|
|
|
|
|
|
|
Nowe dni emisji ,,Ojca Mateusza", ,,Na sygnale" i ,,Anything Goes. Ale jazda!"
Telewizyjna Jedynka przeniesie emisję „Ojca Mateusza” z czwartku na piątkowy prime-time. Z kolei TVP2 przywróci show „Anything Goes. Ale jazda!” do piątkowego pasma, a w czwartkowe wieczory będzie można oglądać „Na sygnale” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP sprzedaje reklamy przy Euro 2020: 557 tys. zł przy finale z udziałem Polski
Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz pozostałą ofertę marketingową dotyczącą Euro 2020. Mecze oraz towarzyszące im reklamy i działania niestandardowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV. Najwyżej - na 557,1 tys. zł netto - wyceniono spot przy meczu finałowym, jeśli awansują do niego Polacy.
więcej
|
W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. ,,Teleexpress" i konkursy skoków hitami
Liderem oglądalności w styczniu br. była TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Teleexpress” oraz konkursy skoków narciarskich - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
641 tys. widzów 29. Finału WOŚP w TVN, 416 tys. w TVN24 i 234 tys. w TTV. Styczność z relacjami miało 10,61 mln osób
Relacje z 29. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 641 tys. widzów. Transmisje w TVN24 śledziło 416 tys. osób, a w TTV - 234 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło 10,61 mln osób, a pokazane o 20.00 „Światełko do nieba” przyciągnęło 3,03 mln oglądających.
więcej
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2021 rok. "Ewolucja zamiast rewolucji"
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2021 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Zwiększono poziom rabatów dla klientów rozwojowych, a w przypadku reklamodawców wydających powyżej 21 mln zł zniesiono możliwość negocjowania indywidualnych upustów wprowadzając określone poziomy rabatów. - Zmiany tylko w obszarze rabatów cennikowych sugerują, że TVN Media właśnie tutaj, a nie przy sprzedaży pakietowej spodziewa się większych wpływów i zainteresowania reklamodawców - komentuje Maciej Niepsuj, trading director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Michał Cholewiński i Agata Biały po krytycznym zdaniu o TK zniknęli z TVP Info, dostali ofertę przejścia do TVP Polonia
Dziennikarze TVP Info Michał Cholewiński i Agata Biały-Cholewińska od ponad dwóch miesięcy nie pojawili się na antenie. Telewizja Polska nie podaje przyczyn ich nieobecności. Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl Cholewiński i Biały-Cholewińska są na zwolnieniu lekarskim. Onet podał, że obojgu zaproponowano przejście do TVP Polonia i obniżkę zarobków.
więcej
|
Michał Nobis zwolniony z TVN, stawia na YouTube
Reporter Michał Nobis nie pracuje już dla programu śniadaniowego "Dzień Doby TVN". Skupi się na własnym kanale YouTube.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami tygodnia. PŚ w skokach przed ,,M jak miłość"
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły PŚ w skokach narciarskich, „M jak miłość” i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UPC Biznes wprowadza trzy pakiety Bezpieczna Firma
Operator UPC Polska przygotował nową propozycję dla klientów biznesowych. Łączy ona dostęp do internetu światłowodowego do 1 Gb/s oraz telewizyjnej rozrywki wraz z pakietem wsparcia dla firm i dodatkowym bezpieczeństwa - dostępnym w trzech wariantach.
więcej
|
Bertelsmann rozważa sprzedaż M6
Koncern medialny Bertelsmann rozpatruje możliwość sprzedaży francuskiej sieci telewizyjnej M6.
więcej
|
Kurski do Bodnara w sprawie porównania działań opozycji do zamieszek na Kapitolu: ,,Nie będzie przeprosin"
Prezes TVP „nie znajduje powodów do zaniepokojenia”, nie wyciągnie też służbowych konsekwencji względem osób, które na portalu TVP.Info zamieściły wpis, porównujący działania polskiej opozycji do osób atakujących Kapitol. Nie będzie też przeprosin ze strony nadawcy. Takiej odpowiedzi udzielił Jacek Kurski na pismo RPO, Adama Bodnara.
więcej
|
Małgorzata Nowicka-Aftowicz reporterką "Raportu" w Polsat News
Małgorzata Nowicka-Aftowicz został nową reporterką programu „Raport” w Polsat News.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz o zarzucie molestowania statystki na planie ,,Zenka": kłamstwa, idę do sądu
Dziennikarz Piotr Krysiak zamieścił na Facebooku relację statystkę z filmu „Zenek”, która twierdzi, że na planie była molestowana przez „gwiazdora TVP”. Choć nie padło nazwisko obwinianego, grający w tej produkcji Jarosław Jakimowicz w oświadczeniu zapowiada kolejne działania prawne wobec Krysiaka.
