|
|
|
|
|
|
|
,,Teleexpress", TCS i Liga Mistrzów hitami 2020 roku w TVP1 (top 20)
Największą widownię w 2020 roku w TVP1 zgromadziły: dziennik „Teleexpress”, transmisja finałowego konkursu 68. Turnieju Czterech Skoczni oraz finał Ligi Mistrzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W styczniu w Player.pl serial na podstawie filmu "25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy"
Od 24 stycznia 2021 roku w serwisie Player.pl (TVN Grupa Discovery) będzie dostępny mini serial na podstawie filmu „25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy”.
więcej
|
Eksperci o bajce dla dzieci o mężczyźnie z długim penisem. "W Polsce takiej produkcji sobie nie wyobrażam"
Emisja duńskiej bajki "John Dillermand" o mężczyźnie z długim penisem, która jest adresowana do dzieci w wieku 4-8 lat wywołała burzę wśród rodziców. Sprawę opisywały też europejskie media. Zapytaliśmy o opinię na temat produkcji polskich pedagogów, psychologów i seksuologów. - Oczywiście można sobie stawiać pytanie: czy to jest pretekst do rozmowy z dziećmi o kwestii płciowości? Ale ja tych wartości edukacyjnych nie dostrzegam - komentuje prof. Zbigniew Izdebski.
więcej
|
Kurski: w Polsat News Kaczyński jest wściekle zwalczany. Gawryluk: to wypowiedź polityczna
Według prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego w Polsat News niektórzy politycy Zjednoczonej Prawicy, w tym Jarosław Kaczyński, są „wściekle zwalczani”, a po zmianie władzy stacja znów upodobni się do TVN24. - Tę wypowiedź traktuję jako polityczną. Robimy swoje, nie oglądamy się na krytykę - komentuje Dorota Gawryluk, szefowa informacji i publicystyki w Telewizji Polsat.
więcej
|
Dlaczego TVP nie kupiła praw do mistrzostw świata w piłce ręcznej? ,,Nie poddaliśmy się szantażowi"
Telewizja Polska nie kupiła praw do mistrzostw świata w piłce ręcznej, gdyż „nie poddała się szantażowi cenowemu agencji posiadającej prawa” - informuje nadawca.
więcej
|
Transmisje i wideo TVP Sport dostępne na platformie hybrydowej TVP
Kanał TVP Sport udostępnił transmisje i treści z VOD w naziemnej telewizji cyfrowej za pośrednictwem platformy hybrydowej HbbTV. Od 14 stycznia widzowie mogą wybierać treści na żądanie w telewizji linearnej.
więcej
|
Pięć lat Jacka Kurskiego na czele Telewizji Polskiej. Blaski i cienie prezesury
Dokładnie 8 stycznia minęło pięć lat, odkąd Jacek Kurski został prezesem Telewizji Polskiej. Jako jedyny z zarządzających publiczną telewizją i radiem od czasów "dobrej zmiany" utrzymał się tak długo na stanowisku. Co więcej, mimo burzliwego 2020 roku - zdołał przetrwać i ograł wszystkich. Jakie są blaski i cienie prezesury Jacka Kurskiego? Zapytaliśmy o to publicystów.
więcej
|
Cyprian Jopek reporterem "Wydarzeń"
Dziennikarz Cyprian Jopek, który od połowy listopada 2020 roku pracuje przy tworzeniu programu „Raport” w Polsat News, został także reporterem "Wydarzeń".
więcej
|
1,41 mln zł ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w TVP
Dochód ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w Telewizji Polskiej wyniósł 1 410 000 złotych. Blok wyemitowano 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu „Wiadomości".
więcej
|
5. sezon Ultraligi od 19 stycznia w Polsat Games, Alior Bank sponsorem
We wtorek, 19 stycznia rozpocznie się piąty sezon Ultraligi - oficjalnej liga regionalnej League of Legends. Tytularnym sponsorem rozgrywek nadal będzie Alior Bank. Wydarzenie będzie transmitowane w Polsat Games.
