|
|
|
|
|
|
|
TVN testuje standard DVB-T2/HEVC w czterech miastach
W tym tygodniu TVN wspólnie z Emitelem rozpoczęły testy nadawania programów telewizyjnych w ramach naziemnej telewizji cyfrowej w standardzie DVB-T2/HEVC. Testy obejmą emisję programów TVN HD, TVN 7 HD, TTV HD, Metro TV HD i TVN Fabuła HD - w 4 miastach w Polsce.
więcej
|
Seriale TVP2 najchętniej oglądane w 2020 roku, ,,Osiecka" najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 20)
W zeszłym roku spośród seriali telewizyjnych największą widownię zgromadziły seriale Dwójki: „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz nadawany w Jedynce „Ojciec Mateusz”. Na ósmym miejscu sklasyfikowana została pierwsza nowość - serial „Osiecka” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy serial ,,Kowalscy kontra Kowalscy" wiosną w Polsacie. Adamczyk, Żukowska i Mecwaldowski w obsadzie
Telewizja Polsat w wiosennej ramówce pokaże nowy 20-odcinkowy serial „Kowalscy kontra Kowalscy”. W głównych rolach wystąpią: Piotr Adamczyk, Marieta Żukowska, Wojciech Mecwaldowski i Katarzyna Kwiatkowska.
więcej
|
WarnerMedia tworzy agencję kreatywną w regionie EMEA, szefową Małgorzata Chapman
Małgorzata Chapman objęła stanowisko szefowej wewnętrznej agencji kreatywnej w firmie WarnerMedia. Podlegać jej będzie biznes spółki w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie (EMEA).
więcej
|
Ekstraklasa wznawia sezon, do tej pory przekazała klubom 146 mln zł
Po przerwie zimowej Ekstraklasa wznowi rozgrywki bez zaległych meczów. Nadawcom i partnerom ligowym spółka przed wiosennym startem spotkań w sezonie 2020/2021 roku przekazała 146 mln zł.
więcej
|
Ruszył proces Kamila Durczoka ws. kolizji spowodowanej po pijanemu. "Muszę ponieść karę i tę karę poniosę"
W Sądzie Rejonowym w Piotrkowie Trybunalskim rozpoczął się proces, w którym Kamil Durczok jest oskarżony za spowodowanie pod wpływem alkoholu kolizji drogowej. Na pierwszej rozprawie zeznawało pięć osób, m.in. osoba, która jechała z dziennikarzem. - Staję przed wysokim sądem z pełną świadomością tego, że za to, co zrobiłem, muszę ponieść karę, powinienem ją ponieść i tę karę poniosę - stwierdził Durczok.
więcej
|
Dokument discovery+ Originals o papieżu Franciszku w player.pl
Wiosną do oferty Playera trafi film dokumentalny „Francesco”. Reżyserem i producentem jest nominowany do Oscara Evgeny Afineevksy.
więcej
|
Powstanie serial "Wielki Gatsby"
A+E Studios i ITV przeniosą na mały ekran słynną powieść "The Great Gatsby" ("Wielki Gatsby") F. Scotta Fitzgeralda.
więcej
|
Drugi sezon ,,Pisarze. Serial na krótko" od 26 lutego w Canal+ Premium
W piątek, 26 lutego Canal+ Premium rozpocznie emisję drugiego sezonu autorskiej serii „Pisarze. Serial na krótko”. Tym razem w rolach głównych w cyklu występują Zofia Wichłacz i Antoni Królikowski, którzy względem pierwszej serii zastąpią Macieja Stuhra i Magdalenę Cielecką.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aflofarm największym reklamodawcą 2020 roku. Polkomtel i Ferrero z dużymi spadkami, mocno w górę Neonet (Top10)
W 2020 roku jedynie radio osiągnęło wzrost cennikowych wpływów reklamowych, pozostałe media zanotowały spadki wynoszące od kilku do kilkudziesięciu procent. Największym reklamodawcą był Aflofarm Farmacja Polska, mocno swoje budżety zwiększyły Euro-Net Warszawa, Neonet Wrocław i właściciel Media Expert, natomiast o ponad 10 proc. zmalały wydatki Polkomtela i Ferrero Polska.
