Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 2 Lutego 2021
 
 
 
Rząd chce wprowadzić podatek reklamowy. ,,Najbardziej dotknie kina, outdoor i prasę"
 
W najbliższym czasie rząd ma zająć się projektem przepisów o opłacie od przychodów reklamowych, którą mają płacić właściciele mediów, w tym kin i nośników reklam zewnętrznych. Zdaniem ekspertów koszt nowej daniny zostanie przerzucony przez media na reklamodawców. - W ciężkiej sytuacji będą te media, które odnotowały duże spadki budżetów reklamowych w związku z COVID-19 i  te, w których odpływ budżetów można było zaobserwować jako trend już wcześniej - uważa Renata Wasiak-Sosnowska z Havas Media Group. więcej
 
 
Nowe dni emisji ,,Ojca Mateusza", ,,Na sygnale" i ,,Anything Goes. Ale jazda!"
 
Telewizyjna Jedynka przeniesie emisję „Ojca Mateusza” z czwartku na piątkowy prime-time. Z kolei TVP2 przywróci show „Anything Goes. Ale jazda!” do piątkowego pasma, a w czwartkowe wieczory będzie można oglądać „Na sygnale” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVP sprzedaje reklamy przy Euro 2020: 557 tys. zł przy finale z udziałem Polski
 
Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz pozostałą ofertę marketingową dotyczącą Euro 2020. Mecze oraz towarzyszące im reklamy i działania niestandardowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV. Najwyżej - na 557,1 tys. zł netto - wyceniono spot przy meczu finałowym, jeśli awansują do niego Polacy. więcej
 
 
W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. ,,Teleexpress" i konkursy skoków hitami
 
Liderem oglądalności w styczniu br. była TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Teleexpress” oraz konkursy skoków narciarskich - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Redakcja ,,Wysokich Obcasów Extra" przeprasza za proponowanie drogich stylizacji na protesty Strajku Kobiet
 
„Wysokie Obcasy Extra” (Agora) zostały skrytykowane za zamieszczenie w ostatnim numerze polecenia stylizacji na uliczne protesty za kilka tysięcy złotych. - Mamy rewolucję. A wam się muszą pieniążki od sponsorów zgadzać - napisały członkinie Feminiskry. - Przepraszamy tych, którzy poczuli się naszą publikacją urażeni - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Wieczorek, szefowa magazynu. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP1, TVP2 i TVP Sport z nowymi logotypami i oprawą antenową (wideo) więcej
 
,,Wyciskanie" shortujących funduszy podbiło kurs CD Projekt o 15 proc. Elon Musk chwali ,,Cyberpunka 2077" więcej
 
,,Blinding Lights" The Weeknd radiowym hitem 2020 roku, najchętniej kupowaną płytą ,,Romantic Psycho". "Wysoka pozycja Kultu to efekt afery w Trójce" więcej
 
Wejście Amazona do Polski elektryzuje rynek. Będzie walczył o reklamy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
E-commerce manager Duża firma odzieżowa
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
FREELANCE EDITORIAL ASSISTANT INTERNSHIP GLOBAL LISTINGS
Manager ds. Pozyskiwania Partnerstw Ringier Axel Springer
Head / Supervisor 3D COLOROFFON
Animator 3D COLOROFFON
asystent techniczny studia COLOROFFON
Spotify Client Partner HTTPOOL Polska
LinkedIn Client Partner HTTPOOL Polska
Twitter Client Partner HTTPOOL Polska
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowe dni emisji ,,Ojca Mateusza", ,,Na sygnale" i ,,Anything Goes. Ale jazda!"

Telewizyjna Jedynka przeniesie emisję „Ojca Mateusza” z czwartku na piątkowy prime-time. Z kolei TVP2 przywróci show „Anything Goes. Ale jazda!” do piątkowego pasma, a w czwartkowe wieczory będzie można oglądać „Na sygnale” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP sprzedaje reklamy przy Euro 2020: 557 tys. zł przy finale z udziałem Polski

Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz pozostałą ofertę marketingową dotyczącą Euro 2020. Mecze oraz towarzyszące im reklamy i działania niestandardowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV. Najwyżej - na 557,1 tys. zł netto - wyceniono spot przy meczu finałowym, jeśli awansują do niego Polacy. więcej

W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. ,,Teleexpress" i konkursy skoków hitami

Liderem oglądalności w styczniu br. była TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Teleexpress” oraz konkursy skoków narciarskich - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

641 tys. widzów 29. Finału WOŚP w TVN, 416 tys. w TVN24 i 234 tys. w TTV. Styczność z relacjami miało 10,61 mln osób

Relacje z 29. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 641 tys. widzów. Transmisje w TVN24 śledziło 416 tys. osób, a w TTV - 234 tys. Przynajmniej przez jedną minutę audycje związane z akcją na antenie tych trzech kanałów śledziło 10,61 mln osób, a pokazane o 20.00 „Światełko do nieba” przyciągnęło 3,03 mln oglądających. więcej

TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2021 rok. "Ewolucja zamiast rewolucji"

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2021 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Zwiększono poziom rabatów dla klientów rozwojowych, a w przypadku reklamodawców wydających powyżej 21 mln zł zniesiono możliwość negocjowania indywidualnych upustów wprowadzając określone poziomy rabatów. - Zmiany tylko w obszarze rabatów cennikowych sugerują, że TVN Media właśnie tutaj, a nie przy sprzedaży pakietowej spodziewa się większych wpływów i zainteresowania reklamodawców - komentuje Maciej Niepsuj, trading director w MullenLowe MediaHub. więcej

Michał Cholewiński i Agata Biały po krytycznym zdaniu o TK zniknęli z TVP Info, dostali ofertę przejścia do TVP Polonia

Dziennikarze TVP Info Michał Cholewiński i Agata Biały-Cholewińska od ponad dwóch miesięcy nie pojawili się na antenie. Telewizja Polska nie podaje przyczyn ich nieobecności. Według ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl Cholewiński i Biały-Cholewińska są na zwolnieniu lekarskim. Onet podał, że obojgu zaproponowano przejście do TVP Polonia i obniżkę zarobków. więcej

Michał Nobis zwolniony z TVN, stawia na YouTube

Reporter Michał Nobis nie pracuje już dla programu śniadaniowego "Dzień Doby TVN". Skupi się na własnym kanale YouTube. więcej

TVP1 i Polsat liderami tygodnia. PŚ w skokach przed ,,M jak miłość"

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły PŚ w skokach narciarskich, „M jak miłość” i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

UPC Biznes wprowadza trzy pakiety Bezpieczna Firma

Operator UPC Polska przygotował nową propozycję dla klientów biznesowych. Łączy ona dostęp do internetu światłowodowego do 1 Gb/s oraz telewizyjnej rozrywki wraz z pakietem wsparcia dla firm i dodatkowym bezpieczeństwa - dostępnym w trzech wariantach.   więcej

Bertelsmann rozważa sprzedaż M6

Koncern medialny Bertelsmann rozpatruje możliwość sprzedaży francuskiej sieci telewizyjnej M6. więcej

Kurski do Bodnara w sprawie porównania działań opozycji do zamieszek na Kapitolu: ,,Nie będzie przeprosin"

Prezes TVP „nie znajduje powodów do zaniepokojenia”, nie wyciągnie też służbowych konsekwencji względem osób, które na portalu TVP.Info zamieściły wpis, porównujący działania polskiej opozycji do osób atakujących Kapitol. Nie będzie też przeprosin ze strony nadawcy. Takiej odpowiedzi udzielił Jacek Kurski na pismo RPO, Adama Bodnara. więcej

Małgorzata Nowicka-Aftowicz reporterką "Raportu" w Polsat News

Małgorzata Nowicka-Aftowicz został nową reporterką programu „Raport” w Polsat News. więcej

