|
|
|
|
|
|
|
HBO Max pojawi się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku
W drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max - ogłosił jej szef Andy Forssell.
więcej
|
,,Osiecka" od 25 grudnia w TVP1 (pierwszy zwiastun)
W piątek, 25 grudnia Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Osiecka”. Kolejne dwa odcinki stacja pokaże 26 i 27 grudnia, a kolejne będą emitowane w niedziele.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 5,78 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Telewizja Puls i Emitel podpisały nową umowę na emisję stacji w naziemnej telewizji cyfrowej
Telewizja Puls oraz firma Emitel podpisały umowę na dystrybucję programów nadawcy na multipleksie drugim (MUX-2) w naziemnej telewizji cyfrowej. Dotyczy ona emisji TV Puls oraz Puls 2.
więcej
|
Mateusz Fudala: z ,,Super Expressu" do TVP Sport
Dziennikarz Mateusz Fudala dołącza do redakcji TVP Sport. Miesiąc temu po ośmiu latach pracy rozstał się z „Super Expressem”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat udostępnia abonentom 44 kanały w ,,otwartym oknie", Ipla - 38 kanałów
Cyfrowy Polsat proponuje swoim abonentom skorzystanie z darmowego dostępu nawet do 44 odkodowanych programów bez dodatkowych opłat. Promocja potrwa do 10 stycznia 2021 roku, mogą z niej skorzystać abonenci telewizji satelitarnej, kablowej w technologii IPTV oraz internetowej OTT.
więcej
|
All3Media przejmuje Silverback Films. Powstaną nowe filmy z sir Davidem Attenborough
Należąca do Discovery i Liberty Global firma All3Media przejęła Silverback Films, studio które odpowiada między innymi za produkcję znanego cyklu dokumentalnego „Nasza planeta” autorstwa sir Davida Attenborough. Według zapowiedzi dzięki akwizycji All3Media ma poszerzyć swoją ofertę o nowe pozycje związane z dokumentami poświęconymi naturze i Ziemi.
więcej
|
,,Wielkie kolędowanie" w Wigilię w Polsacie
W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat wyemituje dwa koncerty - „Golec uOrkiestra. Kolędowanie z Janem Pawłem II” oraz wykony kolęd przez artystów zarejestrowane w Sanktuarium Matki Boskiej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu.
więcej
|
TVP z pomocą MSZ będzie promowała polską kulturę za granicą. Podpisano rozszerzoną umowę
W grudniu chorwacka publiczna telewizja pokaże na swojej antenie cykl polskich filmów. To jeden z efektów podpisanej w czwartek umowy pomiędzy Telewizją Polską a Ministerstwem Spraw Zagranicznych zakładającej promowanie polskiej kultury i kształtowanie naszego wizerunku za granicą.
więcej
|
TVP wydaje album kulinarny z okazji 18-lecia ,,Pytanie na śniadanie" (wideo)
Biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP we współpracy z redakcją „Pytania na Śniadanie” przygotowało „Album kulinarny. Pytanie na śniadanie” z przepisami i opowieściami gwiazd. Książka kosztuje 49,90 zł.
więcej
|
Specjalny odcinek ,,Twoja twarz brzmi znajomo" 18 grudnia w Polsacie, wygrana na Fundację Polsat
W piątek, 18 grudnia Telewizja Polsat pokaże specjalny odcinek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”.
więcej
|
Matthias Heinze dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce
Koncern WarnerMedia powołał Matthiasa Heinze na stanowisko dyrektora generalnego WarnerMedia Poland.
więcej
|
Player i Itaka z kampanią ,,Nieobecni są wśród nas" (wideo)
W mediach społecznościowych Grupy TVN Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji „Nieobecni są wśród nas”. Partnerem kampanii jest Itaka.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto Polska
Z początkiem grudnia Filip Fiedorow objął w Netto Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Wcześniej pełnił taką funkcję m.in. w IKEA Retail Polska, Żabka Polska i Lidl Polska.
więcej
|
Grupa Euvic większościowym udziałowcem agencji ClickAd
Grupa Euvic, polska spółka technologiczna przejęła od Funduszu 3TS CEE Fund SICAV-SIF zarządzanego przez 3TS Capital Partners większościowy pakiet akcji spółki ClickAd. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 5,78 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
Sąd zakazał wprowadzania do obrotu opakowań Pierniczków Świątecznych Gellwe
Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał firmie FoodCare wprowadzania do obrotu gospodarczego opakowania Pierniczków świątecznych marki Gellwe. Pozew złożyła konkurencyjna firma, Dr. Oetker Polska. Opakowania te miał już zająć komornik.
więcej
|
Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi
Visa rozstrzygnęła trwający od lipca br. przetarg dotyczący globalnej obsługi reklamowej. Wybrała w nim do współpracy agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe.
więcej
|
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg marki Góralki
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku. Wygrała go agencja Dziadek do orzechów.
więcej
|
Sieć Biedronka rezygnuje z jaj klatkowych
Jeronimo Martins Polska poinformowało, że do 31 grudnia 2021 roku wycofa świeże jaja klatkowe z oferty wszystkich sklepów Biedronka. Stanie się to 4 lata wcześniej niż pierwotnie zadeklarowany termin. Pierwszym regionem sieci, który wprowadzi tę zmianę, będzie Warszawa - proces ten rozpocznie się od 1 stycznia 2021 roku.
więcej
|
Prawie co piąty Polak ogranicza mięso z przyczyn zdrowotnych
Aż 84 proc. Polaków deklaruje, że zdrowe odżywianie jest dla nich ważną lub bardzo ważną kwestią - wynika z raportu agencji Inquiry „Zdrowe odżywianie”. 18 proc. świadomie ogranicza spożycie mięsa dla poprawy samopoczucia i lepszej kondycji.
więcej
|
Agencja GoldenSubmarine przygotowała charytatywny kalendarz
Agencja GoldenSubmarine rusza ze sprzedażą Złotego Kalendarza 2021. Dochód ze sprzedaży wspiera Fundacje pomocy dzieciom z chorobami nowotworowymi w Poznaniu.
więcej
|
MediaMarkt na święta - ,,Spełniamy Twoje marzenia"
Świąteczna kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt „Spełniamy Twoje marzenia" ma nawiązywać do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain.
więcej
|
Cityboard Media otwiera e-sklep
Cityboard wprowadziła na rynek swój e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. Rozwiązanie skierowane jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
więcej
|
Polska Akcja Humanitarna klientem K2
Do grona klientów projektowych agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku.
więcej
|
Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie
Jamie Moldafsky objęła stanowisko global chief marketing&communications oficera w Nielsenie. Będzie raportować do CEO firmy Davida Kenny'ego.
więcej
|
Anna Sambor dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w Herbapol-Lublin
Anna Sambor została dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w firmie spożywczej Herbapol-Lublin. Na tym stanowisku zastąpiła Annę Mrożewską.
więcej
|
Huawei reklamuje się na święta z Robertem Lewandowskim. ,,Najlepsze na Święta, najlepsze dla bliskich" (wideo)
Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki.
więcej
|
Radek Kotarski prezentuje możliwości aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski po raz kolejny opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku.
więcej
|
Czekolady Wawel dla odbierających paczki w PaczkoPunktach
W 645 PaczkoPunktach firmy InPost na odbierających paczki czekają czekolady Wawel.
więcej
|
Nivea: opakowania z błyskawicami bez implikacji politycznych, powstały przed protestami kobiet
Na opakowaniach nowej kolekcji kosmetyków Nivea (produkowanych przez Beiersdorf) pojawiły się złote błyskawice z gwiazdami. Niektórzy internauci i media uznali to za aluzję do Strajku Kobiet, na markę spadła krytyka w internecie. Nivea zapewnia, że projekt opakowań został przygotowany na długo przed ostatnimi protestami i „nie ma żadnych implikacji politycznych ani ukrytych znaczeń”.
więcej
|
Na rynek trafiła limitowana kolekcja ubrań Coca-Cola i Tezenis
Koncern Coca-Cola nawiązała współpracę z włoską marką odzieżową Tezenis, w efekcie której powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola.
więcej
|
Senator KO zestawił na billboardzie Kaczyńskiego i Łukaszenkę. ,,Tylko razem możemy ich powstrzymać"
Jacek Bury, senator Koalicji Obywatelskiej, zaczął w Lublinie kampanię billboardową opartą na połączeniu twarzy prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i prezydenta Białorusi Aleksandra Łukaszenki. - Jesteśmy świadkami pęłzającego polexitu, bo tylko tak można określić działania rządu w ostatnich tygodniach - uważa polityk.
więcej
|
Player i Itaka z kampanią ,,Nieobecni są wśród nas" (wideo)
W mediach społecznościowych Grupy TVN Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji „Nieobecni są wśród nas”. Partnerem kampanii jest Itaka.
więcej
|
More Bananas dla marki Carpeto
Agencja More Bananas rozpoczęła współpracę z marką Carpeto - producentem dywanów i chodników.
więcej
|
Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077 Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Lichocka chce ustawowych rozwiązań dla dekoncentracji mediów. "Pani poseł regularnie wywołuje burzę"
Joanna Lichocka, posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych, wróciła do tematu repolonizacji i nacjonalizacji mediów. Jej zdaniem wymaga to rozwiązań ustawowych, które „wymuszą obecność większej liczby graczy na rynku”. - Widać, że wciąż jest chęć ukrócenia działalności niezależnych mediów, ale trwają poszukiwania rozwiązań - ocenia prof. Krystyna Doktorowicz z Uniwersytetu Śląskiego.
więcej
|
Serwis "Przeglądu Sportowego" z płatnymi subskrypcjami
Portal Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził możliwość wykupienia subskrypcji. Dla użytkowników, którzy skorzystają z usługi będą dostępne dodatkowe treści. To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl z ofertą płatnych treści.
więcej
|
Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., ,,Fakt" najchętniej kupowany
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w październiku br. było o 17,35 proc. niższe niż w październiku ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora zapewni testy na koronawirusa relacjonującym wydarzenia
Związek zawodowy NSZZ "S" Agora SA i Inforadio sp zoo poinformował, że w efekcie rozmów z kierownictwem Agory, relacjonujący wydarzenia - przede wszystkim reporterzy - będą mieli zapewnione testy przesiewowe na obecność koronawirusa.
więcej
|
,,Financial Times" uznał Martę Lempart za jedną z najbardziej wpływowych kobiet roku
Brytyjski dziennik „Financial Times” zaliczył liderkę protestów kobiecych, Martę Lempart, do grona najbardziej wpływowych kobiet 2020 roku. Na łamach dziennika ukazał się tekst jej autorstwa, w którym pisze ona m.in.,o prześladowaniach, jakie stały się jej udziałem. Lempart znalazła się w gronie wyróżnionych m.in. z Ursulą von der Leyen.
więcej
|
Karim Mottaghi laureatem Konkursu im. Krzysztofa Millera
Fotoreportaż Karima Mottaghiego o pochówku ofiar koronawirusa, zrealizowany na irańskim cmentarzu Vadi-Rahmat, otrzymał tegoroczną Nagrodę im. Krzysztofa Millera najlepszy materiał fotograficzny 2020 roku.
więcej
|
Agnieszka Janota head of eCommerce business development w Edipresse Polska
Agnieszka Janota rozpoczęła pracę w wydawnictwie Edipresse Polska, gdzie objęła stanowisko head of eCommerce business development. Do jej zadań należeć będzie głównie opracowanie strategii i egzekucja działań w obszarze komercjalizacji projektów.
więcej
|
15 kandydatur w najnowszej edycji plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski
Ruszyła najnowsza, 86. edycja plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski. Ogłosili go wspólnie „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) i Polsat. Uczestnicy poznali już 15 nominowanych osób, wśród których są m.in. Iga Świątek, Robert Lewandowski, Bartosz Zmarzlik czy Kamil Stoch. Laureatów poznamy 9 stycznia, podczas uroczystej Gali Mistrzów Sportu.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" podrożał o złotówkę
Od bieżącego numeru „Tygodnik Powszechny” kosztuje 9 zł, o 1 zł więcej niż poprzednio. Wydawca tłumaczy to rosnącymi cenami produkcji i dystrybucji pisma.
więcej
|
|
|
Filmweb z 1,3 mln zł kredytu z PFR, umorzone składki na ZUS dla spółek Agory, Audioteki i OKO.press
Kredyty w ramach pierwszej tarczy finansowej uzyskało kilku średniej wielkości wydawców internetowych, najwięcej - 1,35 mln zł - dostał Filmweb. Kilku kolejnym wydawcom, m.in. spółkom zależnym Agory, Gry-Online, Audiotece i OKO.press - umorzono składki pracownicze na ZUS.
więcej
|
Serwis "Przeglądu Sportowego" z płatnymi subskrypcjami
Portal Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził możliwość wykupienia subskrypcji. Dla użytkowników, którzy skorzystają z usługi będą dostępne dodatkowe treści. To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl z ofertą płatnych treści.
więcej
|
YouTube i Związek "Cyfrowa Polska" tworzą program grantowy dla teatrów
YouTube i Związek „Cyfrowa Polska” ogłosiły program grantowy dla teatrów profesjonalnych i amatorskich o łącznej wartości 220 tysięcy złotych. W ramach grantu finansowego nawet sześć zespół teatralnych będzie mogło wystawić swoje sztuki online. Inicjatywę wspiera Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego oraz Narodowe Centrum Kultury.
więcej
|
Nino Dżikija odpowiada za rozwój serwisów lifestyle w Wirtualnej Polsce
Nino Dżikija została head od lifestyle w portalu Wirtualna Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nową funkcję objęła w grudniu. Wcześniej był zastępcą dyrektora produktu w WP Pilocie.
więcej
|
Wojciech Wybranowski po trzech miesiącach pożegnał z Wirtualną Polską
Publicysta Wojciech Wybranowski po trzech miesiącach zakończył współpracę z Wirtualną Polską.
więcej
|
Totalizator Sportowy będzie inwestował w startupy gamingowe. Firmy mogą dostać na start od 1 do 8 mln złotych
Totalizator Sportowy uruchomił fundusz corporate venture capital o nazwie ffVC Tech & Gaming. Inicjatywa powstała przy współpracy partnerów zarządzających ffVC i wsparciu PFR Ventures oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Fundusz zamierza zainwestować 100 mln złotych w startupy działające głównie w segmencie gier wideo. Każda wybrana firma w pierwszej fazie może otrzymać od 1 do 8 mln złotych finansowania.
więcej
|
UOKiK: polskie e-sklepy bywają tylko pośrednikami, uwaga na zapisy w regulaminach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwraca uwagę, że niektóre sklepy internetowe działają w tzw. modelu dropshippingu - są tylko pośrednikami importującymi produkty spoza Unii Europejskiej, najczęściej z Azji. - Jeśli na stronie internetowej lub w regulaminie pojawiają się zapisy typu „sprzedawca towaru z Azji” czy „klient jako importer towaru uiszcza opłaty celno-skarbowe”, konsumentowi powinna się zapalić czerwona lampka - podkreśla prezes UOKiK-u Tomasz Chróstny.
więcej
|
Prezes Wirtualnej Polski o krytycznych materiałach ,,Wiadomości": to próba zniechęcenia do pozwu za kłamstwa o WP Pilot
Trzy dni z rzędu w głównym wydaniu „Wiadomości” krytykowano Wirtualną Polskę, m.in. jej prezesa Jacka Świderskiego i szefową Pudelka Agnieszkę Rowicką. - To próba zniechęcenia do pozwu za kłamstwa o WP Pilot sprzed miesiąca. Zapewniam, że nieskuteczna - skomentował Świderski.
więcej
|
40 stanów USA szykuje pozew w sprawie praktyk monopolistycznych Facebooka
Facebook czekają kłopoty w Stanach Zjednoczonych. Władze 40 stanów w USA zamierzają w ciągu kilku nadchodzących dni skierować pozew sądowy przeciwko serwisowi Marka Zuckerberga za stosowanie praktyk monopolistycznych.
więcej
|
Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|