więcej
|
,,Rolnicy. Podlasie" hitem Fokus TV, cykl śledziło 855 tys. widzów. Wiosną trzeci sezon
Jesienne odcinki programu „Rolnicy. Podlasie” oglądało średnio 855 tys. widzów. Cykl miał kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, stacja w paśmie nadawania programu była piątą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Trzeci sezon produkcji trafi na antenę stacji wiosną.
więcej
|
148 tys. widzów nowego codziennego programu ,,Raport" w Polsat News
W pierwszych tygodniach nadawania nowy codzienny program Polsatu News „Raport” oglądało średnio 148 tys. widzów. Audycja daje stacji trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl
więcej
|
W czasie lockdownu "Przyjaciele" najchętniej odtwarzanym ponownie serialem TV
W pandemii wzrosło zainteresowanie oglądaniem treści za pośrednictwem serwisów streamingowych. Mimo pojawiania się nowych filmów i seriali, widzowie lubią wracać również do dobrze im znanych produkcji. Najchętniej odtwarzanym ponownie programem był serial "Przyjaciele" ("Friends").
więcej
|
TVP Info pokazało mszę za matkę braci Kaczyńskich, Jarosław Kaczyński mówił o ,,Taśmach Amber Gold"
W sobotę po południu TVP Info kolejny raz transmitowało część mszy świętej w rocznicę śmierci Jadwigi Kaczyńskiej, matki Lecha i Jarosława Kaczyńskich. W wystąpieniu po nabożeństwie prezes PiS skrytykował poprzednie rządy, nawiązując do pokazanego przez TVP w zeszłą środę filmu dokumentalnego „Taśmy Amber Gold” Sylwestra Latkowskiego.
więcej
|
Andrzej Piaseczny o ,,J...bać biedę, PiS i Konfederację": mam swoje poglądy polityczne, zobaczymy co dalej w TVP
- Jeśli ktokolwiek poczuł się urażony, to jestem gotów przeprosić. Nie boję się przepraszania. Państwo rozumiecie, że nic obraźliwego tam nie było - powiedział Andrzej Piaseczny o wulgarnych toastach na jego imprezie urodzinowej, które krytycznie oceniła Telewizja Polska, sugerując koniec współpracy z piosenkarzem. - Mam swoje poglądy polityczne, jak każdy z was - podkreślił, przypominając, że opowiada się za legalizacją marihuany.
więcej
|
W rosyjskim kanale sportowym zakazano używania ponad 100 angielskich słów
W rosyjskiej stacji sportowej Match TV dziennikarze i komentatorzy nie będą mogli używać angielskich słów. Na zakazanej liście znalazło się ponad 100 słów, m.in. coach, play off, loser, performance, derby, restart.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes UOKiK: Agora nie prezentowała rzeczywistej gotowości do ustępstw
- Rolą UOKiK jest zadbanie o uczciwe relacje występujące pomiędzy przedsiębiorcami oraz pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami. Jako instytucja mamy zagwarantowaną daleko idącą niezależność od jakichkolwiek nacisków, w tym politycznych czy medialnych - zapewnia prezes UOKiK Tomasz Chróstny, pytany przez portal Wirtualnemedia.pl o szczegóły braku zgody na przejęcie Eurozetu przez Agorę.
więcej
|
|
Prezes Polskiego Radia najniższą słuchalność Trójki w historii tłumaczy metodologią badań. Eksperci: ramówka bez pomysłu i osobowości
Trójka w najnowszym badaniu Radio Track ma już jedynie 2,4 proc. udziału w rynku słuchalności. Najniższy wynik w historii, wyprzedziło ją radio Tok FM. Czy kolejne zmiany w Trójce mogą jeszcze poprawić jej wyniki? - Trudno tonącego wyciągać z czeluści - ocenia Stanisław Jędrzejewski, medioznawca z Akademii Leona Koźmińskiego. Tymczasem Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, zakwestionowała rzetelność badań słuchalności Radio Track. Zaznaczyła, że spółkę Komitet Badań Radiowych kontrolują prywatni nadawcy, a w badaniach są przeszacowane duże miasta.
