|
|
|
|
|
|
|
TVN dobrze reaguje na zarzuty pracowników. Może stracić jako pracodawca, ale nie u widzów
W sprawie zarzutów ze strony byłego operatora i w anonimowym liście TVN Grupa Discovery prowadzi odpowiednią komunikację: podkreśla, że działa zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, natomiast nie wdaje się w szczegółowe polemiki. - TVN jest tak mocną marką, z silnymi formatami i osobowościami, że nie zaszkodziła jej chociażby sprawa Kamila Durczoka - przypomina Szymon Sikorski.
więcej
|
TVP pracuje nad dekoderem łączącym HbbTV i standard DVB-T2. ,,Przyszłością w najbliższych 10 latach jest telewizja naziemna"
Telewizja Polska zapowiedziała, że w 2022 roku zaoferuje nowoczesny dekoder hybrydowy, który będzie w stanie obsłużyć standard DVB-T2/HEVC. Ma on posiadać szereg funkcjonalności, które będą łączyły linearną telewizję z internetową. - Przyszłością telewizji w najbliższych 10 latach jest naziemna telewizja cyfrowa - stwierdza Jacek Kurski, prezes TVP w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakty" liderem oglądalności w lutym, ,,Teleexpress" zyskał najwięcej
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w lutym br. były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Teleexpress” TVP1 i TVP Info, a straciły tylko „Wydarzenia” Polsatu i Polsatu News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+: Rafał Wolski nie został zwolniony, nie przyjął nowego kontraktu. "Powody były inne"
Redakcja sportowa Canal+ Polska poinformowała, że komentator piłkarski Rafał Wolski pożegnał się z nią, bo nie zgodził się na nowy kontrakt. - Nie rozumiem krzywdy, wokół której swoje odejście z CANAL+ buduje Rafał Wolski - stwierdził szef redakcji Michał Kołodziejczyk. - Niczego nie buduję poza jakością swojej pracy. Od 20 lat. Ty wiesz, co było od czerwca 2020... Inni być może dowiedzą się, gdy przyjdzie czas - odpowiedział mu Wolski.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Super Polsatu ,,Akademik", Dariusz Kordek i Rafał Rutkowski w obsadzie
Telewizja Polsat i Polot Media rozpoczęły prace na planie nowego komediowo-obyczajowego serialu „Akademik”. W produkcji wystąpią m.in. Dariusz Kordek i Rafał Rutkowski.
więcej
|
Od 7 marca ósmy sezon "Efektu Domina" w TVN z Dominiką Kulczyk jako prowadzącą
W niedzielę, 7 marca na głównej antenie TVN (TVN Grupa Discovery) zostanie wyemitowany premierowy odcinek ósmego sezonu „Efekt Domina”. Prowadząca Dominika Kulczyk pokaże w programie kobiety i to, jak radzą sobie w patriarchalnych kulturach m.in. a Bośni i Harcegowinie czy w afrykańskich wioskach.
więcej
|
,,Agroporadnik", ,,Wiosna w regionach", ,,Czas pieniądza" i ,,Szkoła z zawodem" nowościami TVP3
W wiosennej ramówce TVP3 pojawi się wiele nowości. Będzie to m.in. „Agroporadnik”, „Wiosna w regionach”, „Szkoła z zawodem”, „Czas pieniądza”, „Dobre historie”. Nadal codziennie o 15.00 będzie transmitowana Koronka do Miłosierdzia Bożego.
więcej
|
TVP2 przesuwa start ,,Dance dance dance 3" o minimum dwa tygodnie. ,,Stwierdzenie przypadku koronawirusa na planie"
Telewizyjna Dwójka w trybie nagłym przesunęła datę startu trzeciej edycji „Dance dance dance” o minimum dwa tygodnie, powodem jest wykrycie przypadku koronawirusa na planie show. W najbliższe piątkowe wieczory stacja będzie emitować „The Voice Kids 4”.
