|
|
|
|
|
|
|
TVN pokaże wiosenną ramówkę w programie ,,Jesteśmy w domu!". Emisja 14 lutego po 20
W niedzielę, 14 lutego o godz. 20.05 TVN pokaże specjalny show „Jesteśmy w domu!”, w którym zaprezentowana zostanie wiosenna oferta programowa Grupy TVN Discovery Polska. - Stajemy na wprost widza - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.
więcej
|
Koronawirus hamulcowym w branży seriali, nowe produkcje w dół o 7 proc. ,,Wysokie koszty pandemii"
W 2020 roku w Stanach Zjednoczonych wyprodukowano o 7 procent mniej nowych seriali niż rok wcześniej - wynika z danych ujawnionych przez należącą do Disneya sieć kablową FX. Najważniejszą przyczyną słabnącej dynamiki była pandemia koronawirusa, która zmieniła warunki realizacji seriali. - Procedury covidowe podnoszą znacznie koszty produkcji, wiele firm na to nie stać. Inne ekipy nie mogą wrócić na plan ze względu na lockdown w krajach w których kręcą. Ale po pandemii wielkość produkcji powinna wrócić do poprzedniego poziomu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Dawid Muszyński, redaktor naczelny naEkranie.pl.
więcej
|
TVN24 zwiększa przewagę nad TVP Info. Rekordowy wzrost Polsat News
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
78. Złote Globy: "Mank" i "The Crown" faworytami; Netflix z rekordową liczbą nominacji
Film biograficzny "Mank" Davida Finchera i serial "The Crown" zostali faworytami 78. Złotych Globów, otrzymując po sześć nominacji. W kategorii najlepszy film zagraniczny o statuetkę powalczą m.in. "Na rauszu" Thomasa Vinterberga i "My dwie" Filippo Meneghettiego. Rekordową liczbę 42 nominacji zdobyły w tym roku produkcje Netflixa.
więcej
|
Prezenterka pogody z serduszkiem WOŚP nie została zwolniona z TVP3 Poznań, ale nie będzie już na wizji
To nieprawda, że prezenterka pogody Patrycją Kasperczak została zwolniona, skończyła jej się umowa na prezentowanie pogody, ale wciąż pracuje jako redaktorka - przekazała szefowa TVP3 Poznań Agata Ławniczak. Stacja nie zamieściła na swoim portalu wydania prognozy z niedzieli, w którym Kasperczak miała przyklejone serduszko WOŚP.
więcej
|
Monika Wysocka po ponad 20 latach odeszła z ViacomCBS
Monika Wysocka, wiceprezeska ds. licencji, brand solutions i mediów cyfrowych na region Europy Środkowo-Wschodniej odeszła z Viacom International Media Networks. Chce się skupić na własnej działalności.
więcej
|
Kozidrak, Szpak i Wyszkoni gwiazdami ,,Walentynek z Polsatem"
W niedzielę, 14 lutego Polsat z okazji walentynek pokaże na żywo specjalny koncert, w którym gwiazdy zaprezentują największe przeboje z motywem miłości.
więcej
|
Netflix zatrudnił wieloletnią wiceprezes Disneya
Do Netfliksa dołączyła Nancy Kanter, która przez 20 lat była związana z koncernem Disney.
więcej
|
Prezenterka pogody po 20 latach zwolniona z TVP3 Poznań za serduszko WOŚP
Patrycja Kasperczak w niedzielę wieczorem prezentowała w TVP3 Poznań prognozę pogody, mając naklejone serduszko Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Według "Gazety Wyborczej" w poniedziałek została zwolniona przez dyrektor Agatę Ławniczak, która miała też domagać się zmian w relacji z finału WOŚP.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Firmy o podatku reklamowym: cios poniżej pasa. Agora i Polsat już tanieją na giełdzie
Operatorzy kin i nośników outdoorowych, których wpływy reklamowe wskutek epidemii zmalały najmocniej, też mają płacić podatek od takich przychodów. Przedstawiciele obu branż oceniają dla Wirtualnemedia.pl, że nowa danina może doprowadzić małe podmioty do upadku, a dużym utrudni odbudowę biznesu. - To strzał poniżej pasa, nie kopie się leżącego - komentują.
