Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 12 Lutego 2021
 
 
 
Co dalej z protestem przeciw podatkowi od reklam? ,,Potrzeba mocnego zewnętrznego nacisku i odcięcia tlenu politykom"
 
Media mają jeszcze wiele do zrobienia, by przekonać najpierw rządzących, potem: odbiorców do swoich racji w sprawie podatku od reklam - mówią medioznawca prof. Jacek Dąbała i Jakub Bierzyński z OMD Polska. Jacek Żakowski jest odmiennego zdania: - Zrobiliśmy wszystko, co było możliwe, a ten projekt i tak zdechnie sam z siebie - komentuje. więcej
 
 
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
 
W związku z akcją „Media bez wyboru” w środę w telewizji i radiu wyemitowano o 56,5 proc. reklam mniej niż tydzień wcześniej. Mocno wzrosły cennikowe przychody reklamowe nieuczestniczących w tej akcji Telewizji Polskiej, kilku stacji dziecięcych i Polskiego Radia, natomiast biorące w niej udział stacje Grupy RMF i Radio Eska zanotowały spadki tylko o niecałe 20 proc., bo emitowały spoty - wynika z danych Kantar Media. więcej
 
 
Największe sieci kinowe dziś się nie otworzą. Działa wiele kin studyjnych
 
Cinema City, Helios i Multikino nie wznowią działalności 12 lutego mimo przyzwolenia na otwarcie placówek w reżimie sanitarnym. Tłumaczą to skomplikowaną logistyką i tylko okresowym pozwoleniem na działanie. Funkcjonowanie wznawia za to wiele kin studyjnych. więcej
 
 
Protestujące Polsat i TVN miały po 0,3 proc. udziału w oglądalności. Rekordy stacji TVP, 5,1 mln widzów ,,Wiadomości"
 
W środę liderem rynku oglądalności z 15,88 proc. udziału była TVP1, a następnie uplasowały się TVP2 (15,50 proc.), TVP Info (8,13 proc.) i ATM Rozrywka (2,74 proc.). Bardzo niskie wyniki zanotowały stacje nadające czarne plansze: Polsat miał 0,27 proc. udziału, TVN - 0,26 proc., TVN24 - 0,21 proc., a Polsat News - 0,02 proc. Hitem dnia były „Wiadomości”, które w TVP1 i TVP Info obejrzało 5,11 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
TVN i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż media publiczne
 
W TVN24 i Polsat News wyemitowano w czwartek sporo materiałów w krytycznym tonie opisujących podatek od przychodów reklamowych. Obie stacje podkreślają, że ich nadawcy w 2019 roku zapłacili dużo więcej podatku dochodowego niż TVP i Polskie Radio. Ministerstwo Finansów zamieściło także wczoraj zestawienie przychodów i podatku dochodowego dla kilku prywatnych firm medialnych. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Protest kosztował media ponad 5 mln zł. TVN i Polsat pierwszy raz w historii nie nadały programów informacyjnych więcej
 
Media nie uprzedziły reklamodawców o blackoucie. Firmy nie chcą odszkodowań, negocjują przesunięcie kampanii więcej
 
Szefowie gazet o proteście przeciw podatkowi od reklam: wspólne działanie przyniesie efekt więcej
 
"Media bez wyboru" to bezprecedensowa akcja w historii mediów w Polsce po 1989 roku więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor Serwisów Internetowych i Social Mediów TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Publisher Manager Multi Channel Network
Specjalista ds. Sprzedaży Specjalnej TVN GRUPA DISCOVERY
Sekretarz redakcji Forbes Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor TVP
Senior Digital Planner SIGMA BIS
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce

W związku z akcją „Media bez wyboru” w środę w telewizji i radiu wyemitowano o 56,5 proc. reklam mniej niż tydzień wcześniej. Mocno wzrosły cennikowe przychody reklamowe nieuczestniczących w tej akcji Telewizji Polskiej, kilku stacji dziecięcych i Polskiego Radia, natomiast biorące w niej udział stacje Grupy RMF i Radio Eska zanotowały spadki tylko o niecałe 20 proc., bo emitowały spoty - wynika z danych Kantar Media. więcej

Protestujące Polsat i TVN miały po 0,3 proc. udziału w oglądalności. Rekordy stacji TVP, 5,1 mln widzów ,,Wiadomości"

W środę liderem rynku oglądalności z 15,88 proc. udziału była TVP1, a następnie uplasowały się TVP2 (15,50 proc.), TVP Info (8,13 proc.) i ATM Rozrywka (2,74 proc.). Bardzo niskie wyniki zanotowały stacje nadające czarne plansze: Polsat miał 0,27 proc. udziału, TVN - 0,26 proc., TVN24 - 0,21 proc., a Polsat News - 0,02 proc. Hitem dnia były „Wiadomości”, które w TVP1 i TVP Info obejrzało 5,11 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż media publiczne

W TVN24 i Polsat News wyemitowano w czwartek sporo materiałów w krytycznym tonie opisujących podatek od przychodów reklamowych. Obie stacje podkreślają, że ich nadawcy w 2019 roku zapłacili dużo więcej podatku dochodowego niż TVP i Polskie Radio. Ministerstwo Finansów zamieściło także wczoraj zestawienie przychodów i podatku dochodowego dla kilku prywatnych firm medialnych. więcej

TVP organizuje Festiwal Kultury Narodowej ,,Pamięć i Tożsamość"

Od 22 lutego rusza pierwsza edycja Festiwalu Kultury Narodowej „Pamięć i Tożsamość”, organizowanego przez Telewizję Polską. Do przedsięwzięcia zakwalifikowano ponad 100 produkcji. Strona festiwalu jest ogólnodostępna i bezpłatnie można oglądać na niej zakwalifikowane filmy. więcej

,,Tu powinien być Twój ulubiony mecz" w ,,Wiadomościach" przed orędziem marszałka Senatu (wideo)

W czwartek na koniec głównego wydania „Wiadomości” tuż przed wystąpieniem marszałka Senatu Tomasza Grodzkiego pokazano czarną planszę z napisem „Tu powinien być Twój ulubiony mecz”. W orędziu Grodzki poparł protest przeciw podatkowi reklamowemu. więcej

W Chinach zakaz nadawania dla BBC World News

Urząd radiofonii i telewizji Chin (NRTA) zakazał w czwartek nadawania w kraju brytyjskiej stacji BBC World News, zarzucając jej złamanie zasad obiektywizmu. Wcześniej brytyjskie władze odebrały licencję na nadawanie w Wielkiej Brytanii chińskiej telewizji CGTN. więcej

,,Inspirujące kobiety" w kwietniu w TVN Style. Prowadzącą Dorota Wellman

Wiosną w TVN Style (TVN Grupa Discovery) będzie można oglądać autorski program Doroty Wellman "Inspirujące kobiety". Gospodyni pokaże w nim sylwetki niezwykłych Polek, które miały odwagę łamać schematy. więcej

,,Bazary Europy", ,,Dziki Frank", Tropicielki rodzinnych historii" wiosną w Travel Channel

Wiosną Travel Channel pokaże nowości programowe, które zabiorą widzów w różne zakątki świata. Na antenie będzie można zobaczyć takie pozycje jak: „Dziki Frank - świat zwierząt w pandemii”, Tropicielki rodzinnych historii” czy „Miasta świata w jeden weekend”. więcej

Wiosną w Discovery Life: ,,Sekret mojego męża", ,,Tylko urodzić" i seria dokumentów

Od marca będzie można oglądać nowe odcinki programów „Sekret mojego męża” oraz „Tylko urodzić”. Wyemitowane zostaną także dokumenty pokazujące najważniejsze problemy współczesnego świata. więcej

,,Wiadomości", ,,Jedziemy" i ,,Motel Polska" w ,,Faktach" TVN jako przykłady ,,misji" TVP

W czwartkowych „Faktach” TVN prawie cały materiał Jakuba Sobieniowskiego był złożony z fragmentów programów Telewizji Polskiej, w których mocno chwalono władzę, a dosadnie krytykowano opozycję. Całe wydanie „Faktów” dotyczyło akcji „Media bez wyboru”. więcej

,,Ninja Warrior Polska 3" od 2 marca w Polsacie (wideo)

Od 2 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję trzeciej edycji reality-show „Ninja Warrior Polska”, który będzie emitowany we wtorkowym prime-time. Zdjęcia do programu realizowano latem. więcej

Dokument discovery+ Originals ,,Co zabiło Maradonę" od 15 lutego w player.pl i Discovery Channel

15 lutego do oferty Playera i Discovery Channel trafi nowy film dokumentalny „Co zabiło Maradonę”. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce

W związku z akcją „Media bez wyboru” w środę w telewizji i radiu wyemitowano o 56,5 proc. reklam mniej niż tydzień wcześniej. Mocno wzrosły cennikowe przychody reklamowe nieuczestniczących w tej akcji Telewizji Polskiej, kilku stacji dziecięcych i Polskiego Radia, natomiast biorące w niej udział stacje Grupy RMF i Radio Eska zanotowały spadki tylko o niecałe 20 proc., bo emitowały spoty - wynika z danych Kantar Media. więcej

