|
|
|
|
|
|
|
,,Ludzie i bogowie" hitem TVP1. Serial ogląda 2,5 mln osób
Nowy historyczny serial „Ludzie i bogowie” ogląda średnio 2,50 mln osób, o 290 tys. tys. widzów więcej niż trzecią odsłonę „Wojennych dziewczyn” pokazywaną rok temu w tym paśmie. Produkcja daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+ i trzecie miejsce w 16-49.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" zyskał 150 tys. widzów. TVP1 nokautuje konkurencję
Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,37 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 150 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
900 tys. widzów nowego programu ,,Anything goes. Ale jazda!" w TVP2
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Anything goes. Ale jazda!” ogląda średnio 900 tys. widzów, o 420 tys. osób mniej niż nadawany rok temu w tym paśmie „Czar par”. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.
więcej
|
,,The Voice of Poland" ze wzrostem widowni. TVP2 nokautuje konkurencję
Jedenastą edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,74 mln osób. W porównaniu do dziesiątej serii widownia show wzrosła o 90 tys. TVP2 w czasie emisji programu jest zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49.
więcej
|
RPO chce zbadania przez KRRiT kwestii dysproporcji czasu antenowego w TVP dla kandydatów na prezydenta
Rzecznik Praw Obywatelskich Adam Bodnar przedstawił przewodniczącemu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji swoje uwagi dotyczące kampanii wyborczej przed tegorocznymi wyborami prezydenckimi. Według niego znacząca była dysproporcja czasu antenowego dla poszczególnych kandydatów w TVP, a - powołując się na dostępne raporty - ocenił, że ani media publiczne, ani prywatne nie zachowały odpowiedniego obiektywizmu w prezentowaniu kandydatów.
więcej
|
TVN ogranicza emisję nowego scripted-docu ,,Rozwody". Zamiast piatkowych odcinków widzowie zobaczą ,,Ukrytą prawdę"
Telewizja TVN od 12 października pokazywać będzie nowy scripted-docu „Rozwody”. Paradokument początkowo miał być emitowany w dni powszednie o 17.00, ale - jak wynika z najnowszych informacji - cykl będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku.
więcej
|
TVP1 i TVN nowymi liderami oglądalności. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz kulisy „Ludzie i bogowie”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została Jedynka, która wyprzedziła Polsat. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat może korzystać ze światłowodów INEA
Marka Fiberhost i Netia podpisały umowę na udostępnienie sieci światłowodowej Grupie Cyfrowy Polsat. Sieć ma objąć 1,2 mln gospodarstw domowych.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kolejni dziennikarze żegnają się z Trójką, nie widzą dla siebie miejsca w Polskim Radiu
Patrycjusz Wyżga, Katarzyna Pruchnicka i Tomasz Rożek to kolejni dziennikarze, który odchodzą z Programu Trzeciego Polskiego Radia.
więcej
|
|
Radosław Sikorski odmawia płacenia abonamentu rtv z powodu ,,klauzuli sumienia". ,,Mój sprzeciw wobec szczujni TVPiS"
Europarlamentarzysta z ramienia PO, Radosław Sikorski, poinformował, że nie zamierza zapłacić zaległości z tytułu abonamentu RTV, a także nie będzie płacił go na bieżąco - gdyż „nie pozwala mu na to klauzula sumienia”. - To mój sprzeciw obywatelski - tłumaczy w rozmowie z nami. - To zły przykład, który „idzie z góry” - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl prof. Janusz Kawecki z KRRiT.
więcej
|
|
Piotr Majewski za Sylwię Hejj szefem redakcji publicystyki kulturalnej w Trójce
Redakcja publicystyki radiowej Trójki zmieniła nazwę na „redakcja publicystyki kulturalnej”, jej szefem został Piotr Majewski. - Dotychczasowa szefowa redakcji, Sylwia Hejj zostaje, w strukturach Trójki - mówi nam wicedyrektor anteny, Piotr Kordaszewski. Majewski w poniedziałek po raz pierwszy współprowadził audycję „Byle do 13”.
