Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 4 Lutego 2021
 
 
 
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
 
Operatorzy kin i nośników outdoorowych, których wpływy reklamowe wskutek epidemii zmalały najmocniej, też mają płacić podatek od takich przychodów. Przedstawiciele obu branż oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że nowa danina może doprowadzić małe podmioty do upadku, a dużym utrudni odbudowę biznesu. - To strzał poniżej pasa, nie kopie się leżącego - komentują. więcej
 
 
TVN pokaże wiosenną ramówkę w programie ,,Jesteśmy w domu!". Emisja 14 lutego po 20
 
W niedzielę, 14 lutego o godz. 20.05 TVN pokaże specjalny show „Jesteśmy w domu!”, w którym zaprezentowana zostanie wiosenna oferta programowa Grupy TVN Discovery Polska. - Stajemy na wprost widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej
 
 
Koronawirus hamulcowym w branży seriali, nowe produkcje w dół o 7 proc. ,,Wysokie koszty pandemii"
 
W 2020 roku w Stanach Zjednoczonych wyprodukowano o 7 procent mniej nowych seriali niż rok wcześniej - wynika z danych ujawnionych przez należącą do Disneya sieć kablową FX. Najważniejszą przyczyną słabnącej dynamiki była pandemia koronawirusa, która zmieniła warunki realizacji seriali. - Procedury covidowe podnoszą znacznie koszty produkcji, wiele firm na to nie stać. Inne ekipy nie mogą wrócić na plan ze względu na lockdown w krajach w których kręcą. Ale po pandemii wielkość produkcji powinna wrócić do poprzedniego poziomu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny naEkranie.pl. więcej
 
 
TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Rekordowy wzrost Polsat News
 
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Izba Wydawców Prasy krytykuje podatek reklamowy. "Rozwiązanie zagrażające naszej niezależności"
 
Zapowiedziany właśnie podatek od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. - Prywatne media, które w czasie kwarantanny zamykały się, zwalniały pracowników i ograniczały pensje, teraz dostaną kolejnego potężnego kopa od władzy - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. - To brutalna ingerencja w działanie rynku - ocenia Jakub Bierzyński z OMD Polska. Natomiast Izba Wydawców Prasy krytykuje, że w prasie stawka daniny jest wyższa niż w internecie. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
,,Teleexpress" liderem oglądalności w styczniu, ,,Fakty" na czele w 16-49 więcej
 
Trójka zmienia ramówkę, więcej polskich debiutantów i piosenki aktorskiej więcej
 
W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. ,,Teleexpress" i konkursy skoków hitami więcej
 
Polska e-reklama z kwartalnym wzrostem o 4 proc. Marketing w wyszukiwarkach wyprzedził display więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Operator obrazu TVP
Realizator dźwięku TVP
Prezenter/Dziennikarz TVP
Promo Producer (Freelancer) ViacomCBS Networks International
Photo Editor GLOBAL LISTINGS
E-commerce manager Duża firma odzieżowa
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Wydawca Serwisu dziendobry.tvn.pl TVN GRUPA DISCOVERY
FREELANCE EDITORIAL ASSISTANT INTERNSHIP GLOBAL LISTINGS
Manager ds. Pozyskiwania Partnerstw Ringier Axel Springer
Head / Supervisor 3D COLOROFFON
Animator 3D COLOROFFON
asystent techniczny studia COLOROFFON
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVN pokaże wiosenną ramówkę w programie ,,Jesteśmy w domu!". Emisja 14 lutego po 20

W niedzielę, 14 lutego o godz. 20.05 TVN pokaże specjalny show „Jesteśmy w domu!”, w którym zaprezentowana zostanie wiosenna oferta programowa Grupy TVN Discovery Polska. - Stajemy na wprost widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska. więcej

Koronawirus hamulcowym w branży seriali, nowe produkcje w dół o 7 proc. ,,Wysokie koszty pandemii"

