|
|
|
|
|
|
|
TVP1 pokaże drugi sezon serialu ,,Ludzie i bogów"
Telewizja Polska planuje realizację drugiego sezonu historycznego serialu „Ludzie i bogowie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W Jedynce dobiega końca emisja pierwszego sezonu produkcji.
więcej
|
TVN z akcją "Pomagajmy sobie" wesprze potrzebujących posiłku i restauratorów
W kolejnej edycji akcji "TVN pomagajmy sobie" stacja wesprze najbardziej potrzebujących w pandemii. Teraz w związku z drugą falą zachorowań w ramach "Gotujemy się na podwójną pomoc" pomoże najuboższym, potrzebującym ciepłego posiłku. Ugotują je restauratorzy, którzy zgłoszą się do udziału w akcji.
więcej
|
Nowa fala redukcji w ViacomCBS. Pracę straci 100 osób
Medialny koncern ViacomCBS zapowiedział nowy etap redukcji pracowników. Posady ma stracić 100 osób z segmentów zajmujących się operacjami finansowym oraz sprzedażą reklam. Zwolnienia są następstwem połączenia Viacom z CBS oraz pandemią koronawirusa.
więcej
|
Dyrekcja szpitala w Poznaniu kontra "Uwaga" TVN. Kieruje protest do Rady Etyki Mediów, KRRiT i do zarządu TVN
Dyrektor poznańskiego szpitala im. J. Strusia poinformował w czwartek, że skieruje do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnieniu przestępstwa w związku z poniedziałkowym materiałem stacji TVN, opisującym sytuację części pacjentów placówki.
więcej
|
Finał "Masterchefa" i "Kuchenne Rewolucje" najdroższe w grudniu w TVN
W ofercie handlowej TVN na grudzień najwyższe ceny reklam mają spoty przy finałowym odcinku "Masterchefa", "Kucehnnych rewolucjach" oraz przy codziennym programie "Uwaga!Koronawirus". Trzeba zapłacić za nie ponad ok. 90 tys. zł.
więcej
|
AMC Networks zapowiada zwolnienia. Pracę straci 10 procent zespołu nadawcy
Amerykańska sieć telewizyjna AMC Networks zapowiedziała zwolnienie 10 procent swojej załogi, co w praktyce oznacza zlikwidowania 100 stanowisk pracy. Nadawca planuje postawienie na segment cyfrowy i odchodzenie od tradycyjnego, linearnego nadawania treści.
więcej
|
Conan O'Brien przejdzie do HBO Max
Popularny amerykański komik i telewizyjny showman Conan O’Brien w połowie przyszłego roku rozpocznie współpracę z serwisem HBO Max. Obecnie związany jest ze stacją TBS.
więcej
|
Reporterka ,,#Jedziemy" niewpuszczona na konferencję Strajku Kobiet, TVP Info i CMWP oburzone przemocą wobec niej
Ksenia Kodymowska, reporterka programu „#Jedziemy” w środę bezskutecznie próbowała wejść na konferencję liderek Ogólnopolskiego Strajku Kobiet, z biura organizacji wypchnął ją pracownik. Michał Rachoń w TVP Info ocenił, że może to stanowić ustawowe utrudnianie pracy dziennikarce. - Jest to zachowanie wyjątkowo naganne, narusza bowiem nietykalność osobistą dziennikarki i jednocześnie uniemożliwia jej wykonywanie obowiązków zawodowych - skomentowało Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Najważniejszy jest czas z bliskimi" - w świątecznej reklamie Allegro. W spotach Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro
Serwis Allegro ruszyła z bożonarodzeniową kampanią, w której pokazuje, że najważniejsi są ludzie dookoła, a prezenty są tylko środkiem do spędzania z nimi wspólnie czasu. Przygotowały ją agencje Ogilvy i Starcom (Publicis Media). W kampanii pojawią się m.in. Anna Dereszowska, Łukasz Grass i Odeta Moro.
więcej
|
Polacy spędzają ponad 40 min dziennie na oglądaniu serwisu YouTube
YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. Widzowie Light TV Viewers, którzy zamiast linearnej telewizji wybierają platformy wideo, to w Polsce grupa licząca osiem milionów osób - wynika z danych Google, do którego należy YouTube.
więcej
|
Wpływy Grupy K2 wzrosły o 11 proc. Mocno w górę Fabrity, Oktawave i K2 Precise, firma dwa razy droższa na giełdzie
W trzecim kwartale br. grupa kapitałowa K2 osiągnęła wzrost przychodów o 11,2 proc. do 28,96 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 624 tys. zł straty do 1,64 mln zł zysku. W trzech kwartałach wpływy zwiększyły się o 8,8 proc., znaczące wzrosty zanotowały spółki zależne Fabrity, Oktawave i K2 Precise.
więcej
|
TVN z akcją "Pomagajmy sobie" wesprze potrzebujących posiłku i restauratorów
W kolejnej edycji akcji "TVN pomagajmy sobie" stacja wesprze najbardziej potrzebujących w pandemii. Teraz w związku z drugą falą zachorowań w ramach "Gotujemy się na podwójną pomoc" pomoże najuboższym, potrzebującym ciepłego posiłku. Ugotują je restauratorzy, którzy zgłoszą się do udziału w akcji.
więcej
|
Spółka Video Intelligence otwiera biuro w Polsce. Na jego czele Tomasz Musiał
Szwajcarska firma Video Intelligence, dostarczająca kontekstowe rozwiązanie wideo, otwiera w Warszawie biuro dla regionu Europy Środkowej i Wschodniej (CEE). Kieruje nim Tomasz Musiał.
więcej
|
Digitree Group ze spadkiem wpływów i stratą, w górę przychody Fast White Cat
Zajmująca się marketingiem internetowym Digitree Group w trzecim kwartale br. zanotowała spadek przychodów o 7,9 proc. do 12,77 mln zł oraz wzrost straty netto z 355 do 473,2 tys. zł W trzech kwartałach jej strata netto zmalała, a wzrost przychodów osiągnęła kupiona dwa lata temu spółka Fast White Cat.
więcej
|
Sky i Unilever popierają branżową inicjatywę mającą na celu rozwiązanie kryzysu klimatycznego
Branża reklamowa uruchomiła projekt Ad Net Zero, która wzywa marki i agencje do zobowiązania się do pięciopunktowego planu redukcji emisji CO2. W projekt zaangażowały się Sky, Unilever i The Guardian, by wspólnie ze Stowarzyszeniem Reklamy (AA) i innymi stawić czoła śladowi węglowemu w brytyjskiej branży reklamowej.
więcej
|
,,Kupuj co polskie" - rodzimi producenci żywności w reklamach Biedronki (wideo)
Sieć dyskontów Biedronka rozpoczęła kolejną odsłonę akcji pod hasłem „Kupuj co polskie” promującej rodzime produkty dostępne w jej sklepach. W reklamach występują szefowie kilku firm dostarczających artykuły żywnościowe do Biedronki.
więcej
|
Prim Market otwiera sklepy w niedziele, działają jako placówki pocztowe
Sklepy należące do sieci handlowej Prim Market od 15 listopada br. są czynne także w niedziele, w które obowiązuje zakaz handlu. Ich otwarcie w te dni jest możliwe, bo realizują przesyłki pocztowe.
więcej
|
Małgorzata Kożuchowska w rządowej kampanii o koronawirusie (wideo)
Kancelaria premiera przygotowała serię animowanych spotów informujących o zasadach bezpiecznego zachowania w związku z epidemią koronawirusa. Głosu do spotów użyczyła aktorka Małgorzata Kożuchowska.
więcej
|
Stacje metra w Londynie zmieniły się z okazji premiery PlayStation 5
Sony z okazji premiery nowej konsoli PlayStation 5 wyszedł z niestandardową inicjatywą marketingową. Symbole znane graczom ze sprzętu stały się wyróżnikami londyńskich stacji metra.
więcej
|
Mirosław Zbrojewicz jako Pan Jesieniarz radzi w reklamach marki Łowicz (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa produktów marki Łowicz (należącej do Maspexu), w której główną rolę gra Mirosław Zbrojewicz.
więcej
|
Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie
W tym roku Black Friday z powodu zamkniętych sklepów stacjonarnych rozegra się w internecie, a promocje mogą być uznane za mało wiarygodne z powodu chaotycznego żonglowania przez handlowców zwrotami: Black Friday, Cyber Monday, Black Weeks - uważa Mariusz Woźniakowski z Wydziału Zarządzania UŁ.
więcej
|
Polomarket sponsorem tytularnym piłkarek Medyka Konin
Sieć supermarketów Polomarket ponownie została sponsorem tytularnym wielokrotnych mistrzyń kobiecej piłki nożnej - Medyka Konin.
więcej
|
Ekologia to droga małych kroków. Zacznijmy od wody Ekologia to droga małych kroków. Zacznijmy od wody. Marka Dafi, oferująca proekologiczne rozwiązania, służące do podnoszenia jakości wody kranowej, dzięki którym możliwe jest ograniczenie liczby jednorazowych odpadów, wystartowała z nową kampanią. Jej celem jest zwrócenie uwagi Polaków na potrzebę dbałości o ekologię. Każdy z nas, dzięki codziennym nawykom, małym krokom może przyczynić się do ratowania środowiska. - Nasza praca niesie ze sobą wielką odpowiedzialność, dlatego działamy tak, by nie szkodzić środowisku naturalnemu. Swoją misję i wizję opieramy na aktywnościach, które przyczyniają się do zwiększania świadomości związanej z szeroko pojętą dbałością o naszą planetę - zapewnia Katarzyna Bursztein, dyrektor marketingu Formaster Group, właściciela marki Dafi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Policja zaatakowała gazem dziennikarzy relacjonujących protest. "Bije, bo chce się pozbyć świadków"
Co najmniej pięciu dziennikarzy ucierpiało podczas relacjonowania środowych manifestacji w obronie praw kobiet. - Policja atakuje dziennikarzy, żeby pozbyć się niewygodnych świadków - alarmuje Towarzystwo Dziennikarskie. I prosi wszystkich przedstawicieli mediów, którzy zostali poturbowani w starciach z policją, o niezwłoczne zgłaszanie się.
więcej
|
Google będzie płacić za wykorzystywanie treści z francuskich mediów
Google zawarło porozumienia z sześcioma francuskimi tytułami prasowymi, którym będzie płacić za wykorzystywanie ich treści w swojej wyszukiwarce. Zdaniem Marka Frąckowiaka z Izby Wydawców Prasy - to wybieg, aby nie zastosować rozwiązania systemowego.
więcej
|
PMPG Polskie Media: 4,4 mln zł mniej bez drukowanego ,,Wprost", wpływy z ,,Do Rzeczy" 1,6 mln zł w dół
W pierwszym pełnym kwartale po zamknięciu drukowanej wersji tygodnika „Wprost” PMPG Polskie Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 51,1 proc. do 6,49 mln zł i zysku netto z 1,77 do 1,68 mln zł. Zmalały też wpływy ze sprzedaży i reklam w „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”.
więcej
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska z podcastami premium. W ofercie programy Jarosława Kuźniara, Anny Lewandowskiej czy Dariusza Ćwiklaka
Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska (m.in. Onet, „Fakt”, „Newsweek”) rusza z emisją podcastów premium. W listopadzie pojawi się program Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, podcast magazynu „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.
więcej
|
Google będzie płacić za wykorzystywanie treści z francuskich mediów
Google zawarło porozumienia z sześcioma francuskimi tytułami prasowymi, którym będzie płacić za wykorzystywanie ich treści w swojej wyszukiwarce. Zdaniem Marka Frąckowiaka z Izby Wydawców Prasy - to wybieg, aby nie zastosować rozwiązania systemowego.
więcej
|
Ekipa youtubera Friza chce wejść na warszawską giełdę, pomoże jej JR Holding
Firma Ekipa, założona przez youtubera Karola „Friza” Wiśniewskiego chce wejść na warszawską giełdę poprzez transakcje odwrotnego przejęcia. Pomagać ma jej w tym JR Holding Januarego Ciszewskiego.
więcej
|
Polacy spędzają ponad 40 min dziennie na oglądaniu serwisu YouTube
YouTube dociera do 24,6 miliona internautów w Polsce, a średni dzienny czas oglądania filmów na platformie wynosi ponad 40 minut. Widzowie Light TV Viewers, którzy zamiast linearnej telewizji wybierają platformy wideo, to w Polsce grupa licząca osiem milionów osób - wynika z danych Google, do którego należy YouTube.
więcej
|
Gmail z 10 mln polskich użytkowników, WP Poczta przed Poczta Onet
Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem z pocztą elektroniczną w Polsce jest niezmiennie Gmail, w zeszłym miesiącu odwiedziło go 36 proc. internautów. WP Poczta ma ponad 2,5 mln więcej użytkowników niż serwis mailowy Onetu, a Poczta o2.pl nieznacznie wyprzedza analogiczną witrynę Interii.
więcej
|
Rosja będzie karać zagraniczne serwisy, którym zarzuca dyskryminację jej mediów. Chodzi o Google,Twitter i Facebook
Grupa rosyjskich posłów wniosła w czwartek do parlamentu projekt ustawy proponującej sankcje wobec zagranicznych serwisów internetowych, które "dopuszczają się dyskryminacji" mediów z Rosji. Deputowani wymieniali w tym kontekście m.in. Twittera i Facebooka.
więcej
|
Answear.com z 263 mln zł wpływów i 18 mln zł zysku EBITDA w br., średnie zamówienie za 224 zł
Internetowy sklep odzieżowy Answear.com, działający w siedmiu krajach, w trzech kwartałach br. zanotował wzrost przychodów o 28 proc. do 263 mln zł, 18 mln zł zysku EBITDA i 12 mln zł zysku operacyjnego. Klienci zrealizowali na platformie 1,74 mln transakcji, każdą za średnio 224 zł netto.
więcej
|
WP Pilot pokaże galę walk ACA 114 w PPV. O tytuł zawalczy Daniel Omielańczuk
W czwartek, 26 listopada WP Pilot pokaże dziesiątą, jubileuszową galę europejskiej organizacji MMA. Transmisję ACA 114 z udziałem m.in. Daniela Omielańczuka będzie można oglądać w modelu Pay Per View - w cenie 24,99 zł.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|