więcej
|
|
Tomasz Rożek odszedł z Trójki, dołączył do "Raportu o stanie świata" Dariusza Rosiaka
Dziennikarz naukowy Tomasz Rożek odchodzi z Trójki Polskiego Radia. Jednocześnie dołączył do zespołu tworzącego podcast Dariusza Rosiaka "Raport o stanie świata". - Będę pojawiać się w podcaście w soboty co dwa tygodnie, chyba że będzie taka potrzeba - wtedy częściej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Patrycjusz Wyżga po 2,5 roku żegna się z radiową Trójką
Dziennikarz Patrycjusz Wyżga poinformował, że złożył wypowiedzenie i żegna się z radiową Trójką. - Nie chcę tu tłumaczyć, dlaczego. Doskonale wiecie. Rozwój sytuacji obserwujecie przecież z bliska. Sami widzicie. Sami słyszycie - uzasadnił.
więcej
|
|
Katarzyna Pruchnicka po 19 latach odchodzi z Trójki. ,,Do usłyszenia w innym, dobrym miejscu"
Dziennikarka Katarzyna Pruchnicka po 19 latach pracy żegna się z radiową Trójką. - Do usłyszenia za czas jakiś. W innym, dobrym miejscu - stwierdziła.
więcej
|
|
Radio Bezpieczna Podróż rozpoczęło nadawanie w Katowicach
Fundacja Emanio Arcus, właściciel radia Bezpieczna Podróż dla osób wykluczonych rozpoczęła nadawanie w Katowicach. W lipcu rozpoczęła już działalność w Warszawie, Gdańsku i we Wrocławiu.
więcej
|
|
Senat zajmie się nowelizacją ustawy o Radzie Mediów Narodowych. W tle wizja jej likwidacji
Podczas najbliższego posiedzenia Senatu, przypadającego na 29 i 30 września senatorowie mają zająć się m.in. Ustawą o zmianie ustawy o Radzie Mediów Narodowych. Chodzi o jej nowelizację pod kątem uzupełnienia składu Rady w wypadku rezygnacji jednego z członków. Z kolei senacka komisja kultury w ciągu miesiąca ma zająć się projektem dotyczącym likwidacji RMN – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans Eski
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i RMF MAXXX - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek
Ponad 400 tys. zdjęć na Facebooku i 170 tys. na Instagramie pojawiło się w internecie w #DzienSzpilek. Był to element akcji butiku Moliera2, w ramach której za każde takie zdjęcie firma ma przekazać 2 zł dla dzieci walczących z chorobą nowotworową. Akcja wzbudziła oburzenie w internecie, ale eksperci od wizerunku i social mediów nie oceniają jej jednoznacznie. Jedni twierdzą, że faktycznie było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes.
więcej
|
Tylko w radiu nie zmalały cennikowe wpływy z reklam. Mocno w górę Neonet i Aflofarm, w dół Lidl, Biedronka i Polkomtel (Top10)
W pierwszych ośmiu miesiącach br. cennikowe wydatki na reklamę w mediach spadły o 10 proc. Spośród mediów jedynie radio odnotowało w tym okresie wzrost przychodów reklamowych. Więcej wydały m.in. Aflofarm Farmacja Polska, Neonet Wrocław i Natur Produkt Zdrovit. Zmalały z kolei wydatki Lidla, Polkomtela, Biedronki i Ferrero.
więcej
|
Branża reklamy zewnętrznej krytykuje projekt uchwały opłaty reklamowej w Krakowie
Krakowscy radni chcą obciążyć dodatkową opłatą wszystkie reklamy umieszczane na nieruchomościach. Miałaby ona wejść w życie od lica przyszłego roku. Ostro oprotestowuje ją już Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
Havas Warsaw, ClickAd, Five Media i ClickAd Interactive w przetargu na promocję Funduszy Europejskich
W przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczącym obsług promocyjnej marki Fundusze Europejskie wpłynęły 4 oferty. Złożyły je takie agencje, jak Five Media, Havas Warsaw, Media Group i ClickAd Interactive - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
McDonald's reklamują nadgryzione billboardy
W paryskiej przestrzeni miejskiej pojawiły się reklamy McDonald's wyglądające tak, jakby zostały nadgryzione.
