|
|
|
|
|
|
|
,,Teleexpress" liderem oglądalności w styczniu, ,,Fakty" na czele w 16-49
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w styczniu br. był „Teleexpress” emitowany w TVP1 i TVP Info, który zanotował największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciły „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Player.pl zapowiada drugi sezon serialu ,,Nieobecni". Pierwszy zobaczyło ponad 200 tys. osób
Trwają prace scenariuszowe do drugiego sezonu „Nieobecnych”. Pierwszy sezon produkcji po miesiącu obecności w player.pl obejrzało 200 tys. płatnych abonentów platformy - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stale ci sami eksperci w ,,Wiadomościach". Stankowski, Wróblewski, Sakiewicz i Manasterski
W „Wiadomościach” występują stali eksperci, zazwyczaj związani z prawą stroną sceny polityczno-dziennikarskiej. Najczęściej wypowiadają się na temat poruszany w materiale: Adrian Stankowski, Artur Wróblewski, Tomasz Sakiewicz oraz Miłosz Manasterski - wynika z analizy użytkownika Twittera, który chce pozostać anonimowy.
więcej
|
TVN rezygnuje z utrzymywania stałego biura w Moskwie
TVN nie będzie już mieć stałego biura korespondenta w Moskwie. Jak informuje biuro prasowe telewizji, Andrzej Zaucha, który od wielu lat nadawał korespondencje z Rosji dla „Faktów” TVN, będzie teraz odpowiedzialny za materiały m.in. z Ukrainy i Białorusi, a taka praca ma wymagać częstych podróży.
więcej
|
Robert Górski i Mikołaj Cieślak w nowym serialu ,,Piękni i bezrobotni", emisja w Polsacie od marca (wideo)
Od marca 2021 roku Telewizja Polsat emitować będzie nowy serial komediowy „Piękni i bezrobotni”. To autorski pomysł Roberta Górskiego - twórcy „Ucha prezesa” - który w produkcji wciela się w jedną z głównych ról obok Mikołaja Cieślaka.
więcej
|
Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe
Operator UPC Polska wystartował z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero - UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych.
więcej
|
TVP w ramach zabezpieczenia musi usunąć artykuły o Fundacji Otwarty Dialog i opublikować oświadczenia
Decyzją Sądu Okręgowego w Warszawie w ramach zabezpieczenia dóbr osobistych Fundacji Otwarty Dialog, Lyudmyly Kozlovskiej i Bartosza Kramka, Telewizja Polska musiała usunąć część artykułów ze strony TVP.Info oraz zamieścić oświadczenia o toczącej się sprawie.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości 3" od 28 lutego w Polsacie i Ipla.pl (wideo)
W niedzielę, 28 lutego Telewizja Polsat rozpocznie emisję trzeciego sezonu reality-show „Love Island. Wyspa miłości”. Program będzie nadawany również na platformie Ipla.pl. Gospodynią show pozostaje Karolina Gilon.
więcej
|
Gray Television przejmuje Quincy Media za 925 mln dolarów
Spółka telewizyjna Gray Television ogłosiła przejęcie za 925 mln dolarów w gotówce rodzinnej firmy medialnej Quincy Media.
więcej
|
Dokument discovery+ Originals ,,Liverpool: Powrót mistrzów" od 22 lutego w player.pl
Od 22 lutego do oferty Playera trafi nowy film dokumentalny „Liverpool: Powrót mistrzów”.
więcej
|
Kanały Eurosportu po 10-miesiecznej przerwie powróciły do oferty Player.pl
Pod koniec stycznia do portfolio Player.pl po 10-miesiecznej przerwie wrócił streaming linearnych kanałów Eurosport1 i Eurosport2.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Konflikt w Radiu Nowy Świat. Odchodzi Magdalena Rataj, Piotr Jedliński rezygnuje z udziałów
Z Radia Nowy Świat odchodzi zajmująca się promocją, patronatami medialnymi i komunikacją wewnętrzną dziennikarka i wydawczyni Magdalena Rataj. Tymczasem były prezes rozgłośni, Piotr Jedliński zaproponował przejęcie swoich udziałów stowarzyszeniu, zawiązanemu przez patronów.
więcej
|
|
Jan Edmund Kowalski kandydatem na prezesa Radia Katowice, Wojciech Włodarski - Radia Szczecin
Rada Mediów Narodowych wybierze w środę prezesa Radia Katowice oraz Radia Szczecin. Z naszych informacji wynika, że kandydatami na te stanowisko są odpowiednio: Jan Edmund Kowalski i Wojciech Włodarski.
więcej
|
|
Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej
Od 8 lutego radiowa Trójka wprowadzi nową ramówkę, zmienią się godziny emisji niektórych audycji oraz pojawią nowe, m.in. z piosenką aktorską. Stacja chce mocniej promować debiutujących polskich wykonawców.
więcej
|
|
Lewiatan: decyzja UOKiK ws. zakazu przejęcia Eurozetu przez Agorę budzi wątpliwości
Przedsiębiorcy są zaniepokojeni uzasadnieniem decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, zakazującej przejęcia Eurozetu przez Agorę. - Wątpliwości budzą zarówno podstawy merytoryczne oceny koncentracji na rynku mediów, jak i sposób prowadzenia postępowania - uważa Konfederacja Lewiatan.
więcej
|
|
Szef RMN napisał list do premiera. Chce zapewnienia bezpieczeństwa dziennikarzom podczas demonstracji
O podjęcie pilnych działań, na rzecz zapewnienia bezpieczeństwa, dziennikarzom relacjonującym przebieg demonstracji oraz nienaruszalności siedzib ich redakcji i sprzętu używanego podczas pracy - zwrócił się do premiera Mateusza Morawieckiego szef Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w II półroczu. VOX FM awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w drugim półroczu ub.r. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Meloradio i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Podatek reklamowy ma przynieść 800 mln zł, wyniesie od 3 do 15 proc.
Opłata od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. Ma wejść w życie w lipcu i w przyszłym roku przynieść 800 mln zł. Ministerstwo Finansów opublikowało projekt z zasadami i stawkami nowej daniny.
więcej
|
Teresa Szabłowska group account directorem w Pathfinder 23
Z początkiem lutego Teresa Szabłowska objęła stanowisko group account director w agencji e-commerce Pathfinder 23 (Brand New Galaxy). Ostatnio pracowała w agencji Saatchi&Saatchi IS.
więcej
|
Iga Świętek z największym sukcesem sportowym, Orlen najpopularniejszym sponsorem
W ubiegłym roku odsetek osób zainteresowanych sportem w Polsce wzrósł o 8 p.p. do 90 proc. - wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema. Spośród firm sponsorujących sport najbardziej rozpoznawalne są PKN Orlen, Adidas, Nike, Coca-Cola i Lotos.
więcej
|
Barbora.pl klientem MullenLowe MediaHub
Agencja MullenLowe MediaHub połączyła siły z Inspired UM (litewskim domem mediowym) i wspólnie realizuje lunch nowego internetowego sklepu spożywczego w krajach bałtyckich o nazwie Barbora.pl (Grupa Maxima). Zakres prac MLMH to planowanie i zakup mediów w zakresie mediów offline.
więcej
|
Maciej Godlewski dyrektorem zarządzającym agencji Arena Media
Od marca stanowisko dyrektora zarządzającego agencji mediowej Arena Media (Havas Media Group) obejmie Maciej Godlewski. Ostatnio związany był z K2 Precise.
więcej
|
Agencja Life on Mars zmienia się w dom produkcyjny fashion & beauty
Life on Mars (Brand New Galaxy), działająca dotychczas jako agencja zintegrowanej komunikacji, zmienia profil działalności. Od teraz funkcjonuje jako kreatywny dom produkcyjny ze specjalizacją w branżach fashion i beauty.
więcej
|
Ruszyła ogólnopolska kampania UPC promująca usługi komórkowe
Operator UPC Polska wystartował z nową kampanią reklamową z udziałem swojego brand hero - UPCeusza. To pierwsza kampania operatora, skupiona w pełni wokół promocji oferty usług komórkowych.
więcej
|
Sieć 5G Orange otwiera świat możliwości dla ciekawskich dzieci (wideo)
Orange rozpoczyna nową kampanię komunikacyjną skoncentrowaną na zastosowaniach, jakie umożliwia sieć 5G. Działania w pierwszej kolejności wystartowały w Luksemburgu, a od najbliższej niedzieli będą prowadzone we Francji.
więcej
|
Ekstraklasa ma nową oficjalną piłkę
Ekstraklasa wspólnie z adidas prezentują Conext 21 Ekstraklasa PRO - nową piłkę PKO Bank Polski Ekstraklasy. Od startu rundy rewanżowej będą nią rozgrywane wszystkie mecze najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce.
więcej
|
Gwiazdy "Top Model" w walentynkowej kampanii Douglas (wideo)
Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna pod hasłem "A może się spotkamy?" kampanię reklamową z okazji zbliżających się Walentynek. Jej bohaterami są gwiazdy programu "Top Model" w TVN.
więcej
|
Startuje promocja "Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić"
Żubr (Kompania Piwowarska) rusza z promocją „Dwa Szybkie Żubry". W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić", do wygrania będzie 13 milionów piw. Promocji towarzyszy kampania przygotowana przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.
więcej
|
Clear Channel Poland rozszerza portfolio premium o aglomerację łódzką
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland od maja rozszerza ofertę o 12 ekranów reklamowych DOOH w łódzkiej Manufakturze.
więcej
|
Psiaki na muralu Fundacji Rasowy Kundel
Fundacja Rasowy Kundel ruszyła ze społeczną kampanią poświęconą porzuconym psom oraz ich losom adopcyjnym. W ramach akcji na warszawskiej „Patelni”, tuż przy przystanku Metro Centrum, pojawił się mural, prezentujący psich podopiecznych Fundacji. Akcja przebiega pod hasłem "Pies to przywilej!". Kreacja powstała we współpracy organizacji z marką Nice To Fit You oraz agencją Good Looking Studio.
więcej
|
Rocket Media po rebrandingu
Po prawie 10 latach obecności na rynku agencja performance marketingu Rocket Media zdecydowała się na odświeżenie wizerunku i przeszła proces rebrandingu. Za stworzenie nowej identyfikacji wizualnej odpowiada studio brandingowe Necon.
więcej
|
Data Science House wchodzi na rynek
Na rynku zadebiutowała nowa grupa Data Science House. Tworzą ją Bluecloud Interactive, Loyalty Point, Level Up Media oraz Data Science Logic.
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawcy zaniepokojeni zapowiedzią podatku od reklamy. ,,Zamach na nasze funkcjonowanie"
Wprowadzanie nowej daniny publicznej w czasie pandemii stoi w sprzeczności z deklaracjami wspierania przedsiębiorczości - napisali członkowie Stowarzyszenia Prasy Lokalnej w odpowiedzi na projekt nowego podatku dla wydawców. - Chodzi zapewne o to, by firmy, które opodatkowują się w innych krajach UE, płaciły podatki od dochodów na naszym rynku polskiemu fiskusowi. Skoro podatek cyfrowy należy od domeny UE, to jakaś forma opodatkowania ich przychodów reklamowych jest potrzebna - uważa Bogusław Chrabota, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Znak przeprasza za opublikowanie książki z opisem brutalnego gwałtu. ,,Scena wyjęta z szerszego kontekstu"
Wydawnictwo Znak wydało książkę Bartka Rojnego „Parafil” zawierającą opis wyjątkowo brutalnego gwałtu. Po krytyce ze strony blogerów i czytelników, autor i wydawca przeprosili za kontrowersyjny fragment. - Nie popieramy promowania literatury przez epatowanie brutalnością - informuje portal Wirtualnemedia.pl Dorota Gruszka, redaktor Znaku.
więcej
|
Po 18 latach zmiana na stanowisku szefa ,,Twórczości". Bogdana Zadurę zastąpił Mateusz Werner
Mateusz Werner został redaktorem naczelnym miesięcznika „Twórczość” (Instytut Literacki). Zastąpił Bogdana Zadurę, który kierował pismem od 2004 roku.
więcej
|
IMM: Onet najczęściej cytowanym medium roku. W czołówce Wirtualnemedia.pl
Z raport rocznego Instytutu Monitowania Mediów wynika, że w 2020 roku najczęściej cytowaną redakcją był Onet. W gronie najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl. Najczęściej cytowanym tytułem prasowym była "Rzeczpospolita", telewizją TVN24, radiem RMF FM.
więcej
|
Klubowicze Wyborcza.pl będą mogli uczestniczyć w wideo-spotkaniu Tuska z Michnikiem
W czwartek, 4 lutego, w ramach spotkań Klubu Wyborcza.pl dyskutować będą redaktor naczelny „Gazety Wyborczej” Adam Michnik i Donald Tusk. Rozmowa, której przysłuchiwać się będą mogli członkowie Klubu „Wyborczej”, rozpocznie się o godz. 20.00.
więcej
|
Fotoreporterka skazana za naruszenie nietykalności policjanta w czasie demonstracji przed ministerstwem
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia skazała fotoreporterkę Agatę Grzybowską na grzywnę i nawiązkę za naruszenie nietykalności cielesnej funkcjonariusza policji. Grzebykowska została zatrzymana podczas manifestacji podczas manifestacji przed siedzibą Ministerstwa Edukacji i Nauki w drugiej połowie listopada.
więcej
|
Maria Peltz-Orlińska dyrektorem ds. produktu i rozwoju contentu w Edipresse Polska
Od lutego do zespołu Edipresse Polska dołączyła Maria Peltz-Orlińska, która będzie odpowiadać za strategię i rozwój produktów contentowych.
więcej
|
Kreatywność tematem przewodnim wszystkich edycji "Vogue"
Wydawca "Vogue" Condé Nast podjął decyzję o poświęceniu wszystkich 27. edycji magazynu w marcu jednemu tematowi przewodniemu - kreatywności.
więcej
|
Tomasz Sakiewicz przeprasza Janusza Korwina-Mikke za słowa o nazizmie i Hitlerze
Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” i „Gazety Polskiej Codziennie” Tomasz Sakiewicz zamieścił przeprosiny za swoją wypowiedź z kwietnia 2019 roku w Radiu Wnet o pośle Januszu Korwina-Mikke.
więcej
|
Zmarł o. Marcin Babraj, założyciel i były naczelny ,,W drodze"
W poniedziałek wieku 87 lat zmarł o. Marcin Babraj (właściwie Andrzej Babraj), współzałożyciel i pierwszy wieloletni redaktor naczelny miesięcznika „W drodze”.
więcej
|
|
|
Jeff Bezos rezygnuje z funkcji prezesa Amazona, przejdzie do rady nadzorczej
W trzecim kwartale br. Jeff Bezos odejdzie ze stanowiska CEO koncernu Amazon, obejmie funkcję szefa jego rady nadzorczej. Nowym prezesem firmy zostanie Andy Jassy, obecnie szef Amazon Web Services.
więcej
|
Alphabet urósł powyżej oczekiwań, akcje śrubują rekord. 46 proc. więcej z reklam na YouTubie, Google Cloud ze stratą
W minionym kwartale koncern Alphabet osiągnął wzrost przychodów o 23,5 proc. do 56,9 mld dolarów i zysku netto z 10,67 do 15,23 mld dolarów. Wpływy reklamowe z YouTube’a zwiększyły się o 46 proc., a z Google Cloud - z 2,61 do 3,83 mld dolarów. Akcje koncernu są rekordowo drogie.
więcej
|
,,Łucznik" pozwał wydawcę Onetu i autorów tekstu o karabinku Grot. Chce 1 mln zł zadośćuczynienia
Fabryka Broni „Łucznik” pozwała wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska i dziennikarzy Onetu Edytę Żemłę oraz Marcina Wyrwała za tekst krytykujący karabinek Grot. Spółka żąda przeprosin oraz zadośćuczynienia w wysokości miliona złotych. - Tekst został napisany rzetelnie - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Edyta Żemła.
więcej
|
SentiOne z rekordowymi wynikami. Przychody w górę o 70 procent, 5 mln złotych zysku EBIDTA
Specjalizujący się w AI, botach i automatyzacji marketingu firma SentiOne pochwalił się rekordowymi wynikami. W 2020 roku firma zwiększyła swoje przychody o 70 procent, z kolei zysk EBIDTA zamknął się kwotą 5 mln złotych. Rok 2021 SentiOne chce przeznaczyć na rozwój produktów i usług związanych z segmentem sztucznej inteligencji.
więcej
|
Allegro chce pakować i wysyłać produkty za sprzedawców, w nowym centrum zatrudni 1,2 tys. osób
Allegro zapowiedziało udostępnienie w 2021 roku własnej usługi logistycznej dla firm obejmującej m.in. przechowywanie, pakowanie i wysyłkę towarów. Firma uruchomi pod Warszawą centrum logistyczne o powierzchni ponad 65 tys. m2, w którym pracę znajdzie 1,2 tys. osób.
więcej
|
Mama ginekolog zebrała ponad 5 milionów złotych w jeden dzień na WOŚP
Influencerka Nicole Sochacki-Wójcicka, działająca w internecie jako Mama ginekolog, na pomoc WOŚP zebrała dzięki swojemu kanałowi na Instagramie aż 5,8 mln złotych.
więcej
|
Cyfrowa Polska i YouTube dofinansują instytucje, które zrealizują spektakle online
W ramach drugiej edycji festiwalu "YouTube Dni Kultury", która odbędzie się w marcu 2021 roku, ośmioro laureatów otrzyma granty na realizację spektakli online.
więcej
|
Netflix na Androida z nową funkcją. Sam się wyłączy, kiedy zaśniesz
Serwis streamingowy Netflix testuje nową funkcję w swojej aplikacji dla urządzeń z Androidem. Pozwoli ona ustawić czas, po którym streaming automatycznie się wyłączy.
więcej
|
Połowa Polaków płaci za usługi cyfrowe. Co trzeci subskrybuje serwisy z serialami i filmami
Już niemal połowa z nas korzysta z różnego rodzaju usług subskrypcyjnych w internecie - wynika z raportu na zlecenie Santander Consumer Banku. Największą popularnością cieszą się platformy umożliwiające oglądanie filmów i seriali np. Netflix czy HBO GO (35 proc.).
więcej
|
Grupa CCC dzięki e-commerce bez spadku wpływów, rentowność gorsza przez wyprzedaże
Przez ostatnie cztery miesiące grupa CCC mimo spadku sprzedaży w sklepach stacjonarnych o 40 proc. osiągnęła minimalnie wyższe wpływy niż przed rokiem, ponieważ przychody z e-commerce poszły w górę o 84 proc. Mocno pogorszyła się rentowność firmy, natomiast wyniki poprawiła należąca do niej grupa eobuwie.
więcej
|
CNN znika z platformy Facebook Watch. Chce większej kontroli nad reklamami i zaangażowania widzów
Z początkiem lutego 2021 roku stacja CNN przestała nadawać swój codzienny program informacyjny „Go There” na Facebook Watch. To oznacza, że amerykański nadawca całkowicie zrezygnował z obecności na platformie wideo prowadzonej przez Facebooka. CNN wyjaśnia decyzję kwestiami związanymi z kontrolą reklam oraz zaangażowaniem widzów w nadawane treści.
więcej
|
Google obiecuje koniec dyskryminacji finansowej kobiet. Zapłaci 2,6 mln dolarów wyrównania
Koncern Google zgodził się na zapłacenie 2,6 mln dolarów w formie wyrównania pensji dla 5,5 tys. pracownic koncernu oraz zatrudnionych w firmie osób pochodzenia azjatyckiego. Według ustaleń amerykańskich instytucji Google w poprzednich latach dyskryminował finansowo kobiety, które otrzymywały niższe pensje na takich samych stanowiskach jak mężczyźni.
więcej
|
Szał na podcasty o medytacji w Spotify
Według danych platformy Spotify, jednym z największych trendów ostatnich miesięcy okazał się znaczący wzrost popularności podcastów z kategorii „Zdrowie i Styl Życia", których słuchalność wzrosła w 2020 roku o 446 procent (w porównaniu z 2019r.). Popularność programów o medytacji wzrosła w Polsce aż o 665 procent w skali roku.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Michał Prządka w zarządzie Kantar Polska
Do zarządu firmy badawczej Kantar Polska dołączył Michał Prządka.
więcej
|
Iga Świętek z największym sukcesem sportowym, Orlen najpopularniejszym sponsorem
W ubiegłym roku odsetek osób zainteresowanych sportem w Polsce wzrósł o 8 p.p. do 90 proc. - wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor ARC Rynek i Opinia. Za największe osiągnięcie sportowe ubiegłego roku Polacy uważają zwycięstwo Igi Świątek w turnieju Wielkiego Szlema. Spośród firm sponsorujących sport najbardziej rozpoznawalne są PKN Orlen, Adidas, Nike, Coca-Cola i Lotos.
więcej
|
Połowa Polaków płaci za usługi cyfrowe. Co trzeci subskrybuje serwisy z serialami i filmami
Już niemal połowa z nas korzysta z różnego rodzaju usług subskrypcyjnych w internecie - wynika z raportu na zlecenie Santander Consumer Banku. Największą popularnością cieszą się platformy umożliwiające oglądanie filmów i seriali np. Netflix czy HBO GO (35 proc.).
więcej
|
PiS z 31,1 proc. poparcia. Polska 2050 coraz bliżej Koalicji Obywatelskiej
PiS uzyskałoby w wyborach do parlamentu 31,1 proc., Koalicja Obywatelska traci do lidera ponad 10 punktów procentowych (19,2 proc.), coraz bliżej KO jest Polska 2050 Szymona Hołowni (16,9 proc.) - wynika z opublikowanego we wtorek sondażu IBRiS dla Onetu.
więcej
|
|
|