Jarosław Jakimowicz o zarzucie molestowania statystki na planie ,,Zenka": kłamstwa, idę do sądu

Dziennikarz Piotr Krysiak zamieścił na Facebooku relację statystkę z filmu „Zenek”, która twierdzi, że na planie była molestowana przez „gwiazdora TVP”. Choć nie padło nazwisko obwinianego, grający w tej produkcji Jarosław Jakimowicz w oświadczeniu zapowiada kolejne działania prawne wobec Krysiaka. więcej

Seria dokumentów o rzadkich chorobach w lutym w Discovery Life

W lutym w czwartki o 21.50 Discovery Life pokaże cykl dokumentów o rzadkich chorobach. więcej

Smolik z Zalewskim autorami nowej wersji ,,Kolorowego wiatru". Teledysk promuje serial BBC Earth

Krzysztof Zalewski i Smolik przygotowali i opublikowali nową wersję piosenki „Kolorowy wiatr”, znanej z filmu animowanego „Pocahontas”. W ten sposób BBC Earth promuje swoją nową serię przyrodniczą - „Planeta doskonała”. Seria zadebiutowała na ekranie 31 stycznia. więcej

,,Barbie Dreamtopia" od 22 lutego w Polsat JimJam

W poniedziałek, 22 lutego Polsat JimJam rozpocznie emisję nowej kreskówki „Barbie Dreamtopia”. więcej

Nowe kanały E! Entertainment HD oraz Romance TV HD w Netia TV

Abonenci oferty telewizyjnej Netii od lutego zyskali dostęp do dwóch nowych kanałów: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. więcej

Kanał AXN Black w UPC Polska

Od poniedziałku kanał AXN Black jest dostępny w UPC Polska. więcej

Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+

Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Bartek Winczewski nowym szefem muzycznym Radia Nowy Świat

Od poniedziałku nowym szefem redakcji muzycznej Radia Nowy Świat został Bartek Winczewski. Objął stanowisko po zmarłym niedawno Krzysztofie Łuszczewskim. więcej

 
Po zajściach na manifestacjach Strajku Kobiet Krzysztof Czabański chce, żeby dziennikarzy chroniły służby państwowe

Wystąpię do premiera, aby odpowiednie służby państwowe zapewniły bezpieczeństwo dziennikarzom, aby mogli relacjonować opinii publicznej, to co dzieje się na ulicach - powiedział szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański, pytany o ataki na media publiczne podczas demonstracji Strajku Kobiet. więcej

 
Australian Open na żywo w Polskim Radiu, turniej skomentuje Cezary Gurjew

Od 8 do 21 lutego w Melbourne odbywać się będzie wielkoszlemowy turnieju Australian Open. Imprezę relacjonować będzie Polskie Radio. więcej

 
RMF FM najchętniej słuchane w Lublinie w II półroczu. Eska awansowała na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Pogoda startuje z interwencyjnym programem z udziałem słuchaczy

Na antenie Radia Pogoda (Grupa radiowa Agory) zadebiutowała nowa audycja o charakterze interwencyjnym - „Radio Pogoda - w czym mogę pomóc?”. Prowadzący - Michał Pustuła - rozwiązuje problemy słuchaczy, a także szuka odpowiedzi na stawiane przez nich pytania. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rząd chce wprowadzić podatek reklamowy. ,,Najbardziej dotknie kina, outdoor i prasę"

W najbliższym czasie rząd ma zająć się projektem przepisów o opłacie od przychodów reklamowych, którą mają płacić właściciele mediów, w tym kin i nośników reklam zewnętrznych. Zdaniem ekspertów koszt nowej daniny zostanie przerzucony przez media na reklamodawców. - W ciężkiej sytuacji będą te media, które odnotowały duże spadki budżetów reklamowych w związku z COVID-19 i  te, w których odpływ budżetów można było zaobserwować jako trend już wcześniej - uważa Renata Wasiak-Sosnowska z Havas Media Group. więcej