więcej
|
Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych
Google szykuje się na amerykańskie wybory prezydenckie - po zakończeniu głosowania 3 listopada w wyszukiwarce nie ukażą się już żadne reklamy wyborcze. Istnieje bowiem obawa, że politycy ogłoszą w nich zwycięstwo, zanim wszystkie głosy zostaną policzone.
więcej
|
Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na Dentsu International
Sieć reklamowa Dentsu Aegis Network zmienia nazwę na Dentsu International.
więcej
|
Śliwka Nałęczowska z jesienną kampanią reklamową
Rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa marki czekoladek Śliwka Nałęczowska (Colian), przygotowana przez They.pl, Initiative oraz Kolterman Media Communications.
więcej
|
Aneta Radzimirska na czele Idea Creative Group
Agencja eventowa Idea Productions Poland rozszerzyła właśnie swoje portfolio o kolejne usługi skupione w ramach nowego podmiotu - Idea Creative Group. Na jego czele stanęła Aneta Radzimirska.
więcej
|
Produkty Vegeta Natur reklamowane jako "inspirowane naturą" (wideo)
Podravka Polska ruszyła z jesienną kampanią reklamową marki Vegeta Natur. Działania prowadzone są pod hasłem "Inspirowane naturą".
więcej
|
Rodzina Spokojnickich w reklamie podłóg laminowanych Swiss Krono Aqua Zero
Producent podłóg laminowanych Swiss Krono rozpoczął działania reklamowe linii Aqua Zero. Akcję przygotowała Kerris Group.
więcej
|
W Kanadzie opracowano sygnał migowy dla ofiar przemocy domowej
Organizacja Canadian Women's Foundation opracowała sygnał migowy „Signal For Help”, mający ułatwić osobom doświadczającym przemocy domowej wezwanie pomocy podczas rozmowy wideo. Działanie to ma związek z ze zwiększoną liczbą przypadków takich zdarzeń podczas pandemii COVID-19 i społecznej izolacji.
więcej
|
Graffiti i Lucky Luciano w Klubie Producentów Reklamowych SAR
Do grona Klubu Producentów Reklamowych przy SAR dołączyły Graffiti i Lucky Luciano. Klub liczy teraz dziewięciu członków.
więcej
|
Five Media, Aplan Media i Mova Film chcą produkować spoty dla kancelarii premiera
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na produkcję spotów telewizyjnych zgłosiły się trzy firmy: Aplan Media, Five Media i Mova Film - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Grzegorz Kania odchodzi z zarządu Agory
W poniedziałek rezygnację z funkcji członka zarządu Agory złożył Grzegorz Kania, co zapowiedział wiosną br. Obowiązki dyrektora finansowego firmy przejmie po nim Anna Kryńska-Godlewska.
więcej
|
Dziennikarz Paweł M. zatrzymany przez policję, prokuratura podejrzewa próbę szantażu przy tekście o Mlekovicie
Związany w przeszłości z „Warszawską Gazetą” dziennikarz Paweł M. został zatrzymany na polecenie poznańskiej Prokuratury Okręgowej. Jak podaje na Twitterze Cezary Gmyz. M. ma mieć postawione zarzuty szantażu i działania w zorganizowanej grupie przestępczej. Miała ona żądać 4 mln zł od Mlekovity w zamian za odstąpienie od opublikowania materiałów na temat rzekomych nieprawidłowości w firmie.
więcej
|
Wpływy PMPG Polskie Media wskutek epidemii i zamknięcia drukowanego ,,Wprost" zmalały o 37 proc.
W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 24 proc. do 17,26 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,48 mln zł straty do 638 tys. zł zysku. W samym drugim kwartale, w związku z epidemią i zamknięciem drukowanej wersji tygodnika „Wprost”, wpływy firmy zmalały o 36,7 proc.
więcej
|
Naczelny Naszej Niwy z karą grzywny i zakazem opuszczania Białorusi
Redaktor naczelny internetowej gazety Nasza Niwa Jahor Marcinowicz został w poniedziałek ukarany grzywną za udział w nielegalnej akcji w nocy z 10 na 11 sierpnia. Ma również zakaz opuszczania kraju w związku z postępowaniem karnym o zniesławienie.
