|
|
|
|
|
|
|
Kierownictwo TVP Info nie zamierza zawiesić Jarosława Jakimowicza
Aktor Jarosław Jakimowicz nadal będzie pojawiał się w programach TVP Info „#Jedziemy” i „W kontrze” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jakimowicz zaprzecza opisanym przez Piotra Krysiaka i Onet zarzutom, jakoby zgwałcił uczestniczkę konkursu Miss Generation. Zapowiada kroki prawne wobec Krysiaka.
więcej
|
Powstanie polska edycja programu ,,Beauty and the geek". Ryszard Sibilski: format zaliczył kilka spektakularnych powrotów
Endemol Shine Polska poszukuje uczestników do polskiej edycji formatu „Beauty and the geek”. - Aktualnie prowadzimy rozmowy z nadawcami na temat potencjalnej emisji programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Sibilski, prezes Endemol Shine Polska.
więcej
|
25. sezon ,,Ojca Mateusza" wiosną w TVP1, wystartowały zdjęcia
Wiosną 2021 roku telewizyjna Jedynka pokaże 25. sezon „Ojca Mateusza” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie trwają zdjęcia do nowych odcinków.
więcej
|
,,Kevin sam w domu", ,,Sami swoi" i ,,Kogel mogel 2" filmowymi hitami 2020 roku (top 20)
W zeszłym roku spośród pokazanych w telewizji filmów największą widownię zgromadziły kultowe produkcje „Kevin sam w domu”, „Sami swoi”, „Kogel mogel 2” oraz „Seksmisja”. Sześć najwyżej sklasyfikowanych produkcji pokazał Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info, TVN24 i Polsat News ze specjalnymi programami na zaprzysiężenie Joe Bidena
Trzy największe telewizyjne kanały informacyjne przygotowują na środę specjalne wydania programów dotyczące zaprzysiężenia Joe Bidena na prezydenta Stanów Zjednoczonych. TVP wysłała do USA Michała Adamczyka i Marcina Tulickiego, którzy wraz z korespondentem Rafałem Stańczykiem będą relacjonowali wydarzenia.
więcej
|
Po wpisie ,,Gwiazdor TVP gwałcicielem?" Jarosław Jakimowicz zaprzecza. Szef TAI: łączenie sprawy z TVP nieuprawnione
Dziennikarz śledczy Piotr Krysiak opisał, że uczestniczka konkursu Miss Generation zarzuca znanemu dziennikarzowi TVP, że zgwałcił ją w lutym ub.r. Według Onetu chodzi o Jarosława Jakimowicza. - Nikogo nie zgwałciłem! Przysięgam na zdrowie moich dzieci! - zapewnia Jakimowicz. - Łączenie Telewizji Polskiej z opisaną w internecie historią rzekomego gwałtu jest całkowicie nieuprawnione - podkreśla Jarosław Olechowski, dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Do TAI nie zgłosiły się w tej sprawie policja ani prokuratura.
więcej
|
Lady Gaga zaśpiewa hymn narodowy na ceremonii zaprzysiężenia prezydenta Joe Bidena. Pojawią się także Jennifer Lopez i Tom Hanks
Lady Gaga, Jennifer Lopez i Tom Hanks znajdą się wśród gwiazd, które uświetnią przejęcie władzy przez prezydenta Joe Bidena. Podczas ceremonii zaprzysiężenia na Kapitolu hymn narodowy "The Star-Spangled Banner" wykona zdobywczyni Grammy i Oscara Lady Gaga.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Agory po blokadzie przez UOKiK kupna Eurozetu: będziemy walczyć
Urząd sugeruje, jakoby Agora po połączeniu z Eurozet miała wejść w zmowę z największym graczem na rynku i uzgadniać z nim swoje działania biznesowe. To nielegalne - tak prezes Agory Bartosz Hojka komentuje brak zgody szefa UOKiK na przejęcie przez spółkę właściciela Radia ZET.
więcej
|
|
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Od stycznia do listopada 2020 roku największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program I Polskiego Radia i Radio Zet. Największy spadek przychodów dotknął z kolei RMF Classic i radiową Trójkę – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio 357 rusza z publicystyką. "Stawiamy na różnorodność tematyczną"
Radio 357 ruszyło z audycjami publicystycznymi, które będą emitowane od poniedziałku do czwartku o 15.00. Poprowadzą je Katarzyna Pruchnicka, Michał Gąsiorowski i Marcin Klimkowski, Agnieszka Obszańska oraz Patrycjusz Wyżga. - Stawiamy na różnorodność tematyczną, to będzie jeden z naszych znaków rozpoznawczych. To naturalne, że audycje odzwierciedlają indywidualny styl każdego z autorów - mówi nam Paweł Sołtys, prezes spółki 357.