TVP sprzedaje reklamy przy Euro 2020: 557 tys. zł przy finale z udziałem Polski

Biuro Reklamy TVP opublikowało cennik reklam oraz pozostałą ofertę marketingową dotyczącą Euro 2020. Mecze oraz towarzyszące im reklamy i działania niestandardowe będą emitowane w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Nowością jest możliwość oglądania meczów w HBB TV. Najwyżej - na 557,1 tys. zł netto - wyceniono spot przy meczu finałowym, jeśli awansują do niego Polacy. więcej

Kolejne piwo Buh od Wojewódzkiego i Palikota. "Edycja z CBD wymaga ewolucyjnych zmian"

Przyjazne Państwo, spółka Kuby Wojewódzkiego i Janusza Palikota, ogłosiła, że wypuszcza na rynek piwo Buh Pils bez dodatku suszu konopnego. A za tydzień pojawi się w sklepach wersja z dodatkiem suszu konopnego. Piwa z CBD jednak nie będzie. Spółka informuje, że "jego publiczna premiera w sklepach będzie możliwa jednak dopiero po uzyskaniu formalnej zgody odpowiednich instytucji lub po zmianie przepisów". więcej

TVN Media podaje cenniki i zasady sprzedaży na 2021 rok. "Ewolucja zamiast rewolucji"

Biuro reklamy TVN Media, obsługujące stacje TVN i zewnętrzne kanały tematyczne, ogłosiło zasady sprzedaży oferty reklamowej obowiązujące w 2021 roku. Kluczowe reguły - mimo nieznacznych modyfikacji - pozostały niezmienione. Zwiększono poziom rabatów dla klientów rozwojowych, a w przypadku reklamodawców wydających powyżej 21 mln zł zniesiono możliwość negocjowania indywidualnych upustów wprowadzając określone poziomy rabatów. - Zmiany tylko w obszarze rabatów cennikowych sugerują, że TVN Media właśnie tutaj, a nie przy sprzedaży pakietowej spodziewa się większych wpływów i zainteresowania reklamodawców - komentuje Maciej Niepsuj, trading director w MullenLowe MediaHub. więcej

Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display

W trzecim kwartale ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się rok do roku o ponad 4 proc., natomiast z powodu spadku o 12 proc. w drugim kwartale po 9 miesiącach była na niewielkim minusie. Dużo zyskała reklama w wyszukiwarkach, mobilna i content marketing, a zmalały nakłady na display. więcej

Plej zajmie się obsługą reklamową marki Namysłów

Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację tegorocznej komunikacji marki Namysłów z portfolio Grupy Żywiec. Współpraca obejmuje strategię, koncept kreatywny oraz realizację komunikacji marki w 2021 roku. więcej

Magdalena Chybicka operations director w Spacecamp

Magdalena Chybicka awansowała w agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) na stanowisko operations directora. więcej

Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym Grupy S/F

Od lutego Marcin Mroczek objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do firmy dołączył również Andrzej Błachut, z którym od lat pracuje w teamie kreatywnym. Obaj pracowali ostatnio w Life on Mars (Brand New Galaxy). więcej

Tyskie wykorzystało konflikt Stanowskiego i Najmana w kampanii "Przejdźmy na Ty"

Marcin Najman i Krzysztof Stanowski spotkali się na wczorajszym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w Częstochowie. Bokser osobiście przekazywał dziennikarzowi wylicytowaną przez niego niebieską kurtkę. Spotkanie było także akcją marketingową marki Tyskie (Kompania Piwowarska) w ramach platformy komunikacyjnej "Przejdźmy na TY". - Wiedzieliśmy, że przejście na Ty tych konkretnych postaci to potężny sygnał dla obserwujących - nawet jeśli wiele nas różni, zawsze jest coś, co może nas połączyć. To czysta idea marki Tyskie, którą przekazujemy od 3 lat w ramach platformy "Przejdźmy na TY" - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Drubkowski, brand manager marki Tyskie i pomysłodawca akcji. więcej

