|
|
|
|
|
|
|
TVN o dwa tygodnie przyspiesza start wiosennej ramówki
W poniedziałek, 15 lutego TVN rozpocznie emisję premierowych pozycji z wiosennej ramówki. W ofercie stacji znajdują się m.in. seriale „Tajemnica zawodowa”, „Lab”, „Chyłka - Rewizja” oraz nowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego” czy „Kuchennych rewolucji”.
więcej
|
Mecze polskich piłkarzy ręcznych w mistrzostwa świata pokaże TVP. Sportfive: nie traktujemy biznesowych negocjacji w kategoriach szantażu
- Od początku nasze oczekiwania finansowe wynikały z potrzeby zabezpieczenia interesu IHF oraz wynikały z rynkowych benchmarków, przede wszystkim budżetów, jakie TVP wydawało na te prawa w przypadku imprez w 2015 i 2017 roku - tak kwestie zakupu przez TVP praw telewizyjnych do Mistrzostw Świata w piłce ręcznej już po starcie rozgrywek komentuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Rozenek, sales director w Sportfive Poland.
więcej
|
Telewizja Republika znów dokapitalizowana, Beata Dróżdż za Grzegorza Tomaszewskiego w radzie nadzorczej
Do rady nadzorczej Telewizji Republika dołączyła Beata Dróżdż, prezes wydawcy „Gazety Polskiej Codziennie” i członek zarządu wydawcy Niezalezna.pl. Jednocześnie odwołany został Grzegorz Tomaszewski, a spółkę dokapitalizowano 38. raz w ciągu ośmiu lat jej istnienia.
więcej
|
TVP nie zerwie współpracy z Jarosławem Jakimowiczem. Olechowski: Krysiak nie jest wiarygodny
Jarosław Jakimowicz złożył w czwartek dwa pozwy przeciwko Piotrowi Krysiakowi, zarzuca mu zniesławienie. Szef TAI przekazał nam oświadczenie w sprawie Jakimowicza, w którym czytamy, że - po weryfikacji faktów podawanych przez Krysiaka - nie zawiesza z nim współpracy. - Piotr Krysiak może być zainteresowany przedstawieniem TVP Info (byłego pracodawcy) w złym świetle - czytamy w oświadczeniu.
więcej
|
,,Lepsza połowa" straciła 1,13 mln widzów, nowe odcinki śledzi 579 tys. osób
Drugi sezon familijnego serialu komediowego „Lepsza połowa” ogląda średnio 579 tys. widzów, o 1,13 mln osób mniej niż początek pierwszego sezonu emitowany rok temu. Produkcja daje TVP2 ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Królowa piękności" hitem TVP2. Telenowelę oglądało 1,51 mln widzów
Rosyjski obyczajowy serial „Królowa piękności” oglądało średnio 1,51 mln widzów w TVP2. Stacja w czasie nadawania produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 3,73 mln zł.
więcej
|
Startują zdjęcia do drugiego sezonu programu ,,Totalne remonty Szelągowskiej". Emisja wiosną w TVN
Telewizja TVN rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu programu „Totalne remonty Szelągowskiej”, który trafi do ramówki stacji wiosną 2021 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Po kilku latach wraca scripted-docu ,,Ten moment". Emisja od 22 lutego w Siódemce
W poniedziałek, 22 lutego Siódemka rozpocznie emisję kolejnych 40 odcinków scripted-docu „Ten moment” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus".
więcej
|
Nowe programy Nicole Lecky, Margery Bone, Lisy Walters, Dawna Shadforth i Petry Fried na targach Showcase
Od 22 do 24 lutego 2021 roku odbywać się będzie organizowana przez BBC Studios pierwsza cyfrowa edycji targów Showcase.
więcej
|
CMWP solidaryzuje się z Ewą Stankiewicz, apeluje do TVP o jak najszybszą emisję filmu o katastrofie smoleńskiej
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, zapewniło, że w pełni solidaryzuje się z Ewą Stankiewicz i zaapelowało do Telewizji Polskiej o jak najszybszą emisję filmu dokumentalnego Stankiewicz „Stan zagrożenia” na temat katastrofy smoleńskiej.
więcej
|
,,Najgorsze polskie tatuaże" nowym programem TTV, przedpremierowo emisja w Playerze i TVN
Od 20 lutego TTV emitować będzie nowy program „Najgorsze polskie tatuaże”. Produkcja przedpremierowo 28 stycznia zadebiutuje w serwisie Player.pl, a tego samego dnia pierwszy odcinek pokaże również TVN.
więcej
|
Mistrzostwa Europy w short tracku w Polsacie Sport Extra
W weekend, 23 i 24 stycznia w Gdańsku odbywać się będą Mistrzostwa Europy w short tracku. Międzynarodowy sygnał z imprezy produkować będzie Telewizja Polsat, która jednocześnie wydarzenie pokaże w Polsat Sport Extra.