więcej
|
|
Polskie Radio wyjaśnia aktywności facebookowe Wojciecha Dorosza, dziennikarz chce usunięcia ,,szkalującego tekstu" wPolityce
wPolityce zarzuciło wydawcy w radiowej Trójce Wojciechowi Doroszowi, że na Facebooku krytykuje polityków obozu rządzącego. Polskie Radio prowadzi w tej sprawie postępowanie wyjaśniające. - Wystąpiłem w tej sprawie do wPolityce.pl z żądaniem usunięcia szkalującego mnie tekstu oraz zamieszczenia przeprosin - informuje Dorosz.
więcej
|
|
Agnieszka Kamińska: Polskie Radio Kierowców ma już słuchaczy nawet w Bangladeszu
Trójka ma już nowy profil muzyczny, są nowe audycje, ciekawe osobowości wśród prowadzących. Nie ulegamy kampanii oszczerstw - robimy swoje. Pomimo pandemii zrealizowaliśmy kilka ważnych projektów, a w samej Spółce wprowadzono sporo istotnych zmian - mówi prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska. Jak dodaje jednym z ważniejszych wydarzeń było uruchomienie Polskiego Radia Kierowców. - Mamy już słuchaczy nawet w Bangladeszu - dodaje.
więcej
|
|
Rusza lista przebojów Radia Złote Przeboje, wyłonić ma złoty przebój wszech czasów
Radio Złote Przeboje startuje w poniedziałek, 18 stycznia, z listą przebojów. Plebiscyt trwać będzie trzy tygodnie, finalnie w lutym wyłonić ma największy złoty przebój wszech czasów. Słuchacze głosować będą mogli na 500 piosenek.
więcej
|
|
Tomek Dudek w radiowej Trójce, będzie prowadził ,,Przebojową sobotę"
Dziennikarz muzyczny Tomek Dudek dołączył do zespołu radiowej Trójki. Będzie gospodarzem pasma „Przebojowa sobota”.
więcej
|
|
Prezes Polskiego Radia: Trójce zmalała tzw. ,,słuchalność", jej badania przeszacowują duże miasta
Agnieszka Kamińska, prezes Polskiego Radia, zakwestionowała rzetelność badań słuchalności Radio Track, w których Trójka notowała ostatnio rekordowo niskie wyniki. Zaznaczyła, że spółkę Komitet Badań Radiowych kontrolują prywatni nadawcy, a w badaniach są przeszacowane duże miasta. Jej zdaniem w Trójce „były konieczne odważne zmiany”.
więcej
|
|
|
|
Marcin Krzemiński (Clear Channel Poland): wiosną branża outdooru zacznie wracać do normalności
O perspektywach dla branży reklamy zewnętrznej, wpływie pandemii i uchwałach krajobrazowych rozmawiamy z Marcinem Krzemińskim, dyrektorem ds. produktu i rozwoju biznesu firmy reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland.
więcej
|
Farmacja liderem reklamy telewizyjnej. W górę sektor sprzedażowy, mocno w dół finansowy i motoryzacyjny (TOP20)
W 2020 roku najwięcej na reklamy w telewizji wydały firmy z kategorii "produkty zdrowotne i leki", wyprzedzając kategorie żywność oraz sprzedaż. Najmocniej wydatki na reklamę tv ograniczyli przedsiębiorcy z branży finanse oraz motoryzacja/transport. Wzrosły natomiast budżety tv kategorii przemysł, budownictwo, domowe środki czystości.
więcej
|
Polski rynek gier będzie wart 3 mld zł w 2024 roku
W tym roku wartość polskiego rynku gier po raz pierwszy przekroczy 2,5 mld zł. A już w roku 2024 wyniesie 3 mld zł - wynika z raportu Kondycja Polskiej Branży Gier 2020 opublikowanego przez Krakowski Park Technologiczny.
więcej
|
Czas rebrandingów firm. Burger King kolejnym gigantem z nowym logo
Po 20 latach jedna z największych sieci fastfoodów na świecie Burger King zmieniła logo, jeszcze mocniej akcentując swoją specjalność, jaką są burgery i kanapki. Zdaniem specjalistów zajmujących się brandingiem, marka wraca do korzeni i jeszcze mocniej wiąże swoje pozycjonowanie z flagowym produktem. Burger King to nie jedyna znana marka, która w ostatnim czasie przeszła rebranding.
więcej
|
Prawo w reklamie 2020: przegląd najważniejszych regulacji. Na jakie ustawy czeka branża w 2021?