Justyna Spytek w zespole Circlewise

Do międzynarodowych struktur firmy reklamowej Circlewise dołącza Justyna Spytek - obejmuje nowe stanowisko client success director. więcej

,,Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje" - PKO BP reklamuje Konto dla Młodych i Konto Firmowe (wideo)

PKO Bank Polski rozpoczął kampanie reklamujące PKO Konto dla Młodych i PKO Konto Firmowe. Działania, realizowane pod wspólnym hasłem „Mamy więcej wspólnego, niż się wydaje”, zostały przygotowane przez firmy marketingowe Artegence i Havas Media. więcej

Rusza 15. edycja loterii Harnaś

Carlsberg Polska po raz 15. zaprasza do wzięcia udziału w loterii podkapslowej piwa Harnaś. więcej

Kamis reklamuje przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Kamis (należąca do firmy McCormick), której bohaterem są przyprawy i zioła w praktycznych słoiczkach, dostępne na rynku od jesieni zeszłego roku. Kampania pod hasłem „Przyprawiaj wygodnie" potrwa do końca marca, przygotowały ją Insignia i Starcom. więcej

Specjal z loterią i kampanią ,,Codziennie wygrywaj tysiące i piwa"

Pod hasłem „Codziennie wygrywaj tysiące i piwa” wystartowała Loteria marki Specjal (Grupa Żywiec), w której wygrywać można piwa lub nagrody pieniężne o wartości 1000 zł. więcej

Agnieszka Radwańska w nowej reklamie Wasa "wypełnia dzień smakiem" (wideo)

Pod hasłem „Wypełnij dzień smakiem” ruszyła nowa kampania marki Wasa z udziałem polskiej tenisistki Agnieszki Radwańskiej. Działania marketingowe będą realizowane w kanałach digital oraz sklepach, a odpowiadają za nią agencje Publicis Lion, F11, Big Picture i Media Direction OMD. więcej

Aldi kolejną siecią sklepów z "Cichymi godzinami" dla osób ze spektrum autyzmu

Sieć supermarketów Aldi dołącza do akcji „Ciche Godziny”. Od 1 lutego we wtorki i soboty w wybranych godzinach osoby ze spektrum autyzmu i ich bliscy będą mogli zrobić zakupy w komfortowych dla siebie warunkach. więcej

Pornhub podpowiada, jak żyć ekologicznie

„Sexstainable” to hasło nowej kampanii proekologicznej serwisu pornograficznego Pornhub więcej

Burger King rozdaje po kilogramie ziemniaków

Burger King we Francji, by wesprzeć lokalnych hodowców ziemniaków rozdaje każdemu ze swoich klientów po kilogramowym ich worku. Kampanię przygotowała agencja Buzzman. więcej

"Zależy nam na Tobie" w reklamie Generali

Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej Generali – „Zależy nam na Tobie”. Ubezpieczyciel podkreśla, że kolor czerwony to wyjątkowe podejście do klientów. Tak jak poprzednio, w reklamie występują agenci Generali Polska, a działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami Isobar i Dentsu. więcej

Velvet reklamuje się jako "bliższy natury"

Ruszyła kampania Velvet Care autorstwa Communication Unlimited, Za zakup mediów odpowiada agencja Zenith. więcej

Pokój i spokój wg Radosława Kotarskiego promuje pożyczkę w Banku Millennium (wideo)

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamującą pożyczkę gotówkową. W kampanii, przygotowanej przez firmy marketingowe Change Serviceplan, Corner Shop i Starcom, występuje ambasador marketingowy banku Radosław Kotarski. więcej

Telewizory do wygrania w loterii piwa Tatra

Ruszyła tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspierana będzie szeroką kampanią reklamową. więcej

Grupa Azoty z loterią ,,Dbamy o polską ziemię"

