na ograniczenia w przerywaniu programów reklamami nie jest często w stanie wyemitować 12 minut spotów w godzinie.
więcej
|
Łukasz Kozłowski dyrektorem zarządzającym Initiative
Łukasz Kozłowski awansował na stanowisko managing directora agencji mediowej Initiative (Mediabrands), a Mateusz Koronkiewicz - na nowo utworzone stanowisko strategy directora.
więcej
|
635 tys. zł na promocję w mediach działań MNiSW. MEN nie wydał na to nic
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w pierwszych siedmiu miesiącach roku wydało na promocję w mediach ponad 635 tys. zł. - wynika z odpowiedzi na interpelację posła Michała Jarosa z PO. W tym samym czasie Ministerstwo Edukacji Naukowej nie wydało na to ani złotówki.
więcej
|
Agnieszka Isa za Annę Jakubowski dyrektor generalną Avon
Agnieszka Isa została nową dyrektor generalną firmy kosmetycznej Avon Cosmetics Polska. Na stanowisku tym zastąpi Annę Jakubowski.
więcej
|
Biedronka rozdała już 240 tys. maskotek i książek w ramach akcji "Gang Fajniaków" W
W ciągu pierwszych dziesięciu dni akcji lojalnościowej "Gang Fajniaków" w Biedronkach w całej Polsce wydano 140 tys. książek i 100 tys. maskotek - podała sieć.
więcej
|
Marcin Kordowski szefem SEO w Havas Media Group
Do zespołu Havas Media Group dołączył Marcin Kordowski obejmując nowo utworzone stanowisko head of SEO. Będzie raportować bezpośrednio do Dominika Wałęgi, chief digital oficera.
więcej
|
McDonald's pokazuje na muralu hasło wyłonione w konkursie
W ramach promocji oferty burgerów, McDonald’s Polska pokazała w Warszawie mural, na którym pojawiło się hasło zaproponowane przez fana marki w internetowym konkursie.
więcej
|
Minionki do zdobycia w promocji Circle K
Na stacjach Circle K ruszyła promocja, w ramach której za tankowanie lub zakupy na stacji można otrzymać magnetyczne naklejki i znaczki, umożliwiające zebranie całej drużyny z wizerunkiem Minionków.
więcej
|
Kerris Group zajmie się działaniami performance dla Tauronu
Grupa Kerris wygrała przetarg na działania performance dla spółki Tauron Sprzedaż. Będzie dla niej pracować do maja 2021 roku.
więcej
|
Anna Klamecka, Paula Sołtysiak i Mateusz Cukierski awansowali w dziale strategii VMLY&R
Na stanowiska senior strategy plannerów w agencji reklamowej VMLY&R awansowali Anna Klamecka, Paula Sołtysiak oraz Mateusz Cukierski.
więcej
|
Formuła 1: Grupa Renault od 2021 r. zmieni nazwę na Alpine F1 Team
Od przyszłego roku stajnia Grupy Renault zmieni nazwę na Alpine F1 Team. Grupa Renault będzie nadal uczestniczyć w mistrzostwach świata Formuły F1 jako konstruktor, zgodnie z nowymi zasadami przyjętymi w tej dyscyplinie.
więcej
|
Hermon Ghermay mianowana global chief culture officer w Mediabrands
Sieć Mediabrands, do której należą m.in. domy mediowe UM i Initiative mianowała Hermon Ghermay na nowo utworzone stanowisko global chief culture officer.
więcej
|
Grupa Płodni.com dla Newbridge
Newbridge - inwestor i deweloper sektora nieruchomości convenience - powierzył Grupie Płodni.com obsługę kanałów mediów społecznościowych trzech należących do firmy centrów handlowych.
więcej
|
,,No to w Polskę" - nowy program w ramówce MoveTV i Traffic.tv
Platforma wideo out of home Move TV i Traffic.tv (obie z Grupy AMS), wprowadziły nowy program podróżniczy do swojej codziennej ramówki, pod tytułem „No to w Polskę”.
więcej
|
Europa Ubezpieczenia wspiera siatkarki Volley Wrocław
Przez najbliższy sezon Europa Ubezpieczenia będzie wspierać siatkarki Volley Wrocław. W ramach współpracy z klubem obejmie zawodniczki ochroną ubezpieczeniową.
więcej
|
Dominka Olszyna (Wirtualna Polska): Czas na zaufanie (wywiad) Z Dominiką Olszyną, head of creative & content WP brand studio w Wirtualnej Polsce, rozmawiamy o roli insightów w budowaniu kampanii natywnej, dlaczego warto na chwilę zapomnieć o trendach oraz skąd wydawca czerpie unikalną wiedzę o swoich odbiorcach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Fundacja Klubów ,,Gazety Polskiej" o 22 proc. zwiększyła zysk. Dużo mniej z darowizn
W ub.r. Fundacja Klubów „Gazety Polskiej” zanotowała spadek przychodów z działalności statutowej i gospodarczej o 22,2 proc. do 1,21 mln zł, a przy większym ograniczeniu kosztów jej zysk netto poszedł w górę ze 192,4 do 351,8 tys. zł.