więcej
|
KER: reklama Toyoty z Włodzimierzem Zientarskim wprowadza w błąd (wideo)
Spot Toyota Motor Poland, w którym Włodzimierz Zientarski w roli eksperta mówi o zaletach hybrydowych samochodów Toyoty i Lexusa, może wprowadzać w błąd co do właściwości hybryd plug-in - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
Organizatorzy eventów chłodno o pomocy rządu. Kładą na stół kolejne pomysły
W ocenie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń rządowa pomoc w czasie drugiego lockdownu "jest daleka od optymizmu". Branża ma jednak kolejne konkretne propozycje na poprawę sytuacji dotkniętych kryzysem firm.
więcej
|
Edyta Sierosławska szefową social media w Sigma Bis
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i PZU dołączyła Edyta Sierosławska, obejmując stanowisko head of social media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Olga Ładna-Toeplitz szefową pionu postprodukcji w Human Ark
Olga Ładna-Toeplitz objęła stanowisko szefowa nowo utworzonym pionem postprodukcji w studiu produkcji filmowej i telewizyjnej Human Ark.
więcej
|
Michał Żebrowski jak Jan Skrzetuski po przegranym zakładzie z Borysem Szycem w spocie McDonald's
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej burgerów Maestro McDonald's. W spotach ponownie wystąpili aktorzy Borys Szyc i Michał Żebrowski.
więcej
|
Dentsu: globalne wydatki reklamowe wrócą do poziomu sprzed pandemii w 2022 roku
Powrót do poziomu sprzed pandemii wydatków na reklamę nie nastąpi przed 2022 rokiem kiedy to prawdopodobnie osiągną poziom 619 mld dolarów i wzrosną w tempie 6,9 proc. - wynika z prognoz grupy reklamowej Dentsu.
więcej
|
Althermedia zajmie się dla NASK społeczną kampanią o sekstingu
Agencja Althermedia wygrała przetarg Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej na realizację społecznej kampanii poświęconej problemowi wytwarzania i publikowania w internecie intymnych materiałów przez osoby małoletnie intencjonalnie angażujące się w erotyczną lub seksualną aktywność. Pokonała w nim 11 konkurentów.
więcej
|
Cut The Mustard obsłuży Żywiec Zdrój w social mediach
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg na obsługę Żywiec Zdrój (Grupa Danone) w mediach społecznościowych.
więcej
|
,,Zdrowie w Twoich Rękach" hasłem kampanii Dettol
Ruszyła kampania reklamowa środków do dezynfekcji rąk i powierzchni Dettol (Reckitt Benckiser). Przygotowały ją McCann, OMD, Zenith, Dynamo i Weber Shandwick.
więcej
|
Tribal Worldwide obroniła obsługę budżetu Volkswagena
Agencja Tribal Worldwide należąca do grupy DDB (Omnicom) wygrała przetarg na międzynarodową obsługę reklamową Volkswagena w internecie. Oznacza to kontynuację współpracy zapoczątkowanej w 2000 roku.
więcej
|
Marka C-thru klientem agencji Streetcom
Satantis Group, właściciel marki kosmetyków i perfum C-thru, wybrał agencję Streetcom do obsługi social mediów i działań z mikro influecerami.
więcej
|
Metod Furniture odświeża wizerunek
Firma Metod Furniture, producent mebli z Piły, w związku z rozwojem przeprowadziła rebranding.
więcej
|
Kolejne Easy Auchan na stacjach bp w Warszawie i Krakowie
Auchan Retail Polska i bp zapowiadają otwarcie kolejnych 6 sklepów w nowym formacie convenience pod szyldem Easy Auchan na stacjach benzynowych bp w Warszawie i Krakowie. Pilotaż konceptu trwa od listopada ub.r.
więcej
|
Link4 wraz z Fintek.pl zaczyna drugą serię podcastów ,,InsurTalk"
Firma ubezpieczeniowa Link4 rozpoczyna drugi sezon podcastów pod wspólnym tytułem „InsurTalk”. Od lutego sześć nowych odcinków będzie można słuchać w serwisie Fintek.pl (partnera projektu), oraz kanałach podcastowych. Gospodarzem serii jest Łukasz Piechowiak.
więcej
|
Obsessive dołącza do klientów Kerris Group
Dwie spółki Kerris Group: Kerris Select oraz 300.codes, zajmą się obsługą sklepu internetowego marki Obsessive w zakresie SEO, kampanii performance oraz rozwoju scoping session.
więcej
|
Warszawskie autobusy dowiozą na szczepienia
Miejskie Zakłady Autobusowe w Warszawie z inicjatywy władz uruchomiły dodatkową linię, dowożącą chętnych do punku szczepień na Covid-19.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kolejne obniżki honorariów w ,,Chwili dla Ciebie"
Współpracownicy „Chwili dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer) zostali poinformowani o obniżkach o 10 proc. honorariów i wycen za teksty, zdjęcia czy rysunki. Powodem tej decyzji ma być „kryzys ekonomiczny” spowodowany pandemią koronawirusa - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. To kolejna obniżka w pandemii.
więcej
|
Paweł Siennicki po odejściu z Polska Press został wiceprezesem ,,Portów Lotniczych"
Były redaktor naczelny dziennika „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa) Paweł Siennicki został wiceprezesem Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze”.
więcej
|
Zmiana naczelnej ,,Dobrego Wnętrza": Agnieszka Gruszczyńska-Hyc za Iwonę Ławecką-Marczewską
Agnieszka Gruszczyńska-Hyc została nową redaktor naczelną magazynu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media), zastępując na tym stanowisku Iwonę Ławecką-Marczewską.
więcej
|
Garmond Press: Marcin Szmid poza zarządem, Krzysztof Szmid w radzie nadzorczej
Marcin Szmid nie jest już wiceprezesem dystrybuującej prasę spółki Garmond Press SA. Natomiast w jej radzie nadzorczej Władysławę Szmid zastąpił Krzysztof Szmid.
więcej
|
Zmiany w tygodniku "100 rad", nowe cykle i rubryki
Od 28 stycznia będzie dostępne na rynku nowe, zmienione wydanie tygodnika "100 rad" (Wydawnictwo Bauer). Pojawią się w nim nowe cykle i rubryki, które mają odpowiedzieć na zapotrzebowanie czytelników w obecnym czasie.
więcej
|
,,Skarb Kibica Ekstraklasa" w piątek z ,,Przeglądem Sportowym"
W piątek, 29 stycznia, wraz z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się dodatek „Skarb Kibica Ekstraklasa”. Znajdą się w nim spisy kadr wszystkich drużyn, przewidywane wyjściowe jedenastki, informacje o zimowych transferach oraz omówienie atutów i słabych stron poszczególnych drużyn.
więcej
|
|
|
Wejście Amazona do Polski elektryzuje rynek. Będzie walczył o reklamy
Amazon wejdzie do Polski ze swoim sklepem internetowym. To będzie czas walki na rynku e-commerce, nie tylko ceną, ale przed wszystkim szybkością dostawy, na czym na pewno skorzystają klienci - uważają eksperci rynku e-handlu. A w tej batalii dotychczasowy lider, czyli Allegro, wcale nie stoi na przegranej pozycji.
więcej
|
Booksy pozyskało 70 mln dolarów od dwóch funduszy, chce rosnąć w USA i Europie
Firma Booksy oferująca platformę do internetowej rezerwacji wizyt w ramach kolejnej rundy finansowania pozyskała 70 mln dolarów od funduszy Cat Rock Capital i Sprints Capital. Chce przeznaczyć te środki na dynamiczny rozwój na swoich kluczowych rynkach: USA, Wielkiej Brytanii i innych krajach europejskich.
więcej
|
28 lutego premiera serialu "Kajko i Kokosz". Oto pierwszy zwiastun
Premiera pierwszej polskiej oryginalnej animacji w serwisie Netflix pt. "Kajko i Kokosz" odbędzie się już 28 lutego tego roku.
więcej
|
Grupa LTTM wypłaciła w ubiegłym roku twórcom 42 mln złotych
W pandemicznym roku 2020 grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych - to milion więcej niż w 2019.
więcej
|
Check Point Research: użytkownicy TikToka narażeni na kradzież danych osobowych przez luki w systemie
Funkcja „znajdź przyjaciół” w aplikacji TikTok pozwalała na ominięcie zabezpieczeń i umożliwiała atakującemu uzyskanie dostępu do szczegółów profilu użytkownika wraz z jego numerem telefonu - informują analitycy Check Point Research. Według specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa, wykryta luka mogła posłużyć budowaniu nielegalnych baz danych służących szkodliwej działalności. Sprawa została przekazana właścicielom aplikacji, a błędy naprawione.
więcej
|
Twitter kupił platformę do wysyłania newsletterów
Twitter poinformował, że nabył Revue - usługę, która ma pomagać tworzyć i wysyłać newslettery oraz biuletyny e-mailowe. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
Dwie trzecie polskich internautów ma więcej niż jedną prywatną skrzynkę mailową
31 procent polskich internautów ma tylko jedną prywatną skrzynkę e-mail, 68 procent posiada więcej niż jedną. 48 procent ankietowanych nie otwiera wiadomości z forderu „spam”, przy czym 53 proc. osób korzystających z maili uznaje za spam także oferty wysyłane drogą emailową.
więcej
|
Twitter będzie ostrzej walczył z dezinformacją
W Stanach Zjednoczonych Twitter uruchomi pilotażowo narzędzie Birdwatch do walki z dezinformacją.
więcej
|
Amazon wchodzi do Polski, uruchamia rejestrację dla sprzedawców
Amazon potwierdził, że udostępni w pełni swój serwis dla polskich użytkowników. Sprzedawcy z naszego kraju, którzy chcą prowadzić sprzedaż na platformie, mogą już rejestrować swoje konta.
więcej
|
InPost zyskuje w debiucie giełdowym, Rafał Brzoska ma akcje warte ponad 5,5 mld zł
Kurs firmy Inpost, właściciela Paczkomatów, w debicie na amsterdamskiej giełdzie wzrósł o ok. 20 proc. do ponad 19 euro. Wycena pakietu należącego do prezesa spółki Rafała Brzoski zwiększyła się do 3,86 do ok. 5,6 mld zł, co daje mu miejsce w dziesiątce najbogatszych Polaków.
więcej
|
Instagram zablokował na krótko profil Sylwestra Wardęgi
Należący do Facebooka serwis Instagram zablokował w środę po południu profil @sawardega_wataha należący do popularnego youtubera Sylwestra Wardęgi. Po około godzinie profil przywrócono.
więcej
|
Interia uruchomiła nowy serwis ekologiczny Zielona Interia
Interia uruchomiła nowy serwis Zielona.interia.pl (Cyfrowy Polsat), która jest poświęcona ekologii i ochronie środowiska.
więcej
|
Google grozi Australii blokadą swojej wyszukiwarki w związku z opłatami za treści z mediów
Koncern Google zagroził w piątek wyłączeniem swojej wyszukiwarki w Australii, jeśli władze tego kraju nie zmienią projektu przepisów, które mają nakazać gigantom technologicznym płacenie mediom za tworzone przez nie treści – podała agencja AP. "Nie odpowiadamy na groźby" - skomentował to premier Australii.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|