więcej
|
Tarczyńska, Kaźmierska, Szumowski i Brzeziński w zespole programu "Czysta Polska" Polsatu News
Dominika Tarczyńska od 6 marca będzie prowadzić program o klimacie i ekologii „Czysta Polska” w Polsacie News. W jego zespole są także Marcin Szumowski, autor programów przyrodniczych Polsatu oraz Wojciech Brzeziński, który w Polsacie News zajmuje się tematami dotyczącymi nowych technologii. Program powstaje we współpracy z Interia.pl.
więcej
|
Małgorzata Kościuk senior managerem retail & licencing w ViacomCBS CEE
Małgorzata Kościuk pokieruje obszarem licencjonowania ViacomCBS w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Wszystkie sezony serialu "Przyjaciele" od 15 kwietnia w HBO GO
Od 15 kwietnia na platformę HBO GO trafi 10 sezonów kultowego serialu komediowego "Przyjaciele".
więcej
|
1,03 mln widzów debiutu programu ,,Równi sobie", TVN wiceliderem rynku
Pokazany w poniedziałek wieczorem w TVN pierwszy odcinek nowego programu „Równi sobie” oglądało średnio 1,03 mln widzów.
więcej
|
Nowe odcinki ,,Kabaret na żywo. Klinika skeczów męczących" od 7 marca w Polsacie, emisja w niedziele o 20.00 (wideo)
Od 7 marca w niedzielne wieczory Polsat będzie emitować dziesiątą edycję widowiska „Kabaret na żywo”. Program po raz drugi będzie nadawany pod marką „Klinika skeczów męczących”.
więcej
|
24. sezon kulinarnego programu ,,Ewa gotuje" od 6 marca w Polsacie (wideo)
Od 6 marca Polsat będzie emitować 24. sezon kulinarnego programu „Ewa gotuje”.
więcej
|
Katarzyna Kieli do pracowników TVN: w anonimowym liście niesprawiedliwe, nieprawdziwe ataki, zmiany są często bolesne
- W TVN Grupa Discovery przestrzegamy najwyższych standardów i mamy wdrożone rygorystyczne mechanizmy kontroli i zarządzania. Praca, którą wykonujecie jest zbyt ważna, by niweczyły ją niesprawiedliwe i nieprawdziwe ataki - napisała do pracowników firmy Katarzyna Kieli, szefowa Discovery w regionie EMEA. Podkreśliła, że nadawca zatrudnia więcej osób niż kilka lat temu, a odnosząc się do niedawnych zwolnień, stwierdziła: „Zmiany są trudne i często bolesne”.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Nowy Świat zaczyna projekt "Między nami patronami"
Rusza radiowy serial "Między nami patronami" Radia Nowy Świat, stworzony jako przestrzeń dla słuchaczy-patronów stacji. - W każdy wtorek w "Nowym Świcie", czyli w naszym porannym paśmie, jeden lub jedna z patronów zaprasza nas do swojego świata. To historie o pasjach, podróżach, rozmowach, ludziach - jednym słowem o tym, co dla naszych patronów ważne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Adriana Bąkowska, dziennikarka RNŚ.
więcej
|
|
Jan Śpiewak i Milo Kurtis z audycją ,,Sekcja Lewacka" w Radiu Wnet
Działacz społeczny Jan Śpiewak wraz z Milo Kurtisem prowadzi nową audycję „Sekcja Lewacka” w Radiu Wnet. - Rozmawiamy o różnych wydarzeniach z perspektywy prospołecznej i antyliberalnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Śpiewak.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach. Radio Kielce wypadło z podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF MAXXX i VOX FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
,,Solidarność" ukarana za billboardy naruszające uchwałę krajobrazową w Gdańsku
Miasto Gdańsk nałożyło na NSZZ „Solidarność” dwie finansowe kary o łącznej wartości niemal 47 tys. zł za umieszczenie banerów reklamowych na elewacji budynku przy ulicy Wały Piastowskie. Tablice były niezgodne z uchwałą krajobrazową, a związkowcy nie ściągali ich mimo monitów - twierdzi miasto. - To absolutna złośliwość, a kontakty były nie tak częste, jak twierdzi Gdańsk - informuje portal Wirtualnemedia.pl rzecznik prasowy „Solidarności”, Marek Lewandowski.