więcej
|
Nowy sezon ,,Cormoran Strike: Zabójcza biel" już dostępny na HBO GO
Na platformie HBO GO w czwartek (21 stycznia) zadebiutował czwarty sezon serialu „Cormoran Strike: Zabójcza biel”, na podstawie serii powieści J.K. Rowling. Na antenie HBO zobaczymy go w marcu br.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
K2 autorem kampanii Pepsi na 35 rynkach (wideo)
Pod hasłem „Dorzuć Więcej Smaku do Chwil w Domu z Pepsi" ruszyła międzynarodowa kampania reklamowa napoju Pepsi (PepsiCo). Przygotowała ją agencja K2.
więcej
|
Mediacom odświeża logo, nowe pozycjonowanie
Należąca do GroupM agencja mediowa Mediacom odświeża logo i wprowadza nowe pozycjonowanie. To pierwsza taka zmiana od 30 lat.
więcej
|
Przestrzeń wygrywa regionalny przetarg Lay's. Kampania na 34 rynkach
Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na międzynarodową obsługę marki chipsów Lay's (produkowanych przez firmę Frito-Lay, należącą do PepsiCo).
więcej
|
Link4 wybiera agencję digitalową
Firma ubezpieczeniowa Link4 prowadzi przetarg na wybór agencji odpowiedzialnej za realizację komunikacji w internecie i w social mediach.
więcej
|
Unilever szykuje się do globalnego przetargu mediowego
Koncern Unilever, właściciel takich marek, jak Ben&Jerry's, Knorr, Dove, Rexona przygotowuje się do międzynarodowego przetargu na obsługę mediową. Ma objąć większość rynków, na których obecny jest marketer.
więcej
|
"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus".
więcej
|
Procter&Gamble: wszystkie reklamy będą zawierały jakąś formę cyfrową
- Wszystkie reklamy i media staną się jakąś formą cyfrową, jakąś formą zautomatyzowaną, opartą na danych - twierdzi Marc Pritchard, dyrektor ds.marki w Procter&Gamble.
więcej
|
Unilever: przestaniemy współpracować z firmami, które źle płacą pracownikom
Unilever chce osiągnąć do 2025 r. 2 miliardy euro rocznie obrotów z firmami, których właściciele lub osoby zarządzające pochodzą z grup niedostatecznie reprezentowanych. Koncern zapowiada takźe, że nie będzie współpracować z podwykonawcami, którzy nie wypłacają pracownikom pensji pozwalających na utrzymanie się. Deklaracja dotyczy głównie firm z krajów rozwijających się z regionu Azji i Afryki.
więcej
|
Hasco-Lek przenosi obsługę mediową z Havas Media do Starcomu
Firma farmaceutyczna Hasco-Lek, do której należą takie marki, jak Ibum, Ulgix, Gripblocker, Hascosept i Hascovir wybrała do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media). Dotychczas współpracowała w tym zakresie z Havas Media.
więcej
|
Dawid Borowiec dyrektorem marketingu Żywiec Zdrój
Dawid Borowiec objął stanowisko dyrektora marketingu marki wody Żywiec Zdrój, należącej do koncernu Danone. Poprzednio funkcję tę pełnił Romain Jolivet, który awansował w strukturze koncernu Danone na stanowisko global brand directora.
więcej
|
Martyna Adamus talents management directorem w grupie LTTM
Martyna Adamus, wcześniej head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko talents management directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset).
więcej
|
Właściciel Biedronki dołącza do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Firma Jeronimo Martins Polska, do której należy sieć sklepów Biedronka i drogerii Hebe, została członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
więcej
|
Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk promują "Bilet do przyszłości" w reklamie Columbus
Satyryk Mariusz Kałamaga i Dziadek Henryk, znany z reklam o oszczędzaniu energii, są bohaterami nowej kampanii Columbus, promującej „Bilet do przyszłości". W ramach akcji klienci firmy energetycznej otrzymują kartę rabatową.
więcej
|
Jan Kmiecik: z Abstra do GetHero
Do agencji influencer marketingu GetHero dołączył Jan Kmiecik, gdzie objął stanowisko sales managera. Poprzednio trzy lata współpracował z Grupą Abstra.
więcej
|
Jolanta Zasępa, Sławomir Peszko i Jan Błachowic ambasadorami Superbet
Dziennikarka sportowa i producentka Jolanta Zasępa, piłkarz Sławomir Peszko i Jan Błachowic, zawodnik MMA dołączyli do zespołu ambasadorów zakładów bukmacherskich Superbet.
więcej
|
Porsche do wygrania w promocji Totalbet "Kasomania 4.0"
Legalny bukmacher Totalbet rusza z akcją promocyjną "Kasomania 4.0". Główną nagrodą w zabawie jest Porsche 718 Cayman. Akcję przygotował dom mediowy y ZPR Media.
więcej
|
Bricomarché uruchomiło 14 kolejnych Bricomatów
Należąca do Grupy Muszkieterów sieć marketów budowlanych Bricomarché rozszerzyła swoją sieć boksów do odbioru zamówień online. W Polsce działa 14 kolejnych Bricomatów.
więcej
|
Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska i Daria Widawska reklamują tusze do rzęs Avon
Marka Avon wystartowała z kampanią "Bitwa Maskar", promująca tusze do rzęs. Ambasadorkami projektu są aktorki Alicja Bachleda-Curuś, Ola Adamska oraz Daria Widawska.
więcej
|
Actimel na Dzień Babci i Dziadka zachęca do pamięci o seniorach
Z okazji Dnia Babci i Dziadka, marka jogurtów probiotycznych Actimel (Danone) rusza z akcją „Zadzwoń do seniora”. Firma zachęca do aktywniejszego kontaktu z seniorami czekającymi na telefon najbliższych, wykorzystując m.in. nagranie na czekanie na własnej infolinii.
więcej
|
Ubezpiecz dziecko od zachorowania na COVID-19 Powrót najmłodszych dzieci do szkół nie oznacza, że trwająca od blisko roku, pandemia koronawirusa jest już za nami. Zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach publicznych oraz częste mycie rąk to podstawy, o których musimy pamiętać zarówno my, jak i nasze dzieci. powinniśmy im o tym przypominać zwłaszcza teraz, gdy część znów uczy się w klasach. Kolejną rzeczą, którą możemy zrobić dla swoich pociech jest wyposażenie ich w odpowiednie ubezpieczenie. Polisę na wypadek zachorowania na COVID-19 oferuje LINK4 Mama. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Albicla zaliczył falstart, skopiowany regulamin z Facebooka. Sakiewicz: bez cenzury poglądów, możliwe reklamy
Uruchomienie Albicla.com kosztowało ponad 100 tys. zł, jeśli portal osiągnie znaczącą odwiedzalność, mogą pojawić się w nim reklamy - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz. Specjaliści z branży social mediowej nie wróżą nowej platformie sukcesu, uważają, że ma mało atutów i wzbudza tylko chwilowe zainteresowanie. - Za miesiąc nie będziemy już pamiętać o Albicli - prognozuje Norbet Kilen.
więcej
|
Google będzie płacił francuskim wydawcom
Google i Reuters zawarły porozumienie, w ramach którego na platformie Google News Showcase będą pojawiały się pogłębione materiały informacyjne pochodzące od agencji. Newsy pojawią się na kilku rynkach, w których dostępny jest obecnie serwis Google. Koncern zgodził się też na płacenie francuskim mediom za ich treści wykorzystywane na swoich platformach. To pierwsza tego typu umowa w Europie.
więcej
|
InPost wyceniony na 7-8 mld euro, za rok chce mieć w Polsce 15 tys. Paczkomatów
Firma logistyczna InPost, właściciel Paczkomatów, w ramach debiutu na giełdzie w Amsterdamie zaoferuje akcje stanowiące 35 proc. jej kapitału, a globalny koordynator oferty będzie mógł nabyć dodatkowo 5,25 proc. akcji. Została wyceniona na 7-8 mld euro.
więcej
|
Pinterest wprowadza sekcję Story Pins. Ma pomóc twórcom w zaangażowaniu użytkowników
Pinterest rozszerza dostępność testowanej w serwisie własnej odmiany platformy Stories. Funkcja Story Pins pozwala twórcom na zamieszczanie przez nich bardziej rozbudowanych treści niż w wypadku tradycyjnych pinów i ma pomóc w większym zaangażowaniu odbiorców w publikowane materiały.
więcej
|
Facebook aktualizuje funkcję "Account Quality" w Business Managerze
Facebook aktualizuje funkcję "Account Quality" w Business Managerze, co ma pomóc firmom w rozwiązywaniu problemów oraz codziennym funkcjonowaniu w społecznościowym serwisie.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Coraz więcej Polaków chce się zaszczepić na Covid-19. Efekt "afery celebryckiej"
O 13 proc. wzrósł odsetek Polaków, którzy zamierzają się zaszczepić na COVID-19. Co trzeci Polak przyznaje, że nie zamierzał i nie zamierza się szczepić na Covid-19 - takie deklaracje słychać najczęściej od kobiet (41 proc.) i ludzi młodych (44 proc.) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. O aferze z celebrytami naszczepionymi na Covid-19 poza kolejką słyszało 9 na 10 Polaków. 16 proc. po tej informacji postanowiło, że się zaszczepi.
więcej
|
|
|