więcej
|
Izba Wydawców Prasy krytykuje podatek reklamowy. "Rozwiązanie zagrażające naszej niezależności"
Zapowiedziany właśnie podatek od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. - Prywatne media, które w czasie kwarantanny zamykały się, zwalniały pracowników i ograniczały pensje, teraz dostaną kolejnego potężnego kopa od władzy - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. - To brutalna ingerencja w działanie rynku - ocenia Jakub Bierzyński z OMD Polska. Natomiast Izba Wydawców Prasy krytykuje, że w prasie stawka daniny jest wyższa niż w internecie.
więcej
|
IKEA będzie promowana w ,,Design Dream. Pojedynek na wnętrza" w Polsacie
IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół produkcji dba agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP).
więcej
|
Aldi szykuje kampanię reklamową z Klubem Komediowym
Sieć sklepów Aldi zapowiedziała kampanię reklamową "Mamy 1001 powodów, by pozostać w kontakcie". Oficjalny start zaplanowano na 8 lutego.
więcej
|
Reklama Rynair "Jab&Go!" zakazana za promowanie nieodpowiedzialnych zachowań
ASA, brytyjski organ nadzoru reklamowego zakazał liniom lotniczym Ryanair emisji kampanii pod hasłem "Jab&Go!" ("Zaszczep się i leć"), w której zachęcano do rezerwowania wakacyjnych lotów w związku z wprowadzeniem szczepień na COVID-19. Na reklamy wpłynęło 2370 skarg.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej w styczniu wzrósł o 2 proc. Polsat i Aflofarm liderami
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 1,60 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm.
więcej
|
STS dołącza do grona klientów agencji mediowej Zenith
Dom mediowy Zenith (Publicis Group) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy bukmacherskiej STS.
więcej
|
Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar
Łukasz Kotliński awansował na stanowisko creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).
więcej
|
Marta Wrochna-Łastowska w zarządzie Żabka Polska
Marta Wrochna-Łastowska, dyrektorka finansowa Żabka Polska, została członkinią zarządu ds. finansowych. Żabka podkreśla, że dzięki temu chce położyć jeszcze większy nacisk na finanse spółki. Ponadto uzyskała w ten sposób identyczną reprezentację kobiet i mężczyzn w zarządzie.
więcej
|
Jysk będzie eliminować 27 mln toreb plastikowych rocznie
Sieć sklepów Jysk Polska rozpoczęła wymianę opakowań sprzedawanych w nich kompletów pościeli i prześcieradeł papierowe. W ten sposób wyeliminuje 27 mln ton toreb z plastiku rocznie.
więcej
|
now! - rajstopy Gabriella w 100% z przędz z recyklingu (wideo)
Gabriella, polski producent wyrobów pończoszniczych, wprowadził na rynek nową linię rajstop now!, które zostały wykonane w 100% z przędz pochodzących z recyklingu.
więcej
|
Socha i Kasprzyk wybierają meble kuchenne w reklamie Salonów Agata
W stacjach telewizyjnych pojawił się właśnie nowy spot reklamowy Salonów Agata, z udziałem ambasadorek Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk.
więcej
|
Jaguar F-Pace promowany hasłem ,,Hard to forget"
Pod hasłem „Hard to forget” startujnie globalna kampania marki Jaguar, która promuje nowy model SUV-a - Jaguar F-Pace.
więcej
|
Motorola partnerem tenisistki Sofii Kenin
Motorola i amerykańska tenisistka Sofia Kenin ogłosili strategiczne partnerstwo.
więcej
|
Sidolux klientem Agencji Nie Do Ogarnięcia
Marka środków czyszczących Sidolux (Lakma) powierzyła Agencji Nie Do Ogarnięcia obsługę w mediach społecznościowych.
więcej
|
Festiwal Kolorów w portfolio agencji More Bananas
Agencja More Bananas rozpoczęła współpracę z Festiwalem Kolorów. Agencja odpowiada za prowadzenie kampanii płatnych.
więcej
|
Siatkarz Wilfredo Leon w nowej kampanii Galeco ,,Bez cienia wątpliwości"
Pod hasłem „Bez cienia wątpliwości” rusza kampania reklamowa polskiego producenta systemów rynnowych Galeco z udziałem siatkarza i ambasadora marki Wilfredo Leona
więcej
|
Digitree Group liderem transformacji cyfrowej w Europie w 2023 roku. Nowa strategia rozwoju Grupy Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group ogłosiła swoją strategię na lata 2021-2023. Odpowiedzialność za sukces klientów Grupy w cyfrowym świecie, to motyw przewodni strategii. Segmenty Enterprise, SME oraz rynek agencyjny mogą liczyć na unikatowe i dedykowane rozwiązania. Kluczowy staje się rozwój w kierunku e-commerce, dzięki nowym inicjatywom, dającym polskim biznesom nieograniczone możliwości, także na rynku europejskim. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Izba Wydawców Prasy krytykuje podatek reklamowy. "Rozwiązanie zagrażające naszej niezależności"
Zapowiedziany właśnie podatek od przychodów reklamowych nie obejmie najmniejszych mediów, m.in. wydawców prasowych zarabiających z reklam poniżej 15 mln zł rocznie. - Prywatne media, które w czasie kwarantanny zamykały się, zwalniały pracowników i ograniczały pensje, teraz dostaną kolejnego potężnego kopa od władzy - komentuje Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny Onetu. - To brutalna ingerencja w działanie rynku - ocenia Jakub Bierzyński z OMD Polska. Natomiast Izba Wydawców Prasy krytykuje, że w prasie stawka daniny jest wyższa niż w internecie.
więcej
|
Wydawca ,,Dziennika Gazety Prawnej" w imieniu Press-Service zamieściła komunikat o naruszeniu swoich praw
W „Dzienniku Gazecie Prawnej” (Infor Biznes) ukazał się komunikat, w którym Press-Service Monitoring Mediów informuje o naruszeniu praw wydawcy dziennika. Infor Biznes tłumaczy, że sam opublikował oświadczenie, bo Press-Service w wyznaczonym terminie nie wykonał prawomocnego wyroku sądowego.
więcej
|
Sprzedaż dzienników w grudniu spadła o 18 proc., ,,Gazeta Wyborcza" najbardziej w dół
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w grudniu ub.r. było o 17,52 proc. niższe niż w grudniu 2019 roku. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki, a na czele pod tym względem uplasowała się „Gazeta Wyborcza”, a pozycja najchętniej kupowanego tytułu należała do „Faktu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mateusz Jarmusz: z Lecha Poznań na szefa sportu ,,Gazety Wyborczej"
Z biura prasowego Lecha Poznań odszedł Mateusz Jarmusz, z początkiem lutego został szefem działu sportowego w poznańskiej „Gazecie Wyborczej” (Agora). Zastąpił na tym stanowisku Radosława Nawrota.
więcej
|
Szef niezależnego rosyjskiego portalu Mediazona skazany na 25 dni aresztu
Szef niezależnego rosyjskiego portalu Mediazona Siergiej Smirnow został skazany w środę na 25 dni aresztu za powielenie na Twitterze komentarza na temat demonstracji w obronie opozycjonisty Aleksieja Nawalnego. Sąd uznał, że Smirnow naruszył przepisy o zgromadzeniach.
więcej
|
|
|
Władze wojskowe Birmy zablokowały Facebooka
Birmańska armia, która przejęła władzę w kraju w poniedziałek, nakazała operatorom komórkowym i dostawcom internetowym zablokowanie serwisu Facebook. Media społecznościowe stały się miejscem organizowania się opozycji, a konta na Facebooku posiada niemal połowa populacji kraju.
więcej
|
YouTube zamawia produkcje oryginalne w firmie Clintonów
YouTube podpisał umowę na produkcję treści oryginalnych z firmą producencką HiddenLight Productions, którą kierują Hillary i Chelsea Clinton oraz Sam Branson.
więcej
|
Już prawie miliard internautów w Chinach, 900 mln ludzi używało ,,kodów zdrowia" w związku z Covid-19
Liczba użytkowników internetu w Chinach zbliża się do miliarda, a 900 mln mieszkańców kraju używało „kodów zdrowia” na telefonach w związku z pandemią Covid-19 - ogłosiło w środę Chińskie Centrum Informacji na temat Sieci Internet (CNNIC) w ministerstwie przemysłu.
więcej
|
Mimo pandemii wyniki Amazona w górę. 125,6 mld dolarów ze sprzedaży w czwartym kwartale roku
W czwartym kwartale 2020 roku wpływy ze sprzedaży Amazona były o 44 proc. wyższe niż rok i wcześniej i wyniosły 125,6 mld. To więcej niż prognozował rynek. Łączne wpływy ze sprzedaży w całym 2020 roku wyniosły 386,1 mld dolarów, o 38 proc. więcej niż w 2019r.
więcej
|
Rusza nowy podcast Dominiki Długosz "Spod stolika" na Onet.pl i Newsweek.pl
W czwartek, 4 lutego swoją premierę będzie miał podcast Dominiki Długosz „Spod stolika”, w którym dziennikarka „Newsweeka” (Ringier Axel Springer Polska) wraz z gośćmi porozmawia o tym, co da się usłyszeć nieoficjalnie, kiedy politycy mogą wyrazić własne zdanie.
więcej
|
Instagram pozwoli przywrócić usunięte wpisy
Serwis Instagram wprowadza funkcję "Recently Deleted" ("Ostatnio usunięte"), umożliwiającą użytkownikom przywrócenie na profil usuniętych do 30 dni wstecz treści.
więcej
|
Amerykański Business Insider zmienia się w Insidera
Amerykańska wersja serwisu Business Insider rozpoczęła proces rebrandingu zastępując dotychczasową nazwę platformy marką Insider – zapowiedział Henry Blodget, współtwórca Business Insidera. Za zmianą nazwy idzie poszerzona formuła tematyczna platformy, która ma przyciągnąć większą liczbę użytkowników. W najbliższym czasie nie są przewidziane podobne zmiany w polskiej wersji Business Insidera.
więcej
|
Po czterech latach Patrick Steel odchodzi z funkcji szefa Politico. Będą poszukiwania następcy
Były bankier Patrick Steel, który w 2017 roku został szefem portalu Politico zapowiedział, że do połowy 2021 r. opuści swoje stanowisko. Steel nie zdradza przyczyn decyzji, mówi jedynie o dalszych wyzwaniach zawodowych. Specjalny zespół menedżerów będzie poszukiwał następcy na stanowisko szefa Politico.
więcej
|
Karolina Baca-Pogorzelska dołączyła do redakcji Outriders
Dziennikarka Karolina Baca-Pogorzelska od lutego 2021 roku dołączyła do zespołu Outriders jako starszy reporter. Będzie zajmowała się tematami związanymi z górnictwem, transformacją energetyczną i zmianami klimatu w kontekście Polski na arenie międzynarodowej.
więcej
|
Google eksperymentuje z wyszukiwarką. Więcej informacji o stronach i przydatnych wyników
Google wprowadził USA nowy sposób wyświetlania wyników w swojej wyszukiwarce. Użytkownicy uzyskali dostęp do pełnej wiedzy na temat konkretnej strony internetowej, a także jej zawartości. To ma zapewnić uzyskiwanie przez internautów jak najbardziej rzetelnych i przydatnych informacji.
więcej
|
Netflix zatrudnił wieloletnią wiceprezes Disneya
Do Netfliksa dołączyła Nancy Kanter, która przez 20 lat była związana z koncernem Disney.
więcej
|
Ponad milion widzów Telewizji Pokolenia dedykowanej osobom 55+ Telewizja Pokolenia to pierwsza polska telewizja internetowa dedykowana osobom dojrzałym i starszym. Projekt tworzony przez Fundację Zaczyn wystartował 30 listopada 2020 r. i po dwóch pełnych miesiącach emisji ma już ponad milion niepowtarzalnych widzów. materiał partnerskiwięcej |
|
|