więcej
|
Przestrzeń wygrywa kolejny przetarg PepsiCo
W ramach wygranego przetargu agencja Przestrzeń obsługuje markę napoju energetycznego Rockstar, należącą do PepsiCo.
więcej
|
Paweł Olechowski: z Adform do Selectivv
Paweł Olechowski dołączył do zespołu dostawcy usług reklamowych i badawczych Selectivv. Objął stanowisko chief revenue officera.
więcej
|
Kayah i Mery Spolsky w kampanii Avon na Dzień Kobiet
Wokalistki Kayah i Mery Spolsky zostały ambasadorkami akcji „Niech Cię usłyszą!" Avon, przygotowanej z okazji Dnia Kobiet. Działania przygotowały Labcon, Starcom, marka Avon i Garden of Words.
więcej
|
Rząd będzie walczyć z fake newsami o 5G. Rusza projekt edukacyjny
Polski rząd i Instytut Łączności zapowiedziały nowy projekt edukacyjny. Jego celem jest walka z fake newsami na temat 5G i udostępnienie Polakom rzetelnej wiedzy na temat nadchodzącej sieci.
więcej
|
Kwartalne wpływy Mediacapu zmalały o 16 proc. Duże spadki grupy S/F i IQS, LTTM ze wzrostem o 7 proc.
Według szacunkowych danych w czwartym kwartale ub.r. holding marketingowo-badawczy Mediacap zanotował spadek przychodów rok do roku o 16 proc. do ok. 43 mln zł. Przychody zajmującej się influencer marketingiem grupy LTTM wzrosły o 7 proc., natomiast duże spadki zanotowały segment reklamowy S/F i badawczy IQS.
więcej
|
Cheetos z międzynarodową kampanią reklamową
Wystartowała nowa kampania reklamowa marki Cheetos, realizowana przez agencję VMLY&R Poland w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Arek Siuda dyrektorem kreatywnym w Altavia Polska
Do działu kreacji agencji reklamowej Altavia Polska dołączył Arek Siuda, obejmując stanowisko dyrektora kreatywnego. Przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie również był szefem kreacji.
więcej
|
IKEA w nowej kampanii opowiada o 60-letniej współpracy z Polską (wideo)
IKEA Retail Polska prowadzi nową kampanię przedstawiającą 60-letnią relację tej szwedzkiej firmy z Polską. Celem akcji jest przybliżenie historii tej współpracy oraz pokazanie jej pozytywnego wpływu na gospodarkę w Polsce i dalszy rozwój marki w duchu zrównoważonego rozwoju.
więcej
|
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin chce zatrudnić dom mediowy
Muzeum Historii Żydów Polskich Polin prowadzi przetarg na realizację jego działań promocyjnych w zakresie planowania kampanii w mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amy Armstrong globalną CEO Initiative
Amy Armstrong, CEO Inititaive w USA awansowała na globalną CEO agencji Initiative (Interpublic).
więcej
|
Rusza kolejna edycja "Wielkiego Badania Wzroku" Vision Express (wideo)
Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki optycznej Vision Express - "Wielkie Badanie Wzroku". Akcję przygotowały Walk Creative, Szut Szut Studio, Lunapark.
więcej
|
Zuzanna Gębka na czele zespołu e-commerce w GroupM
Zuzanna Gębka kieruje w GroupM międzyagencyjnym zespołem specjalistów od e-commerce.
więcej
|
Nowy Captain Jack o smaku Cuba Libre z kampanią promocyjną
Captain Jack, marka piwa o smaku rumu Kompanii Piwowarskiej, rozszerzyła portfolio o kolejny wariant – Cuba Libre. Piwo o smaku popularnego drinka trafi do sklepów w marcu, równocześnie wystartuje szeroko zakrojona kampania wspierająca sprzedaż.
więcej
|
Daniil Khaustov performance marketing leader w Kerris Select
Daniil Khaustov awansował na stanowisko performance marketing leader w Kerris Select, agencji performance marketingu.
więcej
|
W Warszawie ruszyła kampania społeczna "Śmierć to nie statystyka"
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kampanię społeczną skierowaną do kierowców. Dotyczy bezpieczeństwa na drogach. Hasło przewodnie brzmi “Śmierć to nie statystyka”.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polski Amazon kontra Allegro. ,,To będzie długa wojna pozycyjna"
W Polsce wystartowała lokalna wersja Amazona, największej platformy e-commerce na świecie. Debiut serwisu od dawna był oczekiwany w kontekście rywalizacji z platformą Allegro. Nasza branża e-commerce uważa, że konkurentów czeka raczej długa wojna pozycyjna niż blitzkrieg, a zwycięzcami i tak okażą się kupujący. - Allegro nie jest skazane na pożarcie, ma silne wsparcie lojalnych użytkowników z ich przyzwyczajeniami. Ale Amazon chowa kilka asów w rękawie, i stać go na długie dokładanie do lokalnego biznesu, jeśli rokuje on perspektywy rozwoju - oceniają eksperci dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Axel Springer nie pojawi się w Facebook News. Wydawnictwu nie podobają się stawki za treści
Facebook zapowiedział na maj 2021 roku wprowadzenie w niemieckiej wersji serwisu platformy Facebook News pozwalającej mediom na łatwiejsze dotarcie do czytelników. W sekcji pojawią się takie tytuły jak „Der Spiegel”, Die Zeit” czy „Frankfurter Allgemeine Zeitung”, nie będzie tam jednak dzienników należących do Axel Springer. Koncern wyjaśnia swoją nieobecność w Facebook News zbyt niskimi stawkami za treści zaoferowanymi przez serwis.
więcej
|
TikTok powołał Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa
Platforma społecznościowa TikTok Europejską Radę Doradczą ds. Bezpieczeństwa. W ten sposób kontynuuje działania w zakresie zwiększania bezpieczeństwa swoich użytkowników.
więcej
|
Debiut platformy Disney+ powyżej oczekiwań dzięki bezdzietnym widzom
Szef Disneya Bob Chapek stwierdził w poniedziałek, że platforma streamingowa Disney+ zanotowała nadspodziewanie dobre wyniki w pierwszych miesiącach ze względu na większą od oczekiwanej liczbę bezdzietnych użytkowników, którzy stanowią połowę wszystkich abonentów.
więcej
|
Brazylijczycy kupili większościowy pakiet polskiej platformy e-commerce Picodi
Méliuz, brazylijska spółka e-commerce, właściciel serwisu cashback i marketplace’u oraz operator usług finansowych, nabyła 51,2 proc. akcji w spółce Picodi.com. Wartość transakcji wyniosła ponad 79,1 mln złotych (ponad 120 mln reali brazylijskich).
więcej
|
Amazon ruszył w polskiej wersji. Ponad 100 mln produktów, dostawy przez InPost, DHL i Pocztę Polską
We wtorek uruchomiona została polska odsłona największego na świecie sklepu internetowego Amazon. Za dostawy zakupów odpowiadają InPost (m.in. do Paczkomatów), DHL i Poczta Polska, a przy zakupach od Amazona za minimum 100 zł przesyłka jest darmowa.
więcej
|
Kreacja AżTuNagle nagrodzona na Polish Gaming Aces „Przeżywaj po swojemu” kampanią marketingową 2020 roku - tak zadecydowała kapituła trzeciej edycji Polish Gaming Aces, jedynych nagród przyznawanych w branży rozrywkowej w Polsce. Koncepcję kreatywną kampanii dla Fortuna Online Zakładów Bukmacherskich przygotowała agencja AżTuNagle. materiał partnerskiwięcej |
|
|
TVN dobrze reaguje na zarzuty pracowników. Może stracić jako pracodawca, ale nie u widzów
W sprawie zarzutów ze strony byłego operatora i w anonimowym liście TVN Grupa Discovery prowadzi odpowiednią komunikację: podkreśla, że działa zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami, natomiast nie wdaje się w szczegółowe polemiki. - TVN jest tak mocną marką, z silnymi formatami i osobowościami, że nie zaszkodziła jej chociażby sprawa Kamila Durczoka - przypomina Szymon Sikorski.
więcej
|
Ardant klientem OKK PR
Z początkiem marca do grona klientów agencji OKK PR dołączyła marka sklepu internetowego z oświetleniem Ardant.
więcej
|
|
|