W wyniku wygranego przetargu Grupa Azoty powierzyła agencji Unique One całościowe opracowanie czwartej edycji loterii audioteksowej pod hasłem „Dbamy o polską ziemię”. więcej

Hochland loterią wspiera program ,,Pajacyk" (wideo)

Pod hasłem „Dzielimy się tym, co dobre” startuje ogólnopolska loteria Hochland. Oprócz puli nagród. Marka zachęca do udziału w promocji poprzez znaczące wsparcie dla programu „Pajacyk”, organizowanego przez Polską Akcję Humanitarną. Loteria będzie szeroko komunikowana w TV, kanałach digital i w punktach sprzedaży. Organizacja akcji oraz jej komunikacja jest w realizowana przez Albedo Marketing. więcej

Digitree Group: odpisy dot. SAREhub i Ju: obniżą wyniki o 1,27 mln zł

Zarząd firmy marketingu internetowego Digitree Group zdecydował się dokonać trzech odpisów w łącznej kwocie 1,27 mln zł dotyczących głównie jej systemu SAREhub i spółki zależnej Ju:. Odpisy obniżą wyniki finansowe Digitree Group za czwarty kwartał i cały ub.r. o 1,27 mln zł. więcej

Rząd szykuje podatek od reklam. Nie zapłacą najmniejsze media tradycyjne, wyższa stawka za ,,koszty społeczne"

W najbliższym czasie rząd ma zająć się projektem przepisów o opłacie od przychodów reklamowych, którą mają płacić właściciele mediów, w tym kin i nośników reklam zewnętrznych. Z daniny mają być zwolnione najmniejsze podmioty z mediów tradycyjnych, płacić ją będą natomiast globalne koncerny internetowe. więcej

Tommy Hilfiger przedstawia wiosenną kolekcję i kampanię

Marka modowa Tommy Hilfiger rusza z nową kampanią "Moving forward together Wiosna 2021". więcej

S4 z nową kampanią marki Vortumnus

Ruszyła właśnie kampania firmy Vortumnus. Działania sprzedażowe, skierowane do klientów indywidualnych, zaplanowano na dwa miesiące. Realizuje je agencja S4. więcej

Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy

Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Redakcja ,,Wysokich Obcasów Extra" przeprasza za proponowanie drogich stylizacji na protesty Strajku Kobiet

„Wysokie Obcasy Extra” (Agora) zostały skrytykowane za zamieszczenie w ostatnim numerze polecenia stylizacji na uliczne protesty za kilka tysięcy złotych. - Mamy rewolucję. A wam się muszą pieniążki od sponsorów zgadzać - napisały członkinie Feminiskry. - Przepraszamy tych, którzy poczuli się naszą publikacją urażeni - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Ewa Wieczorek, szefowa magazynu. więcej

Dziennikarze tęsknią za stacjonarnymi konferencjami prasowymi

Większość dziennikarzy tęskni za tradycyjnymi, stacjonarnymi konferencjami prasowymi - pokazuje badanie agencji OneMulti, zespołu analitycznego InsightOut Lab we współpracy z Press-Service Monitoring Mediów. Pomimo trwającej pandemii ponad 40 proc. przedstawicieli mediów wolałoby wziąć udział w tradycyjnej konferencji zamiast spotkania online. więcej

Prezes Orlenu o kupnie Polska Press: musimy mieć spółki, które będą obsługiwały nas pod względem informacyjnym

Musimy mieć spółki, które będą obsługiwały nasz biznes nie tylko pod względem technicznym, lecz także informacyjnym - mówi "Super Expressowi" prezes PKN Orlen Daniel Obajtek. Polska Press stanowi logiczne uzupełnienie posiadanego przez Orlen domu mediowego, spółki Ruch i inwestycji e-commerce - dodał. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display

W trzecim kwartale ub.r. wartość polskiego rynku reklamy internetowej zwiększyła się rok do roku o ponad 4 proc., natomiast z powodu spadku o 12 proc. w drugim kwartale po 9 miesiącach była na niewielkim minusie. Dużo zyskała reklama w wyszukiwarkach, mobilna i content marketing, a zmalały nakłady na display. więcej

Facebook kontra Apple. Społecznościowy gigant wyświetli własne powiadomienia w systemie iOS

Facebook zapowiedział, że w odpowiedzi na nowe zasady Apple związane z systemem iOS 14 wprowadzające wymóg dodatkowej akceptacji zbierania danych przez aplikacje, będzie wyświetlał własne powiadomienie zawierające szersze informacje na temat sposobu wykorzystania danych. więcej

Wiktor Niedzicki uruchomił kanał youtube'owy CiekaWizja

Dziennikarz popularnonaukowy Wiktor Niedzicki, przez wiele lat związany z Telewizją Polską i Polskim Radiem, uruchomił na YouTubie kanał CiekaWizja. - Będę się starał publikować dwa materiały tygodniowo. Na razie pracuję sam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. więcej

Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.

Według wstępnych danych firma odzieżowa LPP (należą do niej marki Reserved, House, Cropp, Mohito i Sinsay) od listopada ub.r. do stycznia br. zanotowała spadek przychodów w sklepach stacjonarnych o 42 proc. do 1,35 mld zł oraz wzrost wpływów z e-commerce o 111 proc. do 826 mln zł. Jej zysk operacyjny skurczył się z 295 do 35 mln zł. więcej

Zakupy na Amazonie z dostawą do Paczkomatów - InPost ma umowę na pięć lat

Prezes InPostu Rafał Brzoska potwierdził, że firma zawarła umowę z Amazonem dotyczącą dostarczania zakupów z jego platformy za pośrednictwem Paczkomatów i kurierów. Kontrakt podpisano na pięć lat. więcej

Australia kontra Google. Może ją zastąpić Bing, jeśli firma wycofa wyszukiwarkę z kraju

Australijski parlament planuje tak zmienić prawo, które zobowiąże koncerny internetowe, w tym Google czy Facebook, do płacenia wydawcom za treści informacyjne. Google zapowiedział, że może wycofać z Australii usługę wyszukiwania w internecie. więcej

Ruszył e-Urząd Skarbowy. ,,Wchodzimy na wyższy poziom skarbowości"

Wchodzimy na wyższy poziom skarbowości, uruchamiamy e-Urząd Skarbowy. To jedna z największych w ostatnich latach zmian w działaniu skarbówki - powiedział na poniedziałkowej konferencji minister finansów, funduszy i polityki regionalnej Tadeusz Kościński. więcej

Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+

Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Anna Ruszkiewicz w zarządzie Research Collective

Do zarządu Research Collective weszła Anna Ruszkiewicz. Do końca listopada była szefową działu realizacji badań f2f w Kantar Polska. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Izabella Rokicka kieruje komunikacją Carrefour Polska

Od początku lutego w Carrefour Polska rozpoczął funkcjonowanie dział komunikacji, na którego czele stanęła Izabella Rokicka. Objęła nową funkcję dyrektora komunikacji. Z firmą pożegnała się rzeczniczka prasowa Maria Cieślikowska. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Facebook kontra Apple. Społecznościowy gigant wyświetli własne powiadomienia w systemie iOS
Orange zablokuje niespłacane smartfony
Kiedy pierwszy człowiek na Marsie? Odpowiada Elon Musk
Totolotek zamknie punkty stacjonarne i zwolni 150 osób. Prezes STS: zarządzali po niemiecku, to się tutaj nie uda
Kruger&Matz Drive 9 za 799 zł
Apple ułatwia synchronizację Safari z Chrome
Moderna i Pfizer przetestują wersję szczepionki na koronawirusa dopasowaną do tzw. afrykańskiego wariantu
Gra "The Medium" zwróciła koszty produkcji w 24 godziny
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj