Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 4 Grudnia 2020
 
 
 
HBO Max pojawi się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku
 
W drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max - ogłosił jej szef Andy Forssell. więcej
 
 
Radiowcy: nowe zasady w internecie dla pracowników Polskiego Radia wbrew swodobom obywatelskim i etyce zawodowej
 
Członkowie Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich i Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, by instytucje te zbadały zmiany wprowadzone przez zarząd Polskiego Radia do reguł etyki zawodowej. Podejrzewają bowiem ich niezgodność z Konstytucją i ustawą o radiofonii i telewizji. więcej
 
 
Fundacja Reporterów oskarża agencję R4S o używanie farmy trolli w kampanii Coca-Coli. "Zleciliśmy audyt"
 
Agencja R4S Adama Hofmana, byłego rzecznika PiS miała zajmować się prowadzeniem kampanii w internecie dla Coca-Coli w oparciu o usługi farm trolli. Miały one m.in. organizować akcję w sieci na rzecz wstrzymania podatku cukrowego w Polsce - wynika z ustaleń Fundacji Reporterów. - Informuję, że R4S zleciło audyt procedur zgodnie z naszymi zasadami compliance w zewnętrznych spółkach, wykonujących dla nas te usługi - przekazał Adam Hofman portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Lichocka chce ustawowych rozwiązań dla dekoncentracji mediów. "Pani poseł regularnie wywołuje burzę"
 
Joanna Lichocka, posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych, wróciła do tematu repolonizacji i nacjonalizacji mediów. Jej zdaniem wymaga to rozwiązań ustawowych, które „wymuszą obecność większej liczby graczy na rynku”. - Widać, że wciąż jest chęć ukrócenia działalności niezależnych mediów, ale trwają poszukiwania rozwiązań - ocenia prof. Krystyna Doktorowicz z Uniwersytetu Śląskiego. więcej
 
 
Filmweb z 1,3 mln zł kredytu z PFR, umorzone składki na ZUS dla spółek Agory, Audioteki i OKO.press
 
Kredyty w ramach pierwszej tarczy finansowej uzyskało kilku średniej wielkości wydawców internetowych, najwięcej - 1,35 mln zł - dostał Filmweb. Kilku kolejnym wydawcom, m.in. spółkom zależnym Agory, Gry-Online, Audiotece i OKO.press - umorzono składki pracownicze na ZUS. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Fakty" liderem w listopadzie. Rekordowy wzrost oglądalności więcej
 
Świąteczna reklama Allegro tylko poprawna, chociaż może być skuteczna więcej
 
Dorota Gawryluk o Polsat News: zatrudniamy ludzi zarówno z TVN, jak i TVP więcej
 
TVP1 i TVN liderami w listopadzie. Eurowizja Junior 2020 i ,,M jak miłość" hitami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Project Manager AGAINST GRAVITY
Redaktor/edytor wideo TVP
Redaktor/wydawca strony internetowej i mediów społecznościowych TVP Polonia TVP
ART DIRECTOR COLOROFFON
New Business Manager (AdTech) Proxi.cloud
CONTENT EDITOR Clue PR
Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim i angielskim upday
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
HBO Max pojawi się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku

W drugiej połowie 2021 roku usługi streamingu wideo HBO w Ameryce Południowej i Europie, m.in. w Polsce, zostaną zastąpione przez nową platformę HBO Max - ogłosił jej szef Andy Forssell. więcej

,,Osiecka" od 25 grudnia w TVP1 (pierwszy zwiastun)

W piątek, 25 grudnia Jedynka rozpocznie emisję nowego serialu „Osiecka”. Kolejne dwa odcinki stacja pokaże 26 i 27 grudnia, a kolejne będą emitowane w niedziele. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 5,78 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Telewizja Puls i Emitel podpisały nową umowę na emisję stacji w naziemnej telewizji cyfrowej

Telewizja Puls oraz firma Emitel podpisały umowę na dystrybucję programów nadawcy na multipleksie drugim (MUX-2) w naziemnej telewizji cyfrowej. Dotyczy ona emisji TV Puls oraz Puls 2.  więcej

Mateusz Fudala: z ,,Super Expressu" do TVP Sport

Dziennikarz Mateusz Fudala dołącza do redakcji TVP Sport. Miesiąc temu po ośmiu latach pracy rozstał się z „Super Expressem”. więcej

Cyfrowy Polsat udostępnia abonentom 44 kanały w ,,otwartym oknie", Ipla - 38 kanałów