więcej
|
,,Supermiasta TV" nowym programem na portalu Wyborcza.pl. Dziennikarze i samorządowcy dyskutują o pandemii
Serwis Wyborcza.pl (Agora) rusza od wtorku, 29 września, z nowym cyklicznym programem: „Supermiasta TV”. Będą w nim dyskutowali na żywo dziennikarze "Gazety Wyborczej” z samorządowcami. Start programu zbiega się z wydaniem kolejnego już specjalnego dodatku do "GW" - magazynu „Supermiasta”.
więcej
|
|
|
Parenting.pl na czele serwisów dla rodziców. Miastodzieci.pl i Mjakmama24.pl z dużymi wzrostami (TOP10)
Wśród witryn dla rodziców zdecydowanym liderem jest niezmiennie Parenting.pl. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Miastodzieci.pl, Mjakmama24.pl i Bebiklub.pl, natomiast mocno zmalały wyniki sekcji Onetu o dzieciach i rodzinie.
więcej
|
Google zakazuje reklam na temat wyników wyborów w USA po zamknięciu lokali wyborczych
Google szykuje się na amerykańskie wybory prezydenckie - po zakończeniu głosowania 3 listopada w wyszukiwarce nie ukażą się już żadne reklamy wyborcze. Istnieje bowiem obawa, że politycy ogłoszą w nich zwycięstwo, zanim wszystkie głosy zostaną policzone.
więcej
|
Amazon Prime Day odbędzie się 13-14 października
Amazon ogłosił oficjalnie, że tegoroczny Prime Day, czyli czas wielkich wyprzedaży w serwisie, odbędzie się w tym roku w dniach 13-14 października.
więcej
|
Mapy Google z nowym interfejsem w nawigacji
Google upodobni wygląd swojej usługi mapowej w trybie samochodowej nawigacji do stosowanego w systemie Android Auto.
więcej
|
OKO.press i Krzysztof Gonciarz z Koronami Równości od Kampanii Przeciw Homofobii
W tegorocznej edycji plebiscytu Korony Równości organizowanego przez Kampanię Przeciw Homofobii w kategorii media nagrodzony został serwis OKO.press, a nagrodę specjalną otrzymał youtuber Krzysztof Gonciarz.
więcej
|
Bartłomiej Ufniarz odchodzi z Party.pl
W połowie października z zespołu redakcyjnego portalu Party.pl odejdzie Bartłomiej Ufniarz.
więcej
|
Konkurs animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja, startuje pod hasłem "Animacja dla Planety 16 września ruszyła specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Butik Moliera2 krytykowany za promowanie się w akcji charytatywnej #DzienSzpilek
Ponad 400 tys. zdjęć na Facebooku i 170 tys. na Instagramie pojawiło się w internecie w #DzienSzpilek. Był to element akcji butiku Moliera2, w ramach której za każde takie zdjęcie firma ma przekazać 2 zł dla dzieci walczących z chorobą nowotworową. Akcja wzbudziła oburzenie w internecie, ale eksperci od wizerunku i social mediów nie oceniają jej jednoznacznie. Jedni twierdzą, że faktycznie było to zwykłe działanie marketingowe. Zdaniem innych butik tą akcją promował dobrą postawę, a przy tym pokazał, że potrafi budować komunikację tak, żeby rozwijać swój biznes.
więcej
|
Luiza Arament odpowiada za PR w grupie Whites
We wrześniu do zespołu Whites dołączyła Luiza Arament, która objęła nowo utworzone stanowisko PR lead.
więcej
|
Allegro klientem Big Picture
Agencja Big Picture odpowiada za kompleksową strategię PR, w tym realizację działań z zakresu media i influencer relations w ramach wsparcia drugiej edycji festiwalu promocji Allegro Smart! Week serwisu Allegro.
więcej
|
Beyond Public Relations znów obsługuje Grupę Progres
Agencja Beyond Public Relations podpisała umowę na kompleksową obsługę public relations z Grupą Progres, specjalizującą się w usługach HR dla biznesu.
więcej
|
Dariusz Tworzydło laureatem nagrody Łeb PR
Prof. dr hab. Dariusz Tworzydło został tegorocznym laureatem Nagrody Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Łeb PR.
więcej
|
|
|