więcej
|
|
Pierwszy serial dokumentalny w Tok FM. Jego autorem Michał Janczura
We wtorek, 19 stycznia zadebiutował pierwszy odcinek serialu dokumentalnego radia Tok FM - „Piecza”. Michał Janczura - reporter stacji - opowiada w nim o systemie pieczy zastępczej.
więcej
|
|
Tomasz Rożek w Radiu 357 odpowiada na ,,Pytania z Księżyca", w Trójce prowadził ,,Pytania z Kosmosu"
Tomasz Rożek przeniósł swoją codzienną audycję popularnonaukową z Trójki do Radia 357. Zmienił też jej nazwę z „Pytania z Kosmosu” na „Pytania z Księżyca”. - Nie widziałem potrzeby konfrontacji z Polskim Radiem - mówi Rożek portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Od stycznia do listopada 2020 roku największy wzrost wpływów z reklam zanotowały Program I Polskiego Radia i Radio Zet. Największy spadek przychodów dotknął z kolei RMF Classic i radiową Trójkę – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Akcjonariusze zarzucają Omnicomowi, że poprzez reklamy w social media wspiera mowę nienawiści
Akcjonariusze holdingu reklamowego Omnicom (należą do niego m.in. agencje BBDO i DDB Worldwide) i firmy Home Depot żądają wyjaśnień, czy ich reklamy w mediach społecznościowych pomagają finansować mowę nienawiści i dezinformację. Uchwały akcjonariuszy zostały wniesione przeciwk obu firmom w ramach działań koordynowanych przez organizację non-profit Open MIC.
więcej
|
Warner Bros. pokazał nowe logo
Studio filmowe Warner Bros. oficjalnie zaprezentowało nowe logo. Stało się to podczas premiery filmu "Locked Down".
więcej
|
Marketerzy w czasie Covid-19 przerzucają budżety do digitalu. Do łask wróciły gazetki promocyjne
Kluczową zmianą w obszarze marketingu od wybuchu pandemii Covid-19 było przekierowanie budżetów na komunikację w digitalu lub reklamę telewizyjną. Niewątpliwie reklama outdoorowa ucierpiała najbardziej, a przyblokowane w pierwszym momencie papierowe gazetki promocyjne szybko wróciły do łask - wynika z badania AC Nielsen Polska.
więcej
|
Jarosław Ziębiński odchodzi z Publicis
Jarosław Ziębiński, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy, z końcem marca żegna się z agencją. Jego obowiązki przejmie Tomas Lauko, COO Publicis Northern & Central Europe.
więcej
|
"Król Mycia Rączek" Kotlin z Piotrem Cyrwusem najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Podium uzupełniają reklamy Samsunga i IKEA.
więcej
|
Coca-Cola nie pokaże swoich reklam przy Super Bowl, to samo zrobi Pepsi
Koncern Coca-Cola poinformował, że nie wyemituje reklam swoich napojów podczas tegorocznego finału rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl. Firma zmienia strategię w związku z pandemią koronawirusa.
więcej
|
Papaya Films wyprodukowała kampanię Audi
Dom produkcyjny Papaya Films odpowiada za europejską kampanię elektrycznego modelu Audi.
więcej
|
Gatta ma problemy - sąd wydał decyzję w sprawie upadłości
Sąd w Łodzi przychylił się do wniosku firmy Ferax o postępowanie sanacyjne. Jest ona właścicielem marki Gatta.
więcej
|
O wyzwaniach 2021 roku mówi Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu i cyfryzacji w Aviva
Trudny pandemiczny 2020 rok podsumowuje Marta Strzyżewska, dyrektorka marketingu i cyfryzacji w firmie ubezpieczeniowej Aviva, która wskazuje również największe wyzwania w 2021 roku.
więcej
|
Nestlé z kampanią "Ratuj Pszczoły"
Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) startuje z promocją płatków śniadaniowych "Ratuj Pszczoły".
więcej
|
Katarzyna Kosińska-Rysz client service directorem w Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz awansowała w agencji Kamikaze na stanowisko client service director. Pracuje w niej od 2019 roku.
więcej
|
Rusza konkurs ,,Familijne Wieczory Filmowe"
Marka wafli Familijne (Colian) rusza z zimową komunikacją pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe". Osią kampanii jest konkurs, w którym marka zaprasza kinomaniaków do tworzenia rankingu ulubionych filmów.
więcej
|
Huawei z Robertem Lewandowskim reklamuje Petal Search
Huawei wystartował z kampanią digitalową promującą Petal Search, autorskie narzędzie do wyszukiwania i instalowania aplikacji na najnowszych smartfonach i tabletach marki opartych o HMS. Głównym elementem kampanii jest wideo z ambasadorem marki Robertem Lewandowskim.
więcej
|
PepsiCo partnerem Legii Warszawa do 2023 roku
Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo do połowy 2023 roku. Współpracuje z koncernem od 2010 roku.
więcej
|
Kia dalej sponsorem zawodów e-sportowych w grze ,,League of Legends"
Kia Corporation ogłosiła, że przedłuża na 2021 rok współpracę sponsorską z organizatorem mistrzostw Europy w grze „League of Legends" - Riot Games. Współpraca trwa trzeci rok z rzędu.
więcej
|
Sukcesy Storytel 2020 W minionym roku Storytel konsekwentnie poszerzał swoją ofertę oraz został laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznanych za innowacyjne projekty. Oryginalne słuchowiska na wysokim poziomie tworzą nową jakość na rynku. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Netflix ma już ponad 200 mln subskrybentów. Hitami ,,The Crown" i ,,Gambit królowej"
W czwartym kwartale ub.r. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 8,5 mln do 203,66 mln. Firma zanotowała wzrost wpływów z 5,47 do 6,64 mld dolarów, a jej zysk netto zmalał z 587 do 542 mln zł. Serialowymi hitami kwartału były „The Crown” i „Gambit królowej”, a filmowym - „The Midnight Sky”.
więcej
|
Filip Chajzer i Maciej Kawecki uruchomili na YouTubie kanał "W Głowie Się Nie Mieści"
Filip Chajzer i Maciej Kawecki będą gospodarzami nowego kanału na YouTubie - „W Głowie Się Nie Mieści". Razem będą pokazywać dokonania małych polskich przedsiębiorców technologicznych.
więcej
|
Allegro zmieni siedzibę w Poznaniu. Zajmie 10 pięter w kompleksie Nowy Rynek, zwiększy zatrudnienie o 40 procent
Allegro zapowiedziało, że do końca 2021 roku przeniesie swoją poznańską siedzibę w nowe miejsce. Firma wynajmie 10 pięter w kompleksie biurowym Nowy Rynek o łącznej powierzchni 24,6 tys. metrów kwadratowych. Wraz z przeprowadzką Allegro chce zwiększyć liczbę pracowników o 40 procent.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce. Rekordowy grudzień Wirtualnemedia.pl
Onet był w grudniu 2020 roku najczęściej cytowanym medium w Polsce - pokazują dane Instytutu Monitorowania Mediów. Wirtualnemedia.pl znalazły się na piątym miejscu w kategorii najczęściej cytowanych serwisów internetowych w kraju.
więcej
|
43 lata więzienia za krytykowanie rodziny królewskiej w Tajlandii w mediach społecznościowych
Sąd w Tajlandii skazał we wtorek 65-letnią Anchan Preelert na 43 lata więzienia za publikowanie w mediach społecznościowych krytycznych materiałów o rodzinie królewskiej - informuje Reuters powołując się na prawnika skazanej. To najwyższy jak dotąd wyrok za takie czyny.
więcej
|
"Król Mycia Rączek" Kotlin z Piotrem Cyrwusem najchętniej oglądaną reklamą na YouTube w grudniu
Reklama Ketchupów Kotlin z Królem Mycia Rączek w roli głównej, która zajęła drugie miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard w listopadzie, powraca w grudniu na czele rankingu. Podium uzupełniają reklamy Samsunga i IKEA.
więcej
|
Allegro: drożeje miesięczny Smart!, w Warszawie dostawy kurierskie w dniu zakupu
25 stycznia koszt miesięcznego pakietu Allegro Smart! dla nowych użytkowników wzrośnie z 8,99 zł do 10,99 zł. Nie zmieni się cena rocznego wariantu usługi, a także ceny dla jej obecnych klientów. Na początku lutego Allegro wprowadzi w Warszawie opcję dostaw kurierskich w dniu zakupów.
więcej
|
Twitter, Periscope i Pinterest nie mogą publikować reklam w Turcji
Władze Turcji zdecydowały we wtorek o objęciu Twittera, Periscope i portalu Pinterest zakazem publikacji reklam. To efekt niedostosowania się tych serwisów do nowego restrykcyjnego prawa dotyczącego mediów społecznościowych.
więcej
|
Z powodu pandemii koronawirusa co trzeci Polak częściej robi e-zakupy
Z powodu pandemii co trzeci Polak częściej robi zakupy przez internet - wynika z badania na potrzeby raportu “Polaków portfel własny - zakupy w dobie pandemii”. Wśród e-klientów najwięcej jest osób przed trzydziestką, ale też częściej kupują on-line seniorzy.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|