więcej
|
Polska Agencja Prasowa z absolutorium za 2019 rok
Członkowie zarządu Polskiej Agencji Prasowej oraz rady nadzorczej otrzymali absolutorium za ub.r. od ministra kultury i dziedzictwa narodowego, który z ramienia Skarbu Państwa sprawuje nadzór nad obiema spółkami - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokurator Święczkowski nakazuje prokuraturze włączenie się do sądowego sporu Bońka z Nisztorem i ,,Gazetą Polską"
Prokurator Krajowy Bogdan Święczkowski zlecił Prokuraturze Regionalnej w Warszawie przystąpienie do sądowej sprawy cywilnej pomiędzy Zbigniewem Bońkiem a dziennikarzem Piotrem Nisztorem i "Gazetą Polską".
więcej
|
Baca-Pogorzelska i Czaban z nagrodą specjalną Press Clubu za sprowadzenie rodziny syryjskiego dziennikarza do Polski
Dziennikarze skupieni w Press Club Polska przyznali swoją specjalną nagrodę Karolinie Bacy-Pogorzelskiej i Piotrowi Czabanowi za zorganizowanie akcji ewakuowania z Syrii małżeństwa dziennikarzy Assmy i Omara Al-Halabich wraz z rodziną. Nagroda zostanie wręczona 30 września.
więcej
|
Piotr Pytlakowski: w Warszawie pobito znaną dziennikarkę, bo wzięto ją za lesbijkę
Tydzień temu w Warszawie pobita została znana dziennikarka, bo szła po ulicy, trzymając za rękę swoją nastoletnią siostrzenicę - poinformował dziennikarz „Polityki” Piotr Pytlakowski. - Może znajdą się świadkowie zdarzenia. Jeśli ktoś widział, proszę o kontakt. Nie zostawię tej sprawy - zapowiedział.
więcej
|
|
|
Ruch w serwisach kobiecych wzrósł o ponad 25 proc. Najwięcej zyskały sekcje Onetu, Gazeta.pl i Viva.pl, na czele WP Kobieta
Wśród stron dla kobiet liderem jest sekcja kobieca WP.pl wyprzedzająca analogiczny dział Onetu i oFeminin.pl. W ciągu roku 10 czołowych witryn osiągnęło wzrost liczby użytkowników o 28,7 proc. i liczby odsłon o 26 proc. Procentowo najwięcej zyskały sekcje kobiece Onetu i Gazeta.pl oraz Viva.pl, a spadek zanotowały jedynie Polki.pl.
więcej
|
Volvo Cars przejmuje Upplands Motor. Do 2025 roku połowa sprzedaży aut w internecie
Koncern Volvo Cars przejął szwedzką sieć sprzedaży aut o nazwie Upplands Motor, planuje też akwizycję sieci salonów Bra Bil. Producent zmienia swój model biznesowy, chce by do 2025 roku połowa jego samochodów była sprzedawana w internecie.
więcej
|
Biedronka zainteresowana digitalizacją i e-commerce. Została członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej
Do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej dołączyło Jerónimo Martins Polska, właściciel m.in. sieci handlowej Biedronka i drogerii Hebe. Są już w niej m.in. Allegro, CCC, Decathlon, Empik, Lidl i RTV Euro AGD.
więcej
|
Google wprowadza Androida 11. Wygodniejsze korzystanie z komunikatorów i lepsza ochrona prywatności
Google udostępnił oficjalną wersję Androida 11. Wśród nowości w systemie znalazło się między innymi wygodniejsze obsługiwanie konwersacji online, lepsza ochrona danych zbieranych przez aplikacje, proste przechwytywanie ekranu i zapis dźwięku, a także sprawniejsza obsługa muzyki. Na razie Android 11 jest dostępny dla użytkowników wybranych modeli smartfonów.
więcej
|
Po 18 latach Cindy Holland odchodzi z Netfliksa
Cindy Holland opuszcza stanowisko vice president of original content platformy streamingowej Netflix. Z firmą była związana 18 lat.
więcej
|
TikTok z największą liczbą pobrań w sierpniu. Aplikacja na szczycie podium od początku 2020 roku
W sierpniu 2020 r. TikTok zanotował największą liczbę pobrań wśród aplikacji mobilnych nie będących grami - wynika z zestawienia firmy Sensor Tower. TikTok został zainstalowany ponad 63 mln razy, największy wzrost nastąpił w Indonezji i Brazylii. Chińska aplikacja od początku 2020 roku znajduje się na szczycie pod względem popularności wśród nowych użytkowników.
więcej
|
Sobel w kampanii adidas ZX 2K BOOST Reprezentowany przez Def Jam Recordings Poland (Universal Music) Sobel wziął udział w kampanii adidas ZX 2K BOOST przygotowanej przez VMLY&R. materiał partnerskiwięcej |
|
|