W 2020 roku w Stanach Zjednoczonych wyprodukowano o 7 procent mniej nowych seriali niż rok wcześniej - wynika z danych ujawnionych przez należącą do Disneya sieć kablową FX. Najważniejszą przyczyną słabnącej dynamiki była pandemia koronawirusa, która zmieniła warunki realizacji seriali. - Procedury covidowe podnoszą znacznie koszty produkcji, wiele firm na to nie stać. Inne ekipy nie mogą wrócić na plan ze względu na lockdown w krajach w których kręcą. Ale po pandemii wielkość produkcji powinna wrócić do poprzedniego poziomu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny naEkranie.pl. więcej

TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Rekordowy wzrost Polsat News

Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

78. Złote Globy: "Mank" i "The Crown" faworytami; Netflix z rekordową liczbą nominacji

Film biograficzny "Mank" Davida Finchera i serial "The Crown" zostali faworytami 78. Złotych Globów, otrzymując po sześć nominacji. W kategorii najlepszy film zagraniczny o statuetkę powalczą m.in. "Na rauszu" Thomasa Vinterberga i "My dwie" Filippo Meneghettiego. Rekordową liczbę 42 nominacji zdobyły w tym roku produkcje Netflixa. więcej

Prezenterka pogody z serduszkiem WOŚP nie została zwolniona z TVP3 Poznań, ale nie będzie już na wizji

To nieprawda, że prezenterka pogody Patrycją Kasperczak została zwolniona, skończyła jej się umowa na prezentowanie pogody, ale wciąż pracuje jako redaktorka - przekazała szefowa TVP3 Poznań Agata Ławniczak. Stacja nie zamieściła na swoim portalu wydania prognozy z niedzieli, w którym Kasperczak miała przyklejone serduszko WOŚP. więcej

Monika Wysocka po ponad 20 latach odeszła z ViacomCBS

Monika Wysocka, wiceprezeska ds. licencji, brand solutions i mediów cyfrowych na region Europy Środkowo-Wschodniej odeszła z Viacom International Media Networks. Chce się skupić na własnej działalności. więcej

Kozidrak, Szpak i Wyszkoni gwiazdami ,,Walentynek z Polsatem"

W niedzielę, 14 lutego Polsat z okazji walentynek pokaże na żywo specjalny koncert, w którym gwiazdy zaprezentują największe przeboje z motywem miłości. więcej

Netflix zatrudnił wieloletnią wiceprezes Disneya

Do Netfliksa dołączyła Nancy Kanter, która przez 20 lat była związana z koncernem Disney. więcej

Prezenterka pogody po 20 latach zwolniona z TVP3 Poznań za serduszko WOŚP

Patrycja Kasperczak w niedzielę wieczorem prezentowała w TVP3 Poznań prognozę pogody, mając naklejone serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Według "Gazety Wyborczej" w poniedziałek została zwolniona przez dyrektor Agatę Ławniczak, która miała też domagać się zmian w relacji z finału WOŚP. więcej

Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+

Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Jacek Podsiadło i Kamil Sipowicz z autorskimi audycjami w RadioSpacji

Do zespołu RadioSpacji dołączyli Kamil Sipowicz i Jacek Podsiadło, będą prowadzili autorskie audycje w weekendy. - Rozwijamy się coraz śmielej, cieszą takie nazwiska „na pokładzie” - komentuje Paweł Sito, twórca i dyrektor programowy RadioSpacji. więcej

 
Patryk Michalski za Grzegorza Frątczaka nowym prowadzącym popołudniowe pasmo w radiowej Jedynce

Dziennikarz i prezenter Patryk Michalski dołączył do ekipy prowadzących popołudniowe pasmo w Programie Pierwszym Polskiego Radia - „Ekspres Jedynki”. Z anteny zniknął dotychczasowy prowadzący Grzegorz Frątczak. więcej

 
Ustawa o podatku reklamowym zwiększy udział treści po polsku w tv i radiu z 33 do 49 proc. ,,Niedopuszczalna praktyka"

Związek Pracodawców Prywatnych Mediów i Konfederacja Lewiatan wzywają rząd do wycofania projektu podatku od wpływów reklamowych. Oceniają, że danina mocniej obciąży media prywatne i spowoduje wzrost cen reklam przekładający się na inflację. Krytykują zawarty w przepisach przejściowych obowiązek zwiększenia udziału audycji po polsku w telewizji i radiu z 33 do 49 proc. więcej

 
RMF FM na czele rynku radiowego w Częstochowie w II półroczu. Twoja Polska Stacja na podium

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i Twoja Polska Stacja - wynika z fali badań słuchalności radia za pierwsze półrocze 2020 roku. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie

Operatorzy kin i nośników outdoorowych, których wpływy reklamowe wskutek epidemii zmalały najmocniej, też mają płacić podatek od takich przychodów. Przedstawiciele obu branż oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że nowa danina może doprowadzić małe podmioty do upadku, a dużym utrudni odbudowę biznesu. - To strzał poniżej pasa, nie kopie się leżącego - komentują. więcej

Izba Wydawców Prasy krytykuje podatek reklamowy. "Rozwiązanie zagrażające naszej niezależności"

Zapowiedziany właśnie podatek od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. - Prywatne media, które w czasie kwarantanny zamykały się, zwalniały pracowników i ograniczały pensje, teraz dostaną kolejnego potężnego kopa od władzy - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. - To brutalna ingerencja w działanie rynku - ocenia Jakub Bierzyński z OMD Polska. Natomiast Izba Wydawców Prasy krytykuje, że w prasie stawka daniny jest wyższa niż w internecie. więcej

IKEA będzie promowana w ,,Design Dream. Pojedynek na wnętrza" w Polsacie

IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół produkcji dba agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP). więcej

Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym

Sieć sklepów Aldi zapowiedziała kampanię reklamową "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie". Oficjalny start zaplanowano na 8 lutego. więcej

Reklama Rynair "Jab&Go!" zakazana za promowanie nieodpowiedzialnych zachowań

ASA, brytyjski organ nadzoru reklamowego zakazał liniom lotniczym Ryanair emisji kampanii pod hasłem "Jab&Go!" ("Zaszczep się i leć"), w której zachęcano do rezerwowania wakacyjnych lotów w związku z wprowadzeniem szczepień na COVID-19. Na reklamy wpłynęło 2370 skarg. więcej

Rynek reklamy telewizyjnej w styczniu wzrósł o 2 proc. Polsat i Aflofarm liderami

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 1,60 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej

STS dołącza do grona klientów agencji mediowej Zenith

Dom mediowy Zenith (Publicis Group) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy bukmacherskiej STS. więcej

Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar

Łukasz Kotliński awansował na stanowisko creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). więcej

Marta Wrochna-Łastowska w zarządzie Żabka Polska

Marta Wrochna-Łastowska, dyrektorka finansowa Żabka Polska, została członkinią zarządu ds. finansowych. Żabka podkreśla, że dzięki temu chce położyć jeszcze większy nacisk na finanse spółki. Ponadto uzyskała w ten sposób identyczną reprezentację kobiet i mężczyzn w zarządzie. więcej

Jysk będzie eliminować 27 mln toreb plastikowych rocznie

Sieć sklepów Jysk Polska rozpoczęła wymianę opakowań sprzedawanych w nich kompletów pościeli i prześcieradeł papierowe. W ten sposób wyeliminuje 27 mln ton toreb z plastiku rocznie. więcej

now! - rajstopy Gabriella w 100% z przędz z recyklingu (wideo)

Gabriella, polski producent wyrobów pończoszniczych, wprowadził na rynek nową linię rajstop now!, które zostały wykonane w 100% z przędz pochodzących z recyklingu. więcej

Socha i Kasprzyk wybierają meble kuchenne w reklamie Salonów Agata

W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy Salonów Agata, z udziałem ambasadorek Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. więcej

Jaguar F-Pace promowany hasłem ,,Hard to forget"

Pod hasłem „Hard to forget” startujnie globalna kampania marki Jaguar, która promuje nowy model SUV-a - Jaguar F-Pace. więcej

Motorola partnerem tenisistki Sofii Kenin

Motorola i amerykańska tenisistka Sofia Kenin ogłosili strategiczne partnerstwo. więcej

Sidolux klientem Agencji Nie Do Ogarnięcia

Marka środków czyszczących Sidolux (Lakma) powierzyła Agencji Nie Do Ogarnięcia obsługę w mediach społecznościowych. więcej