więcej
|
Seria dokumentów o rzadkich chorobach w lutym w Discovery Life
W lutym w czwartki o 21.50 Discovery Life pokaże cykl dokumentów o rzadkich chorobach.
więcej
|
Smolik z Zalewskim autorami nowej wersji ,,Kolorowego wiatru". Teledysk promuje serial BBC Earth
Krzysztof Zalewski i Smolik przygotowali i opublikowali nową wersję piosenki „Kolorowy wiatr”, znanej z filmu animowanego „Pocahontas”. W ten sposób BBC Earth promuje swoją nową serię przyrodniczą - „Planeta doskonała”. Seria zadebiutowała na ekranie 31 stycznia.
więcej
|
,,Barbie Dreamtopia" od 22 lutego w Polsat JimJam
W poniedziałek, 22 lutego Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Barbie Dreamtopia”.
więcej
|
Nowe kanały E! Entertainment HD oraz Romance TV HD w Netia TV
Abonenci oferty telewizyjnej Netii od lutego zyskali dostęp do dwóch nowych kanałów: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD.
więcej
|
Kanał AXN Black w UPC Polska
Od poniedziałku kanał AXN Black jest dostępny w UPC Polska.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rząd chce wprowadzić podatek reklamowy. ,,Najbardziej dotknie kina, outdoor i prasę"
W najbliższym czasie rząd ma zająć się projektem przepisów o opłacie od przychodów reklamowych, którą mają płacić właściciele mediów, w tym kin i nośników reklam zewnętrznych. Zdaniem ekspertów koszt nowej daniny zostanie przerzucony przez media na reklamodawców. - W ciężkiej sytuacji będą te media, które odnotowały duże spadki budżetów reklamowych w związku z COVID-19 i te, w których odpływ budżetów można było zaobserwować jako trend już wcześniej - uważa Renata Wasiak-Sosnowska z Havas Media Group.
więcej
|
TVP sprzedaje reklamy przy Euro 2020: 557 tys. zł przy finale z udziałem Polski
Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz pozostałą ofertę marketingową dotyczącą Euro 2020. Mecze oraz towarzyszące im reklamy i działania niestandardowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV. Najwyżej - na 557,1 tys. zł netto - wyceniono spot przy meczu finałowym, jeśli awansują do niego Polacy.
więcej
|
Kolejne piwo Buh od Wojewódzkiego i Palikota. "Edycja z CBD wymaga ewolucyjnych zmian"
Przyjazne Państwo, spółka Kuby Wojewódzkiego i Janusza Palikota, ogłosiła, że wypuszcza na rynek piwo Buh Pils bez dodatku suszu konopnego. A za tydzień pojawi się w sklepach wersja z dodatkiem suszu konopnego. Piwa z CBD jednak nie będzie. Spółka informuje, że "jego publiczna premiera w sklepach będzie możliwa jednak dopiero po uzyskaniu formalnej zgody odpowiednich instytucji lub po zmianie przepisów".
więcej
|
TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2021 rok. "Ewolucja zamiast rewolucji"
Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2021 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Zwiększono poziom rabatów dla klientów rozwojowych, a w przypadku reklamodawców wydających powyżej 21 mln zł zniesiono możliwość negocjowania indywidualnych upustów wprowadzając określone poziomy rabatów. - Zmiany tylko w obszarze rabatów cennikowych sugerują, że TVN Media właśnie tutaj, a nie przy sprzedaży pakietowej spodziewa się większych wpływów i zainteresowania reklamodawców - komentuje Maciej Niepsuj, trading director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display
W trzecim kwartale ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się rok do roku o ponad 4 proc., natomiast z powodu spadku o 12 proc. w drugim kwartale po 9 miesiącach była na niewielkim minusie. Dużo zyskała reklama w wyszukiwarkach, mobilna i content marketing, a zmalały nakłady na display.
więcej
|
Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów
Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku.
więcej
|
Magdalena Chybicka operations director w Spacecamp
Magdalena Chybicka awansowała w agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisko operations directora.
więcej
|
Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym Grupy S/F
Od lutego Marcin Mroczek objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do firmy dołączył również Andrzej Błachut, z którym od lat pracuje w teamie kreatywnym. Obaj pracowali ostatnio w Life on Mars (Brand New Galaxy).
więcej
|
Tyskie wykorzystało konflikt Stanowskiego i Najmana w kampanii "Przejdźmy na Ty"
Marcin Najman i Krzysztof Stanowski spotkali się na wczorajszym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Częstochowie. Bokser osobiście przekazywał dziennikarzowi wylicytowaną przez niego niebieską kurtkę. Spotkanie było także akcją marketingową marki Tyskie (Kompania Piwowarska) w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY". - Wiedzieliśmy, że przejście na Ty tych konkretnych postaci to potężny sygnał dla obserwujących - nawet jeśli wiele nas różni, zawsze jest coś, co może nas połączyć. To czysta idea marki Tyskie, którą przekazujemy od 3 lat w ramach platformy "Przejdźmy na TY" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie i pomysłodawca akcji.
więcej
|
Justyna Spytek w zespole Circlewise
Do międzynarodowych struktur firmy reklamowej Circlewise dołącza Justyna Spytek - obejmuje nowe stanowisko client success director.
więcej
|
,,Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje" - PKO BP reklamuje Konto dla Młodych i Konto Firmowe (wideo)
PKO Bank Polski rozpoczął kampanie reklamujące PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Firmowe. Działania, realizowane pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”, zostały przygotowane przez firmy marketingowe Artegence i Havas Media.
więcej
|
Rusza 15. edycja loterii Harnaś
Carlsberg Polska po raz 15. zaprasza do wzięcia udziału w loterii podkapslowej piwa Harnaś.
więcej
|
Kamis reklamuje przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Kamis (należąca do firmy McCormick), której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie" potrwa do końca marca, przygotowały ją Insignia i Starcom.
więcej
|
Specjal z loterią i kampanią ,,Codziennie wygrywaj tysiące i piwa"
Pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa” wystartowała Loteria marki Specjal (Grupa Żywiec), w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł.
więcej
|
Agnieszka Radwańska w nowej reklamie Wasa "wypełnia dzień smakiem" (wideo)
Pod hasłem „Wypełnij dzień smakiem” ruszyła nowa kampania marki Wasa z udziałem polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach, a odpowiadają za nią agencje Publicis Lion, F11, Big Picture i Media Direction OMD.
więcej
|
Aldi kolejną siecią sklepów z "Cichymi godzinami" dla osób ze spektrum autyzmu
Sieć supermarketów Aldi dołącza do akcji „Ciche Godziny”. Od 1 lutego we wtorki i soboty w wybranych godzinach osoby ze spektrum autyzmu i ich bliscy będą mogli zrobić zakupy w komfortowych dla siebie warunkach.
więcej
|
Pornhub podpowiada, jak żyć ekologicznie
„Sexstainable” to hasło nowej kampanii proekologicznej serwisu pornograficznego Pornhub
więcej
|
Burger King rozdaje po kilogramie ziemniaków
Burger King we Francji, by wesprzeć lokalnych hodowców ziemniaków rozdaje każdemu ze swoich klientów po kilogramowym ich worku. Kampanię przygotowała agencja Buzzman.
więcej
|
"Zależy nam na Tobie" w reklamie Generali
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej Generali – „Zależy nam na Tobie”. Ubezpieczyciel podkreśla, że kolor czerwony to wyjątkowe podejście do klientów. Tak jak poprzednio, w reklamie występują agenci Generali Polska, a działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu.
więcej
|
Velvet reklamuje się jako "bliższy natury"
Ruszyła kampania Velvet Care autorstwa Communication Unlimited, Za zakup mediów odpowiada agencja Zenith.
więcej
|
Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)
Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. W kampanii, przygotowanej przez firmy marketingowe Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom, występuje ambasador marketingowy banku Radosław Kotarski.
więcej
|
Telewizory do wygrania w loterii piwa Tatra
Ruszyła tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspierana będzie szeroką kampanią reklamową.
więcej
|
Grupa Azoty z loterią ,,Dbamy o polską ziemię"
W wyniku wygranego przetargu Grupa Azoty powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie czwartej edycji loterii audioteksowej pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”.
więcej
|
Hochland loterią wspiera program ,,Pajacyk" (wideo)
Pod hasłem „Dzielimy się tym, co dobre” startuje ogólnopolska loteria Hochland. Oprócz puli nagród. Marka zachęca do udziału w promocji poprzez znaczące wsparcie dla programu „Pajacyk”, organizowanego przez Polską Akcję Humanitarną. Loteria będzie szeroko komunikowana w TV, kanałach digital i w punktach sprzedaży. Organizacja akcji oraz jej komunikacja jest w realizowana przez Albedo Marketing.
więcej
|
Digitree Group: odpisy dot. SAREhub i Ju: obniżą wyniki o 1,27 mln zł
Zarząd firmy marketingu internetowego Digitree Group zdecydował się dokonać trzech odpisów w łącznej kwocie 1,27 mln zł dotyczących głównie jej systemu SAREhub i spółki zależnej Ju:. Odpisy obniżą wyniki finansowe Digitree Group za czwarty kwartał i cały ub.r. o 1,27 mln zł.
więcej
|
Rząd szykuje podatek od reklam. Nie zapłacą najmniejsze media tradycyjne, wyższa stawka za ,,koszty społeczne"
W najbliższym czasie rząd ma zająć się projektem przepisów o opłacie od przychodów reklamowych, którą mają płacić właściciele mediów, w tym kin i nośników reklam zewnętrznych. Z daniny mają być zwolnione najmniejsze podmioty z mediów tradycyjnych, płacić ją będą natomiast globalne koncerny internetowe.