Cyfrowy Polsat proponuje swoim abonentom skorzystanie z darmowego dostępu nawet do 44 odkodowanych programów bez dodatkowych opłat. Promocja potrwa do 10 stycznia 2021 roku, mogą z niej skorzystać abonenci telewizji satelitarnej, kablowej w technologii IPTV oraz internetowej OTT. więcej

All3Media przejmuje Silverback Films. Powstaną nowe filmy z sir Davidem Attenborough

Należąca do Discovery i Liberty Global firma All3Media przejęła Silverback Films, studio które odpowiada między innymi za produkcję znanego cyklu dokumentalnego „Nasza planeta” autorstwa sir Davida Attenborough. Według zapowiedzi dzięki akwizycji All3Media ma poszerzyć swoją ofertę o nowe pozycje związane z dokumentami poświęconymi naturze i Ziemi. więcej

,,Wielkie kolędowanie" w Wigilię w Polsacie

W Wigilię Bożego Narodzenia Telewizja Polsat wyemituje dwa koncerty - „Golec uOrkiestra. Kolędowanie z Janem Pawłem II” oraz wykony kolęd przez artystów zarejestrowane w Sanktuarium Matki Boskiej Bolesnej w Mariańskim Porzeczu. więcej

TVP z pomocą MSZ będzie promowała polską kulturę za granicą. Podpisano rozszerzoną umowę

W grudniu chorwacka publiczna telewizja pokaże na swojej antenie cykl polskich filmów. To jeden z efektów podpisanej w czwartek umowy pomiędzy Telewizją Polską a Ministerstwem Spraw Zagranicznych zakładającej promowanie polskiej kultury i kształtowanie naszego wizerunku za granicą. więcej

TVP wydaje album kulinarny z okazji 18-lecia ,,Pytanie na śniadanie" (wideo)

Biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej TVP we współpracy z redakcją „Pytania na Śniadanie” przygotowało „Album kulinarny. Pytanie na śniadanie” z przepisami i opowieściami gwiazd. Książka kosztuje 49,90 zł. więcej

Specjalny odcinek ,,Twoja twarz brzmi znajomo" 18 grudnia w Polsacie, wygrana na Fundację Polsat

W piątek, 18 grudnia Telewizja Polsat pokaże specjalny odcinek programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. więcej

Matthias Heinze dyrektorem generalnym WarnerMedia w Polsce

Koncern WarnerMedia powołał Matthiasa Heinze na stanowisko dyrektora generalnego WarnerMedia Poland. więcej

Player i Itaka z kampanią ,,Nieobecni są wśród nas" (wideo)

W mediach społecznościowych Grupy TVN Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji „Nieobecni są wśród nas”. Partnerem kampanii jest Itaka. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Radiowcy: nowe zasady w internecie dla pracowników Polskiego Radia wbrew swodobom obywatelskim i etyce zawodowej

Członkowie Stowarzyszenia Dziennikarzy i Twórców Radia Publicznego zwrócili się do Rzecznika Praw Obywatelskich i Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka, by instytucje te zbadały zmiany wprowadzone przez zarząd Polskiego Radia do reguł etyki zawodowej. Podejrzewają bowiem ich niezgodność z Konstytucją i ustawą o radiofonii i telewizji. więcej

 
Krytyka nominacji do Grand Press wywiadu Beaty Lubeckiej z Margot. Jury: zweryfikowano jego ocenę

Wielu dziennikarzy i kilka organizacji skrytykowało nominowanie wywiadu Beaty Lubeckiej w Radiu ZET z aktywistką LGBT Margot do nagrody Grand Press. Zarzucono dziennikarce nieodpowiednie traktowanie rozmówczyni. Jury Grand Press poinformowało, że większość jego członków podziela zastrzeżenia wobec wywiadu, ale przyznanej nominacji nie można już cofnąć. więcej

 
Senat chce likwidacji Rady Mediów Narodowych. Jej kompetencje ma przejąć KRRiT

Likwidację Rady Mediów Narodowych oraz przeniesienie jej kompetencji na Krajową Radę Radiofonii i Telewizji zakłada senacki projekt ustawy o uchyleniu ustawy o Radzie Mediów Narodowych, który w czwartek poparł Senat. Teraz projekt zostanie skierowany do Sejmu. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Duży awans Eski

Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i Radio Kielce - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto Polska

Z początkiem grudnia Filip Fiedorow objął w Netto Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Wcześniej pełnił taką funkcję m.in. w IKEA Retail Polska, Żabka Polska i Lidl Polska. więcej

Grupa Euvic większościowym udziałowcem agencji ClickAd

Grupa Euvic, polska spółka technologiczna przejęła od Funduszu 3TS CEE Fund SICAV-SIF zarządzanego przez 3TS Capital Partners większościowy pakiet akcji spółki ClickAd. Wartości transakcji nie ujawniono. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w listopadzie wzrósł o 6 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2020 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 5,78 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

Sąd zakazał wprowadzania do obrotu opakowań Pierniczków Świątecznych Gellwe

Sąd Okręgowy w Katowicach zakazał firmie FoodCare wprowadzania do obrotu gospodarczego opakowania Pierniczków świątecznych marki Gellwe. Pozew złożyła konkurencyjna firma, Dr. Oetker Polska. Opakowania te miał już zająć komornik. więcej

Visa wybrała Wieden+Kennedy i Publicis Groupe do globalnej obsługi

Visa rozstrzygnęła trwający od lipca br. przetarg dotyczący globalnej obsługi reklamowej. Wybrała w nim do współpracy agencje Wieden+Kennedy i Publicis Groupe. więcej

Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg marki Góralki

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku. Wygrała go agencja Dziadek do orzechów. więcej

Sieć Biedronka rezygnuje z jaj klatkowych

Jeronimo Martins Polska poinformowało, że do 31 grudnia 2021 roku wycofa świeże jaja klatkowe z oferty wszystkich sklepów Biedronka. Stanie się to 4 lata wcześniej niż pierwotnie zadeklarowany termin. Pierwszym regionem sieci, który wprowadzi tę zmianę, będzie Warszawa - proces ten rozpocznie się od 1 stycznia 2021 roku. więcej

Prawie co piąty Polak ogranicza mięso z przyczyn zdrowotnych

Aż 84 proc. Polaków deklaruje, że zdrowe odżywianie jest dla nich ważną lub bardzo ważną kwestią - wynika z raportu agencji Inquiry „Zdrowe odżywianie”. 18 proc. świadomie ogranicza spożycie mięsa dla poprawy samopoczucia i lepszej kondycji. więcej

Agencja GoldenSubmarine przygotowała charytatywny kalendarz

Agencja GoldenSubmarine rusza ze sprzedażą Złotego Kalendarza 2021. Dochód ze sprzedaży wspiera Fundacje pomocy dzieciom z chorobami nowotworowymi w Poznaniu. więcej

MediaMarkt na święta - ,,Spełniamy Twoje marzenia"

Świąteczna kampania reklamowa elektromarketów MediaMarkt „Spełniamy Twoje marzenia" ma nawiązywać do pozytywnych emocji, towarzyszących nam podczas świąt i szerokich możliwości, jakie dają nowoczesne technologie. Za całościowy koncept odpowiada Armando Testa, za adaptację oraz realizację w radiu i telewizji agencja Heart&Brain. więcej

Cityboard Media otwiera e-sklep

Cityboard wprowadziła na rynek swój e-sklep Cityboard Online. Będzie w nim można zakupić ekrany cityboard. Rozwiązanie skierowane jest głównie do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. więcej

Polska Akcja Humanitarna klientem K2

Do grona klientów projektowych agencji K2 dołączyła fundacja Polska Akcja Humanitarna. Zadaniem agencji będzie wsparcie PAH w realizacji kampanii fundraisingowej, planowanej na koniec 2020 roku. więcej

Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie

Jamie Moldafsky objęła stanowisko global chief marketing&communications oficera w Nielsenie. Będzie raportować do CEO firmy Davida Kenny'ego. więcej

Anna Sambor dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w Herbapol-Lublin

Anna Sambor została dyrektorem marketingu i rozwoju nowych produktów w firmie spożywczej Herbapol-Lublin. Na tym stanowisku zastąpiła Annę Mrożewską. więcej

Huawei reklamuje się na święta z Robertem Lewandowskim. ,,Najlepsze na Święta, najlepsze dla bliskich" (wideo)

Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki. więcej

Radek Kotarski prezentuje możliwości aplikacji mobilnej Banku Millennium

Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej Banku Millennium, w której Radek Kotarski po raz kolejny opowiada o możliwościach aplikacji mobilnej banku. więcej

Czekolady Wawel dla odbierających paczki w PaczkoPunktach

W 645 PaczkoPunktach firmy InPost na odbierających paczki czekają czekolady Wawel. więcej

Nivea: opakowania z błyskawicami bez implikacji politycznych, powstały przed protestami kobiet

Na opakowaniach nowej kolekcji kosmetyków Nivea (produkowanych przez Beiersdorf) pojawiły się złote błyskawice z gwiazdami. Niektórzy internauci i media uznali to za aluzję do Strajku Kobiet, na markę spadła krytyka w internecie. Nivea zapewnia, że projekt opakowań został przygotowany na długo przed ostatnimi protestami i „nie ma żadnych implikacji politycznych ani ukrytych znaczeń”. więcej

Na rynek trafiła limitowana kolekcja ubrań Coca-Cola i Tezenis

Koncern Coca-Cola nawiązała współpracę z włoską marką odzieżową Tezenis, w efekcie której powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola. więcej

Senator KO zestawił na billboardzie Kaczyńskiego i Łukaszenkę. ,,Tylko razem możemy ich powstrzymać"

Jacek Bury, senator Koalicji Obywatelskiej, zaczął w Lublinie kampanię billboardową opartą na połączeniu twarzy prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego i prezydenta Białorusi Aleksandra Łukaszenki. - Jesteśmy świadkami pęłzającego polexitu, bo tylko tak można określić działania rządu w ostatnich tygodniach - uważa polityk. więcej

Player i Itaka z kampanią ,,Nieobecni są wśród nas" (wideo)

W mediach społecznościowych Grupy TVN Discovery zadebiutowały trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji „Nieobecni są wśród nas”. Partnerem kampanii jest Itaka. więcej

More Bananas dla marki Carpeto

Agencja More Bananas rozpoczęła współpracę z marką Carpeto - producentem dywanów i chodników. więcej

Sprite prezentuje unikalną edycję puszek i butelek inspirowaną grą Cyberpunk 2077

Sprite ugasi pragnienie graczy, którzy oczekują jednej z najgłośniejszych tegorocznych produkcji gamingowych - gry Cyberpunk 2077. We współpracy z CD PROJEKT RED marka zaprojektowała unikalną edycję puszek i butelek z postaciami z gry. Limitowana edycja napoju jest dostępna na rynku od listopada. Ponadto z okazji nadchodzącej premiery marka Sprite przygotowuje szereg aktywności dla fanów gry i nie tylko. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Lichocka chce ustawowych rozwiązań dla dekoncentracji mediów. "Pani poseł regularnie wywołuje burzę"

Joanna Lichocka, posłanka PiS i członkini Rady Mediów Narodowych, wróciła do tematu repolonizacji i nacjonalizacji mediów. Jej zdaniem wymaga to rozwiązań ustawowych, które „wymuszą obecność większej liczby graczy na rynku”. - Widać, że wciąż jest chęć ukrócenia działalności niezależnych mediów, ale trwają poszukiwania rozwiązań - ocenia prof. Krystyna Doktorowicz z Uniwersytetu Śląskiego. więcej

Serwis "Przeglądu Sportowego" z płatnymi subskrypcjami

Portal Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził możliwość wykupienia subskrypcji. Dla użytkowników, którzy skorzystają z usługi będą dostępne dodatkowe treści. To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl z ofertą płatnych treści. więcej

Sprzedaż dzienników w październiku spadła o 17 proc. do 464 tys. egz., ,,Fakt" najchętniej kupowany

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w październiku br. było o 17,35 proc. niższe niż w październiku ub.r. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Agora zapewni testy na koronawirusa relacjonującym wydarzenia

Związek zawodowy NSZZ "S" Agora SA i Inforadio sp zoo poinformował, że w efekcie rozmów z kierownictwem Agory, relacjonujący wydarzenia - przede wszystkim reporterzy - będą mieli zapewnione testy przesiewowe na obecność koronawirusa. więcej

,,Financial Times" uznał Martę Lempart za jedną z najbardziej wpływowych kobiet roku

Brytyjski dziennik „Financial Times” zaliczył liderkę protestów kobiecych, Martę Lempart, do grona najbardziej wpływowych kobiet 2020 roku. Na łamach dziennika ukazał się tekst jej autorstwa, w którym pisze ona m.in.,o prześladowaniach, jakie stały się jej udziałem. Lempart znalazła się w gronie wyróżnionych m.in. z Ursulą von der Leyen. więcej

Karim Mottaghi laureatem Konkursu im. Krzysztofa Millera

Fotoreportaż Karima Mottaghiego o pochówku ofiar koronawirusa, zrealizowany na irańskim cmentarzu Vadi-Rahmat, otrzymał tegoroczną Nagrodę im. Krzysztofa Millera najlepszy materiał fotograficzny 2020 roku. więcej