 
Marek Mądrzejewski bez audycji w Polskim Radiu, koniec ,,Tydzień kontra tydzień" w Jedynce

Marek Mądrzejewski, który ostatnio prowadził program „Tydzień kontra tydzień” nie będzie już jego gospodarzem, ponieważ audycja ma zniknąć z anteny Programu I Polskiego Radia. więcej

 
Trzy czwarte Polaków popiera protest ,,Media bez wyboru"

Ponad połowa badanych (54 proc.) zdecydowania popiera protest mediów, a co piąta osoba raczej popiera - wynika z badania agencji SW Research. Środowa akcja "Media bez wyboru" na jedynkach 30 dzienników miała łączne dotarcie na poziomie niemal 1,27 mln kontaktów z przekazem - podał Instytut Monitorowania Mediów. więcej

 
Ponad 40 mln zł od NFOŚiGW dla ,,dzieł" o. Rydzyka, najwięcej - dla Geotermii

W ciągu ostatnich pięciu lat przedsięwzięcia związane z o. Tadeuszem Rydzykiem dostały ponad 40 mln zł. od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - wynika z odpowiedzi na interpelację senatora Krzysztofa Brejzy. Najwięcej z tego przypadło spółce Geotermia Toruń. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Co dalej z protestem przeciw podatkowi od reklam? ,,Potrzeba mocnego zewnętrznego nacisku i odcięcia tlenu politykom"

Media mają jeszcze wiele do zrobienia, by przekonać najpierw rządzących, potem: odbiorców do swoich racji w sprawie podatku od reklam - mówią medioznawca prof. Jacek Dąbała i Jakub Bierzyński z OMD Polska. Jacek Żakowski jest odmiennego zdania: - Zrobiliśmy wszystko, co było możliwe, a ten projekt i tak zdechnie sam z siebie - komentuje. więcej

W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce

W związku z akcją „Media bez wyboru” w środę w telewizji i radiu wyemitowano o 56,5 proc. reklam mniej niż tydzień wcześniej. Mocno wzrosły cennikowe przychody reklamowe nieuczestniczących w tej akcji Telewizji Polskiej, kilku stacji dziecięcych i Polskiego Radia, natomiast biorące w niej udział stacje Grupy RMF i Radio Eska zanotowały spadki tylko o niecałe 20 proc., bo emitowały spoty - wynika z danych Kantar Media. więcej

Największe sieci kinowe dziś się nie otworzą. Działa wiele kin studyjnych

Cinema City, Helios i Multikino nie wznowią działalności 12 lutego mimo przyzwolenia na otwarcie placówek w reżimie sanitarnym. Tłumaczą to skomplikowaną logistyką i tylko okresowym pozwoleniem na działanie. Funkcjonowanie wznawia za to wiele kin studyjnych. więcej

Coca-Cola zwiększy wydatki marketingowe

Koncern Coca-Cola poinformował, że planuje zwiększyć wydatki marketingowe do poziomu sprzed wybuchu pandemii Covid-19. Firma podała, że jej przychody sprzedażowe spadły w 2020 roku o 11 proc. więcej

Publicis Worldwide Polska zmienia strukturę działu kreacji

Nowe stanowiska creative group heads w Publicis Worldwide Polska objęli Joanna Jezierska, Bartosz Jeglejewski, Paweł Murawski, Agata Janulewska i Tomek Ziemiański. więcej

Żabka Polska zmienia strukturę zarządzania. Powstaje nowa jednostka biznesowa Żabka Future

Od początku bieżącego roku Żabka Polska wprowadziła zmiany organizacyjne, których efektem jest zmodyfikowana struktura zarządzania. więcej

Prof. Adam Mariański: podatek reklamowy naruszałby konstytucję

Nowy podatek od reklam naruszałby konstytucję, prowadziłby do podwójnego opodatkowania - uważa przewodniczący Krajowej Rady Doradców Podatkowych, prof. Adam Mariański. Zaznacza, że niekonstytucyjności nowego podatku nie zmienia nazwanie go składką. więcej

Tomasz Kosko awansował na nowe stanowisko w Polpharmie

Tomasz Kosko awansował na stanowisko head of consumer insight w firmie farmaceutycznej Polpharma - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje tu ponad 9 lat. więcej

Zalando w nowej kampanii zachęca "Wymień ubrania po ex" (wideo)

Zalando rusza z lokalną kampanią walentynkową "Wymień ubrania po ex" na Zalando Pre-Owned, w której zachęca polskich klientów do wymiany ubrań pozostawionych przez byłych partnerów i odświeżenia swojej garderoby. Za jej realizację odpowiada agencja 180 heartbeats Jung v Matt. więcej

545 mln dolarów z reklam w Super Bowl, 21 proc. więcej niż przed rokiem

Chociaż zainteresowanie widzów Super Bowl spadło w tym roku o 5 proc., przychody z reklam emitowanych przy tym meczu w stacji CBS osiągnęły rekordowy poziom 545 milionów dolarów - wynika z szacunków firmy Kantar. więcej

Wedel reklamuje Ptasie Mleczko w kampanii "Czas na przyjemność"

Ruszyła kolejna odsłona platformy komunikacyjnej marki Wedel „Czas na przyjemność”, w ramach której prezentowana jest historia jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów firmy - Ptasiego Mleczka. Kampanię przygotowały Saatchi & Saatchi, Zenith, Papaya Films, GoldenSubmarine i Walk PR. więcej

Kubota na Walentynki wspiera KPH

Producent klapków Kubota przekaże część zysku z  ze sprzedaży limitowanej, tęczowej serii na Kampanię Przeciw Homofobii. więcej

TikTok sponsorem UEFA EURO 2020

Chińska platforma społecznościowa TikTok została globalnym sponsorem turnieju UEFA EURO 2020. więcej

Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez producenta soczewek okularowych Hoya i Seiko. więcej

Ibento, Pomarańcza oraz Semahead wstąpiły do SAR

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR ma trzech nowych członków. To firma eventowa Ibento, agencja reklamowa Pomarańcza oraz zajmująca się performance marketingiem agencja Semahead. więcej

Interia skraca dystans do konkurencji. W styczniu portal odwiedziło ponad 20 milionów internautów

Jak wynika z badania Mediapanel, serwisy Grupy Polsat-Interia w styczniu 2021 roku odwiedziło 20,1 milionów realnych użytkowników. Dystans do Grupy RASP oraz Wirtualnej Polski wynosi obecnie zaledwie 1,49 oraz 1,64 mln RU. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Co dalej z protestem przeciw podatkowi od reklam? ,,Potrzeba mocnego zewnętrznego nacisku i odcięcia tlenu politykom"

Media mają jeszcze wiele do zrobienia, by przekonać najpierw rządzących, potem: odbiorców do swoich racji w sprawie podatku od reklam - mówią medioznawca prof. Jacek Dąbała i Jakub Bierzyński z OMD Polska. Jacek Żakowski jest odmiennego zdania: - Zrobiliśmy wszystko, co było możliwe, a ten projekt i tak zdechnie sam z siebie - komentuje. więcej

64 projekty wspierające czasopisma kulturalne otrzymają dotację MKiDN

64 projekty wspierające czasopisma kulturalne otrzymają dotację z MKiDN w ramach programu ministra kultury "Czasopisma" - podał w czwartek resort. Wsparcie trafi m.in. do magazynu historycznego "Mówią wieki", kwartalnika "Pamiętnik Literacki", miesięcznika "Kino" oraz "Rocznika Chopinowskiego". więcej

Trzy czwarte Polaków popiera protest ,,Media bez wyboru"

Ponad połowa badanych (54 proc.) zdecydowania popiera protest mediów, a co piąta osoba raczej popiera - wynika z badania agencji SW Research. Środowa akcja "Media bez wyboru" na jedynkach 30 dzienników miała łączne dotarcie na poziomie niemal 1,27 mln kontaktów z przekazem - podał Instytut Monitorowania Mediów. więcej

Dzienniki regionalne ze spadkiem rozpowszechniania płatnego o 19 proc., najwięcej straciła ,,Polska Metropolia Warszawska"

W grudniu ub.r. łączne rozpowszechnianie płatne razem 24 dzienników regionalnych i lokalnych, z których 20 wydaje Polska Press, wynosiło 184,8 tys. egz., o 18,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Liderem jest „Gazeta Pomorska” przez „Dziennikiem Zachodnim” i „Głosem Wielkopolskim”, a największe spadki zanotowały „Polska Metropolia Warszawska” oraz „Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski”. więcej

Księżna Meghan wygrała proces z wydawcą "The Mail on Sunday"

Księżna Meghan, żona brytyjskiego księcia Harry'ego, wygrała w czwartek proces sądowy z wydawcą tabloidu "The Mail on Sunday" w związku z publikacją przez tę gazetę obszernych fragmentów jej prywatnego listu do ojca. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sport.pl, serwis TVP Sport i Skujumping.pl z dużymi wzrostami, straciły Meczyki.pl (TOP10)

Wśród witryn sportowych liderem są bez zmian WP SportoweFakty, które wyprzedzają Onet Sport i Sport.pl. Ten ostatni serwis z miesiąca na miesiąc osiągnął duży wzrost odwiedzalności, podobnie jak witryna TVP Sport i Skujumping.pl. Spadki zanotowały natomiast Meczyki.pl i dział sportowy o2.pl. więcej

Instagram nie chce u siebie treści z TikToka

Algorytm Instagram nie będzie promował w swojej sekcji Reels wideo repostowanych z innych platform, w tym z TikToka. więcej

InPost ma 11 tys Paczkomatów w Polsce, chce stawiać 100 nowych tygodniowo

Liczba Paczkomatów w Polsce przekroczyła 11 tys. Inpost zapowiada, że do końca br. zamierza uruchamiać 100 takich maszyn w każdym tygodniu. więcej

Hiszpania utrzyma podatek cyfrowy nawet bez umowy międzynarodowej

Rząd Hiszpanii utrzyma podatek od niektórych form działalności internetowej, tzw. stawkę Google, nawet jeżeli nie dojdzie do porozumienia w ramach OECD i UE - powiedziała po ostatnim posiedzeniu rządu jego rzeczniczka i minister finansów, Maria Jesus Montero. więcej

Rusza podcast ,,Przeglądu Sportowego" - ,,Ofensywni". Prowadzącymi Łukasz Olkowicz i Piotr Wołosik

W piątek, 12 lutego o 12.00 na stronie Onet.pl oraz PrzeglądSportowy.pl (Ringier Axel Springer Polska) pojawi się premierowy odcinek podcastu „Ofensywni”. Prowadzący Łukasz Olkowicz i Piotr Wołosik skomentują najważniejsze wydarzenia sportowe mijającego tygodnia i opowiedzą o najciekawszych, sportowych newsach. więcej

Pandemia zmienia finanse Ubera. W dół przewozy pasażerskie, rośnie segment dostaw jedzenia

W 2020 roku Uber zanotował spadek przychodów, jednak roczna strata spółki okazała się niższa niż w roku 2019. Z powodu pandemii koronawirusa firma zrealizowała mniej przewozów pasażerskich, z kolei wzrosła liczba zleceń związanych z dostawami jedzenia. więcej

Jarosław Gowin pozwie wPolityce za tekst o spotkaniu z Tuskiem

Lider Porozumienia Jarosław Gowin zapowiedział, że pozwie serwis wPolityce.pl (Fratria) za artykuł twierdzący, że spotkał się niedawno z Donaldem Tuskiem. - Kiedy czyta się kolejne absurdalne kłamstwa o moich rzekomych spotkaniach z D. Tuskiem, można by dojść do wniosku, że celem portalu wpolityce.pl jest na zlecenie opozycji jak najszybciej zakończyć rządy Zjednoczonej Prawicy - skomentował Gowin. więcej

Pierwszy sezon Polskiej Ligi Esportowej pokazuje ogromny potencjał komunikacyjny jaki niesie ze sobą ta dziedzina sportu

Rozmowa z Pawłem Kowalczykiem, prezesem Polskiej Ligi Esportowej S.A. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Trzy czwarte Polaków popiera protest ,,Media bez wyboru"

Ponad połowa badanych (54 proc.) zdecydowania popiera protest mediów, a co piąta osoba raczej popiera - wynika z badania agencji SW Research. Środowa akcja "Media bez wyboru" na jedynkach 30 dzienników miała łączne dotarcie na poziomie niemal 1,27 mln kontaktów z przekazem - podał Instytut Monitorowania Mediów. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Prezes UKE: Aukcja 5G zdefiniuje przyszłość na wiele lat, warto na nią poczekać
Spacelift z 6 mln dolarów finansowania. Wśród inwestorów Blossom Capital, Inovo Venture Partners oraz Hoxton Ventures
Blik z 424 mln transakcji i 7 mln użytkowników w Polsce. Najpopularniejsze zakupy w sieci i przelewy
Pandemia zmienia finanse Ubera. W dół przewozy pasażerskie, rośnie segment dostaw jedzenia
Po ataku hakerskim CD Projekt ostrzega pracowników przed wyłudzeniami, do internetu wyciekł kod "Gwinta"
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj