|
|
|
|
|
|
|
Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z zarządu TVN Discovery Polska. "Upraszczanie organizacji"
Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski, który odpowiadał w firmie za obszar digital i Tomasz Marszałł - odpowiadał za marketing. - Celem zmian jest upraszczanie organizacji oraz stworzenie elastycznej struktury zintegrowanej z globalnymi oddziałami naszej firmy - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szefowa komunikacji korporacyjnej w TVN.
więcej
|
KRRiT chce wprowadzić zasadę "must measure" dotyczącą platform. MOC TV zainteresowany
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ma rozmawiać z nadawcami telewizyjnymi i właścicielami platform na temat wprowadzenia zasady "must measure". Z treści listu MOC TV (zrzeszającego nadawców TV) skierowanego do przewodniczącego KRRiT Witolda Kołodziejskiego - do którego treści dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że mają być oni zainteresowani nową inicjatywą. To również efekt kontrowersji, jaką wywołuje na rynku zasada must carry, must offer.
więcej
|
766 tys. widzów serialu ,,Usta usta", TVN stacją trzeciego wyboru
Serial „Usta usta” oglądało średnio 766 tys. widzów, o 490 tys. osób mniej niż emitowany rok temu w tym paśmie serial „39 i pół tygodnia”. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 13,55 mln zł.
więcej
|
993 tys. widzów ,,Korony królów". Serial ma wrócić do TVP1 "w przyszłości"
Końcówkę trzeciego sezonu „Korony królów” w jesiennej ramówce oglądało średnio 993 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 4,65 mln zł.
więcej
|
2,51 mln widzów finałowego meczu Igi Świątek podczas Roland-Garros w TVN i Eurosporcie 1
Sobotnie spotkanie Igi Świątek z Sofią Kenin w finale Roland-Garros na antenie TVN oglądało 1,35 mln widzów, a w Eurosporcie 1 - 1,16 mln. Łączna widownia spotkania w telewizji wyniosła 2,51 mln osób - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Program ,,MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką" od 24 października w TVN, TTV i player.pl
W sobotę, 24 października zadebiutuje nowy program „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”, który będzie można oglądać w TVN, TTV oraz na platformie player.pl. Partnerem cyklu jest Carrefour Polska.
więcej
|
Nowy program ,,GamePlay show" w Polsat Games
Od 18 października Polsat Games emitować będzie nowy program „GamePlay show”.
więcej
|
Sony Pictures Television i Polsat zapowiadają serial ,,Rysa". To adaptacja powieści Igora Brejdyganta
Sony Pictures Television (właściciel m.in. stacji AXN) wspólnie z Telewizją Polsat pracuje nad serialem kryminalnym na podstawie powieści „Rysa” i „Układ” Igora Brejdyganta. W produkcji wystąpią m.in. Julia Kijowska, Maciej Zakościelny, Janusz Chabior i Kinga Preis.
więcej
|
TVP1 i TVN liderami oglądalności, udany tydzień TVN7 i Eurosport 1. ,,M jak miłość" i mecz Polska-Włochy hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, mecz Ligi Narodów Polska-Włochy oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UKE: zakłócenia w odbiorze TV i radia można zgłaszać przez PUE
Zarejestrowani użytkownicy Platformy Usług Elektronicznych mogą już zgłaszać za jej pośrednictwem występowanie zakłóceń utrudniających poprawny odbiór programów radiowych i telewizyjnych lub uniemożliwiających właściwe funkcjonowanie łączności bezprzewodowej - podał Urząd Komunikacji Elektronicznej.
więcej
|
Portugalska liga piłkarska NOS w Eleven Sports do 2023 roku
Telewizja Eleven Sports będzie emitowała rozgrywki portugalskiej ligi piłkarskiej NOS. Umowa obejmuje najbliższe trzy kolejne sezony.
więcej
|
Premier League wprowadza pay-per-view. Dodatkowe mecze za opłatą 14,95 funta
Brytyjska Premier League oraz stacje Sky Sports i BT Sport zawarły umowę, zgodnie z którą dodatkowe mecze niedostępne na tych platformach będzie można oglądać za pośrednictwem systemu pay-per-view. Za możliwość obejrzenia każdego ze spotkań trzeba będzie zapłacić 14,95 funta. Kibice w internecie nie kryją zaskoczenia wysoką ceną dostępu do transmisji, choć pieniądze mają wesprzeć kluby tracące z powodu koronawirusa.
więcej
|
,,We Baby Bears" nową produkcją Cartoon Network, premiera w 2021 roku
W przyszłym roku w Cartoon Network odbędzie się premiera nowej animacji „We Baby Bears”.
więcej
|
Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł odchodzą z TVN Discovery Polska
Z końcem października br. z zespołu zarządzającego TVN Discovery Polska odchodzą Maciej Maciejowski (nadzorował obszar internetowy) i Tomasz Marszałł (odpowiadał za marketing).
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK nie stwierdził, by SKM SAR stosowało praktyki ograniczające konkurencję
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie prowadzone wobec Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR od lutego 2018 roku. Urząd nie stwierdził praktyki ograniczającej konkurencję.
więcej
|
Doradztwo Mediowe Agory zmodyfikowało system pracy: pięć kluczowych regionów, bliższa praca z klientem
Agora zmieniła strukturę działania swojego zespołu Doradztwa Mediowego. Spółka wydzieliła pięć kluczowych regionów Polski i przydzieliła tam zespoły, które mają pracować bezpośrednio z reklamodawcami. - Przy okazji reorganizacji nikt nie stracił pracy, tworzymy sześć nowych etatów - informuje portal Wirtualnemedia.pl Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agory.
więcej
|
Artur Malinowski digital marketing directorem w Empik Group
Artur Malinowski, przez ostatnich pięć lat związany z grupą Dentsu Aegis Network Polska (należą do niej agencje Carat, Vizeum, iProspect) objął stanowisko digital marketing directora w Empik Group.
więcej
|
Maciej Boroń po 15 latach odszedł z MediaComu
Po prawie 15 latach pracę w domu mediowym MediaCom (GroupM/WPP) zakończył Maciej Boroń. Od ponad 4 lat kierował jednostką MediaCom Beyond Advertising.
więcej
|
Sześć na dziesięć polskich firm ścięło wydatki na marketing w dobie Covidu. Co druga wstrzymała inwestycje
W czasie pandemii koronawirusa aż 62 proc. polskich firm zdecydowało się zredukować swoją aktywność marketingową - podaje Kantar. Polskie firmy częściej niż za granicą wstrzymywały inwestycje (51 proc. vs 40 proc. globalnie).
więcej
|
Aviva w rytmie hitu "You'll never walk alone" podkreśla bliskość z klientami
W nowej kampanii wizerunkowej "Jesteśmy przy Tobie" Aviva komunikuje bezpieczeństwo jako podstawową wartość ubezpieczeń. Działania dla ubezpieczyciela przygotowały Agencja 2012, Papaya Films, Spark Foundry i Rio de Post.
więcej
|
Anna Rezner i Konrad Korzeniowski dołączyli do Gameset
Do agencji gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM) dołączyła Anna Rezner (Project Manager) oraz Konrad Korzeniowski (sales manager).
więcej
|
"Weź to na chrupko" w reklamie Snickers Crisp
Ruszyła kampania reklamowa batona Snickers Crisp, który w tym roku dołączył do Mars Wrigley. Działania reklamowe są realizowane pod hasłem "Weź to na chrupko" i potrwają do grudnia br.
więcej
|
Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)
Firma Hortex ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej swoich mrożonek. Tym razem Mateusz Gessler promuje w niej warzywa na patelnię i barszcz ukraiński. Za kampanię odpowiada agencja Opus B.
więcej
|
Nestlé z ,,Loterią pełna złotych"
Marka Nestlé (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) rozpoczęła akcję promocyjna pod hasłem „Loteria pełna złotych”. Za organizację loterii odpowiada wyłoniona w przetargu agencja Unique One.
więcej
|
Kampania Cash Lajf Balans ma zachęcać młodych do rozwoju pasji (wideo)
Wystartowała edukacyjna kampania Cash Lajf Balans Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zachęcenie młodzieży z Polski Wschodniej do rozwoju swoich pasji i przekuwania ich w biznes. Realizuje ją Fabryka Komunikacji Społecznej.
więcej
|
Lech z ekologicznym quizem, do wygrania bluzy
Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) startuje z nową aktywacją dla konsumentów - ekologicznym quizem pod hasłem „Lechendy wchodzą w eko”. Do wygrania jest 10 tysięcy bluz.
więcej
|
Albedo Marketing obsługuje promocję Canon
Agencja Albedo Marketing wygrała przetarg na organizację promocji „I wszystko się spina!”, wspierającej sprzedaż drukarek Canon MegaTank.
więcej
|
Hefra klientem agencji Imagine
Agencja Imagine rozpoczyna długoterminową obsługę marki Hefra - Warszawskiej Fabryki Platerów w obszarze digital. Współpraca dotyczyć będzie prac nad UX i UI e-commerce oraz kampanii digital.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Związkowcy w Agorze grożą wejściem w spór zbiorowy. Chcą uregulować płace i zlikwidować umowy śmieciowe
Działająca przy Agorze Komisja Zakładowa OZZ Inicjatywa Pracownicza przygotowała w poniedziałek postulaty, które w tym tygodniu trafią do zarządu spółki. Wśród nich znalazła się m.in. wypłata zaległych nadgodzin, przywrócenie lokalnych siedzib „Gazety Wyborczej” i regulacje dla osób pracujących zdalnie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpływy reklamowe ,,Gazety Wyborczej" zmalały o 40 proc., w górę ,,GPC", ,,DGP" i ,,Fakt" (Top10)
Po ośmiu miesiącach br. mocno wzrosły wpływy reklamowe „Gazety Polskiej Codziennie”, „Dziennika Gazety Prawnej” i „Faktu”. Największy spadek przychodów zanotowała „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
,,Newsweek Polska" po prawomocnym wyroku publikuje sprostowanie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) opublikował w poniedziałek sprostowanie nadesłane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Redakcja musiała to zrobić: to efekt przegranego w sierpniu procesu z ministerstwem.
więcej
|
,,Rzeczpospolita" z codziennym publicystyczno-informacyjnym podcastem. Prowadzącym Cezary Szymanek
Dziennik „Rzeczpospolita” (Gremi Media) rusza na swojej stronie z nowym podcastem „Rzecz W Tym”. Ma to być codzienne podsumowanie dnia, prowadzącymi są publicyści dziennika. - To naturalny krok w rozwoju oferty naszych podcastów - komentuje Cezary Szymanek, szef serwisu Rp.pl i gospodarz podcastu.
więcej
|
|
|
Rekordowy debiut giełdowy Allegro, w tej chwili to największa spółka notowana na warszawskim parkiecie
W poniedziałek w pierwszym dniu obecności na warszawskiej giełdy akcje Allegro podrożały o 62,8 proc., a kapitalizacja spółki sięgnęła 70,2 mld zł. Według analityków pytanych przez Wirtualnemedia.pl popyt na akcje Allegro nadal będzie duży, bo firma wejdzie w najbliższym czasie do ważnych indeksów giełdowych.
więcej
|
Netflix na czele, Player przed TVP VOD i CDA Premium. W dół vod.pl i Ipla
Wśród serwisów VoD w Polsce zdecydowanym liderem pozostaje Netflix. Spory wzrost odwiedzalności osiągnęła sekcja VoD na WP.pl, a sporo straciły vod.pl i Ipla.tv. Z witryn nadawców telewizyjnych najwyższy ruch generuje Player.pl.
więcej
|
Facebook zakazuje treści negujących lub zniekształcających Holokaust
Amerykańska firma Facebook Inc., właściciel serwisu społecznościowego Facebook, poinformowała w poniedziałek, że aktualizuje swoją politykę dotyczącą mowy nienawiści i zakazuje wszelkich treści, które negują Holokaust lub zniekształcają prawdę o nim.
więcej
|
Facebook wprowadza naklejki wspierające LGBT+. Polska na ,,czarnej liście"
Z okazji corocznego dnia o nazwie Coming Out Day Facebook udostępnił zestaw naklejek i innych elementów, które pozwalają użytkownikom wyrazić wsparcie dla środowisk LGBT+. Opcja nie jest dostępna w Polsce, która znalazła się na liście krajów szykanujących mniejszości seksualne i stanowiących dla nich zagrożenie.
więcej
|
Premier League wprowadza pay-per-view. Dodatkowe mecze za opłatą 14,95 funta
Brytyjska Premier League oraz stacje Sky Sports i BT Sport zawarły umowę, zgodnie z którą dodatkowe mecze niedostępne na tych platformach będzie można oglądać za pośrednictwem systemu pay-per-view. Za możliwość obejrzenia każdego ze spotkań trzeba będzie zapłacić 14,95 funta. Kibice w internecie nie kryją zaskoczenia wysoką ceną dostępu do transmisji, choć pieniądze mają wesprzeć kluby tracące z powodu koronawirusa.
więcej
|
W usłudze Carrefour Sprint dostawa zakupów w 3 godziny
Carrefour wdraża w obszarze e-grocery nową usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci sieci będą mogli otrzymać zamówione przez internet zakupy spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet 3 godzin.
więcej
|
Wiceprezeska Netfliksa poza firmą
Channing Dungey, wiceprezeska platformy Netflix odpowiedzialna za treści oryginalne, ogłosiła swoją rezygnację.
więcej
|
Akcje Allegro w debiucie zdrożały o 63 proc., firma warta ponad 70 mld zł
W poniedziałek przed południem akcje Allegro tuż po debiucie na warszawskiej giełdzie zdrożały o ponad 50 proc., a w ciągu całej sesji wzrost wyniósł 62,79 proc. Kapitalizacja firmy wynosi obecnie 70,17 mld zł.
więcej
|
"Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market" - konferencja dedykowana nowym tendencjom na rynku VoD “Diversity of Viewing. New Trends in VoD Market” to międzynarodowe wydarzenie poświęcone europejskiemu rynkowi platform oferujących wideo na żądanie. Konferencja organizowana przez Creative Europe Desk Polska odbędzie się 27 października 2020 r. w formule online. materiał partnerskiwięcej |
|
|