Agnieszka Janota head of eCommerce business development w Edipresse Polska

Agnieszka Janota rozpoczęła pracę w wydawnictwie Edipresse Polska, gdzie objęła stanowisko head of eCommerce business development. Do jej zadań należeć będzie głównie opracowanie strategii i egzekucja działań w obszarze komercjalizacji projektów. więcej

15 kandydatur w najnowszej edycji plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski

Ruszyła najnowsza, 86. edycja plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski. Ogłosili go wspólnie „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska) i Polsat. Uczestnicy poznali już 15 nominowanych osób, wśród których są m.in. Iga Świątek, Robert Lewandowski, Bartosz Zmarzlik czy Kamil Stoch. Laureatów poznamy 9 stycznia, podczas uroczystej Gali Mistrzów Sportu. więcej

,,Tygodnik Powszechny" podrożał o złotówkę

Od bieżącego numeru „Tygodnik Powszechny” kosztuje 9 zł, o 1 zł więcej niż poprzednio. Wydawca tłumaczy to rosnącymi cenami produkcji i dystrybucji pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Filmweb z 1,3 mln zł kredytu z PFR, umorzone składki na ZUS dla spółek Agory, Audioteki i OKO.press

Kredyty w ramach pierwszej tarczy finansowej uzyskało kilku średniej wielkości wydawców internetowych, najwięcej - 1,35 mln zł - dostał Filmweb. Kilku kolejnym wydawcom, m.in. spółkom zależnym Agory, Gry-Online, Audiotece i OKO.press - umorzono składki pracownicze na ZUS. więcej

Serwis "Przeglądu Sportowego" z płatnymi subskrypcjami

Portal Przegladsportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził możliwość wykupienia subskrypcji. Dla użytkowników, którzy skorzystają z usługi będą dostępne dodatkowe treści. To kolejny serwis po Newsweek.pl, Forbes.pl, Fakt24.pl, Autoświat.pl oraz Komputerswiat.pl z ofertą płatnych treści. więcej

YouTube i Związek "Cyfrowa Polska" tworzą program grantowy dla teatrów

YouTube i Związek „Cyfrowa Polska” ogłosiły program grantowy dla teatrów profesjonalnych i amatorskich o łącznej wartości 220 tysięcy złotych. W ramach grantu finansowego nawet sześć zespół teatralnych będzie mogło wystawić swoje sztuki online. Inicjatywę wspiera Instytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego oraz Narodowe Centrum Kultury. więcej

Nino Dżikija odpowiada za rozwój serwisów lifestyle w Wirtualnej Polsce

Nino Dżikija została head od lifestyle w portalu Wirtualna Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nową funkcję objęła w grudniu. Wcześniej był zastępcą dyrektora produktu w WP Pilocie. więcej

Wojciech Wybranowski po trzech miesiącach pożegnał z Wirtualną Polską

Publicysta Wojciech Wybranowski po trzech miesiącach zakończył współpracę z Wirtualną Polską. więcej

Totalizator Sportowy będzie inwestował w startupy gamingowe. Firmy mogą dostać na start od 1 do 8 mln złotych

Totalizator Sportowy uruchomił fundusz corporate venture capital o nazwie ffVC Tech & Gaming. Inicjatywa powstała przy współpracy partnerów zarządzających ffVC i wsparciu PFR Ventures oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Fundusz zamierza zainwestować 100 mln złotych w startupy działające głównie w segmencie gier wideo. Każda wybrana firma w pierwszej fazie może otrzymać od 1 do 8 mln złotych finansowania. więcej

UOKiK: polskie e-sklepy bywają tylko pośrednikami, uwaga na zapisy w regulaminach

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwraca uwagę, że niektóre sklepy internetowe działają w tzw. modelu dropshippingu - są tylko pośrednikami importującymi produkty  spoza Unii Europejskiej, najczęściej z Azji. - Jeśli na stronie internetowej lub w regulaminie pojawiają się zapisy typu „sprzedawca towaru z Azji” czy „klient jako importer towaru uiszcza opłaty celno-skarbowe”, konsumentowi powinna się zapalić czerwona lampka - podkreśla prezes UOKiK-u Tomasz Chróstny. więcej

Prezes Wirtualnej Polski o krytycznych materiałach ,,Wiadomości": to próba zniechęcenia do pozwu za kłamstwa o WP Pilot

Trzy dni z rzędu w głównym wydaniu „Wiadomości” krytykowano Wirtualną Polskę, m.in. jej prezesa Jacka Świderskiego i szefową Pudelka Agnieszkę Rowicką. - To próba zniechęcenia do pozwu za kłamstwa o WP Pilot sprzed miesiąca. Zapewniam, że nieskuteczna - skomentował Świderski. więcej

40 stanów USA szykuje pozew w sprawie praktyk monopolistycznych Facebooka

Facebook czekają kłopoty w Stanach Zjednoczonych. Władze 40 stanów w USA zamierzają w ciągu kilku nadchodzących dni skierować pozew sądowy przeciwko serwisowi Marka Zuckerberga za stosowanie praktyk monopolistycznych. więcej

Rewolucyjne podejście do wydawania muzyki

MUGO wprowadziło polski rynek muzyczny na wyższy poziom. Już ponad 1000 artystów korzysta z wydawcy nowej generacji. Lata doświadczeń MyMusic pozwoliły największemu niezależnemu labelowi w Polsce zaoferować muzykom i menadżerom projekt innowacyjny nie tylko w Polsce, ale i w skali Europy. Jednym z najistotniejszych obszarów w ofercie MUGO jest dostęp do komunikacji z dziennikarzami i do licznych kanałów marketingowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Prawie co piąty Polak ogranicza mięso z przyczyn zdrowotnych

Aż 84 proc. Polaków deklaruje, że zdrowe odżywianie jest dla nich ważną lub bardzo ważną kwestią - wynika z raportu agencji Inquiry „Zdrowe odżywianie”. 18 proc. świadomie ogranicza spożycie mięsa dla poprawy samopoczucia i lepszej kondycji. więcej

Jamie Moldafsky globalną szefową marketingu i komunikacji w Nielsenie

Jamie Moldafsky objęła stanowisko global chief marketing&communications oficera w Nielsenie. Będzie raportować do CEO firmy Davida Kenny'ego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Fundacja Reporterów oskarża agencję R4S o używanie farmy trolli w kampanii Coca-Coli. "Zleciliśmy audyt"

Agencja R4S Adama Hofmana, byłego rzecznika PiS miała zajmować się prowadzeniem kampanii w internecie dla Coca-Coli w oparciu o usługi farm trolli. Miały one m.in. organizować akcję w sieci na rzecz wstrzymania podatku cukrowego w Polsce - wynika z ustaleń Fundacji Reporterów. - Informuję, że R4S zleciło audyt procedur zgodnie z naszymi zasadami compliance w zewnętrznych spółkach, wykonujących dla nas te usługi - przekazał Adam Hofman portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Były dziennikarz Polsatu Bartosz Kurek w Philip Morris Polska jako menedżer ds. public affairs

Były dziennikarz Polsatu Bartosz Kurek zaczął pracę w koncernie tytoniowym Philip Morris Polska. Objął stanowisko menedżera ds. public affairs. więcej

Policja: w pracy naszych rzeczników nie dostrzegam naruszenia zasad praktyki zawodowej

Kilka dni temu Polskie Stowarzyszenie Public Relations wystosowało do komendanta głównego policji gen. insp. dr Jarosław Szymczyka list krytykujący sposób informowania rzeczników policji o zatrzymaniu fotoreporterki Agaty Grzybowskiej. Pismo komentuje na łamach Wirtualnemedia.pl podinsp. Andrzej Browarek z Biura Komunikacji Społecznej KGP. - Zarówno rzecznicy prasowi jak i inni pracownicy z branży public relations zobowiązani są do zachowania szczególnej staranności, rzetelności i uczciwości oraz relacjonowania faktów w ich właściwym kontekście i bez zniekształceń. Nie dostrzegam naruszenia żadnej z tych zasad w przekazach rzeczników prasowych. więcej

Przemysław Pohrybieniuk nowym dyrektorem zarządzającym Kulczyk Foundation

Przemysław Pohrybieniuk objął stanowisko dyrektora zarządzającego Kulczyk Foundation. Zastąpił dr Aleksandra Brodę, który pełnił tę funkcję w okresie przejściowym. więcej

Big Picture dla konceptu e-commerce Slowglow

Do klientów agencji Big Picture dołącza concept e-commerce z kategorii beauty Slowglow. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Bush, Clinton i Obama wesprą walkę z Covid-19. Chcą publicznie przyjąć szczepionkę
Totalizator Sportowy będzie inwestował w startupy gamingowe. Firmy mogą dostać na start od 1 do 8 mln złotych
Promocje na tegorocznym Black Friday jedynie symboliczne
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj