|
|
|
|
|
|
|
TVP1 i Polsat liderami września. ,,M jak miłość" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Liderem oglądalności we wrześniu br. była TVP1. W grupie 16-49 pierwszy był Polsat, który wyprzedził TVN. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz mecz Ligi Narodów Polska-Holandia - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jacek Kurski: KRRiT staje się lobbystą pewnych grup firm
- Zasada must carry, must offer narzucona przez KRRiT, a w szczególności jej interpretacja prowadzi nie tyle do zapewnienia widzom równego dostępu do różnorodnej oferty różnego rodzaju kanałów telewizyjnych, ale niestety do budowy biznesu nowych podmiotów, które stają się konkurencją dla nadawców oraz operatorów kablowych. Tym samym KRRiT - przykro mi to mówić - staje się lobbystą pewnych grup firm - uważa Jacek Kurski, prezes Telewizji Polskiej.
więcej
|
Anna Nartowska zwolniona z portalu TV Republika za tekst broniący ministra rolnictwa ws. ustawy futrzarskiej
Wiceszefowa portalu TelewizjaRepublika.pl (Strefa Wolnego Słowa) Anna Nartowska została zwolniona w trybie natychmiastowym za tekst o odchodzącym ministrze rolnictwa Janie Krzysztofie Ardanowskim i tzw. piątce dla zwierząt zatytułowany "Ardanowski na politycznej gilotynie". Miano jej przekazać, że „nie mieści się on w linii redakcyjnej stacji”.
więcej
|
1,07 mln widzów serialu ,,Policjantki i policjanci". Czwórka wygrywa z TV Puls i TVN7
Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” ogląda średnio 1,07 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym, wygrywając m.in. z TVP2, a także ze swoimi głównymi konkurentami - TV Puls i TVN7 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nagroda Tytanowego Oka dla TVN Discovery Polska, dwie statuetki dla Disney
Podczas XV Festiwalu Kanałów Tematycznych w ramach Konferencji PIKE 2020 nagrody Tytanowego Oka otrzymali TVN Discovery Polska w kategorii „Wydarzenie roku” oraz dwie statuetki Disney – w kategorii „Polska produkcja telewizyjna” dla National Geographoc oraz za „Współpracę z operatorami”.
więcej
|
ZE PAK w ciągu 10 lat zrezygnuje z węgla. Zygmunt Solorz: chcę dać Polsce czyste powietrze i środowisko
Zespół Elektrowni Pątnów-Adamów-Konin (ZE PAK), należący do Zygmunta Solorza, planuje do 2030 roku zakończyć wydobycie i przetwarzanie węgla brunatnego. Firma stawia na energię odnawialną, właśnie ogłosiła budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej. W pierwszej połowie br. zanotowała spadek wpływów o 25,3 proc. w dół i 260,8 mln zł straty netto.
więcej
|
UPC udostępnia swoje usługi w ramach sieci światłowodowej Nexery
Sieć UPC Polska poinformowała, że mieszkańcy obszarów objętych siecią dostępową Nexery mogą już korzystać z usług UPC, takich jak: internet światłowodowy, telewizja 4K i usługi mobilne.
więcej
|
,,Niemiecki biznes Walusia", ,,Polski lombard Walusia" i ,,Pociągi" nowościami Polsat Play
W jesiennej ramówce Polsat Play znalazły się trzy nowości: „Niemiecki biznes Walusia”, „Polski lombard Walusia” oraz „Pociągi” oraz kilkanaście kontynuacji programów m.in. "Chłopaki do wzięcia", „Łowca pedofilów”, „Drwale” i „Kloszard story”.
więcej
|
Eurosport Events ma 10-letnią umową z Międzynarodową Federacją Motocyklową
Spółka Eurosport Events (należąca do Discovery) podpisała 10-letnią umowę z Międzynarodową Federacją Motocyklową (FIM) na promocję imprez FIM Speedway na świecie. Umowa zacznie obowiązywać od 2022 roku. - Dzięki platformom Eurosportu i kluczowym nadawcom zewnętrznym możliwy będzie większy zasięg medialny -skomentował prezes FIM, Jorge Viegas.
więcej
|
,,Rodzina Treflików" od czwartku trzy razy dziennie na Top Kids
W czwartek, 1 października, kanał Top Kids zaczął emisję nowej polskiej produkcji animowanej – „Rodzina Treflików”. Serial przygotowuje gdyńskie Kazstudio.
więcej
|
Legia Warszawa - Karabach Agdam w TVP Sport, Royal Charleroi - Lech Poznań w Polsat Sport. Decydujące mecze w eliminacjach Ligi Europy
Dzisiaj swoje mecze w czwartej, ostatniej rundzie eliminacji piłkarskiej Ligi Europy rozegrają Legia Warszawa i Lech Poznań. Spotkanie stołecznej drużyny przeciwko ekipie Karabach Agdam będzie transmitowane w TVP Sport, a pojedynek zespołu ze stolicy Wielkopolski z belgijskim Royal Charleroi pokaże Polsat Sport.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Od października Polskie Radio rozszerza nadawanie w DAB+
Publiczna rozgłośnia od początku października poszerzyła zasięg nadawania w DAB+. W sumie uruchomiła 10 nowych emisji m.in. z Kalisza, Częstochowy czy Gorzowa Wielkopolskiego.
więcej
|
|
Rejestracja telewizorów przez internet coraz popularniejsza. Poczta Polska: zaległy abonament może umorzyć KRRiT
W możliwości zarejestrowania telewizora i odbiornika radiowego przez internet od stycznia do sierpnia br. skorzystało więcej osób niż w całym ub.r. Poczta Polska podkreśla, że nie może umarzać zaległych opłat z abonamentu rtv, ponieważ takie kompetencje ma Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Sobotni blok poranny w Jedynce poprowadzi Daniel Wydrych, koniec "Sygnałów Dnia"
W sobotę, 3 października, na antenie radiowej Jedynki wystartuje nowe poranne pasmo - „Wolna sobota z Jedynką”, które zastąpi "Sygnały Dnia". Gospodarzem audycji będzie Daniel Wydrych. Przeglądy prasy poprowadzi Aleksander Wierzejski z portalu Poland Daily.
więcej
|
|
Marcin Łukawski po 24 latach odchodzi z Trójki. ,,To był zaszczyt"
Dziennikarz radiowej Trójki, Marcin Łukawski pożegnał się z Polskim Radiem i z macierzystą anteną. Z Programem Trzecim związany był od 1996 roku. Od ponad 13 lat prowadził „Zapraszamy do Trójki”, które z początkiem października zniknęło z anteny.
więcej
|
|
|
|
Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratąy
W ub.r. należąca do Roberta Lewandowskiego agencja marketingowa Stor9_ zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 18,6 proc. do 2,62 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się ze 131,1 do 140,7 tys. zł.
więcej
|
Cezary Pazura konduktorem w reklamach Vectry (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci kablowej Vectry z udziałem Cezarego Pazury. W reklamach oprócz oferty promowana jest nowa identyfikacja wizualna firmy.
więcej
|
Oto Film łączy się z domem produkcyjnym Tank
Studio filmowe Oto Film i dom produkcyjny Tan łączą się w jeden podmiot. Na czele połączonej struktur stanie Jacek Kulczycki, właściciel i prezes Oto Film.
więcej
|
Paweł Stano prezesem grupy LTTM, Krystian Botko żegna się z firmą
Paweł Stano objął stanowisko prezesa - zajmującej się influencer marketingiem - grupy LTTM (należącej do holdingu Mediacap). Zastąpił Krystiana Botko, który ustąpił z pełnienia dotychczasowej funkcji po zakończeniu integracji spółek TalentMedia, LifeTube i Gamellon w ramach grupy LTTM. Botko do połowy 2021 roku będzie w zarządzie grupy.
więcej
|
PGE szuka agencji eventowej do dwuletniej współpracy
PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg dotyczący agencji eventowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka planuje wybór maksymalnie dwóch firm, będzie z nimi pracować przez dwa lata od momentu podpisania umowy.
więcej
|
,,Chwytaj dzień" - Keanu Reeves reklamuje ,,Cyberpunk 2077" (wideo)
Rusza telewizyjna odsłona kampanii reklamującej grę „Cyberpunk 2077” wyprodukowaną przez CD Projekt. W akcji występuje aktor Keanu Reeves, ambasador marketingowy gry.
więcej
|
Marcin Prokop reklamuje smartfony Oppo Reno4. Jest polskim ambasadorem marki
Firma Oppo ruszyła z kampanią reklamową promującą na polskim rynku nowe smartfony z rodziny Reno4. W spotach występuje Marcin Prokop, który został lokalnym ambasadorem marki.
więcej
|
Plej odpowiada za jesienną kampanię Energizer na 44 rynkach
Agencja Plej odpowiada za digital implication globalnej jesiennej promocji Energizer, czyli za adaptację projektu we wszystkich kanałach komunikacji w digitalu na 44 rynkach na 4 kontynentach.
więcej
|
Żywiec Zdrój wprowadza wodę w butelkach ze zrecyklingowanego plastiku
Żywiec Zdrój (Danone) wprowadził na rynek kolejny produkt w opakowaniu wykonanym w 100% z plastiku z recyklingu. W ofercie firmy pojawiła się woda niegazowana o pojemności 1 litra, której butelka została wykonana w całości z powtórnie przetworzonego plastiku.
więcej
|
Zdrapki Lotto promuje raper MC Drapak
Totalizatora Sportowy ruszył z akcją promocyjną loterii zdrapkowych Lotto. Przygotowały ją Leo Burnett oraz Starcom.
więcej
|
Wielka loteria Banku Pekao, do zdobycia elektryczny samochód BMW i3
Od października ruszyła wielka loteria, w której klienci Banku Pekao mogą wygrać elektryczny samochód BMW i3 oraz ponad 3 tys. e-kart podarunkowych Allegro o wartości 50 zł.
więcej
|
W nowej odsłonie kampanii #Jestem4F marka rekrutuje sportowy team
Pod hasłem "We make a team" ruszyła nowa odsłona wizerunkowej akcji sportowej marki 4F (należącej do OTCF). Producent otwiera nabór do drużyny 4F, którą utworzą ludzie z pasją.
więcej
|
Robert Lewandowski w produktowej kampanii #mójHuawei
Huawei rusza z kampania promująca tablet MatePad Pro oraz dwa inne urządzenia - smartwatch Huawei Watch GT 2 Pro oraz bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro. W spotach telewizyjnych występuje ambasador marki Robert Lewandowski.
więcej
|
Franciszek Romański: z Reeboka do New Balance Poland
Do zespołu New Balance Poland dołączył Franciszek Romański, który objął stanowisko sports marketing managera.
więcej
|
OTCF otworzyło pierwszy lokal 4FCAFÉ w Warszawie
Firma odzieżowa OTCF otworzyła pierwszy w Warszawie lokal 4FCAFÉ. To multifunkcyjna przestrzeń będąca połączeniem kawiarni serwującej dania ze strefą warsztatową i fitness, a także nowoczesna przestrzeń zakupowa z showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru zamówień online. CEO nowej sieci kawiarni jest Ranita Sobańska, członek zarządu OTCF.
więcej
|
Sanytol reklamuje środki do czyszczenia i dezynfekcji (wideo)
Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna marki Sanytol (AC Marca). Akcja promuje dwa produkty – uniwersalny środek czyszczący i dezynfekujący w sprayu oraz uniwersalny płyn do podłóg. Działania przygotowały dział wewnętrzny AC Marca i Havas Media.
więcej
|
"Przyszłość to nastawienie" - rusza globalna wizerunkowa kampania Audi (wideo)
Pod hasłem "Przyszłość to nastawienie" rusza globalna wizerunkowa kampania marki motoryzacyjnej Audi, która ma odzwierciedlać założenia jej nowej strategii. - Odświeżając naszą strategię, nadajemy współczesną definicję hasłu „Vorsprung Durch Technik - przewaga dzięki technice” i przygotowujemy się na wyzwania przyszłości - mówi Henrik Wenders, wiceprezes marki Audi.
więcej
|
Urosept po raz pierwszy promuje się spotami reklamowymi
Herbapol Poznań ruszył z kampanią reklamową marki leku bez recepty Urosept. To pierwsza w 36-letniej historii akcja z udziałem spotu (wcześniej wykorzystywane były tylko billboardy sponsorskie). Akcję przygotowały Harvey Scott oraz PRO Media House.
więcej
|
Kerby Jean-Raymond dyrektorem kreatywnym Reeboka
Projektant Kerby Jean-Raymond został powołany na stanowisko wiceprezesa i dyrektora kreatywnego marki Reebok w firmie Adidas.
więcej
|
Tomasz Wrzos z YouLead do LVL Up Media
Tomasz Wrzos dołączył do zespołu agencji mediowej LVL Up Media na stanowisku eCommerce specialist. Poprzednio pracował w YouLead.
więcej
|
Asbis będzie promować Rakuten TV w sieciach handlowych
Asbis Enterprises, dystrybutor produktów IT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, podpisał umowę dotyczącą współpracy promocyjnej z Rakuten TV, stając się dystrybutorem promującym platformę VoD w sieciach handlowych na wybranych rynkach, w tym na rynku polskim.
więcej
|
Karol Paciorek ambasadorem marki Glenmorangie
Karol Paciorek, twórca internetowy została ambasadorem marki Glenmorangie, należącej do Moët Hennessy Polska.
więcej
|
Synowa i Teściowa wybierają stół w reklamie salonów Agata
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej salonów Agata ambasadorki marki - Ewa Kasprzyk i Małgorzata Socha - dyskutują o wyborze stołu. Działania przygotowały PZL, Film Republic i Blue 449.
więcej
|
Wojtek Sokół w nowej kampanii marki Wyborowa (wideo)
Ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Wyborowa pod hasłem „Włącz tryb spotkań”, której ambasadorem został raper Wojtek Sokół. Marka zachęca w niej ludzi do wspólnego spędzania czasu.
więcej
|
Social Tigers dla Salad Story
Do grona klientów Social Tigers dołącza Salad Story, sieć lokali serwujących zdrową żywność.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Marcin Meller nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski
Od 16 listopada Marcin Meller zostanie nowym redaktorem naczelnym Wirtualnej Polski. Nie będzie już współpracować z "Newsweekiem" (Ringier Axel Springer Polska), ale nadal będzie prowadzącym "Drugie Śniadanie Mistrzów" w TVN24.
więcej
|
Onet stawia na podcasty premium. Wśród autorów Kuźniar, Lewandowska i Sekielski
Onet zapowiedział jesienną ramówkę swoich oryginalnych treści multimedialnych. Oferta audio i wideo to łącznie kilkanaście nowości programowych, w tym m. in. podcasty Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej i Odety Moro oraz Tomasza Sekielskiego, nowa odsłona specjalna Onet Rano oraz kontynuacje programów z pasma publicystycznego i magazynowego.
więcej
|
Google Play Pass wchodzi do Polski, kosztuje od 22,99 zł miesięcznie
Usługa Google Play Pass już w tym tygodniu zostanie w Polsce uruchomiona na urządzeniach z Androidem. Dzięki niej użytkownicy mają dostęp do setek aplikacji i gier bez reklam i zakupów w aplikacji. Korzystanie będzie można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego, a subskrypcje dostępne są w pakietach miesięcznych i rocznych.
więcej
|
Grupa CCC z 941 mln zł straty w pierwszym półroczu. Duże wzrosty w e-commerce, w trzecim kwartale wpływy w górę
W pierwszej połowie br. grupa CCC (należą też do niej marki eobuwie, Gino Rossi i DeeZee) zanotowała spadek wpływów sprzedażowych od klientów zewnętrznych o 11 proc. do 2,19 mld zł i 941,2 mln zł straty netto. Jej wpływy z e-commerce zwiększyły się o 66 proc., a tylko w drugim kwartale o 82 proc. W trzecim kwartale przychody firmy wzrosły rok do roku o 4 proc.
więcej
|
H&M planuje zamknąć ponad 200 sklepów, bo chce skupić się na internecie
Firma odzieżowa H&M zapowiedziała, że w przyszłym roku planuje zamknąć ok. 250 swoich sklepów stacjonarnych na całym świecie. Spowodowane jest to rosnącą sprzedażą w internecie i ciągłymi problemami wynikającymi z pandemii koronawirusa. W Niemczech marka dostała 35,3 mln euro kary za naruszenie przepisów RODO.
więcej
|
PKP Intercity uruchamia wyszukiwarkę tanich połączeń, więcej biletów w promocyjnych cenach
PKP Intercity wprowadziło nową funkcjonalność na swojej stronie internetowej - Łowcy Super Promo. Umożliwia ona na kilka dni przed odjazdem pociągu łatwe wyszukanie i zakup biletów w atrakcyjnych cenach, dzięki czemu można zmniejszyć koszty podróży pociągami ekspresowymi nawet o 67 proc. Zwiększy się także pula biletów w promocyjnych cenach.
więcej
|
Arkadiusz Grochot z RMF FM do Stacja7
Dziennikarz radiowy Arkadiusz Grochot przeszedł z RMF FM (Grupa RMF) do portalu Stacja7.pl.
więcej
|
Adform FLOW: Nowoczesna platforma pozwalająca na wygodne kierowanie działań marketingowych Adform – uznany przez Gartner za lidera branży adtech, opracował pierwszą na świecie w pełni niezależną i całkowicie zintegrowaną platformę technologiczną pozwalającą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym na osiągnięcie jeszcze lepszych wyników biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
W czasie pandemii nauczyliśmy się piec, robić przetwory i zapasy
Agencja mediowa Starcom przeprowadziła kolejne z cyklu badanie HX Study. Najnowsza edycja poświęcona jest obszarom, które uległy zmianie w życiu wielu Polaków w wyniku ograniczeń, jakie nastąpiły w związku z pandemią Covid-19 i lockdownem. Dotyczą one m.in. sposobów spędzania czasu wolnego, konsumpcji mediów, pracy i zakupów.
więcej
|
|
|