W ramach podsumowań roku z obszarów mediów i marketingu, prezentujemy przegląd najważniejszych aktów prawnych przyjętych w 2020 roku, mających wpływ na branżę reklamową.
więcej
|
Weteran Armii Krajowej w rządowej kampanii szczepień przeciw koronawirusowi (wideo)
W nowym spocie z rządowej kampanii „#SzczepimySię” promującej szczepienia przeciw COVID-19 występuje 98-letni Witalis Skorupka ps. Orzeł, weteran Armii Krajowej. Od zeszłego piątku na szczepienia mogą rejestrować się wszystkie osoby w wieku powyżej 80 lat.
więcej
|
1,41 mln zł ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w TVP
Dochód ze świątecznego bloku reklamowego "Reklama Dzieciom" w Telewizji Polskiej wyniósł 1 410 000 złotych. Blok wyemitowano 25 grudnia 2020 roku w TVP1 tuż po głównym wydaniu „Wiadomości".
więcej
|
Philips ruszył z globalnym przetargiem na kompleksową obsługę reklamową
Firma Philipsi rozpoczęła przetarg dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej. Do zdobycia jest budżet szacowany na 300 mln dolarów.
więcej
|
2020 rok podsumowuje Katarzyna Piwowarczyk-Atys, dyrektorka ds. marketingu w IKEA Retail Polska
Najważniejsze trendy i wydarzenia 2020 roku oraz prognozy i wyzwania 2021 roku wskazuje dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Piwowarczyk-Atys, dyrektorka ds. marketingu w IKEA Retail Polska.
więcej
|
Dacia ma nowe logo, stawia na elektromobilność
Należąca do Grupy Renault marka Dacia zaprezentowała prototypowy model SUV-a Bigster oraz nowe logo.
więcej
|
Kia pozbywa się z nazwy członu "Motors", stawia na auta elektryczne
Koncern motoryzacyjny Kia rozpoczął wdrażanie długoterminowej strategii „Plan S”, która stawia na rozwiązania z zakresu mobilności. Producent zaprezentował nowy slogan „Movement that inspires” Nazwę korporacji zmieniono z „Kia Motors” na „Kia”.
więcej
|
Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen został ambasadorem motoryzacyjnej marki Alfa Romeo.
więcej
|
Unique One przygotowała konkurs dla marki Listerine
Pod hasłem „Do 21 dni odlicz i poczuj różnicę!” wystartował konkurs oraz akcja cash back dla marki Listerine (Johnson&Johnson Poland). Za obie aktywacje odpowiada agencja Unique One.
więcej
|
Trzecia odsłona akcji Shell ,,Moc okazji we wtorki i czwartki"
Wystartowała trzecia i ostatnia odsłona promocji „Moc okazji we wtorki i czwartki”. Akcja potrwa do 1 marca.
więcej
|
Sukcesy Storytel 2020 W minionym roku Storytel konsekwentnie poszerzał swoją ofertę oraz został laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznanych za innowacyjne projekty. Oryginalne słuchowiska na wysokim poziomie tworzą nową jakość na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca "Dziennika Gazety Prawnej" prawomocnie wygrywa wieloletni proces z Press-Service Monitoring Mediów
Sąd Apelacyjny prawomocnie zakazał udostępniania firmie Press-Service Monitoring Mediów tekstów z "Dziennika Gazety Prawnej" bez umowy licencyjnej. Spór w tej sprawie rozpoczął się 9 lat temu. A przyglądał mu się cały rynek wydawców. "Niestety mamy już sygnały, że wyrok może prowadzić do marginalizacji prasy na rzecz innych mediów" - komentuje tę decyzję sądu Marlena Sosnowska, rzeczniczka prasowa firmy Press-Service.
więcej
|
Dziennikarze krytykują internetową konferencję prezesa NBP. Samcik: klęska strategii komunikacyjnej
Forma piątkowej konferencji prasowa prezesa NBP Adama Glapińskiego wzbudziła kontrowersje. Dziennikarze by zadać pytanie on-line muszą najpierw akredytować na stronie instytucji, potem - wysłać pytania, bez gwarancji, czy prezes na nie odpowie. - To nie żadna konferencja prasowa, tylko pogadanka przy kominku. Klęska strategii komunikacyjnej NBP - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl dziennikarz ekonomiczny Maciej Samcik.
więcej
|
Orlen kupił tytuły Polska Press bez siedzib. ,,GW": będą płacić Niemcom za wynajem
Kupując Polska Press, Orlen kupił tylko tytuły. Siedziby redakcji zostały przy niemieckim właścicielu i to jemu Orlen będzie musiał płacić za wynajem - podała „Gazeta Wyborcza”. Wszystko przez to, że Polska Press szykowała się do sprzedaży od 2016 roku - w związku z czym wyprowadziła do zewnętrznej firmy wszystkie nieruchomości.
więcej
|
Kluby ,,Gazety Polskiej" uruchomią serwis społecznościowy. Sakiewicz: alternatywa dla cybernetycznych zamordystów
W najbliższą środę udostępniony zostanie portal społecznościowy Albicla.com przygotowany przez Kluby „Gazety Polskiej”. - Będziemy go rozwijać, aż doprowadzimy do momentu, gdy będzie alternatywą dla dominacji kilku cybernetycznych zamordystów - zapowiada Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
Prokuratura prowadzi śledztwo ws. wyniesienia pakietów wyborczych przez Wojciecha Czuchnowskiego. ,,Nie prosili, żebym oddał"
Nie będzie śledztwa w sprawie niszczenia pakietów wyborczych wydrukowanych na korespondencyjne wybory, natomiast prokuratura będzie wyjaśniać sprawę Wojciecha Czuchnowskiego, który wyniósł pakiety z pocztowego magazynu i opisał to na łamach „Gazety Wyborczej”. - Dziwi mnie, że śledztwo dotyczy „nieustalonego sprawcy”, skoro napisałem wyraźnie, że to ja za tym stoję - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Czuchnowski.
więcej
|
Michał Kłosowski wicenaczelnym ,,Wszystko Co Najważniejsze"
Michał Kłosowski objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika opinii „Wszystko Co Najważniejsze”, wydawanego przez Instytut Nowych Mediów. Wcześniej pełnił funkcję sekretarza redakcji magazynu.
więcej
|
Szczepan Twardoch felietonistą ,,Dużego Formatu" w ,,Gazecie Wyborczej"
Pisarz Szczepan Twardoch będzie pisał felietony do co drugiego wydania „Dużego Formatu”, dodatku reporterskiego do „Gazety Wyborczej” (Agora).
więcej
|
|
|
Użytkownicy emigrują z WhatsApp do aplikacji Signal i Telegram. ,,Większe bezpieczeństwo, ale trudno pokonać kolosa"
W ostatnim okresie coraz większym powodzeniem cieszą się wśród użytkowników komunikatory takie jak Signal i Telegram. Aplikacje zyskują odbiorców kosztem należącej do Facebooka platformy WhatsApp, która zaczęła budzić coraz większe obawy użytkowników związane z ich prywatnością. Czy jednak alternatywne platformy mogą zagrozić monopolowi WhatsAppa? - Signal zapewnia najwięcej poufności, a Telegram jest wygodniejszy w obsłudze. Jednak mniejszym graczom na rynku trudno będzie pokonać takiego giganta jak WhatsApp, a w końcu staną przed koniecznością zarabiania na użytkownikach - oceniają eksperci w rozmowach z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Festival Group uruchamia platformę VOD. Marcin Perzyna: content dopasowany do odbiorców treści wideo
Spółka Festival Group - organizator m.in. Top of the top Sopot Festival - uruchomiła nową platformę VOD o nazwie WOW, część portfolio stanowią produkcje własne. - Jesteśmy w stanie wspólnie z naszymi partnerami stworzyć bardzo atrakcyjny content precyzyjnie dopasowany do potrzeb zróżnicowanych i coraz bardziej wymagających odbiorców treści wideo w internecie - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Perzyna - prezes spółki Festival Group i twórca platformy.
więcej
|
Kluby ,,Gazety Polskiej" uruchomią serwis społecznościowy. Sakiewicz: alternatywa dla cybernetycznych zamordystów
W najbliższą środę udostępniony zostanie portal społecznościowy Albicla.com przygotowany przez Kluby „Gazety Polskiej”. - Będziemy go rozwijać, aż doprowadzimy do momentu, gdy będzie alternatywą dla dominacji kilku cybernetycznych zamordystów - zapowiada Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie”.
więcej
|
Brand24 ma 260 klientów więcej. Sadowski: listopad sprzedażowo najlepszy w historii
Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 na koniec grudnia ub.r. miała 3 325 klientów, o 260 więcej niż na koniec września. - Listopad 2020 r. to sprzedażowo najlepszy miesiąc w prawie 10-letniej historii naszej firmy - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24. W piątek akcje spółki podrożały o 26,3 proc.
więcej
|
TikTok wprowadza surowsze zasady prywatności dzieci
TikTok zaktualizował w ostatnich dniach swoją politykę prywatności o bardziej rygorystyczne zasady dla użytkowników poniżej 18 roku życia.
więcej
|
Media społecznościowe: wydarzenia i trendy w 2020 roku, prognozy na 2021
W kolejnej części podsumowania roku w mediach społecznościowych o najważniejszych wydarzeniach, zjawiskach i trendach minionego roku oraz swoich prognozach na 2021 roku mówią menedżerowie z agencji reklamowych i mediowych.
więcej
|
Santander BM będzie animatorem akcji Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska Holding zawarła umowę, na mocy której od początku lutego Santander Biuro Maklerskie będzie pełnił funkcję animatora dla jej akcji notowanych na warszawskiej giełdzie.
więcej
|
Roy L. Austin Jr. odpowiada za obszar praw obywatelskich w Facebooku
Facebook zatrudnił wiceprezesa ds. obywatelskich (VP of Civil Rights). 19 stycznia stanowisko obejmie Roy L. Austin Jr.
więcej
|
Deon liderem przed Aleteia.org, Gosc.pl, Stacja7 i Radiomaryja.pl z dużymi spadkami
Wśród serwisów o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników ma Deon.pl, wyprzedzający Aleteia.org i Opoka.org.pl. Wszystkie te witryny z miesiąca na miesiąc zyskały internautów, za to duże spadki zanotowały serwisy „Gościa Niedzielnego”, Radia Maryja i Stacja7.pl.
więcej
|
Ministerstwo Sprawiedliwości: skargi na social media rozpatrzy Rada Wolności Słowa, kary do 50 mln zł
Według projektu ustawy o wolności słowa przedstawionego przez kierownictwo resortu sprawiedliwości zostanie utworzona Rady Wolności Słowa, która będzie rozpatrywała skargi polskich użytkowników na platformy społecznościowe. Za naruszenia prawa Rada ma nakładać kary wynoszące od 50 tys. zł do 50 mln zł.
więcej
|
Ministerstwo sprawiedliwości finalizuje prace nad projektem ws. ochrony wolności słowa w internecie
Finalizujemy prace wewnątrz resortu, chcemy w najbliższych dniach przesłać projekt do dalszych prac rządowych - powiedział o projekcie ws. ochrony wolności słowa w internecie wiceszef MS Sebastian Kaleta. Rozwiązania zakładają m.in. możliwość złożenia skargi na usunięcie danej treści przez portal.
więcej
|
Gwiazdy telewizji, muzycy influencerzy wśród pierwszych zaszczepionych przeciw koronawirusowi w Indonezji
Gwiazdy telewizji, muzycy i osoby popularne w mediach społecznościowych jako jedni z pierwszych otrzymają chińską szczepionkę przeciw Covid-19. To świadoma strategia rządu Indonezji, której mieszkańcy są sceptyczni wobec szczepień.
więcej
|
Szczepienia na koronawirusa: przez 8 godz. zapisało się 51 tys. osób 80+ i 130 tys. młodszych, problemy tuż po północy
Od północy do godz. 8 rano w piątek na szczepienia przeciw koronawirusowi telefonicznie i przez internet zarejestrowało się 51 tys. osób w wieku 80 lat i więcej, a chęć zaszczepienia zgłosiło 130 tys. młodszych osób. Rejestracja i zapisy są prowadzone na infolinii pod numerem 989, na portalu pacjent.gov.pl z użyciem Profilu Zaufanego oraz w punktach szczepień.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|