Festiwal Kolorów w portfolio agencji More Bananas

Agencja More Bananas rozpoczęła współpracę z Festiwalem Kolorów. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii płatnych. więcej

Siatkarz Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco ,,Bez cienia wątpliwości"

Pod hasłem „Bez cienia wątpliwości” rusza kampania reklamowa polskiego producenta systemów rynnowych Galeco z udziałem siatkarza i ambasadora marki Wilfredo Leona więcej

Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy

Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Izba Wydawców Prasy krytykuje podatek reklamowy. "Rozwiązanie zagrażające naszej niezależności"

Zapowiedziany właśnie podatek od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. - Prywatne media, które w czasie kwarantanny zamykały się, zwalniały pracowników i ograniczały pensje, teraz dostaną kolejnego potężnego kopa od władzy - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. - To brutalna ingerencja w działanie rynku - ocenia Jakub Bierzyński z OMD Polska. Natomiast Izba Wydawców Prasy krytykuje, że w prasie stawka daniny jest wyższa niż w internecie. więcej

Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" w imieniu Press-Service zamieściła komunikat o naruszeniu swoich praw

W „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes) ukazał się komunikat, w którym Press-Service Monitoring Mediów informuje o naruszeniu praw wydawcy dziennika. Infor Biznes tłumaczy, że sam opublikował oświadczenie, bo Press-Service w wyznaczonym terminie nie wykonał prawomocnego wyroku sądowego. więcej

Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w grudniu ub.r. było o 17,52 proc. niższe niż w grudniu 2019 roku. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Mateusz Jarmusz: z Lecha Poznań na szefa sportu ,,Gazety Wyborczej"

Z biura prasowego Lecha Poznań odszedł Mateusz Jarmusz, z początkiem lutego został szefem działu sportowego w poznańskiej „Gazecie Wyborczej” (Agora). Zastąpił na tym stanowisku Radosława Nawrota. więcej

Szef niezależnego rosyjskiego portalu Mediazona skazany na 25 dni aresztu

Szef niezależnego rosyjskiego portalu Mediazona Siergiej Smirnow został skazany w środę na 25 dni aresztu za powielenie na Twitterze komentarza na temat demonstracji w obronie opozycjonisty Aleksieja Nawalnego. Sąd uznał, że Smirnow naruszył przepisy o zgromadzeniach. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Władze wojskowe Birmy zablokowały Facebooka

Birmańska armia, która przejęła władzę w kraju w poniedziałek, nakazała operatorom komórkowym i dostawcom internetowym zablokowanie serwisu Facebook. Media społecznościowe stały się miejscem organizowania się opozycji, a konta na Facebooku posiada niemal połowa populacji kraju. więcej

YouTube zamawia produkcje oryginalne w firmie Clintonów

YouTube podpisał umowę na produkcję treści oryginalnych z firmą producencką HiddenLight Productions, którą kierują Hillary i Chelsea Clinton oraz Sam Branson. więcej

Już prawie miliard internautów w Chinach, 900 mln ludzi używało ,,kodów zdrowia" w związku z Covid-19

Liczba użytkowników internetu w Chinach zbliża się do miliarda, a 900 mln mieszkańców kraju używało „kodów zdrowia” na telefonach w związku z pandemią Covid-19 - ogłosiło w środę Chińskie Centrum Informacji na temat Sieci Internet (CNNIC) w ministerstwie przemysłu. więcej

Mimo pandemii wyniki Amazona w górę. 125,6 mld dolarów ze sprzedaży w czwartym kwartale roku

W czwartym kwartale 2020 roku wpływy ze sprzedaży Amazona były o 44 proc. wyższe niż rok i wcześniej i wyniosły 125,6 mld. To więcej niż prognozował rynek. Łączne wpływy ze sprzedaży w całym 2020 roku wyniosły 386,1 mld dolarów, o 38 proc. więcej niż w 2019r. więcej

Rusza nowy podcast Dominiki Długosz "Spod stolika" na Onet.pl i Newsweek.pl

W czwartek, 4 lutego swoją premierę będzie miał podcast Dominiki Długosz „Spod stolika”, w którym dziennikarka „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) wraz z gośćmi porozmawia o tym, co da się usłyszeć nieoficjalnie, kiedy politycy mogą wyrazić własne zdanie. więcej

