|
|
|
|
|
|
|
Szykują się zwolnienia w TVN Discovery Polska
W Grupie TVN Discovery Polska planowane są zwolnienia - wynika informacji portalu Wirtualnemedia.pl. - Jesteśmy zmuszeni wprowadzać zmiany z powodu pandemii, która pogorszyła sytuację wielu firm i miała wpływ także na nas - informuje nas biuro prasowe TVN.
więcej
|
TVP i Polskie Radio mają dostać w 2021 r. do 1,95 mld zł rekompensaty z budżetu państwa
Telewizja Polska, Polskie Radio i regionalne rozgłośnie publiczne w przyszłym roku dostaną do 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej z budżetu państwa - zakłada rządowy projekt ustawy budżetowej.
więcej
|
1,16 mln widzów ,,Top model 9". Hitem finał
Dziewiątą edycję programu „Top model” oglądało w TVN średnio 1,16 mln osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu stracił 220 tys. widzów. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 40,69 mln zł.
więcej
|
Awarie w UPC Polska. Klienci się skarżą, a na infolinii nikt nie odpowiada
Nauka zdalna, praca zdalna, Polacy - podobnie jak cały świat – większość życia spędzają teraz w internecie. Przeciążenie sieci może być w obecnych czasach normą, jednak problemy z łączem internetowym szczególnie dotykają wybranych operatorów. Sami doświadczyliśmy tego w redakcji z jednym z operatorów - z UPC Polska.
więcej
|
Żelisław Żyżyński odchodzi z Canal+ Sport, zajmie się sportem i telewizją w hotelach na Zanzibarze
Dziennikarz sportowy Żelisław Żyżyński z końcem br. po 12 latach pracy odejdzie z Canal+ Polska. Przeniesie się z rodziną na Zanzibar, będzie pracował w sieci hoteli PiliPili należącej do Polaka.
więcej
|
Carrefour zdjął reklamę z TVP po tym, jak internautka wskazała homofobiczne treści
Sieć Carrefour Polska wstrzymała emisję reklam w TVP VOD po tym, jak użytkowniczka Twittera wskazała, że w serwisie pojawią się homofobiczne treści. - Podwoimy naszą czujność - deklaruje francuska centrala.
więcej
|
Ewa Wąsikowska-Tomczyńska szefową redakcji Tele 5
Do zespołu stacji Tele 5 dołączyła Ewa Wąsikowska-Tomczyńska, która objęła nowo stworzone stanowisko szefowej redakcji.
więcej
|
Tylko 350 tys. widzów ,,Uzdrowiska", TVP2 bez szans w starciu z konkurencją
Nową telenowelę „Uzdrowisko” oglądało średnio 350 tys. widzów, o 99 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu w tym paśmie program „Teściowe i synowe. Kto tu rządzi?”. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 9,54 mln zł.
więcej
|
Rosyjsko-ukraiński serial ,,Kozacka miłość" w TVP2
W poniedziałek, 30 listopada o godz. 18.45 Dwójka rozpocznie emisję nowego rosyjsko-ukraińskiego kostiumowego melodramatu „Kozacka miłość”. Losy bohaterów będzie można śledzić od poniedziałku do piątku o 18.45.
więcej
|
Startuje nowy teleturniej ,,Łowcy nagród" w Super Polsat i Polsat Rodzina. Gąsiewska i Ibisz gospodarzami
Od 27 listopada na antenach Super Polsatu i Polsat Rodzina będzie można oglądać nowy teleturniej „Łowcy nagród”. Jego gospodarzami są Wiktoria Gąsiewska i Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Yvette Żółtowska-Darska będzie wydawać w SQN
Autorka książek dla dzieci Yvette Żółtowska-Darska będzie współpracować z Wydawnictwem SQN.
więcej
|
Programy ProSiebenSat.1 wchodzą do oferty Amazon Prime Video. Ceny od 3,99 do 5,99 euro miesięcznie
Trzy płatne programy produkowane przez niemieckiego nadawcę ProSiebenSat.1 znalazły się w ofercie amerykańskiej platformy streamingowej Amazon Prime Video. Propozycja przewiduje dostęp oddzielnie do każdego z kanałów w cenie 3,99 euro miesięcznie lub pakiet za 5,99 euro za 30 dni. W ofercie jest także 14-dniowy okres próbny.
więcej
|
Film dokumentalny Dominiki Kulczyk nagrodzony podczas festiwalu AFIN
Film dokumentalny Dominiki Kulczyk „For Our Children” uznany został za najlepszy dokument podczas AFIN International Film Festival, który odbywał się w australijskim Queensland.
więcej
|
Dwa dokumenty TVN24 ze Złotymi Delfinami w Cannes
Reportaże „Niech toną” i „My, naród” zdobyły Złote Delfiny podczas festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards 2020.
więcej
|
,,Sylwester z Gwiazdami Kabaretu" w Czwórce
W wieczór sylwestrowy od godz. 21.00 telewizyjna Czwórka pokaże specjalny program „Sylwester z Gwiazdami Kabaretu”.
więcej
|
6-odcinkowy horror ,,Żywi i umarli" od 13 grudnia w Epic Drama
W niedzielę, 13 grudnia Epic Drama rozpocznie emisję nowego miniserialu „Żywi i umarli”.
więcej
|
Dominic D'Angelica wycięty z finału ,,Top Model". TVN przeprasza widzów, pieniądze z SMS-ów na cel charytatywny
TVN przekaże wszystkie pieniądze z esemesów wysłanych na Dominica D’Angelica na akcję „TVN pomagajmy sobie”. Taką decyzję ogłoszono na oficjalnym Instagramie „Top Model”. Zwycięzcą dziewiątej edycji programu został Mikołaj Śmieszek.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP i Polskie Radio mają dostać w 2021 r. do 1,95 mld zł rekompensaty z budżetu państwa
Telewizja Polska, Polskie Radio i regionalne rozgłośnie publiczne w przyszłym roku dostaną do 1,95 mld zł rekompensaty abonamentowej z budżetu państwa - zakłada rządowy projekt ustawy budżetowej.
więcej
|
|
Polskie Radio chce zastrzec nazwy ponad 30 audycji Trójki. Mann: niech rozważą zastrzeżenie mojego wizerunku
Polskie Radio wystąpiło do Urzędu Podatkowego, by zastrzec tytuły kilkudziesięciu audycji nadawanych na różnych antenach, w tym ponad 30 audycji Trójki. Chodzi m.in. o nazwy „Serwis Trójki”, „Trzy kwadranse Jazzu” czy „Myślidziecka 357”. - Nie planowaliśmy wykorzystywania nazw trójkowych audycji, nie ma obaw - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kuba Strzyczkowski.
więcej
|
|
Grupa RMF odkłada podwyżkę cen reklam na wiosnę
Grupa RMF, która aktualizuje cenniki reklamowe co kwartał zdecydowała, że w najbliższych miesiącach nie będzie zmieniać cen reklam. Około 7 proc. podwyżka stawek spotów zostanie wprowadzona dopiero z początkiem marca 2021 roku.
więcej
|
|
Urszula Sławek dyrektorem rozwoju biznesu w Grupie Eurozet
Do Grupy Eurozet dołączyła Urszula Sławek, która będzie pełniła funkcję dyrektora rozwoju biznesu.
więcej
|
|
Rusza świąteczna akcja Radia Złote Przeboje: słuchacze obdarowują się choinkami
Od poniedziałku, 30 listopada, rusza kolejna odsłona akcji „Radio Złote Przeboje łączy ludzi na święta”, dzięki której słuchacze będą mogli przekazać na antenie życzenia świąteczne oraz podarować wskazanej osobie choinkę. Akcja potrwa do Bożego Narodzenia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Radio ZET wyprzedziło Eskę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od maja do października br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Eurozet uruchomił lifestylowy serwis w ramach RadioZet.pl. Antyradio z nowym layoutem
Radio Zet (Eurozet) wystartowało z nowym lifestylowym serwisem - StylŻycia.radiozet.pl. Strona zasilana jest materiałami z Chillizet.pl., na początku roku ma przejść redesign. Odmieniony layout zyskał też inny serwis Grupy - Antyradio.pl.
więcej
|
|
|
|
mBank ma nowe logo. "Przeniesienie do cyfrowego świata"
mBank wprowadził zmiany w wyglądzie swojego logo. Ma to służyć dostosowaniu identyfikacji wizualnej banku do przestrzeni cyfrowej. Za projekt odpowiada agencja BNA oraz mBank.
więcej
|
Carrefour zdjął reklamę z TVP po tym, jak internautka wskazała homofobiczne treści
Sieć Carrefour Polska wstrzymała emisję reklam w TVP VOD po tym, jak użytkowniczka Twittera wskazała, że w serwisie pojawią się homofobiczne treści. - Podwoimy naszą czujność - deklaruje francuska centrala.
więcej
|
Grupa RMF odkłada podwyżkę cen reklam na wiosnę
Grupa RMF, która aktualizuje cenniki reklamowe co kwartał zdecydowała, że w najbliższych miesiącach nie będzie zmieniać cen reklam. Około 7 proc. podwyżka stawek spotów zostanie wprowadzona dopiero z początkiem marca 2021 roku.
więcej
|
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, ,,Viva" i ,,Party" o połowę w dół (TOP10)
Wydatki na reklamę w magazynach w okresie styczeń-wrzesień br. zmalały rok do roku o 27 proc.. Wszystkie tytuły z czołówki odnotowały spadek wpływów reklamowych. Najwięcej straciły „Viva”, „Party” i „Pani”.
więcej
|
35-40 mld zł z Tarczy 2.0 od PFR. Trafi m.in. do branży kinowej, eventowej i kulturalnej
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział w czwartek uruchomienie Tarczy Finansowej 2.0, w ramach której Polski Fundusz Rozwoju przydzieli 35-40 mld zł firmom z sektorów najmocniej dotkniętych skutkami epidemii, m.in. kinowej, eventowej, kulturalnej i turystycznej. - Lista 38 branż, do których trafi pomoc z Tarczy 2.0, może zostać rozszerzona - powiedział prezes PFR Paweł Borys.
więcej
|
Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku
Reklama akcji lojalnościowej Biedronki "Gang Fajniaków" po raz kolejny znalazła się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.
więcej
|
Avon z kampanią ,,Mów o tym głośno!" o przemocy wobec kobiet
W ramach kampanii „Mów o tym głośno!” Avon przedstawia 16 niebezpiecznych mitów na 16 Dni Przeciwko Przemocy ze względu na Płeć. We współpracy z fundacją Feminoteka marka zwraca uwagę na różne przejawy agresji domowej i zachęca wszystkich do reagowania.
więcej
|
Beata Kozidrak w świątecznym klipie firmy Mattel
Piosenkarka Beata Kozidrak została twarzą świątecznego spotu "Decybele radości" producenta zabawek Mattel (m.in. marek Fisher Price, Barbie i Hot Wheels). Działania przygotowały Coollective i Lemon Sniff.
więcej
|
Efektowny spot ma promować polską literaturę za granicą. Twardoch: żenująco głupi i pięć razy za długi
Instytut Książki udostępnił anglojęzyczny spot promujący najciekawsze polskie książki ostatnich lat. Zrealizowany z rozmachem 3-minutowy klip skrytykowali niektórzy autorzy. - Niestety zobaczyłem ten żenująco głupi i pięć razy za długi spot. Twórców tego kasztana chciałbym niniejszym prosić, by w przyszłości zaniechali odwoływania się do moich powieści - stwierdził Szczepan Twardoch.
więcej
|
IKEA z mocnym spotem o przemocy domowej
"Ghost" to tytuł nowej reklamy czeskiego oddziału IKEA. Spot porusza problem przemocy domowej.
więcej
|
Selfie z jednorożcem dziadka i inny rodzaj świąt Bożego Narodzenia w kampanii Orange (wideo)
Sieć komórkowa Orane rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię, której bohater - dziadek otrzymuje w prezencie smartfona i przebiera się za jednorożca. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Publicis Conseil.
więcej
|
Trzy trendy, które ukształtują popyt w końcówce roku
Prognozy analityków GfK zakładają zwiększenie popytu spowodowane utrzymywaniem się organizacji życia podporządkowanej pandemii. Większość czasu nadal spędzamy w domach, co powoduje stałe duże zapotrzebowanie na sprzęt komputerowy, biurowy, domowej rozrywki, do przygotowywania posiłków czy sprzątania.
więcej
|
TK Maxx w świątecznej kampanii podpowiada, że prezentu nie trzeba szukać daleko (wideo)
TK Maxx startuje z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań. Bohaterką reklamy jest koza.
więcej
|
Katarzyna Krauze awansowała w Spectrum Brands Poland. W zespole Izabela Matulka
W Spectrum Brands Poland Katarzyna Krauze, dotychczasowy country marketing manager, otrzymała awans na nowe stanowisko country sales & marketing manager. Brand managerem marek Russel Hobbs i George Foreman zostaje Izabela Matulka, wcześniej związana z firmą Raisio.
więcej
|
Agencja Słucham: w zespole Agnieszka Pawełek i Katarzyna Piskorz
Do zespołu specjalizującej się w marketingu podcastów agencji Słucham dołączyły Agnieszka Pawełek i Katarzyna Piskorz.
więcej
|
Kosmetyki do włosów Marc Anthony lokowane w programie Pani Gadżet Extra
Sirowa Poland w listopadzie promuje kosmetyki do włosów Marc Anthony. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
więcej
|
Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies Współpraca Adform, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu - zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawcy ,,Rzeczpospolitej", ,,Polityki", ,,Vogue'a", ,,Wprost" i SDP z dotacjami od PFR w ramach tarczy finansowej
W ramach pierwszej tarczy finansowej częściowo bezzwrotne kredyty od Polskiego Funduszu Rozwoju uzyskało kilkanaście znanych firm z branży prasowej. Po 3,5 mln zł dostały Gremi Media (wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) i Garmond Press, a po ponad 1 mln zł m.in. wydawcy „Polityki”, „Vogue’a”, „Wprost” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krytyka okładki "Vogue Polska" z Anją Rubik. "To nie jest rewolucja"
Polska artystka, wokalistka i performerka Karolina Micuła skrytykowała najnowsze wydanie „Vogue Polska”, które ukazało się na rynku z trzema okładkami do wyboru. Znalazła się na nich Anja Rubik, a według aktywistki redakcja wyraziłaby poparcie dla Strajku Kobiet umieszczając na niej którąś z organizatorek prostestów np. Martę Lempart, a nie modelkę. - Jeśli wielkie magazyny i mainstreamowe media wciąż będą obracać się wyłącznie w ukutych przez patriarchat wzorcach (…) to nie jest rewolucja - uważa Micuła.
więcej
|
Magazyny 27 proc. mniej z reklam, ,,Viva" i ,,Party" o połowę w dół (TOP10)
Wydatki na reklamę w magazynach w okresie styczeń-wrzesień br. zmalały rok do roku o 27 proc.. Wszystkie tytuły z czołówki odnotowały spadek wpływów reklamowych. Najwięcej straciły „Viva”, „Party” i „Pani”.
więcej
|
Policja wycofała zarzuty wobec dziennikarki "Gazety Wyborczej" relacjonującej Strajk Kobiet
Policja wycofała się z zarzutów, jakie stawiała krakowskiej dziennikarce "Gazety Wyborczej" Angelice Pitoń, po tym jak relacjonowała ona protest w Zakopanem zorganizowany przez Strajk Kobiet. Funkcjonariusze wyjaśniają, że decyzję podjęto po przeanalizowaniu dowodów. - Wciąż czekam na oficjalne pismo w tej sprawie - skomentowała dziennikarka.
więcej
|
Yvette Żółtowska-Darska będzie wydawać w SQN
Autorka książek dla dzieci Yvette Żółtowska-Darska będzie współpracować z Wydawnictwem SQN.
więcej
|
Fratria dostała 1,5 mln zł z tarczy finansowej. Prezes PFR: algorytm nie ma poglądów politycznych
Spółka Fratria, wydawca m.in. „Sieci” i wPolityce.pl, otrzymała 1,46 mln zł kredytu w ramach tarczy finansowej od Polskiego Funduszu Rozwoju. Szef PFR zapewnił, że o dotacjach decydował algorytm wspierany sztuczną inteligencją, który „w sposób zautomatyzowany i równy dla wszystkich rozpatrywał wnioski” i „nie ma poglądów politycznych”.
więcej
|
Zmarł prof. Marcin Król, założyciel i pierwszy naczelny ,,Res Publiki"
W wieku 76 lat zmarł prof. Marcin Król - filozof i historyk idei. Był założycielem i pierwszym redaktorem naczelnym pisma „Res Publica”, jako felietonista współpracował z wieloma tytułami.
więcej
|
|
|
Allegro przetestuje własne automaty do odbioru paczek
Na przyszły rok Allegro planuje pilotaż własnych automatów do odbierania paczek. Firma nie ujawnia, czy zamierza skorzystać z prawa pierwokupu wystawionego na sprzedaż InPostu, właściciela sieci Paczkomatów.
więcej
|
Awarie w UPC Polska. Klienci się skarżą, a na infolinii nikt nie odpowiada
Nauka zdalna, praca zdalna, Polacy - podobnie jak cały świat – większość życia spędzają teraz w internecie. Przeciążenie sieci może być w obecnych czasach normą, jednak problemy z łączem internetowym szczególnie dotykają wybranych operatorów. Sami doświadczyliśmy tego w redakcji z jednym z operatorów - z UPC Polska.
więcej
|
Netflix na produkcje w Wielkiej Brytanii wyda w tym roku miliard dolarów
Netflix zwiększył roczny budżet na własne produkcje w Wielkiej Brytanii do miliarda dolarów. Do końca 2020 roku serwis zaproponuje Brytyjczykom 50 nowych programów, filmów i seriali stworzonych na lokalnym rynku.
więcej
|
Marcin Celiński redaktorem naczelnym Resetu Obywatelskiego. Misją "miejsce wolnego słowa"
Redakcja kanału społeczno-politycznego Reset Obywatelski wybrała redaktora naczelnego. Został nim Marcin Celiński, który jest także twórcą inicjatywy. Medium działa od 1 listopada, jako swoją misję określiło „swobodę myśli i wolnego słowa, bez kompromisów i bez cenzury”.
więcej
|
Biedronka z "Gangiem Fajniaków" najpopularniejsza na polskim YouTube w październiku
Reklama akcji lojalnościowej Biedronki "Gang Fajniaków" po raz kolejny znalazła się na szczycie zestawienia YouTube Ads Leaderboard. W październiku wyprzedziła spoty x-kom, Xiaomi Polska, Samsung Polska i Allegro.
więcej
|
Wpływy Allegro 50 proc. w górę, przez debiut giełdowy 132 mln zł kwartalnej straty netto
W trzecim kwartale br. Allegro, właściciel m.in. platform Allegro.pl i Ceneo.pl, osiągnęło wzrost przychodów netto o 49,7 proc. do 928,7 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA o 26,7 proc. do 408,5 mln zł. Na platformie było 12,6 mln aktywnych kupujących. Koszty debiutu giełdowego i refinansowania zadłużenie spowodowały, że firma miała 131,7 mln zł straty netto.
więcej
|
Do 20% zniżki za OC i OC/AC! Z nieoficjalnych informacji „Super Expressu” wynika, że tegoroczny black friday potrwa w LINK4 aż tydzień, a zniżki na ubezpieczenia OC i OC/AC sięgać będą aż 20%! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Trzy trendy, które ukształtują popyt w końcówce roku
Prognozy analityków GfK zakładają zwiększenie popytu spowodowane utrzymywaniem się organizacji życia podporządkowanej pandemii. Większość czasu nadal spędzamy w domach, co powoduje stałe duże zapotrzebowanie na sprzęt komputerowy, biurowy, domowej rozrywki, do przygotowywania posiłków czy sprzątania.
więcej
|
|
|
35-40 mld zł z Tarczy 2.0 od PFR. Trafi m.in. do branży kinowej, eventowej i kulturalnej
Premier Mateusz Morawiecki zapowiedział w czwartek uruchomienie Tarczy Finansowej 2.0, w ramach której Polski Fundusz Rozwoju przydzieli 35-40 mld zł firmom z sektorów najmocniej dotkniętych skutkami epidemii, m.in. kinowej, eventowej, kulturalnej i turystycznej. - Lista 38 branż, do których trafi pomoc z Tarczy 2.0, może zostać rozszerzona - powiedział prezes PFR Paweł Borys.
więcej
|
|
|