więcej
|
Tommy Hilfiger przedstawia wiosenną kolekcję i kampanię
Marka modowa Tommy Hilfiger rusza z nową kampanią "Moving forward together Wiosna 2021".
więcej
|
S4 z nową kampanią marki Vortumnus
Ruszyła właśnie kampania firmy Vortumnus. Działania sprzedażowe, skierowane do klientów indywidualnych, zaplanowano na dwa miesiące. Realizuje je agencja S4.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Redakcja ,,Wysokich Obcasów Extra" przeprasza za proponowanie drogich stylizacji na protesty Strajku Kobiet
„Wysokie Obcasy Extra” (Agora) zostały skrytykowane za zamieszczenie w ostatnim numerze polecenia stylizacji na uliczne protesty za kilka tysięcy złotych. - Mamy rewolucję. A wam się muszą pieniążki od sponsorów zgadzać - napisały członkinie Feminiskry. - Przepraszamy tych, którzy poczuli się naszą publikacją urażeni - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Wieczorek, szefowa magazynu.
więcej
|
Dziennikarze tęsknią za stacjonarnymi konferencjami prasowymi
Większość dziennikarzy tęskni za tradycyjnymi, stacjonarnymi konferencjami prasowymi - pokazuje badanie agencji OneMulti, zespołu analitycznego InsightOut Lab we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów. Pomimo trwającej pandemii ponad 40 proc. przedstawicieli mediów wolałoby wziąć udział w tradycyjnej konferencji zamiast spotkania online.
więcej
|
Prezes Orlenu o kupnie Polska Press: musimy mieć spółki, które będą obsługiwały nas pod względem informacyjnym
Musimy mieć spółki, które będą obsługiwały nasz biznes nie tylko pod względem technicznym, lecz także informacyjnym - mówi "Super Expressowi" prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Polska Press stanowi logiczne uzupełnienie posiadanego przez Orlen domu mediowego, spółki Ruch i inwestycji e-commerce - dodał.
więcej
|
|
|
Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display
W trzecim kwartale ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się rok do roku o ponad 4 proc., natomiast z powodu spadku o 12 proc. w drugim kwartale po 9 miesiącach była na niewielkim minusie. Dużo zyskała reklama w wyszukiwarkach, mobilna i content marketing, a zmalały nakłady na display.
więcej
|
Facebook kontra Apple. Społecznościowy gigant wyświetli własne powiadomienia w systemie iOS
Facebook zapowiedział, że w odpowiedzi na nowe zasady Apple związane z systemem iOS 14 wprowadzające wymóg dodatkowej akceptacji zbierania danych przez aplikacje, będzie wyświetlał własne powiadomienie zawierające szersze informacje na temat sposobu wykorzystania danych.
więcej
|
Wiktor Niedzicki uruchomił kanał youtube'owy CiekaWizja
Dziennikarz popularnonaukowy Wiktor Niedzicki, przez wiele lat związany z Telewizją Polską i Polskim Radiem, uruchomił na YouTubie kanał CiekaWizja. - Będę się starał publikować dwa materiały tygodniowo. Na razie pracuję sam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
Według wstępnych danych firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) od listopada ub.r. do stycznia br. zanotowała spadek przychodów w sklepach stacjonarnych o 42 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost wpływów z e-commerce o 111 proc. do 826 mln zł. Jej zysk operacyjny skurczył się z 295 do 35 mln zł.
więcej
|
Zakupy na Amazonie z dostawą do Paczkomatów - InPost ma umowę na pięć lat
Prezes InPostu Rafał Brzoska potwierdził, że firma zawarła umowę z Amazonem dotyczącą dostarczania zakupów z jego platformy za pośrednictwem Paczkomatów i kurierów. Kontrakt podpisano na pięć lat.
więcej
|
Australia kontra Google. Może ją zastąpić Bing, jeśli firma wycofa wyszukiwarkę z kraju
Australijski parlament planuje tak zmienić prawo, które zobowiąże koncerny internetowe, w tym Google czy Facebook, do płacenia wydawcom za treści informacyjne. Google zapowiedział, że może wycofać z Australii usługę wyszukiwania w internecie.
więcej
|
Ruszył e-Urząd Skarbowy. ,,Wchodzimy na wyższy poziom skarbowości"
Wchodzimy na wyższy poziom skarbowości, uruchamiamy e-Urząd Skarbowy. To jedna z największych w ostatnich latach zmian w działaniu skarbówki - powiedział na poniedziałkowej konferencji minister finansów, funduszy i polityki regionalnej Tadeusz Kościński.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|