Instagram pozwoli przywrócić usunięte wpisy

Serwis Instagram wprowadza funkcję "Recently Deleted" ("Ostatnio usunięte"), umożliwiającą użytkownikom przywrócenie na profil usuniętych do 30 dni wstecz treści. więcej

Amerykański Business Insider zmienia się w Insidera

Amerykańska wersja serwisu Business Insider rozpoczęła proces rebrandingu zastępując dotychczasową nazwę platformy marką Insider – zapowiedział Henry Blodget, współtwórca Business Insidera. Za zmianą nazwy idzie poszerzona formuła tematyczna platformy, która ma przyciągnąć większą liczbę użytkowników. W najbliższym czasie nie są przewidziane podobne zmiany w polskiej wersji Business Insidera. więcej

Po czterech latach Patrick Steel odchodzi z funkcji szefa Politico. Będą poszukiwania następcy

Były bankier Patrick Steel, który w 2017 roku został szefem portalu Politico zapowiedział, że do połowy 2021 r. opuści swoje stanowisko. Steel nie zdradza przyczyn decyzji, mówi jedynie o dalszych wyzwaniach zawodowych. Specjalny zespół menedżerów będzie poszukiwał następcy na stanowisko szefa Politico. więcej

Karolina Baca-Pogorzelska dołączyła do redakcji Outriders

Dziennikarka Karolina Baca-Pogorzelska od lutego 2021 roku dołączyła do zespołu Outriders jako starszy reporter. Będzie zajmowała się tematami związanymi z górnictwem, transformacją energetyczną i zmianami klimatu w kontekście Polski na arenie międzynarodowej. więcej

Google eksperymentuje z wyszukiwarką. Więcej informacji o stronach i przydatnych wyników

Google wprowadził USA nowy sposób wyświetlania wyników w swojej wyszukiwarce. Użytkownicy uzyskali dostęp do pełnej wiedzy na temat konkretnej strony internetowej, a także jej zawartości. To ma zapewnić uzyskiwanie przez internautów jak najbardziej rzetelnych i przydatnych informacji. więcej

Netflix zatrudnił wieloletnią wiceprezes Disneya

Do Netfliksa dołączyła Nancy Kanter, która przez 20 lat była związana z koncernem Disney. więcej

Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+

Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Zuzanna, Julia i Antoni najpopularniejszymi imionami dla noworodków w 2020 roku

W rankingu na najpopularniejsze imiona 2020 roku dla dziewczynek zwyciężyła Zuzanna i Julia - tak w ubiegłym roku rodzice nazwali 7351 dziewczynek. Z kolei dla chłopców najczęściej wybieranym imieniem był Antoni.   więcej

87 procent Polaków popiera otwarcie restauracji i hoteli

87 procent Polaków popiera otwarcie restauracji i hoteli, a ponad dwie trzecie (69,3 proc.) zamierza z nich skorzystać - pokazują dane BioStat. Tylko 9,5 proc. Polaków uważa, że restauracje powinny być nadal zamknięte. Większość chce też otwarcia hoteli, stoków narciarskich czy klubów fitness. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Erli rozpoczyna współpracę z MSL

Marketplace Erli powierzył agencji MSL koordynowanie działań komunikacyjnych. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu. więcej

Marzena Chodakowska rzeczniczką wojewody świętokrzyskiego

Marzena Chodakowska została nową rzeczniczką prasową Zbigniewa Koniusza, wojewody świętokrzyskiego.   więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Janusz Palikot "tokenizuje" whisky we współpracy z Rahimem Blakiem. Zebrał milion zł od inwestorów
Niebawem spadki FTR i MTR. UKE zapowiada niższe stawki za zakańczanie połączeń głosowych we wszystkich sieciach w UE
Amerykański T-Mobile przejmuje mobilne aktywa Shentel
Nokia 1.4 za 99 euro (wideo)
Sony zdradziło jak sprzedaje się PlayStation 5
Za 1,1 mld dolarów Uber kupuje Drizly. Będzie dostarczać alkohol do domów klientów
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj