|
|
|
|
|
|
|
TVP podniosła budżet na budowę hali zdjęciowej do 176 mln zł, ma 9 ofert
Telewizja Polska na budowę hali zdjęciowej przy swojej siedzibie głównej w Warszawie chce wydać 176,71 mln zł, o 69,3 mln zł więcej niż planowała jesienią 2019 roku. W przetargu nadawca dostał dziewięć ofert - najtańsza opiewa na 148,22 mln zł, a najdroższa na 201,88 mln zł.
więcej
|
Kamil Durczok pozwie TVP i Latkowskiego za ,,Taśmy Amber Gold". Chce 100 tys. zł na cele charytatywne
Kamil Durczok zapowiada, że oskarży Sylwestra Latkowskiego o zniesławienie oraz pozwie Telewizję Polską za naruszenie jego dóbr osobistych w dokumencie „Taśmy Amber Gold. Układ Trójmiejski nie umiera nigdy”. Będzie żądał zadośćuczynienia, przeprosin i wpłaty po 50 tys. zł na Hospicjum Cordis. - Latkowski po raz kolejny posłużył się moim nazwiskiem dla podbicia swojej wątpliwej reputacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Durczok. Sylwester Latkowski nie skomentował zarzutów.
więcej
|
Rynek kanałów filmowo-serialowych w 2020 roku wzrósł o 9 proc. Liderem TVP Seriale
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2020 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał AXN Spin, a liderem spadków była stacja Sci-Fi - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Kropka nad i" z Olbrychskim bez emisji w TVN24. "To decyzja redakcji w związku z wydarzeniami na Kapitolu"
Stacja TVN24 nie wyemitowała w „Kropce nad i” rozmowy Moniki Olejnik z Danielem Olbrychskim, w której aktor bronił celebrytów zaszczepionych poza kolejnością. Skrytykowała to publicznie żona aktora Krystyna Demska-Olbrychska. TVN Discovery Polska podkreśla, że odcinek dostępny jest w internecie, a w stacji nie został pokazany, bo ważniejszym tematem stały się zamieszki na Kapitolu.
więcej
|
2,35 mln widzów ,,Taśm Amber Gold" w TVP1 i TVP Info. Debatę po premierze śledziło 1,49 mln osób
Pokazaną w środę wieczorem premierę dokumentu Sylwestra Latkowskiego „Taśmy Amber Gold - Układ Trójmiejski nie umiera nigdy” w TVP1 i TVP info oglądało 2,35 mln widzów. 1,49 mln oglądających zgromadziła debata, która została nadana tuż po filmie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial kryminalny Polsatu "Rysa" od 15 stycznia premierowo w IPLI
Od piątku, 15 stycznia w serwisie Ipla dostępne będą premierowo wszystkie odcinki nowego serialu kryminalnego "Rysa". To adaptacja bestsellerowej powieści Igora Brejdyganta, w głównych rolach będzie można zobaczyć Julię Kijowską oraz Macieja Zakościelnego.
więcej
|
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
Stacja 4Fun Kids rozpoczęła emisję specjalnego pasma, w którym znajdują się teledyski dla dzieci przetłumaczone na język migowy.
więcej
|
Nowy portugalsko-hiszpański serial ,,Hotel Vidago Palace" zastąpi ,,Królową piękności" w TVP2
Od 19 stycznia Dwójka emitować będzie nowy portugalsko-hiszpański serial „Hotel Vidago Palace”. Produkcja w swoim paśmie zastąpi „Królową piękności”.
więcej
|
Premiera ,,Najmro. Kocha, kradnie, szanuje", koprodukcji Grupy Polsat przesunięta na 17 września
Film „Najmro. Kocha, kradnie, szanuje” koprodukcji Telewizji Polsat, Cyfrowego Polsatu, Polkomtela oraz Mazowieckiego Funduszu Filmowego będzie miał swoją premierę 17 września 2021 roku w kinach. Ujawniono właśnie pierwszy plakat projektu, premierę przesunięto ze względu na panującą pandemię koronawirusa.
więcej
|
Nowy program kulinarno-historyczny "W kotle historii" w TVP Historia, prowadzącym Łukasz Modelski
Od 17 stycznia w TVP Historia będzie można oglądać program "W kotle historii". Gospodarzem magazynu będzie Łukasz Modelski.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szefowie domów mediowych przedstawiają trendy na 2021 rok i podsumowują miniony rok
W cyklu naszych rocznych podsumowań prezentujemy zestawienie podsumowań 2020 roku szefów agencji mediowych w Polsce, którzy dzielą się również swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań, przed którymi staje rynek i branża u progu 2021 roku. Głos zabrali przedstawiciele m.in. MediaCom, Mediabrands, Mindshare, Wavemaker, MullenLowe MediaHub, One House, Starcomu, Zenitha, Wavemaker czy Media People.
więcej
|
Dawid Borowiec dyrektorem marketingu Danone Waters
Dawid Borowiec został dyrektorem marketingu w Danone Waters. Ostatnio pracował jako wiceprezes ds. marketingu i strategii w Hortexie.
więcej
|
Dentsu likwiduje markę Vizeum
Sieć reklamowa Dentsu zamyka na całym świecie markę agencji mediowych Vizeum i łączy ją z iProspect.
więcej
|
Grey Warszawa jedyną firmą z Polski nagrodzoną w Effie Awards Europe. Agencją roku McCann Worldwide
Agencja Grey Worldwide Warszawa jest jedyną agencją z Polski, która zdobyła nagrodę na tegorocznym Effie Awards Europe. Brązowym Effie nagrodzono kampanię "9 milionów powodów" dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
więcej
|
Pablo Dominguez Agregan wraca do 180heartbeats + Jung v Matt. Antonia Ruszkowska i Aleksander Madej nowym teamem kreatywnym
Pablo Dominguez Agregan po ponad dwuletniej przerwie wraca do agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Jako associate creative director odpowiada za prace kreatywne dla Burger King, Ben& Jerry's, Pyszne.pl i Nike i zarządza nowym teamem kreatywnym.
więcej
|
Wydarzenia i trendy 2020 roku oraz wyzwania 2021 roku okiem Wojciecha Żabińskiego, wiceprezesa Carlsberg Polska ds. marketingu
Spostrzeżeniami na temat najważniejszych wydarzeń i kluczowych trendów 2020 roku oraz wyzwań i prognoz 2021 roku dzieli się z Wirtualnemedia.pl Wojciech Żabiński, wiceprezes Carlsberg Polska ds. marketingu.
więcej
|
,,The Medium" z aktorskim zwiastunem od Platige Image (wideo)
Studio Bloober Team udostępniło zwiastun swojej nowej gry wideo „The Medium”. Jego produkcją zajęło się studio Platige Image, pracowali przy tym Tomasz Bagiński i Paweł Maślona.
więcej
|
FoodCare odpowiada Maspeksowi: wyrok dot. napoju Ngine nieprawomocny, nie zakazuje sprzedaży
Spółka FoodCare zarzuca Maspeksowi wprowadzanie w błąd opinii publicznej w sprawie sądowego zakazu sprzedaży i reklamowania napoju Ngine we względu na podobieństwo opakowań do Tigera. Według FoodCare'a konkurent opisał wyrok "w sposób nierzetelny i odbiegający od rzeczywistego brzemienia rozstrzygnięcia".
więcej
|
Michał Medowski po 10 latach odszedł z Mondelez do Reckitt Benckiser
Michał Medowski rozpoczął pracę w Reckitt Benckiser (właściciel m.in. marki Vanish) jako regionalny dyrektor marketingu na Polskę i Europę Wschodnią. Dotychczas był dyrektorem marketingu kategorii czekolad na Europę Centralną i Północną w Mondelez International.
więcej
|
Tegoroczny festiwal reklamowy Cannes Lions odbędzie się w tradycyjnej formie
Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions poinformowali, że tegoroczna edycja konkursu odbędzie się w normalnym, stacjonarnym trybie. Ubiegłoroczna edycja festiwalu została odwołana z powodu pandemii koronawirusa.
więcej
|
PGNiG z wizerunkową kampanią ,,Gramy z Wami od lat"
Spółka Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo rozpoczęła kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat”. Pokazuje w niej swoje zaangażowanie jako sponsor drużyn piłki ręcznej.
więcej
|
Zott Polska przenosi obsługę mediową z Carat do Zenith
Firma Zott Polska, producent m.in. jogurtów rozpoczyna współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Media) wzakresie kompleksowej obsługi mediowej. Oznacza to koniec trwającej od 14 lat współpracy z domem mediowym Carat, należącym do dentsu.
więcej
|
Justyna Duszyńska dyrektorką zarządzającą Httpool Polska
Justyna Duszyńska została dyrektor zarządzającą w polskim oddziale firmy Httpool, globalnego partnera reklamowego m.in. platform społecznościowych. Ostatnio pracowała w Grupie OEX.
więcej
|
Milka zagrzewa do kibicowania polskim skoczkom w kampanii ,,Cała Polska Sercem z Naszymi"
Milka, oficjalny sponsor Polskiej Kadry Narodowej w skokach narciarskich, w ramach akcji „Cała Polska Sercem z Naszymi" organizuje loterię konsumencką.
więcej
|
Samsung prezentuje sesję zdjęciową wykonaną w całości smartfonem Galaxy S21 Ultra 5G
Samsung nawiązał współpracę z fotografem Rankinem i raperką Stefflon Don, w ramach które powstała sesja zdjęciowa przygotowana w całości smartfonem Galaxy S21 Ultra 5G.
więcej
|
Agencja 19 Południk rozwija dział kliencki, digital i graficzny
Agencja strategiczno-kreatywna 19 Południk zatrudniła cztery nowe osoby. To Anna Polok, Olga Lech, Bartłomiej Siwek i Daniel Sowa.
więcej
|
Payback zachęca uczestników programu do wykorzystania punktów
Ruszyła kampania programu bonusowego Payback (prowadzonego przez Loyalty Partner Polska) „Wygaszanie punktów”. Do końca lutego uczestnicy programu mogą wykorzystać zgromadzone przez ostatnie trzy lata punkty, które później stracą ważność.
więcej
|
Sukcesy Storytel 2020 W minionym roku Storytel konsekwentnie poszerzał swoją ofertę oraz został laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznanych za innowacyjne projekty. Oryginalne słuchowiska na wysokim poziomie tworzą nową jakość na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Piątki bez zebrań" nowym rozwiązaniem dla dziennikarzy ,,Gazety Wyborczej"
Szefostwo „Gazety Wyborczej” wprowadziło w styczniu nową regułę - piątki są dniami bez spotkań w przestrzeni cyfrowej. - Wyjątkiem mają być niezbędne dla redakcji kolegia oraz spotkania integracyjne - informuje Agata Staniszewska, rzeczniczka prasowa Agory. System ma obowiązywać do końca marca, w ślady „Gazety Wyborczej” wkrótce mogą iść redakcje innych mediów Agory.
więcej
|
Jolanta Hajdasz: nożyczki cenzora trzymają największe medialne korporacje, należy bronić się przed ideologiczną cenzurą
Dopiero po likwidacji kont społecznościowych Donalda Trumpa wiele osób uświadamia sobie, że należy bronić się przed ideologiczną cenzurą - powiedziała dyrektor Centrum Monitoringu Wolności Prasy Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich, wiceprezes SDP, dziennikarka i medioznawca dr Jolanta Hajdasz.
więcej
|
Ponad połowa ludzi uważa, że rządy świadomie okłamują obywateli. Najbardziej ufamy biznesowi, najmniej mediom
57 procent badanych uważa, że rząd świadomie wprowadza ludzi w błąd, udzielając fałszywych informacji - pokazują wyniki tegorocznej edycji badania Edelman Trust Barometer, przygotowanej przez agencją Edelman. 59 procent badanych uważa, że media celowo wprowadzają ludzi w błąd. "Czwartej władzy" ufa najmniej ankietowanych (51 proc.). Najbardziej zaufaną instytucją jest biznes.
więcej
|
Prof. Romanowski: w toku procesu rozwinę poglądy o kupnie Polska Press, interwencja Orlenu zwiększyła zasięg mojego tekstu
- Nie tylko podtrzymuję poglądy, które wyraziłem w felietonie, ale rozwinę je w toku procesu - stwierdził prof. prawa Michał Romanowski, wobec którego Orlen zapowiedział działania prawne. Chodzi o usunięty z portalu „Rzeczpospolitej” tekst, w którym prawnik mocno skrytykował przejęcie wydawnictwa Polska Press. - Skuteczna interwencja PKN Orlen w sprawie zdjęcia mojego felietonu, a teraz zapowiedź pozwania mnie, powoduje, że zasięg mojego felietonu osiąga rozmiary, o jakich nawet nie marzyłem - dodał prof. Romanowski.
więcej
|
Hajdarowicz: mógłbym stracić wydawcę ,,Rzeczpospolitej" na nielegalnej licytacji komorniczej
Spółka KCI, większościowy akcjonariusz Gremi Media wydającego m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, podjęła szereg działań prawnych w sprawie komorniczego zajęcia jej majątku na wniosek firmy CNT. Właściciel KCI Grzegorz Hajdarowicz podkreśla, że sytuacja była bardzo niebezpieczna. - Spółki Gremi Media już mógłbym nie mieć, ktoś kupiłby tę wartą setki milionów spółkę za 5 milionów np. na nielegalnej licytacji komorniczej - stwierdził.
więcej
|
|
|
Giełdowe problemy Twittera, po blokadzie konta Trumpa. "Media społecznościowe nie mogą być Dzikim Zachodem"
Przez cały tydzień cena akcji Twittera na amerykańskiej giełdzie spadała. To efekt kryzysu wizerunkowego wywołanego zablokowaniem konta Donalda Trumpa. Dlatego szef Twittera postanowił uspokoić inwestorów i oznajmił, że był to niebezpieczny precedens, ale słuszny. - Inwestorzy trafnie przewidują, że Twitter koniec końców będzie musiał się naprawdę zająć swoimi problemami w sposób poważniejszy niż przez deklaracje i złote myśli - uważa prof. Dariusz Jemielniak z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej
|
Właściciel Stokrotki uruchomi w Polsce e-sklep spożywczy Barbora, na początek w Warszawie
Litewska Grupa Maxima, do której należy sieć sklepów Stokrotka, zapowiedziała, że wprowadzi na polski rynek swój internetowy sklep spożywczy Barbora. Zatrudni w tym celu prawie 500 osób, sklep początkowo będzie obsługiwał zamówienia z Warszawy.
więcej
|
Serwis Parler pozwał Amazon. Koncern ujawnia wzywające do przemocy wpisy
Odpowiadając na pozew serwisu Parler, gigant sprzedaży internetowej Amazon przedstawił w sądzie zrzuty ekranu z wpisami z tego portalu społecznościowego wzywającymi do przemocy oraz o treści rasistowskiej i antysemickiej.
więcej
|
WolniSlowianie.pl zapowiadali więcej wolności niż na FB, a bez powodu kasują profile. Gonciarz pyta, czy to przez jego poglądy
Profile twórcy internetowego Krzysztofa Gonciarza i serwisu Niebezpiecznik na uruchomionym właśnie serwisie społecznościowym WolniSlowianie.pl zostały usunięte przez administrację krótko po ich założeniu. Nie podano żadnego uzasadnienia. Twórcy Wolnislowianie.pl zapowiadali, że w przeciwieństwie do globalnych platform społecznościowych nie będą kasować treści użytkowników z powodów ideologicznych.
więcej
|
Szef Twittera: zablokowanie konta Donalda Trumpa słuszne, ale to niebezpieczny precedens
Współzałożyciel i dyrektor generalny Twittera, Jack Patrick Dorsey opublikował w środę serię tweetów, w których zaznaczył, że decyzja o zablokowaniu konta Donalda Trumpa był słuszna, ale zarazem "stwarza niebezpieczny precedens".
więcej
|
Maciej Deja przeszedł z Wirtualnej Polski do Fakt24.pl
Po trzech latach współpracy z Wirtualną Polską (Wirtualna Polska Media), dziennikarz Maciej Deja zdecydował się przejść do serwisu Fakt24.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ponad połowa ludzi uważa, że rządy świadomie okłamują obywateli. Najbardziej ufamy biznesowi, najmniej mediom
57 procent badanych uważa, że rząd świadomie wprowadza ludzi w błąd, udzielając fałszywych informacji - pokazują wyniki tegorocznej edycji badania Edelman Trust Barometer, przygotowanej przez agencją Edelman. 59 procent badanych uważa, że media celowo wprowadzają ludzi w błąd. "Czwartej władzy" ufa najmniej ankietowanych (51 proc.). Najbardziej zaufaną instytucją jest biznes.
więcej
|
ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium - oto banki najbardziej cenione przez klientów
ING Bank Śląski, mBank, Getin Bank oraz Bank Millennium uzyskały najwyższe wyniki w rankingu satysfakcji klientów detalicznych banków, przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia. Najbardziej lojalni są klienci ING Banku Śląskiego.
więcej
|
|
|